Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 105, 106, 107  Volgende  
BDDesigns BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2009 16:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Pantoffelman schreef:
mc-fakey schreef:

Ik vind die hele gedoe om hitler en dat het verkeerd zou zijn om zoiets te doen dikke bullshit.
Het is meer als 50 jaar geleden man.
Grow Up.

Aha, vertel dat ook even tegen al die mensen die dierbaren hebben verloren en er een trauma aan over hebben gehouden. Snotlul.

Het is 50 jaar geleden. Kom op man daar kom je heus wel overheen hoor. Ik bedoel 50 foking jaar. Weet je wel hoe lang dat is? Het is gebeurd, er zijn mensen dood gekomen ja er zijn dierbaren verloren maar het is 50 jaar geleden laat het achter je. Gedaan is gedaan en gebeurt is gebeurt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2009 17:12    Onderwerp: Reageren met citaat

ik wil niet veel zeggen, maar je komt niet over een oorlog 'heen'.

dat je een keer een klap op je kop krijgt, daar kom je wel over heen. Maar de mensen die de oorlog echt mee gemaakt hebben zijn gewoon zo aangetast, dat je daar gewoon niet meer over heen komt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2009 17:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

mc-fakey schreef:
Pantoffelman schreef:
mc-fakey schreef:

Ik vind die hele gedoe om hitler en dat het verkeerd zou zijn om zoiets te doen dikke bullshit.
Grow Up.

Aha, vertel dat ook even tegen al die mensen die dierbaren hebben verloren en er een trauma aan over hebben gehouden. Snotlul.

Het is 50 jaar geleden. Kom op man daar kom je heus wel overheen hoor. Ik bedoel 50 foking jaar. Weet je wel hoe lang dat is? Het is gebeurd, er zijn mensen dood gekomen ja er zijn dierbaren verloren maar het is 50 jaar geleden laat het achter je. Gedaan is gedaan en gebeurt is gebeurt.

Jij bent echt zo ontzettend lomp.
Terug naar boven
L!nk BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2009 18:21    Onderwerp: Reageren met citaat

mc-fakey schreef:
Pantoffelman schreef:
mc-fakey schreef:

Grow Up.

Deze post voldoet volledig aan het verwachtingspatroon (achterlijk vmbo scooterjong) dat ik al van je had! Bedankt voor het bevestigen van mijn superieure en uitmuntende mensenkennis.
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2009 18:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:

Als jij moeder/vader zus/broer 50 jaar geleden was vermoord (als je nu 65 was ofzo) had je daar nu ook nog een trauma van, en dan heb je liever ook niet dat mensen daar grapjes over maken.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2009 19:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoe lomp het ook is, ik ben het wel met mc-fakey eens.

Ik geef toe dat het verschrikkelijk was, en nog steeds is, wat er gebeurd is in die tijd. Maar na zoveel jaren vind ik wel dat het leven door moet gaan.
Begrijp me niet verkeerd, ik zal de laatste zijn die zegt dat we die dingen compleet moeten vergeten. Maar om nou bij alles WW2 aan te halen vind ik onzin. Ik zou zeggen, leer van je fouten, maar met mate.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2009 19:15    Onderwerp: Reageren met citaat

WW II is een waardevolle les en een belangrijk punt geweest in ons geschiedenis. Het heet niets voor niets een wereld oorlog. En er zijn zo veel doden en slachtoffers gevallen. Ik vind het belangrijk dat iedereen moet begrijpen hoe erg het was geweest in die tijd. Ondanks we 50 of misschien wel 100 jaar weer verder zijn.

Laatst aangepast door Lawliet op 11 Mrt 2009 19:25; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2009 19:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Amen.

En nu weer ontopic.
Terug naar boven
Token BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2009 19:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik moet me ook bij Mc-Fakey aansluiten.

En trouwens hoe weet iedereen hier zo goed dat je er niet overheen komt? Zelf ook de oorlog mee gemaakt? Uit mijn hoofd niet.

Het was vreselijk dat weet ik zeker maar het is gebeurd en over een jaar of 20 kan iedereen mij part zelfs carnavals nummers over draaien, dan zijn de ouderen toch niet meer onder ons
Terug naar boven
BDDesigns BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2009 19:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Dankje divine je verwoord het iets beter als dat ik het kon want ik kwam idd lomp over.
Het was inderdaad verschrikkelijk en tja vet kut.
Maar het is gebeurt. Waarom kunnen mensen dingen niet achter zich neerleggen.
En vele van jullie zeggen dat het gigantisch er was: dat was het ook dat ontken ik niet. Maar om er 50 jaar na dato nog z'n taboe van te maken vind ik echt te ver gaan. Het was verschrikkelijk: ja zeker ben ik 100% met jullie eens maar kom op mensen je moet het toch wel achter je laten...the world continues, days go on, leave the past for what it is and move on with your life.
Terug naar boven
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2009 20:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Die mensen zijn gestorven voor jouw vrijheid. Niets "achter je laten", juist nooit meer vergeten, opdat het nooit meer mag gebeuren.

/politiek correcte modus uit.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2009 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Waarom zou een goede en smaakvolle WOII mop niet kunnen? Humor kan een manier zijn van verwerking. The Great Dictator blijft nog steeds één van de beste films uit de jaren '30, ondanks het feit dat men duidelijk lacht met de jodenvervolging. Alle moraalridders ten spijt, hoeveel mensen hebben al bijvoorbeeld niet gelachen met: http://www.youtube.com/watch?v=sfkDxF2kn1I Maar ja, jullie hebben we gelijk. We mogen de horror van een WO niet vergeten. Die mensen die WOII veroorzaakten, waren WOI vergeten.

Laatst aangepast door Joni Philips op 11 Mrt 2009 21:04; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
BDDesigns BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2009 20:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Pantoffel: dat weet ik ook wel en ik ben er ook dankbaar voor. Maar toch moeten we het wel achter ons laten. Ik zeg ook neit vergeten maar wel achter ons laten
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2009 21:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Die mensen die WOII veroorzaakten, waren WOI vergeten.

Daar toost ik op.
Terug naar boven
L!nk BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2009 16:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:
Citaat:
Die mensen die WOII veroorzaakten, waren WOI vergeten.

Daar toost ik op.

WOII was, in zekere zin, een direct gevolg van WOI, dus nee.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2009 16:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

L!nk schreef:
WOII was, in zekere zin, een direct gevolg van WOI, dus nee.

Inderdaad, het verdrag van Versailles, wat tussen Duitsland en anderen werd afgesloten op het einde van WOI was één van de punten waar Hitler kritiek op had en waardoor hij erg veel aanhang kreeg. Zij 'ubermenschen' verdienden het niet om territorial ingesloten te worden volgens hem.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2009 16:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Zeikerds, maar het gaat om de bewoording.
Terug naar boven
L!nk BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2009 16:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:
Zeikerds, maar het gaat om de bewoording.

;D
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 18 Mrt 2009 22:27    Onderwerp: Reageren met citaat

[img]http://i444.photobucket.com/albums/qq167/Thegreat_Leon/aspergerdance.gif?t=1237238346p[/img]
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2009 10:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Bats schreef:
[img]http://i444.photobucket.com/albums/qq167/Thegreat_Leon/aspergerdance.gif?t=1237238346p[/img]

Uit het graf opgestaan? Die is er namelijk al eeuwen.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2009 21:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Citaat:
Vakantiegangers melden zich bij hun Britse reisbureau met de vreemdste klachten. De Daily Telegraph maakte een top twintig. Wat dacht u bijvoorbeeld van: "Het strand was te zanderig". De volgende opmerkelijke klachten werden genoteerd.

1. Een man zag een overduidelijk opgewonden olifant bij een drinkplaats. Zijn huwelijksreis was volgens hem verpest omdat hij zich "zwaar onderbedeeld" voelde.

2. Een vrouw dreigde de politie te bellen omdat ze naar eigen zeggen door het hotelpersoneel in haar kamer was opgesloten. In werkelijkheid bleek ze het 'Do Not Disturb' label aan de binnenkant van de deur als een verbod te zien om haar kamer te verlaten.

3. "Het strand was te zanderig".

4. Een gast in een Australisch hotel klaagde dat de soep te dik en te sterk was. Hij bleek per ongeluk de vleessaus te hebben opgedronken...

5. "Topless zonnen op het strand zou verboden moeten worden. Mijn vakantie is verpest omdat mijn man de hele dag naar andere vrouwen zat te loeren."

6. "We kochten een Ray-Ban zonnebril bij een straatverkoper voor 5 euro. Deze bleek later nep te zijn...'

7. "Niemand had ons verteld dat er vissen in de zee zouden zwemmen. Onze kinderen zijn erg geschrokken.'

8. "Onze vlucht van Jamaica naar Engeland duurde ruim negen uur, terwijl de Amerikanen er maar drie uur over deden."

9. "Mijn verloofde en ik hadden een kamer geboekt met twee bedden. We kregen echter een tweepersoonsbed. Ik hou u nu verantwoordelijk voor het feit dat ik zwanger ben."

10. "In vergelijking met het driekamerappartement van onze vrienden was ons appartement met één kamer aanzienlijk kleiner".

11. "In de brochure stond: geen kappers op de locatie. Wij zijn kappers in opleiding, mogen we er nu dan wel komen?"

12. Over een vakantie in Spanje: "Er zijn te veel Spanjaarden, de receptioniste spreekt Spaans, het eten is Spaans en er zijn te veel buitenlanders."

13. "Het strand zag er niet uit zoals in de brochure. In de brochure is het geel, maar in het echt is het wit."

14. "We moesten buiten in de rij staan, zonder airconditioning."

15. "U bent als touroperator verplicht ons van tevoren te verwittigen van lawaaierige hotelgasten."

16. "Ik ben geprikt door een mug. Niemand had me gewaarschuwd dat ze prikken."

17. "Het zou in de folder vermeld moeten worden dat de lokale winkel geen lekkere koekjes verkoopt."

18. "Het is ronduit lui van de lokale winkeleigenaren om hun zaak 's middags te sluiten. Tijdens de siësta heb ik vaak dingen nodig, het zou verboden moeten worden."

19. "Bijna elk restaurant dat ik tijdens mijn reis naar Goa (India) tegenkwam had, tot mijn walging, curry op het menu. Ik hou helemaal niet van scherp eten."

20. "We hadden een excursie geboekt naar een waterpark. Maar niemand had ons verteld dat we een zwembroek en handdoek mee moesten nemen." (eb)
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2009 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Citaat:
Hilarische kwoots

Geniaal!
Terug naar boven
Sutefuu BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2009 22:06    Onderwerp: Reageren met citaat

17 en 20 zijn echt GEWELDIG
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2009 00:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:
Bats schreef:

Uit het graf opgestaan? Die is er namelijk al eeuwen.

Dat weet ik, maar hij blijft gewoon epic.
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2009 23:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 105, 106, 107  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 49 van 107

Ga naar: