Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
07 Mei 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Mei 2024 
(0) 
(1) 
(2) 
(3) 
(0) 
04 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
02 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
30 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
29 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
27 April 2024 
(0) 
(0) 
26 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
Tales of Kenzera: Zau
Sand Land
Gamed Gamekalender Mei 2024
Stellar Blade
Nieuws:

Raymond: 'Beter innoveren in bestaande IP's'


Door Rene Groen op 20-10-2011 om 07:43
Bron: The Guardian

Jade Raymond werd vooral bekend als de producer van Assassin's Creed, inmiddels is ze de Managing Director van Ubisoft Toronto, alwaar ze werkt aan de nieuwe Splinter Cell.

In een interview laat ze zich uit over innovatie in games, hetgeen velen zien als iets wat vooral bij nieuwe franchises dient te gebeuren. Volgens Raymond is dit echter zeer lastig, beter is het juist om innoverende elementen in bestaande franchises te implementeren. Zelfs wanneer deze vernieuwende elementen niet goed uitpakken zullen gamers het spel op blijven pikken om de andere elementen te verkennen.

Jade Raymond laat verder weten dat we in de aankomende maanden meer informatie mogen verwachten over de nieuwe Splinter Cell, preciezere details hierover geeft ze echter nog niet.


07:43  Trailers Final Fantasy Type-0
07:43  Racen voor je leven in Need for Speed: The Run
 Reacties (8)
 Pagina: 1
Gast (87.209.121.xxx) op 20-10-2011 om 07:50
In de titel staat raymand en in de eerste zin raymond :)

the_dan op 20-10-2011 om 10:31 [Niv: 310 / Exp: 15521]
rené is duidelijk niet helemaal wakker

musthavethisgame op 20-10-2011 om 12:43 [Niv: 50 / Exp: 2504]
Terwijl Assassin's creed helemaal niet zo innovatief is.

Gast (77.166.199.xxx) op 20-10-2011 om 13:52
Ik zou zeggen dat van Assassin's Creed naar Splinter Cell een stapje terug is, maar oké.
Als Raymond zo groots over innovatie praat, verwacht ik wel een hoop van een nieuwe Splinter Cell.

Stammetje91 op 20-10-2011 om 14:10 [Niv: 302 / Exp: 15113]
@Gast (77.166.199.xxx)
Dat blijft natuurlijk altijd een kwestie van smaak. Ik blijf de eerste drie games van Splinter Cell altijd beter vinden als de Assassin's Creed games.

Gast (213.46.48.xxx) op 20-10-2011 om 19:30
Ja deden ze dat maar met beyond good and evil.

Uchiha Madara op 20-10-2011 om 19:48 [Niv: 13 / Exp: 626]
Hadden ze Rainbow Six maar nooit geďnnoveerd.

Gemaskerde Muchacho op 20-10-2011 om 22:18 [Niv: 84 / Exp: 4205]
De eerste AC was zeker wel innovatief vind ik, er heeft nog weinig qua ervaring kunnen tippen aan dat ik voor het eerst zo'n grote stad overal kon klimmen, echt geweldig vond ik dat in Damascus. Ik klom gewoon omhoog ergens en sprong naar beneden heerlijk!

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.