Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
06 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
04 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
02 Mei 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 Mei 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
30 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
29 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
27 April 2024 
(0) 
(0) 
26 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

'Simpel en makkelijk is niet hetzelfde in Zelda'


Door Rene Groen op 23-06-2010 om 19:02
Bron: Game Informer

Gedurende de E3 gaf Miyamoto aan dat The Legend of Zelda: Skyward Sword een 'player friendly' game moest worden. Echt zo'n game voor je jonge zusje en broertje dus.

Nou ... niet helemaal. Eiji Aonuma laat in een interview met Game Informer weten dat termen als 'simpel' en 'makkelijk' niet door de war gehaald moeten worden. Wanneer Miyamoto zegt dat Zelda een makkelijke titel gaat worden, dan bedoelt hij hier niet mee dat het simpel is om door te spelen.

Om als speler te kijken wat je moet doen kan soms lastig zijn, het bekijken van een manier om een obstakel te overwinnen. Zie je echter de oplossing hiervan, dan zal de uitvoering ervan makkelijk zijn. Het is een prestatiegevoel voor gamers, een gevoel dat ze enkel kunnen bereiken wanneer deze prestatie niet te simpel is.

    “I do not want to make Zelda easier. Easy to me does not equal fun. I want puzzles where people have to think about it, and when they solve the puzzle, there’s that feeling of accomplishment. If the game is too easy, the accomplishments aren’t valuable.”


19:07  Kinect technologie in 2011 naar PC en TV
17:22  Monkey Island en Landit Bandit in Store
 Reacties (6)
 Pagina: 1
laraishond op 23-06-2010 om 19:05 [Niv: 154 / Exp: 7700]
uitdagende puzzels zijn altijd de hoogtepunten van zelda imo.

gompy222 op 23-06-2010 om 19:20 [Niv: 84 / Exp: 4212]
heb er alle vertrouwen in

zeekoei op 23-06-2010 om 20:22 [Niv: 16 / Exp: 793]
Ik vind de puzzels van zelda sinds TP makkerlijker geworden. Misschien dat ik door heb hoe ze hun puzzels maken, maar ik mis toch dat uitdagings gevoel van OoT en MM...

Gast (62.194.95.xxx) op 23-06-2010 om 20:30
klinkt als muziek in me oren. deze man begrijpt wat ie bedoelt.

enigste game die ooit dichtbij zelda kwam kwa puzzels was alundra op ps1.

heb er alle vetrouwen op dat dit gaat rulen. kan niet wachten :)

Gast (83.84.52.xxx) op 23-06-2010 om 21:10
Ditzelfde zeiden ze ook over Twilight Princess en dat spel was makkelijker dan Wind Waker.

(Wind Waker was ook niet moeilijk, maar tenminste was die wel leuk)

ace_quorthon op 23-06-2010 om 23:41 [Niv: 76 / Exp: 3786]
"Misschien dat ik door heb hoe ze hun puzzels maken"

Ik denk inderdaad dat dit heel erg meewerkt in het makkelijker vinden van de puzzels. Zeker omdat ook andere games zelda puzzels overnemen.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
The Legend of Zelda: Skyward Sword
Type:
Game
Releasedatum:
18-11-2011
Ontwikkelaar:
Nintendo
Uitgever:
Nintendo
Media:








Meer media