Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCPS VitaNintendo 3DSWii UNintendo SwitchPlaystation 3Playstation 4Xbox 360Xbox OneAppMisc    
22 Augustus 2017 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(9) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
21 Augustus 2017 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(1) 
(2) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
20 Augustus 2017 
(13) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(1) 
(3) 
(1) 
(2) 
(0) 
(0) 
19 Augustus 2017 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(10) 
18 Augustus 2017 
(3) 
(0) 
(0) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 Augustus 2017 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
Observer
SmileBASIC
Chicken Wiggle
Eventide 2: Sorcerer's Mirror
Nieuws:

[E3] Kleine verhalen inspireerden COD: WWII


Door Stefan van B op 17-06-2017 om 10:28
Bron: Twinfinite

Wanneer je gevraagd wordt naar de Tweede Wereldoorlog springen waarschijnlijk direct beelden van 6 juni 1944, D-Day, in je hoofd. Het is één van de grootste ondernemingen in de militaire geschiedenis en één die breed in het collectief geheugen is blijven hangen. Er zijn echter veel meer verhalen te vertellen dan de grote veldslagen en acties.

Sledgehammer Games heeft in een interview met Twinfinite laten weten dat team onderzoek heeft gedaan in de kleinere, meer persoonlijke verhalen uit de Tweede Wereldoorlog om zo een meer realistische ervaring te kunnen bieden. Senior Development Director Tolga Kart heeft onthuld dat deze kleine momenten een belangrijke plaats in de speelervaring zullen innemen.

quote:
All the small moments (in the history of WWII) matter, so we’ve turned that into a gameplay mechanic; we call it Heroic Actions. We’re going to give you the ability to save a downed soldier and get him out of the firefight, or take German soldiers prisoner, these are all gameplay moments that we’ve added to make the experience more real and, as far as the campaign is concerned, all these stories ended up forming our story with Red Daniels and his squad as they’re fighting through Europe,


Met deze kleine momenten worden Heroic Actions geďntroduceerd. Spelers hebben de mogelijkheid om te beslissen over leven en dood door gewonde kameraden te helpen of Duitse soldaten gevangen te nemen. Deze worden in het verhaal met Red Daniels en zijn squad gevlochten. Dit moet de ervaring volgens Tolga 'echt' laten aanvoelen.

Daarnaast heeft het team van Sledgehammer samengewerkt met militair historicus Marty Morgen die volgens Tolga ontzettend veel kennis heeft van de Tweede Wereldoorlog. Hij wist duizenden verhalen te vertellen die het team nog niet kende en heeft daarmee vele momenten in de game gecreëerd die een hele nieuwe generatie gamers zal leren over de Tweede Wereldoorlog.

Op 3 november zal Call of Duty: WWII uitgebracht worden op PlayStation 4, Xbox One en PC en zullen we zelf kunnen ontdekken wat de bijdrage van deze kleine momenten is aan de speelervaring.


10:54  [E3] LEGO Worlds toont Classic Space DLC
10:19  [E3] Nadine niet speelbaar in Uncharted
 Reacties (0)
Geen reacties gevonden

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
Call of Duty: World War II
Type:
Game
Releasedatum:
03-11-2017
Ontwikkelaar:
Sledgehammer Games
Uitgever:
Activision Blizzard
Media:








Meer media