Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende  
Redneckerz BerichtGeplaatst: 22 Jun 2013 00:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Zit je op mobiel Nino? Je post immers 2 keer hetzelfde bericht binnen 8 minuten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 22 Jun 2013 11:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik moet mezelf afleren om de backtoets te gebruiken om de browser te sluiten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 22 Jun 2013 11:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:
Ik moet mezelf afleren om de backtoets te gebruiken om de browser te sluiten

Als je op de computer zit kan je toch het bekende Xje gebruiken?

Hier op de laptop heb ik ook issues hoor - Dat mijn touchpad in een scroll modus blijft hangen zodat je van omhoog naar omlaag gaat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 22 Jun 2013 12:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik zat op me mobiel, daar gebruik ik de backtoets om de browser te sluiten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 23 Jun 2013 23:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

PC aangeschaft, knoop doorgehakt. PS4 komt er voorlopig niet in. Er is niets met de launch wat mij grijpt. De eerste game is InFamous: Second Son volgend jaar. En volgens mij krijgen we KH3 en FFXV niet te zien voor Begin 2015, helaas. Dus ik haal de PS4 pas na een Prijsdaling en nadat ze wat goede games erop uitbrengen.

Nu vind ik het juist extra spijtig dat de PS4 geen van de oudere PS consoles ondersteund. Anders had ik een aankoop wel kunnen veroorloven op day-one. PlayStation en PlayStation 2 zouden makkelijk kunnen worden ondersteund. Sony wilt dus straks je geld hebben met hun 'awesome' streaming service zodat je die spellen wel kunt spelen. Ps3 is wel redelijk te begrijpen dat zou een veel hogere prijs geven aan de PS4.

Plus is naar mijn mening nog steeds een redelijke service, alleen zal ik de meeste spellen kunnen spelen op de PC voor ook 5 Euro of zo. En dan heb ik ze voor altijd speelbaar. Maar het blijft wel een redelijke oplossing voor budget gamers, dat moet ik wel zeggen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 25 Jun 2013 13:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

http://i.imgur.com/moLu8CX.jpg
Plaats het hier maar , is al 4 dagen oud.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 25 Jun 2013 13:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Fake.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 02 Jul 2013 06:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Weet iemand of er een JRPG uitkomt op de PS4 release?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 02 Jul 2013 12:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

dantekloon schreef:
Weet iemand of er een JRPG uitkomt op de PS4 release?
ik vind jrpg's zo dom ik vind et gewoon net normale rpg's alleen met kleine meisjes van 12 in bikini's erin -.-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 02 Jul 2013 12:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

no-ps3-no-living schreef:
dantekloon schreef:
Weet iemand of er een JRPG uitkomt op de PS4 release?
ik vind jrpg's zo dom ik vind et gewoon net normale rpg's alleen met kleine meisjes van 12 in bikini's erin -.-

:')

Er liggen wat van dat soort games ook zo nu en dan in de gamemania, dan denk je echt.. 'als ik hiermee naar de kassa zou lopen kom ik hier nooit meer binnen :') '

Kan me echt niet voorstellen dat een volwassen man zoiets speelt, van die spelletjes waarin de hele cast uit 12 jarige meisjes bestaat die als powerup uit de kleren gaan en nieuwe pakjes aan krijgen enzo.

:') x infi.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 02 Jul 2013 14:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Iedereen zijn ding toch.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 02 Jul 2013 17:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Mensen moeten eens leren niet zo eenzijdig te denken en kijken. Waarom is het moeilijk te geloven dat er mensen zijn die dat soort games leuk vinden? Ik vind ze erg leuk. En dat komt doordat de verhalen leuk zijn, de personages grappig zijn en omdat het gewoon goed speelt. En daar is niets mis mee.

Anderen vinden shooters zoals Call of Duty en Battlefield dan weer helemaal geweldig. Daar vind ik zelf weinig aan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 02 Jul 2013 17:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Asianator schreef:
Mensen moeten eens leren niet zo eenzijdig te denken en kijken. Waarom is het moeilijk te geloven dat er mensen zijn die dat soort games leuk vinden? Ik vind ze erg leuk. En dat komt doordat de verhalen leuk zijn, de personages grappig zijn en omdat het gewoon goed speelt. En daar is niets mis mee.

Anderen vinden shooters zoals Call of Duty en Battlefield dan weer helemaal geweldig. Daar vind ik zelf weinig aan.

Ik zeg er overigens wel wat van als iemand zoiets speelt. Een vriend heeft zoiets en dan zeg ik wel dat dit iets te ver voor mij is. Bullethell spellen zijn dan wel weer leuk.

Het is prima dat ze het leuk vinden, maar veelal de mensen die ik ken die dit leuk vinden, hebben wel problemen op het sociale vlak. Het staat wat sneu, imo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 02 Jul 2013 19:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Redneckerz schreef:
Asianator schreef:
Mensen moeten eens leren niet zo eenzijdig te denken en kijken. Waarom is het moeilijk te geloven dat er mensen zijn die dat soort games leuk vinden? Ik vind ze erg leuk. En dat komt doordat de verhalen leuk zijn, de personages grappig zijn en omdat het gewoon goed speelt. En daar is niets mis mee.

Anderen vinden shooters zoals Call of Duty en Battlefield dan weer helemaal geweldig. Daar vind ik zelf weinig aan.

Ik zeg er overigens wel wat van als iemand zoiets speelt. Een vriend heeft zoiets en dan zeg ik wel dat dit iets te ver voor mij is. Bullethell spellen zijn dan wel weer leuk.

Het is prima dat ze het leuk vinden, maar veelal de mensen die ik ken die dit leuk vinden, hebben wel problemen op het sociale vlak. Het staat wat sneu, imo.

Je zegt er wat van? Bedoel je dat je zegt dat je het niet goedkeurt dat iemand dergelijke games speelt? Of zeg je enkel dat het niets voor jou is?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 02 Jul 2013 19:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Ik geil daarop, is toch lekker. een dame in bikini
Final Fantasy X-2(Rikku)
Wild Arms 5(Rebbeca)

In Shadow Hearts:From the New World gaat Shana zelfs naakt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 02 Jul 2013 20:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

dantekloon schreef:
Weet iemand of er een JRPG uitkomt op de PS4 release?


Final Fantasy XV en Kingdom Hearts 3.

Ik speel zelf ook RPG games, Japanse. En hoe mensen hier erover praten vind ik onterecht en is simpelweg ook niet waar. Tuurlijk, er zijn games tussen waar de westerling zo veel mogelijk afstand van wil bewaren maar dat betekend niet dat ALLE games in dat gerne zo zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 02 Jul 2013 21:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Nin007 schreef:
dantekloon schreef:
Weet iemand of er een JRPG uitkomt op de PS4 release?


Final Fantasy XV en Kingdom Hearts 3.

Ik speel zelf ook RPG games, Japanse. En hoe mensen hier erover praten vind ik onterecht en is simpelweg ook niet waar. Tuurlijk, er zijn games tussen waar de westerling zo veel mogelijk afstand van wil bewaren maar dat betekend niet dat ALLE games in dat gerne zo zijn.

Zowel Final Fantasy XV als Kingdom Hearts III zijn geen launch-games. Helaas. Maar goed, dat neemt niet weg dat een JRPG tijdens de launch van een nieuw systeem niet zou misstaan...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 02 Jul 2013 22:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Oh, ik had het laatste van Dante's zin niet gelezen, foutje bedankt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 02 Jul 2013 23:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Asianator schreef:

Je zegt er wat van? Bedoel je dat je zegt dat je het niet goedkeurt dat iemand dergelijke games speelt? Of zeg je enkel dat het niets voor jou is?

Het laatste. Hij vindt die spellen leuk, dus hij moet ze vooral kopen. Maar biljartballen die in een cyclus rondom een asteroide zweven is mij iets te weird.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 31 Jul 2013 23:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

http://gaminrealm.com/2013/07/28/lets-all-just-hush-up-about-the-ps4s-ram/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
shanks BerichtGeplaatst: 24 Sep 2013 04:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Aug 2011
Berichten: 2

laraishond schreef:
Redneckerz schreef:
laraishond schreef:
Kan iemand me misschien hoe het nou zit met ps3 games spelen op de ps4? Ik zie een ps4 naast mijn Wii U wel zitten, echter heeft de ps3 ook een redelijk grote hoeveelheid aan spellen die ik zeker eens wil spelen ( The last of us, uncharted, bioshock, red dead redemption mass effect trilogy...). Er was geloof ik een soort van virtual console op de PS4 voor playstation games van eerdere generaties?

Sony is er zelf nog niet echt mee bezig, maar ze willen Gaikai gaan gebruiken om PS1/PS2/PS3 games mee af te spelen. Cloud streaming dus.


ah, ok. Dus nog niks bekent over hoeveel de PS1/PS2/PS3 games gaan kosten etc? Dat zal dan wel tegen de launch bekent worden gemaakt. In ieder geval bedankt


Dat vraag ik me ook af heb hier een collectie ps3 spellen liggen sommige nog niet eens gespeeld, weet iemand toevallig meer over die actie van sony dat als je bijv je ps3 versie van gta 5 inlevert met 10 euro derbij of dat echt zo zal zijn of maar een gerucht
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 24 Sep 2013 10:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Geldt niet voor GTA V, enkel (nog) voor een paar games als Battlefield 4, AC IV enzo

Volgend jaar komt er waarschijnlijk pas een PS4 in mijn kamer. Als ik alle spellen nog moet spelen die ik nu nog heb liggen hier, ben ik tot eind volgend jaar wel bezig, dus ik doe het rustig aan. Daarbij, tot juli 2014 heb ik amper tijd, dus misschien koop ik het wel in 2015, als er ook al een mooie collectie games is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 26 Sep 2013 18:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

PS4 Killzone bundels http://blog.eu.playstation.com/2013/09/26/killzone-shadow-fall-ps4-bundles-unveiled/

Killzone Shadow Fall PS4 Bundle – €439
Killzone Shadow Fall
PlayStation 4


Killzone Shadow Fall PS4 Bundle – €499
Killzone Shadow Fall
PlayStation 4
Additional Dual Shock 4 controller
Camera
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 07 Okt 2013 06:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

FF een vraagje over de PS3, ben ooit van plan om de nieuwste PS3 model te halen, maar dat wil ik alleen als ik weet hoe je alle save data over kan brengen van de oude naar de nieuwe PS3.

weet iemand hoe dat moet?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 07 Okt 2013 10:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

dantekloon schreef:
FF een vraagje over de PS3, ben ooit van plan om de nieuwste PS3 model te halen, maar dat wil ik alleen als ik weet hoe je alle save data over kan brengen van de oude naar de nieuwe PS3.

weet iemand hoe dat moet?


USB stick?

Dat werkt in ieder geval met de meeste games. Er zijn wel games die dit niet toelaten (Guitar Hero: World Tour en Guitar Hero 5 savegames zijn beveiligd bijvoorbeeld). Voor de meeste games moet dit echter gewoon werken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 7 van 10

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group