Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende  
dantekloon BerichtGeplaatst: 15 Okt 2012 13:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Weslii schreef:
Redneckerz schreef:
Weslii schreef:
Ik hoop dat hij het niet doet, en ik denk ook dat hij het niet doet.

Hij kondigt het net even te mooi aan als je begrijpt wat ik bedoel.


Ik heb net van Cor vernomen dat zijn laatste 2 posts van 22.30 gisteravond vanaf zijn mobiel zijn gestuurd. Hij is dus inderdaad naar buiten gegaan.

Van dezelfde Cor heb ik ook te horen gekregen dat sinds die 2 posts er geen enkele inlogpoging is geweest.

Het is een feit dat de meeste pogingen eindigen in een mislukking omdat ze niet durven of op het laatste moment nog bedenken, maar een substantieel aantal pogingen lukt wel dus. Of hij het nu mooi aankondigt of niet is nu niet aan de orde. Wat aan de orde is dat we nu niet weten wat Deadly heeft gedaan.

Ik ben al met Cor in gesprek over verdere acties. Vooralsnog is het afwachten, want hij kan zomaar weer inloggen, maar als dat niet gebeurt, dan ben ik van mening dat wij als community actie moeten ondernemen.
En wat voor actie denk jij dan aan?

Zijn er hier úberhaupt mensen die zijn echte naam of echte adres weten? Ik zou wel actie willen ondernemen en hem desnoods met geweld overmeesteren en afleveren bij een psychiatrische kliniek, maar als we niet weten waar we hem zoeken moeten gaat dat niet lukken.

Zijn ip adres is natuurlijk bekend bij de gamed redactie, maar ik kan me niet voorstellen dat een isp zijn adresggegevens bekend zal maken.


zijn echte naam is Robin, dat is wat ik weet toen hij me voor het eerst een PM stuurde.

Op de PM van 16 augustus(al best een tijdje geleden), klonk hij alsof er niets aan de hand was en niet kon wachten op mijn tripreport van China.
Maar hij heeft in de zware tijden die hij nu tegemoet is gekomen niet op die forum gereageerd met mijn tripreport.

Ik heb zijn email wel... en ook zijn achternaam, maar dat ga ik niet zomaar online publiceren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
sotarK BerichtGeplaatst: 15 Okt 2012 14:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

Citaat:


Ik heb zijn email wel... en ook zijn achternaam, maar dat ga ik niet zomaar online publiceren.


En die moet je ook niet zomaar weggeven, weet jij veel wat de mensen er mee gaan doen?
Geef het aan mensen die verantwoording kennen.
Zoals de mod's bijvoorbeeld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weslii BerichtGeplaatst: 15 Okt 2012 14:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

dantekloon schreef:
Weslii schreef:
Redneckerz schreef:
Weslii schreef:
Ik hoop dat hij het niet doet, en ik denk ook dat hij het niet doet.

Hij kondigt het net even te mooi aan als je begrijpt wat ik bedoel.


Ik heb net van Cor vernomen dat zijn laatste 2 posts van 22.30 gisteravond vanaf zijn mobiel zijn gestuurd. Hij is dus inderdaad naar buiten gegaan.

Van dezelfde Cor heb ik ook te horen gekregen dat sinds die 2 posts er geen enkele inlogpoging is geweest.

Het is een feit dat de meeste pogingen eindigen in een mislukking omdat ze niet durven of op het laatste moment nog bedenken, maar een substantieel aantal pogingen lukt wel dus. Of hij het nu mooi aankondigt of niet is nu niet aan de orde. Wat aan de orde is dat we nu niet weten wat Deadly heeft gedaan.

Ik ben al met Cor in gesprek over verdere acties. Vooralsnog is het afwachten, want hij kan zomaar weer inloggen, maar als dat niet gebeurt, dan ben ik van mening dat wij als community actie moeten ondernemen.
En wat voor actie denk jij dan aan?

Zijn er hier úberhaupt mensen die zijn echte naam of echte adres weten? Ik zou wel actie willen ondernemen en hem desnoods met geweld overmeesteren en afleveren bij een psychiatrische kliniek, maar als we niet weten waar we hem zoeken moeten gaat dat niet lukken.

Zijn ip adres is natuurlijk bekend bij de gamed redactie, maar ik kan me niet voorstellen dat een isp zijn adresggegevens bekend zal maken.


zijn echte naam is Robin, dat is wat ik weet toen hij me voor het eerst een PM stuurde.

Op de PM van 16 augustus(al best een tijdje geleden), klonk hij alsof er niets aan de hand was en niet kon wachten op mijn tripreport van China.
Maar hij heeft in de zware tijden die hij nu tegemoet is gekomen niet op die forum gereageerd met mijn tripreport.

Ik heb zijn email wel... en ook zijn achternaam, maar dat ga ik niet zomaar online publiceren.
Wellicht dat je met al die gegevens de politie in kunt schakelen en erbij kunt vermelden dat je serieuze aanwijzingen hebt dat hij zelfmoord wil gaan plegen.

Je hebt zijn voor en achternaam en emailadres. Als ze binnen een paar uur jongetjes van 14 die op twitter zeggen hun school in de fik te steken kunnen opsporen moet dit toch ook kunnen binnen een paar uur?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 15 Okt 2012 14:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

gister is er in ieder geval niemand voor de trein gesprongen (zover bekend)

Laatst aangepast door laraishond op 15 Okt 2012 14:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 15 Okt 2012 14:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

Ik had ook al gekeken.
Hij moet het ook niet te vaak roepen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 15 Okt 2012 14:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Doe maar gewoon je hebt het wel over het leven van iemand.. Hoe het daarna verder gaat kan je het beste door hulpdiensten overlaten.

Iig deadly geef haar nooit en ten nimmer een schuldgevoel. Voor de rest tja denk er zelf nog maar eens goed over na net zolang totdat je weer het licht ziet. Want wat kan jou het boeien, het kan allemaal 100 x erger en zelfs dan moet je lachend het leven trotseren!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 15 Okt 2012 16:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Lawliet schreef:
Ben ook benieuwd naar zijn thuis situatie. Weten zijn familie wel van dit af?

Volgens mij heeft hij dat niet doorverteld... dat maakt het dus des te ernstiger. Ik heb hem al een aantal nummers gegeven die hij altijd kan bellen en een aantal chat sites waar hij met hulpverleners kan chatten. Deze dingen heeft hij nu ongeveer 2 weken.
Weslii schreef:
Zijn er hier úberhaupt mensen die zijn echte naam of echte adres weten? Ik zou wel actie willen ondernemen en hem desnoods met geweld overmeesteren en afleveren bij een psychiatrische kliniek, maar als we niet weten waar we hem zoeken moeten gaat dat niet lukken.

Dat is bij de moderators in ieder geval bekend, sowieso bij MaartenL en Cor.

Weslii schreef:

Zijn ip adres is natuurlijk bekend bij de gamed redactie, maar ik kan me niet voorstellen dat een isp zijn adresggegevens bekend zal maken.

Volgens mij kan je, als er voldoende twijfel is, deze gegevens bekend maken. Echter wacht ik eerst het oordeel van Cor af uit zijn PM.

laraishond schreef:
hey Lawliet, ik heb je zojuist een PM gestuurd

edit: Redneckerz, jou ook trouwens

Ik heb het zojuist gelezen en tevens beantwoord

sotarK schreef:

En die moet je ook niet zomaar weggeven, weet jij veel wat de mensen er mee gaan doen?
Geef het aan mensen die verantwoording kennen.
Zoals de mod's bijvoorbeeld.

Zie mijn reactie op Weslii's reactie. In ieder geval 2 mensen zijn hiermee bekend.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 15 Okt 2012 16:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Pff ik maak me zorgen
Nog steeds geen inlogpoging ook?

Als je er nog bent deadlytown.. Hoe lastig het ook is, praat er over met je ouders inderdaad. Zei kennen je (waarschijnlijk) het beste, en weten de juiste oplossing.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
JasperCLA BerichtGeplaatst: 15 Okt 2012 16:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Triestig om te zien hoe sommigen zo hun korte tijd die ze hier hebben vergooien.

Hopelijk heeft hij het niet gedaan..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 15 Okt 2012 17:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Lekker egoboosten bij gamers...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 15 Okt 2012 17:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Dellion schreef:
Pff ik maak me zorgen
Nog steeds geen inlogpoging ook?

Als je er nog bent deadlytown.. Hoe lastig het ook is, praat er over met je ouders inderdaad. Zei kennen je (waarschijnlijk) het beste, en weten de juiste oplossing.

Er is inderdaad nog geen inlogpoging geweest nee, voor zover ik het weet.
Hij wilde zijn ouders hier niet mee opzadelen. Beetje vreemd dus (en dan druk ik mij zacht uit)

JasperCLA schreef:
Triestig om te zien hoe sommigen zo hun korte tijd die ze hier hebben vergooien.

Hopelijk heeft hij het niet gedaan..

In het algemeen sprekend ben ik van mening dat er echt iets goed mis is met mijn generatie. En dan heb ik het niet alleen over deze situatie.

ninodude schreef:
Lekker egoboosten bij gamers...

Hoe is dit egoboosten? En wie eigenlijk? :S
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 15 Okt 2012 17:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Redneckerz schreef:
Dellion schreef:
Pff ik maak me zorgen
Nog steeds geen inlogpoging ook?

Als je er nog bent deadlytown.. Hoe lastig het ook is, praat er over met je ouders inderdaad. Zei kennen je (waarschijnlijk) het beste, en weten de juiste oplossing.

Er is inderdaad nog geen inlogpoging geweest nee, voor zover ik het weet.
Hij wilde zijn ouders hier niet mee opzadelen. Beetje vreemd dus (en dan druk ik mij zacht uit)

JasperCLA schreef:
Triestig om te zien hoe sommigen zo hun korte tijd die ze hier hebben vergooien.

Hopelijk heeft hij het niet gedaan..

In het algemeen sprekend ben ik van mening dat er echt iets goed mis is met mijn generatie. En dan heb ik het niet alleen over deze situatie.

ninodude schreef:
Lekker egoboosten bij gamers...

Hoe is dit egoboosten? En wie eigenlijk? :S


Een gemiddelde mens heeft ochotekes 80 jaar op deze bol. Na je dood kom je echt niet in een paradijs terecht hoor. Maak er hier toch eens iets van. Ik begrijp dit gewoon niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 15 Okt 2012 18:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

laraishond schreef:
hey Lawliet, ik heb je zojuist een PM gestuurd

edit: Redneckerz, jou ook trouwens


Thx en beantwoord.

Laten we voorlopig gewoon even afwachten. Ik neem aan dat hij nu rust nodig heeft en alles op een rijtje moet zetten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 15 Okt 2012 18:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

JasperCLA schreef:

Een gemiddelde mens heeft ochotekes 80 jaar op deze bol. Na je dood kom je echt niet in een paradijs terecht hoor. Maak er hier toch eens iets van. Ik begrijp dit gewoon niet.

Dat begrijp ik. Maar we kunnen zijn gedrag gaan beoordelen, of we kunnen afwachten en eventueel binnenkort actie ondernemen.

Ik denk dat iedereen wel er van bewust is dat om zon reden zelfmoord te plegen niet 1 van de meest slimme dingen is die je kan doen.

Daarnaast voegt Nino's post over Egoboost niet echt veel toe, want al deden ze het allemaal zo graag voor de aandacht, je moet het altijd serieus nemen.

EDIT: Laraishond heeft de politie hiervan op de hoogte gesteld. Hopelijk vind hij het niet erg als ik dit quote:
laraishond schreef:

Ongeveer een halfuurtje na mijn mailtje had ik toch besloten om de politie hierover in te lichten.
Ze zeiden dat ze er verder ook weinig aan kunnen doen, behalve op het moment dat hij daadwerkelijk tot de daad overgaat. Ze hebben in ieder geval de wijkagent in de Bilt ervan op de hoogte gesteld. Ze hebben ook het topic gezien, en ik neem aan dat ze zelf aan de hand in staat zijn om de ernst van de situatie in te schatten.


Bij deze dus. De politie houdt het topic in de gaten, laten wij ook onze oren en ogen openhouden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cor BerichtGeplaatst: 15 Okt 2012 21:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 2039

Ik bedacht me dat ik nog het access log van de server kon bekijken. Hoewel hij niet heeft ingelogd blijkt hieruit wel dat een computer vanaf zijn IP-adres dit topic nog bekeken heeft, onder andere om ~ 18.20 vandaag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deadlytown BerichtGeplaatst: 15 Okt 2012 21:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

Ik ben er nog, ik kon het niet.
Ik wou naar t spoor, alleen ben naar die maat van me gegaan. Hij zei dat hij wou dat ik toch naar huis ging heb dus dat ook gedaan. Dat jullie nu pas wat van me horen, ik moest heel diep nadenken , en besloot t niet te doen. Ben daarom ook maar naar huis gegaan, sorry , en t spijt me dat ik jullie zo bang maakte.


Wat ik nu wil is uitrusten ben veel te moe.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 15 Okt 2012 21:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

deadlytown schreef:
Ik ben er nog, ik kon het niet.
Ik wou naar t spoor, alleen ben naar die maat van me gegaan. Hij zei dat hij wou dat ik toch naar huis ging heb dus dat ook gedaan. Dat jullie nu pas wat van me horen, ik moest heel diep nadenken , en besloot t niet te doen. Ben daarom ook maar naar huis gegaan, sorry , en t spijt me dat ik jullie zo bang maakte.


Goed om te horen dat je toch de juiste beslissing heb gemaakt, hopelijk dat het nooit meer zo ver komt. Sterkte er mee komende tijd iig

En idd, rust goed uit! Dat helpt vaak enorm
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
sotarK BerichtGeplaatst: 15 Okt 2012 21:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

Ga er over praten met verschillende mensen die je kunnen helpen gast.
Het helpt om er over te praten.
En rust idd even goed uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deadlytown BerichtGeplaatst: 15 Okt 2012 21:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

T zal niet meer zo ver komen. Beloof ik
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 15 Okt 2012 21:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Cor schreef:
Ik bedacht me dat ik nog het access log van de server kon bekijken. Hoewel hij niet heeft ingelogd blijkt hieruit wel dat een computer vanaf zijn IP-adres dit topic nog bekeken heeft, onder andere om ~ 18.20 vandaag.

En met de Deadly's reactie kunnen we stellen dat het gevaar geweken is. Tip om te onthouden dus: Je kan het access log bekijken

deadlytown schreef:
Ik ben er nog, ik kon het niet.

Natuurlijk kan je het niet. En waarom niet? Omdat je het leven hartstikke waardeert!

deadlytown schreef:
t spijt me dat ik jullie zo bang maakte.

3 dingen voor de volgende keer:
- Luister in godsnaam naar wat de members hier zeggen.
- Bel die nummers op die je zijn gegeven.
- En schakel zwaardere hulp in dan alleen een therapeut.

deadlytown schreef:
T zal niet meer zo ver komen. Beloof ik

Beloof het niet aan ons. Beloof het aan jezelf.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deadlytown BerichtGeplaatst: 15 Okt 2012 21:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

Heb alleen contact met maatschappelijk.werker

Ik beloof het aan me zelf dat t nooit meer zo ver komt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 15 Okt 2012 22:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

deadlytown schreef:
Heb alleen contact met maatschappelijk.werker

Ik beloof het aan me zelf dat t nooit meer zo ver komt.


Heb jij je ouders of familie al verteld? Want wij kunnen niet zoveel doen als het weer tegen zit. Ik begrijp dat ontzettend moeilijk kan zijn om het te vertellen, maar je kan dit niet alleen doen. Herstellen neemt tijd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 16 Okt 2012 00:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Cor schreef:
Ik bedacht me dat ik nog het access log van de server kon bekijken. Hoewel hij niet heeft ingelogd blijkt hieruit wel dat een computer vanaf zijn IP-adres dit topic nog bekeken heeft, onder andere om ~ 18.20 vandaag.


Dit bedoel ik Red.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 17 Okt 2012 00:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Hoe gaat het nu?
Ik ga me ouders morgen iets vertellen wat ook niet al te positief is, ik weet dat ik het niet hiermee kan vergelijken..Maar als ik jou was zou ik, hoe lastig het ook is, het aan je ouders vertellen. Die willen/horen het wel te weten, en die kunnen je dan ook helpen waarschijnlijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
deadlytown BerichtGeplaatst: 17 Okt 2012 00:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

T gaat veel beter nu. Heb je trouwens 1 pm gestuurd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 10 van 11

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group