| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 235, 236, 237 ... 376, 377, 378 Volgende
|
| Mafusto |
Geplaatst: 19 Aug 2012 13:23 Onderwerp:
| |

|
| +Ish blij met zon en laptop! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Redneckerz |
Geplaatst: 19 Aug 2012 15:03 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
+ Alan Rickman laat zien hoe awesome thee is:
KIJKEN!!! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Dellion |
Geplaatst: 19 Aug 2012 16:18 Onderwerp:
| |

|
- Te warm voor me buiten dus ik blijf binnen
- Sowieso moest dat ook i.v.m leren voor examens. Maargoed, dan doe ik dat tot de 25ste
+ en dan op de 25ste lekker guild wars 2
+ Voel me goed de laatste tijd
+ Veel feesten waar ik heenga in September, zin in. Zelfs eentje in flevoland zelf wat bijna nooit voorkomt (kleine kans dat er iemand van hier ook heen gaat, maar Project N50 in nagele)
+ Benieuwd naar new kids turbo, vanavond @ cc  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Cor |
Geplaatst: 19 Aug 2012 16:29 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| Gezer schreef: | | Was ik maar ook een informatic | Heb economie gestudeerd, geen informatica.
- Dacht: laat ik de heatsink van m'n videokaart maar stofvrij maken, want toen ik dat met m'n cpu deed daalde de temperatuur flink, dat beviel me wel. Alles schoon, nieuwe koelpasta, heatsink erop, breek ik 1 van de schroeven af. Grr. Dat wordt een nieuwe heatsink, maar eerst zit ik terug op een hd4650. Gelukkig gebruik ik de laatste tijd de pc toch vooral om met vrienden te spelen, en die hebben allemaal oude hardware, dus BF2, DoD:Source en NWN2 zijn nog wel te trekken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 19 Aug 2012 19:15 Onderwerp:
| |

|
+ Finally weer in Nederland
+ Het is hier nog warmer dan in Italië, hopelijk vrijdag ook
+ Morgen loon
+ Deze week shoppen met Do, en donderdag drank/eten inslaan voor onze bday party |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 20 Aug 2012 01:07 Onderwerp:
| |

|
Ola internettos
+ stufi betalingsachterstand: ik krijg over 2 dagen 460 euro en daarna pm een respectabele 240 pm + nog wat loon van me stage telt dat op tot een goed bedrag
- Kutalaska wordt een beetje saai
+ volgende maand: Panama, Florida, Hawaii, San Diego, Mexico, Aruba, Jamaica etc... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Dellion |
Geplaatst: 20 Aug 2012 07:11 Onderwerp:
| |

|
+/- Om half 4 kon ik niet meer slapen. Dus om 6 uur al uit bed gegaan
+ Hond in het bos uitgelaten terwijl het nog lekkere temperatuur was
+ Zelfs vrijwillig nu aan de studie (en zonder ritalin)
+ sinasappelsap. Wat..Zelfs water = instant + met dit weer. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 20 Aug 2012 07:57 Onderwerp:
| |

|
| Paintskillz schreef: |
- stufi betalingsachterstand: ik krijg over 4 dagen 460 euro |
Ik had deze maand eigenlijk al gerekend op de stufi ipv een laatste mand Schoolierentegemoetkoming. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 20 Aug 2012 11:18 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
+ Eindelijk iets frisser. Nu biedt de schaduw tenminste terug afkoeling...
+ Straks verder werken aan de babykamer dan maar. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 20 Aug 2012 12:01 Onderwerp:
| |

|
- Waar zijn die 35 graden? Ik wilde in Nederland doorgaan met bruin worden
+ Heerlijk geslapen in mijn eigen bedje
+ Nieuwe allstars aan
+ Op naar Domani, ze mist haar 'midget' weet niet hoe blij ik ben met die benaming haha |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 20 Aug 2012 12:30 Onderwerp:
| |

|
| Ellentjeeah schreef: | - Waar zijn die 35 graden? Ik wilde in Nederland doorgaan met bruin worden
|
fuck die 35 graden, ik moet leren!
+ AO toets ging prima |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Gezer |
Geplaatst: 20 Aug 2012 13:07 Onderwerp:
| |

|
| --gekste nachtmerrie ooit, getroffen worden door een bliksem, fuck! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 20 Aug 2012 13:38 Onderwerp:
| |

|
-morgen wee werken
+mijn ouders komen deze vrijdag weer terug van vakantie
+binnenkort over leggen met mijn baas over februari 2013 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Redneckerz |
Geplaatst: 20 Aug 2012 13:48 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| dantekloon schreef: | -morgen wee werken
I for one wacht nog steeds op je trip report
+ Eindelijk wat koeling.
+ Roast of Roseanne Barr vanavond op de tv. popcorn time!
--- Voel me ontzettend moe op niks af.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 20 Aug 2012 15:36 Onderwerp:
| |

|
| Redneckerz schreef: | | dantekloon schreef: | -morgen wee werken
I for one wacht nog steeds op je trip report
+ Eindelijk wat koeling.
+ Roast of Roseanne Barr vanavond op de tv. popcorn time!
--- Voel me ontzettend moe op niks af.. |
had er ff geen zin in, bijna klaar trouwens  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 20 Aug 2012 15:54 Onderwerp:
| |

|
+ Ingeschreven voor 6u les + praktijkexamen voor de auto. Hopelijk 3de keer, goede keer  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Redneckerz |
Geplaatst: 20 Aug 2012 17:36 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| JasperCLA schreef: | + Ingeschreven voor 6u les + praktijkexamen voor de auto. Hopelijk 3de keer, goede keer  |
Ik zou zeker even een pilletje innemen voor je de weg op gaat. Volgens Dellion is dat namelijk geen probleem.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Dellion |
Geplaatst: 20 Aug 2012 18:27 Onderwerp:
| |

|
| Redneckerz schreef: | | JasperCLA schreef: | + Ingeschreven voor 6u les + praktijkexamen voor de auto. Hopelijk 3de keer, goede keer  |
Ik zou zeker even een pilletje innemen voor je de weg op gaat. Volgens Dellion is dat namelijk geen probleem.  |
Doe eens even normaal man, tering hé.
Zelfs niet grappig als grap. (Ps, in elke grap zit een kern van waarheid he, dus als je echt ook maar een klein beetje iets in wat je zegt baseerd op hoe je denkt over mij. Dan moet je echt het hele topic nog eens herlezen en concluderen dat je geheel fout zit) Het gaat me om de manier van denken bij mensen die verkeerd is. Als alcohol word gezien als iets dat kan, terwijl het in de top op de schadelijkheidslijst staat. dan moet men of concluderen dat alcohol niet iets positiefs is. of accepteren dat vele drugssoorten minder schadelijk zijn.
Dan kan je het er mee eens zijn of niet. dat maakt me echt niet uit. Mensen als jasper kennelijk wel, door het uiteraard weer op mij als persoon te richten in plaats van de discussie. Heel erg volwassen
+ Beetje fatsoenlijke temperatuur weer
- Nog een paar dagen tot gw2 (wel alweer paar vrienden overgehaald ook te gaan spelen, dat word lache)
- Examens over anderhalve week
+ New kids turbo is best een goede film  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Redneckerz |
Geplaatst: 20 Aug 2012 18:50 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| Dellion schreef: |
Zelfs niet grappig als grap. (Ps, in elke grap zit een kern van waarheid he, dus als je echt ook maar een klein beetje iets in wat je zegt baseerd op hoe je denkt over mij. Dan moet je echt het hele topic nog eens herlezen en concluderen dat je geheel fout zit) Het gaat me om de manier van denken bij mensen die verkeerd is. Als alcohol word gezien als iets dat kan, terwijl het in de top op de schadelijkheidslijst staat. dan moet men of concluderen dat alcohol niet iets positiefs is. of accepteren dat vele drugssoorten minder schadelijk zijn. |
Als je mijn posts had gelezen had je kunnen weten dat jouw feit, namelijk dat alcohol hoog op de lijst staat, dat ik het daar mee eens ben. Dus nogmaals: Alcohol is niet iets positiefs. Maar wel lekker.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Dellion |
Geplaatst: 20 Aug 2012 18:55 Onderwerp:
| |

|
| Redneckerz schreef: | | Dellion schreef: |
Zelfs niet grappig als grap. (Ps, in elke grap zit een kern van waarheid he, dus als je echt ook maar een klein beetje iets in wat je zegt baseerd op hoe je denkt over mij. Dan moet je echt het hele topic nog eens herlezen en concluderen dat je geheel fout zit) Het gaat me om de manier van denken bij mensen die verkeerd is. Als alcohol word gezien als iets dat kan, terwijl het in de top op de schadelijkheidslijst staat. dan moet men of concluderen dat alcohol niet iets positiefs is. of accepteren dat vele drugssoorten minder schadelijk zijn. |
Als je mijn posts had gelezen had je kunnen weten dat jouw feit, namelijk dat alcohol hoog op de lijst staat, dat ik het daar mee eens ben. Dus nogmaals: Alcohol is niet iets positiefs. Maar wel lekker.  |
Oke, dan nog is het niet grappig als grap. Zeker als mensen als jasper het serieus zouden menen
+ family guy |
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 20 Aug 2012 18:56 Onderwerp:
| |

|
| Redneckerz schreef: | | JasperCLA schreef: | + Ingeschreven voor 6u les + praktijkexamen voor de auto. Hopelijk 3de keer, goede keer  |
*brofist*
Niet m'n bedoeling om je persoonlijk aan te vallen Dellion, maar je manier van denken is niet echt gezond. Alcohol is niet perse slecht, enkel als je het misbruikt. Je kan perfect een scheut porto in je wildschotel doen of bier in je pot stoofvlees en genieten van de smaak zonder dat je er maar iets van voelt. Itt tot alcohol zijn drugs bij het 1ste gebruik al (zeer) schadelijk. Lees ook dit een keer.
Uw logica: Alcohol = middel om zat te worden, net zoals cannabis voor verdoving zorgt en andere drugs met je bewustzijn rommelt. Sorry maar hier zit je verkeerd.
En ga jezelf niets wijsmaken dat cannabis geen kwaad kan. Je inhaleert grote hoeveelheden rook, houdt het lang in voor een goede opname in je longen.. Al die teer die achterblijft kan echt wel kwaad, daar heb ik geen wetenschappelijk onderzoek voor nodig om te weten dat het slecht is. Tenslotte is er risico op geheugenverlies, schizofrenie, depressie.. door de actieve stof THC.
Aan al die andere chemische rommel ga ik geen woorden vuilmaken. Iedereen weet dat die dingen slecht zijn. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Dellion |
Geplaatst: 20 Aug 2012 19:04 Onderwerp:
| |

|
Mijn manier van denken is niet gezond, sorry hoor maar hoe is dat niet persoonlijk aanvallen? Leer mensen met een andere mening te accepteren. Niet alleen op dit vlak, ook wat gamen en muziek betreft.
Cannabis kan inderdaad ook kwaad. Waar alcohol bij de lever schadelijk is cannabis schadelijk bij de longen.
Maar dat cannabis, en chemische middelen als enige dingen veroorzaken in je hersenen is complete onzin. Alcohol kan ook leiden tot een psychose. En kan depressieve gevoelens versterken. Dat is hetzelfde bijeffect als bij vele drugs. Het gaat alleen om de mate waarin dat voorkomt, en dat is uitermate klein. Net als bijvoorbeeld bijeffecten op de bijsluiter bij medicijnen. Ze zullen soms voor komen, maar niet bij iedereen. En dan alsnog als ze voorkomen.. Dan is dat je eigen schuld. Maar dat is dus aanwezig bij alle middelen die schadelijk zijn. Niet persee drugs.
En ik vind dat mensen dat moeten weten
(de meeste mensen die wel eens drugs hebben gebruikt ervaren tevens na gebruik als ze nuchter zijn van drugs, en eens alcohol nemen dat het veel intenser is als drugs) wat dus te maken heeft met het feit dat dat waarschijnlijk middelen zijn die lager op de schadelijkheidslijst staan.
Maar ik vind het best, het is alleen zo hypocriet om te roepen dat drugs als enige slecht zijn. en 'rare dingen' veroorzaken.
Uiteindelijk is alles slecht. Dus of je eens in de paar maanden een snuifje/pilletje neemt (mdma staat lager op de schadelijkheidslijst...) Of alcohol neemt. Het is allemaal slecht. (ik houd het bij eens in de maand, soms vaker, meestal minder vaak. Een jointje)
Dus doe gewoon of niks, maar dan ook helemaal niks. Of laat een ieder doen wat hij/zij zelf wil. zonder die manier 'niet gezond' te noemen. Dat is heel erg hypocriet.
-----
Maar dit gaat weer offtopic, dus ontopic maar weer:
+water  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 20 Aug 2012 19:35 Onderwerp:
| |

|
Jongens, vat het nou allemaal niet zo persoonlijk op zeg, stelletje drama queens ik dacht dat we in een gamer forum zaten, niet één of ander wijven iets
+ bikini foto's van vriendinnen op facebook, meheheheheheh
- ik voelde me weer een zielige perverse rukker, maar hey, ik hou gewoon van meiden!
+ heeeerlijk weer nu, vanmiddag te warm, maar nu echt heerlijk |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 20 Aug 2012 19:43 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | Jongens, vat het nou allemaal niet zo persoonlijk op zeg, stelletje drama queens ik dacht dat we in een gamer forum zaten, niet één of ander wijven iets
+ bikini foto's van vriendinnen op facebook, meheheheheheh
- ik voelde me weer een zielige perverse rukker, maar hey, ik hou gewoon van meiden!
+ heeeerlijk weer nu, vanmiddag te warm, maar nu echt heerlijk |
Jaa echt allemaal vrouwen hier |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Gezer |
Geplaatst: 20 Aug 2012 19:43 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |