Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCPS VitaNintendo 3DSWii UPlayStation 3PlayStation 4Xbox 360Xbox OneAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 58, 59, 60 ... 68, 69, 70  Volgende  
Weslii BerichtGeplaatst: 16 Aug 2012 09:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Ellentjeeah schreef:
Lawliet schreef:

Mika? En ik ben 20 en word al gauw 21. Als ik 22 ben moet ik de Brocode volgen.

Haha sorry ik las je naam verkeerd.
Nee 20 en 15 vind ik ook niet kunnen, twee jaar terug was een vriendin van me 15 en had ze een vriend van 20, ik vond het een engerd!

Mijn liefdesleven staat even stil, heb ik in iedergeval tijd genoeg voor mijn vriendinnen

Ik vind 20 en 15 ook niet echt normaal voor een relatie. Waar heb je het als 20 jarige in hemelsnaam heel de tijd over met een 15 jarige?

Wat ik me wel voor kan stellen is dat je als 20 jarige een 15 jarige lekker vindt en een one night stand ofzo hebt. Maar voor een echte relatie moet je toch ook geestelijk op een gelijk niveau zitten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 16 Aug 2012 10:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Weslii schreef:
Ellentjeeah schreef:
Lawliet schreef:

Nee 20 en 15 vind ik ook niet kunnen, twee jaar terug was een vriendin van me 15 en had ze een vriend van 20, ik vond het een engerd!

Mijn liefdesleven staat even stil, heb ik in iedergeval tijd genoeg voor mijn vriendinnen

Ik vind 20 en 15 ook niet echt normaal voor een relatie. Waar heb je het als 20 jarige in hemelsnaam heel de tijd over met een 15 jarige?

Wat ik me wel voor kan stellen is dat je als 20 jarige een 15 jarige lekker vindt en een one night stand ofzo hebt. Maar voor een echte relatie moet je toch ook geestelijk op een gelijk niveau zitten.

One night stand? Ze is minderjarig! :O Enigste reden waarom ik mensen zien dat doen om het makkelijk te scoren valt. Als je eenmaal boven de 18 bent vind ik het dat je bij de 18+ moet houden. Tenzij er misschien 2 jaar verschil in zit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Weslii BerichtGeplaatst: 16 Aug 2012 11:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Weslii schreef:
Ellentjeeah schreef:
Lawliet schreef:

One night stand? Ze is minderjarig! :O Enigste reden waarom ik mensen zien dat doen om het makkelijk te scoren valt. Als je eenmaal boven de 18 bent vind ik het dat je bij de 18+ moet houden. Tenzij er misschien 2 jaar verschil in zit.

Ik zeg ook niet dat het goed is, maar ik kan me het wel voorstellen. zou ik het niet gedaan hebben als ik 20 was en ik kwam een lekker ding van 15 tegen? Ik zou het dan ook gedaan hebben. Ik zou iemand er in ieder geval niet om veroordelen.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 16 Aug 2012 11:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Hahaha, je zou het gedaan hebben? Perv! 15!!!!! Doe ff normaal joh. Hoe zou je het vinden als je dochter van 15 het een nachtje doet met een 20 jarige, nou ik zou een ragequit uitvoeren op die jongen voor het hebben van 0 fatsoen!
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 16 Aug 2012 12:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Nelus schreef:
Hahaha, je zou het gedaan hebben? Perv! 15!!!!! Doe ff normaal joh. Hoe zou je het vinden als je dochter van 15 het een nachtje doet met een 20 jarige, nou ik zou een ragequit uitvoeren op die jongen voor het hebben van 0 fatsoen!

5 jaar verschil op die leeftijd is eigenlijk hetzelfde als een 65 jarige trouwt met een 30 jarige. Het is nogal.. fout.

Al heb ik natuurlijk weinig te zeggen aangezien ik ook 4 jaar ouder ben dan mijn vriendin
Terug naar boven
Weslii BerichtGeplaatst: 16 Aug 2012 13:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
Dan zou ik daar niet zo'n probleem mee hebben eerlijk gezegd.

Als hij 25 zou zijn wel.

Sterker nog, ik ben als 20 jarige weleens heel hartelijk thuis ontvangen door de ouders van een 15 jarige.

Ik heb een dochter van 2, en als ik af ga op wat ik zelf allemaal al voor mijn 15e heb uitgevreten en met wie en mijn dochter lijkt maar een beetje op mij dan heb ik echt niet de illusie dat mijn dochter dan nog een heilige maagd is. Mijn vriendin (haar moeder) was ook geen heilige op die leeftijd dus we hebben geen enkele reden om te denken dat onze dochter dat wel zou zijn.
Terug naar boven
Weslii BerichtGeplaatst: 16 Aug 2012 13:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Redneckerz schreef:
Nelus schreef:

5 jaar verschil op die leeftijd is eigenlijk hetzelfde als een 65 jarige trouwt met een 30 jarige. Het is nogal.. fout.

Al heb ik natuurlijk weinig te zeggen aangezien ik ook 4 jaar ouder ben dan mijn vriendin
Natuurlijk is het fout. Maar ook fout is soms lekker.
Terug naar boven
sotarK BerichtGeplaatst: 16 Aug 2012 13:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja m'n zusje had op haar 12e ook een gast van 20 vertelde ze laatst.
Maar dat is al 13 jaar terug.
En nu ik er aan terug denk ik kende ook een meisje van 15 (toen was ik 19) die met een gast van 30+ ging maar die hebben ze wel even flink in elkaar gestampt.En terecht ook, meer dan 2x zo oud .
Kijk 16 en 19 of 20 vind ik nog net kunnen maar 15 en 20 lijkt al weer heel anders.
Het is bijna hetzelfde maar het klinkt anders.
Misschien was dat meisje van 15 best volwassen en die gast wat jonger in z'n doen en laten.
Dan kan het wel goedkomen.
Terug naar boven
Nin007 BerichtGeplaatst: 16 Aug 2012 14:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind meiden uit '95 nog net gaan, maar mijn voorkeur gaat uit naar meiden uit '93/'94. Ik heb een broertje uit '94 en een zusje uit '95 en kan wel redelijk met ze opschieten en met hun vrienden maar heb wel vaak dat ik er op sommige vlakken ver bovenuit steek, dat is dan ook wel een turn-off. Natuurlijk het is goed als meiden naar je opkijken maar er is ook zoiets van teveel naar je opkijken, moet niet hebben dat ik d zenk van dat ze nog maar een kleuter is.

Btw ik kom zelf uit 1990.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 16 Aug 2012 16:22    Onderwerp: Reageren met citaat

een maat van mij ging ook met een meisje van 16 en mijn kameraad is 27 jaar.
Mijn vriendin zelf is van 1992
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 16 Aug 2012 17:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou, 1992 idd prima, of gewoon 90, of jaren 80 Ik vind de leeftijd van 14 tot en met 20 gewoon zo bepalend, I dont know, kan gewoon niet. Zou ik me eerder vaderlijk voelen dan...intiem worden. Maar dat is per persoon anders, sommige gedragen zich veel ouder en zien er ook ouder uit.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 16 Aug 2012 19:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn vriendin(sinds kort) heeft alleen een aantal kinderlijke trekjes, that's all.
Terug naar boven
Thibby95 BerichtGeplaatst: 16 Aug 2012 21:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is wel iets anders uitgedraaid, normaal ging ik dus dinsdag met haar naar de cinema, gisteren zei ze me dat ze dinsdag niet kon maar vandaag wel maar dan bij haar thuis en niet in de cinema.

Ik dus maar vandaag naar haar toe geweest en het klikte wel en voor ik het wist zaten we samen in bed.

Oke, niet erg, ik vind haar best leuk dus ik wil wel met haar verder, ik zeg dat ook aan haar als ik terug thuis ben maar dan reageert ze dat ze het niet goed weet en dat ze me nog een paar keer wil zien, wtf waarom gaat ze dan met me naar bed als ze 'het nog niet weet' dat snap ik toch niet goed...

Btw, die depressieve gedachtes en dergelijke zijn volgens haar al serieus vermindert en ze voelt zich veel gelukkiger nu ze me kent, zegt ze.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 16 Aug 2012 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Forum Moderator

Je bedprestaties vielen tegen..

Nee, heb geduld, dat heb je altijd nodig bij vrouwen. En maak je er niet te veel zorgen over.
Terug naar boven
Nin007 BerichtGeplaatst: 17 Aug 2012 00:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Die ene chick is superleuk omdat het allereerste moment liet zien dat ze interesse had met een hele mooie lach, het was ook niet super hoge interesse want daarna keek ze niet meer om en ging bij haar vriendengroep zitten, wat eigenlijk precies goed is, ik weet haar naam niet, weet geen mensen die haar kennen en kan amper herinneren hoe ze eruit zag, mysterieus meisje voor mij, zorgt wel voor veel verleiding.

Ik vind mezelf op dat gebied ook veel lijken op een vrouw, er zijn maar heel weinig vrienden die ook zo denken, meeste vinden of alle meiden interessant en willen gewoon batsen of ze willen grote kont en dikke tieten zien, natuurlijk een mooi lichaam is wel heel erg leuk maar zonder verleiding gaat dat niet verder bij mij dan zin in sex, lol. Is ook niet erg dat hun zo denken, ieder zijn ding.

Maar ik zie maar weinig mensen die ook daadwerkelijk vallen op hun zo geheten droom partner, vaak kom je zo iemand tegen en dan mist er verleiding, denk je bij jezelf van dit moet echt mijn droomvriendin zijn en forceer je jezelf om haar leuk te vinden waarna jij haar valse hoop geeft met gevoelens die er niet zijn en er ook niet komen.
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 17 Aug 2012 01:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

ninodude schreef:

Maar ik zie maar weinig mensen die ook daadwerkelijk vallen op hun zo geheten droom partner, vaak kom je zo iemand tegen en dan mist er verleiding, denk je bij jezelf van dit moet echt mijn droomvriendin zijn en forceer je jezelf om haar leuk te vinden waarna jij haar valse hoop geeft met gevoelens die er niet zijn en er ook niet komen.

Ik heb wat dat betreft echt geen problemen. Het gaat mij er meer om wat iemands karakter is. En dat zit wel goed.

Bovendien snap ik die lulverhalen voor loyaliteit nooit zo. Of je bent loyaal aan je vriendin, of je bent het niet, maar wees dan er dan eerlijk over. Eerlijk is eerlijk, er is genoeg moois. Al weet ik ook dat het allemaal lege hulzen zijn, waardoor ik dus weer bij mijn oorspronkelijke punt kom

Gasten die alleen maar hun pik laten spreken zijn ook de mensen met de mooiste chicks. Echter, het zijn ook de gasten die nooit diepgang in hun relatie zullen krijgen.

Leuk, zon bikkelpost
Terug naar boven
Nin007 BerichtGeplaatst: 17 Aug 2012 08:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat snap ik ook niet, vaak is het wel zo dat hij of zij er stiekem achter is gekomen dat de ander vreemd is gegaan en dan mogen ze het zelf ook doen..

Maak het dan gewoon uit, maar dat durven ze dan weer net niet. Ze gaan liever verder met een relatie die op het punt staat uit elkaar te vallen. Ik zeg altijd bij de eerste keer vreemd gaan in de eerste 5 maanden, hasta la vista baby!
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 17 Aug 2012 10:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

ninodude schreef:

Maak het dan gewoon uit, maar dat durven ze dan weer net niet. Ze gaan liever verder met een relatie die op het punt staat uit elkaar te vallen. Ik zeg altijd bij de eerste keer vreemd gaan in de eerste 5 maanden, hasta la vista baby!

Blijkbaar is loyaliteit de meeste mensen vreemd. Kijken moet natuurlijk kunnen, zolang het daar maar bij blijft. Zolang jongens en meisjes niet beseffen dat een relatie iets delicaats is dat een zekere vorm van volwassenheid met zich mee brengt, dan moet je er sowieso niet aan beginnen als je alleen maar wilt batsen.
Terug naar boven
Nin007 BerichtGeplaatst: 17 Aug 2012 11:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Redneckerz schreef:
ninodude schreef:

Blijkbaar is loyaliteit de meeste mensen vreemd. Kijken moet natuurlijk kunnen, zolang het daar maar bij blijft. Zolang jongens en meisjes niet beseffen dat een relatie iets delicaats is dat een zekere vorm van volwassenheid met zich mee brengt, dan moet je er sowieso niet aan beginnen als je alleen maar wilt batsen.

Kijken moet zeker kunnen, mots je met je vrienden bent en niet met je vriendin. Want het staat zo onbeschoft als je naar de benen kijkt van de gastvrouw.. en dan nog haar een compliment geven op haar looks en je staat een week droog. :p

Weet je wat het grootste probleem is? Dat mensen altijd wel zeggen van ja dat ga ik niet doen, zo ben ik niet. Maar ze vergeten een stukje realisme, want als je vreemdgaat dan is dat omdat het nieuwe er vanaf is van je huidige relatie OF dat je je huidige partner niet meer zo leuk vond als eerst. En je hebt in de meeste gevallen ook gevoelens voor degene met wie je vreemdgaat.

Een echte vent maakt zijn keuze en houd zich er ook aan vast, ik hou niet van zo om de waarheid heen draaien van 'ja maar ja ik was dronken of het is haar schuld ze heeft me misleid', daar kan ik zo erg niet tegen.
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 17 Aug 2012 13:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

ninodude schreef:
Redneckerz schreef:
ninodude schreef:

Kijken moet zeker kunnen, mots je met je vrienden bent en niet met je vriendin. Want het staat zo onbeschoft als je naar de benen kijkt van de gastvrouw.. en dan nog haar een compliment geven op haar looks en je staat een week droog. :p

Weet je wat het grootste probleem is? Dat mensen altijd wel zeggen van ja dat ga ik niet doen, zo ben ik niet. Maar ze vergeten een stukje realisme, want als je vreemdgaat dan is dat omdat het nieuwe er vanaf is van je huidige relatie OF dat je je huidige partner niet meer zo leuk vond als eerst. En je hebt in de meeste gevallen ook gevoelens voor degene met wie je vreemdgaat.

Een echte vent maakt zijn keuze en houd zich er ook aan vast, ik hou niet van zo om de waarheid heen draaien van 'ja maar ja ik was dronken of het is haar schuld ze heeft me misleid', daar kan ik zo erg niet tegen.

Blijkbaar ben ik dan een echte vent,
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 17 Aug 2012 13:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Ik geloof niet dat vreemdgaan altijd een bewuste keuze is en dat je altijd 'gevoelens' voor iemand hoeft te hebben waar je vreemd mee gaat.

Het is natuurlijk nooit goed, vreemdgaan, maar ik vind dat je in zekere gevallen in een hele serieuze relatie er toch over moet kunnen praten. Dat gezegd hebbende, is het mij gelukkig nog nooit gebeurd, misschien zou ik er dan anders over denken want het idee maakt me misselijk, maar goed.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 17 Aug 2012 13:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Me too, and on a side note:

Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 20 Aug 2012 01:03    Onderwerp: Reageren met citaat

En wat als de enigste meiden die op je vallen uit 1996/1997 zijn. Dat is 1 probleem waar ik last van heb
Terug naar boven
Nin007 BerichtGeplaatst: 22 Aug 2012 18:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Sommige meiden vervelen zich echt de tyfus in of hebben geen leuke jongens om hun heen, nou wat er is gebeurd is dat ze eerst contact zocht met mij en dat ik me heb gedragen als een jongen die overenthousiast is en geen eigenwaarde heeft, nou dus heeft ze toen een paar maanden geen contact meer gezocht, nu uit het niets komt ze weer aan met precies hetzelfde aanbod en of ik haar al niet vergeten was.

Ik heb me expres zo gedragen omdat ik haar geen pijn wilden doen en ik weet dat meiden niet vallen op jongens die geen eigenwaarde hebben en veelte blij zijn dat er eens een meid met hun praat. Maar dat ze terug is gekomen na een paar maanden slaat echt alles, okee.. ik heb haar een paar keer nog gezien en toen deed ik die twee dingen wel goed (Ik deed net of ik haar niet zag staan, lol.) maar zag ze me niet staan omdat ze geen interesse had.
Terug naar boven
crono999 BerichtGeplaatst: 23 Aug 2012 06:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Iedereen valt op iets anders,er zijn genoeg meide die op jongens vallen zonder eigenwaarde,kunne ze lekker moedere!

Er is geen standaard, iedereen is anders.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 58, 59, 60 ... 68, 69, 70  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 59 van 70

Ga naar: