| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 29, 30, 31 Volgende
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 03 Aug 2012 00:47 Onderwerp:
| |

|
FF Theatrhythm : levelen is wel heel simpel als je 12k exp per nummer krijgt
Pokemon Ranger Gaurdian Signs : Beetje te simpel..
Pokemon White : Zit er nu helemaal in , 170 pokemon gevangen en een stuk of 20 level 100 pokemon
Battlefield 3 : Rank 35 , blijft leuk om met c4 rond te rennen , begin nu ook door te krijgen hoe je met de heli's moet vliegen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nin007 |
Geplaatst: 04 Aug 2012 18:09 Onderwerp:
| |

|
Secret of Mana - Ik zit nu tegen het einde aan, moet zeggen dat het nog steeds een hele leuke game is om te doorspelen, het is voor mij zeker al 10 jaar geleden dat ik deze heb uitgespeeld dus ik ben ook de helft van de game vergeten..
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nin007 |
Geplaatst: 07 Aug 2012 19:35 Onderwerp:
| |

|
The Legend of Zelda: A Link To The Past - De laatste VC game die ik nog moest uitspelen op de Wii van beneden die ik nu even mocht lenen, ik heb nu de eerste baas verslagen in The Dark World en ik moet toegeven dat dit toch wel een tandje hoger ligt qua moeilijkheidsgraad dan Secret of Mana.
Pokemon Heartgold - Ik heb net mijn vierde badge verdiend en ik moet zeggen dat ik me nogal verbaas over de kwaliteit en diepgang van deze game, maar misschien komt dat omdat ik deze OOK na Secret of Mana speel. Nou ja, het blijft een hele lekkere game om op je gemak te doorspelen.
Hierna pak ik wel een ander type game, 25 uur aan een game plakken is wel leuk maar niet contant. xD |
|
| Terug naar boven |
|
|
| musthavethisgame |
Geplaatst: 07 Aug 2012 20:04 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | ik moet zeggen dat ik me nogal verbaas over de kwaliteit en diepgang van deze game, maar misschien komt dat omdat ik deze OOK na Secret of Mana speel. Nou ja, het blijft een hele lekkere game om op je gemak te doorspelen. |
Hoezo, wat is er dan? Pokemon blijft toch gewoon pokemon; nooit heel diep maar wel altijd leuk om te spelen. En daarbij is Heartgold de remake van een klassieker.
-
Final Fantasy IX - Soms wat saaie momenten, vooral in het begin. Maar als het plot oppakt is het geweldig. Voortgang: disc 3/4
Kingdom Hearts Re:Coded - Na het finishen van Birth By Sleep is deze spin off wat teleurstellend. Ben nu op de helft en de moeilijkheidsgraad is ineens sterk toegenomen. Jammer, heb niet zo'n zin om veel te gaan trainen enzo. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 07 Aug 2012 20:52 Onderwerp:
| |

|
Dantekloon zou blij zijn als-ie dit leest...
Tales of Symphonia: Dawn of the New World (Wii)
Een erg mooie game met leuke personages, goede voice-acting en een aangenaam battle-system. Momenteel zit ik op zo'n 7 uurtjes, en vermaak ik me kostelijk met deze JRPG. Eens zien of ik 'm volledig kan uitspelen.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nin007 |
Geplaatst: 07 Aug 2012 21:00 Onderwerp:
| |

|
| musthavethisgame schreef: | | ninodude schreef: | ik moet zeggen dat ik me nogal verbaas over de kwaliteit en diepgang van deze game, maar misschien komt dat omdat ik deze OOK na Secret of Mana speel. Nou ja, het blijft een hele lekkere game om op je gemak te doorspelen. |
Hoezo, wat is er dan? Pokemon blijft toch gewoon pokemon; nooit heel diep maar wel altijd leuk om te spelen. En daarbij is Heartgold de remake van een klassieker. |
Nou ja, niet perse diep maar je kan wel wat tactieken toepassen met je team waar ik vroeger nooit aan gedacht had. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| musthavethisgame |
Geplaatst: 07 Aug 2012 21:28 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | | Nou ja, niet perse diep maar je kan wel wat tactieken toepassen met je team waar ik vroeger nooit aan gedacht had. |
Ah zo. Ik las het als: mist diepgang vergeleken bij SoM . |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 11 Aug 2012 15:38 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Sleeping Dogs, erg tof  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 11 Aug 2012 18:22 Onderwerp:
| |

|
| Asianator schreef: | Dantekloon zou blij zijn als-ie dit leest...
Tales of Symphonia: Dawn of the New World (Wii)
Een erg mooie game met leuke personages, goede voice-acting en een aangenaam battle-system. Momenteel zit ik op zo'n 7 uurtjes, en vermaak ik me kostelijk met deze JRPG. Eens zien of ik 'm volledig kan uitspelen.  |
zou mooier zijn als je hem echt uitspeeld
het is een hele goede serie.
Tales of Symphonia voor de Ps2 of NGC al gespeeld?
dit is namelijk het echte vervolg daarop
Final Fantasy Theatrythm 3DS
leuke game |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nin007 |
Geplaatst: 13 Aug 2012 14:16 Onderwerp:
| |

|
| Kirby's Epic Yarn - Zeer vermakelijke Kirby game als je het mij vraagt, blijft wel simpel maar dat is ook typisch Kirby. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 13 Aug 2012 14:37 Onderwerp:
| |

|
Shenmue 1
Ook al is deze game nu een 13 jaar oud, het niveau van detail in de wereld blijft me steeds verbazen. In deze game zit meer detail dan vele current gen games. Beste game ooit gemaakt  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 13 Aug 2012 14:44 Onderwerp:
| |

|
| streetfighter schreef: | Shenmue 1
Ook al is deze game nu een 13 jaar oud, het niveau van detail in de wereld blijft me steeds verbazen. In deze game zit meer detail dan vele current gen games. Beste game ooit gemaakt  |
HD remaster aankondiging op GamesCon. Believe! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 13 Aug 2012 14:47 Onderwerp:
| |

|
| Mafusto schreef: | | streetfighter schreef: | Shenmue 1
Als Sega dat echt aankondigd verf ik hun logo op mijn lichaam en loop ik naakt door de straten  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| scorpio23-b |
Geplaatst: 13 Aug 2012 16:29 Onderwerp:
| |

|
Alice Madness Returns.
Zeer vermakelijk.
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Gezer |
Geplaatst: 13 Aug 2012 16:42 Onderwerp:
| |

|
| streetfighter schreef: | | Mafusto schreef: | | streetfighter schreef: | Shenmue 1
Als Sega dat echt aankondigd verf ik hun logo op mijn lichaam en loop ik naakt door de straten  |
Laten we kickstarter doen en geld inzamelen voor Yu Suzuki voor Shenmue 3.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 13 Aug 2012 16:50 Onderwerp:
| |

|
| Laten ze eerst de hd colectie die volgens mensen binnen SEGA al af is uitbrengen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 13 Aug 2012 16:56 Onderwerp:
| |

|
Deze scenes in HD zou prachtig zijn
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| scorpio23-b |
Geplaatst: 15 Aug 2012 21:08 Onderwerp:
| |

|
Uncharted 2: Among Thieves.
Vette game, alleen het stuk in het musseum waar je langs die bewakers moet komen is zo $%^& hinderlijk. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 18 Aug 2012 06:41 Onderwerp:
| |

|
Sleeping Dogs - Lekker veel te doen , zit er nu zo'n 7 uur in en ben pas 6 missies gedaan
Pokemon Black - Veel aan het grinden, pokemon zoeken en dan breeden. Heb ik alvast een mooi team voor Pokemon B2
Verder speel ik nog wat random games op de DS , maar niets echt serieus.
Laatst aangepast door RoaringMdog op 18 Aug 2012 11:41; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 18 Aug 2012 10:10 Onderwerp:
| |

|
| FF9, komt net uit de lifa tree kruipen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GrimHeroAce |
Geplaatst: 18 Aug 2012 20:35 Onderwerp:
| |

|
aangezien door een onbekende reden al m'n 3ds games save data is gewist speel ik een paar titels opnieuw oa, KH3D, FFTheathrythm en de game die ik vandaag gekocht heb new super mario bros 2, ben van de DS aan het spelen Pokemon black, soulsilver en the world ends with you.
een beetje mix maar op dit moment toch meer de 3ds games |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 19 Aug 2012 16:53 Onderwerp:
| |

|
| DMC, Resident Evil 6, Borderlands 2, MGS Rising Revengence, Last of Us, End of Nations etc. Net terug van weekendje Gamescom ^^ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 19 Aug 2012 18:56 Onderwerp:
| |

|
| elemeNt schreef: | | DMC, Resident Evil 6, Borderlands 2, MGS Rising Revengence, Last of Us, End of Nations etc. Net terug van weekendje Gamescom ^^ |
Tof. Echter bestaat MGS Rising Revenegeance niet. De juiste titel is METAL GEAR RISING: Revengeance.
Als ik vragen mag... hoe vond je DmC: Devil May Cry? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 19 Aug 2012 19:00 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| New Super Mario Bros. 2, probeer meteen per level alle Gold Coins te halen, dus ben er nog wel even mee bezig. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 19 Aug 2012 19:29 Onderwerp:
| |

|
| Asianator schreef: | | elemeNt schreef: | | DMC, Resident Evil 6, Borderlands 2, MGS Rising Revengence, Last of Us, End of Nations etc. Net terug van weekendje Gamescom ^^ |
Tof. Echter bestaat MGS Rising Revenegeance niet. De juiste titel is METAL GEAR RISING: Revengeance.
Als ik vragen mag... hoe vond je DmC: Devil May Cry? |
Tja niet iedereen is MGS fan en weet al die namen uit elkaar te houden DmC is maar mehhh. het speelt op zich best lekker, maar de stijl klopt gewoon niet (niet alleen Dante en die gaye Vergil, maar ook leveldesign). De 'coole' humor vond ik nu ook heel cheesy overkomen... |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 29, 30, 31 Volgende |