Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCPS VitaNintendo 3DSWii UPlayStation 3PlayStation 4Xbox 360Xbox OneAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 12, 13, 14  Volgende  
konnichiwa BerichtGeplaatst: 01 Jun 2012 21:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Asianator schreef:
Sorry, maar naast Halo 4 kan ik momenteel echt helemaal niets opnoemen wat mij interesseert op de Xbox 360. Van de titels die er aan komen, bedoel ik...

Microsoft is inderdaad veel bezig met leunen op third-party games. Hopelijk kondigen ze volgende week een hoop system-sellers aan, want anders vraag ik me af waarom ik mijn Xbox 360 nog heb. Alleen voor de SHMUP's en Joy Ride Turbo?

Dat ligt aan jou en natuurlijk de sony fanbase die doet alsof er niets uitkomt op de X360 terwijl er een overvloed is op de PS3 .

Vorige maand zei je wrs net hetzelfde en ondertussen heb je wel Joy Ride Turbo gekocht . En moest het financieel lukken ga je wrs nog een aantal titels kopen die je geweldig gaat vinden maar nu totaal nog niet kent of bent vergeten ^_^.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 01 Jun 2012 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat

konnichiwa schreef:
Asianator schreef:
Sorry, maar naast Halo 4 kan ik momenteel echt helemaal niets opnoemen wat mij interesseert op de Xbox 360. Van de titels die er aan komen, bedoel ik...

Microsoft is inderdaad veel bezig met leunen op third-party games. Hopelijk kondigen ze volgende week een hoop system-sellers aan, want anders vraag ik me af waarom ik mijn Xbox 360 nog heb. Alleen voor de SHMUP's en Joy Ride Turbo?

Dat ligt aan jou en natuurlijk de sony fanbase die doet alsof er niets uitkomt op de X360 terwijl er een overvloed is op de PS3 .

Vorige maand zei je wrs net hetzelfde en ondertussen heb je wel Joy Ride Turbo gekocht . En moest het financieel lukken ga je wrs nog een aantal titels kopen die je geweldig gaat vinden maar nu totaal nog niet kent of bent vergeten ^_^.

Ja, ik heb Joy Ride: Turbo gekocht omdat het een erg leuk spel is. En ik speel momenteel Crackdown 2. Maar verder speel ik alleen oude games zoals Rumble Roses XX, en heb ik al lange tijd geen nieuwe Xbox 360-titel gekocht. Voor mij is die console gewoon een beetje aan het dalen qua aanbod. De meeste titels die erop uitkomen wil ik niet spelen omdat ze mij totaal niet liggen.

Waar zijn al die leuke games gebleven die verschenen op de originele Xbox? Oddworld, Blinx the Time Sweeper, Nightcaster, Azurik, Sudeki, Jade Empire, Otogi, Conker, Grabbed by the Ghoulies, Stubbs the Zombie... stuk voor stuk leuke games die ik nergens meer zie. Erg spijtig, want in die games die ik opnoemde zitten toffe potentiële vervolgen en/of reboots, ook al zijn ze niet allemaal van Microsoft zelf.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 01 Jun 2012 22:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Asianator schreef:
konnichiwa schreef:
Asianator schreef:

Ja, ik heb Joy Ride: Turbo gekocht omdat het een erg leuk spel is. En ik speel momenteel Crackdown 2. Maar verder speel ik alleen oude games zoals Rumble Roses XX, en heb ik al lange tijd geen nieuwe Xbox 360-titel gekocht. Voor mij is die console gewoon een beetje aan het dalen qua aanbod. De meeste titels die erop uitkomen wil ik niet spelen omdat ze mij totaal niet liggen.

Waar zijn al die leuke games gebleven die verschenen op de originele Xbox? Oddworld, Blinx the Time Sweeper, Nightcaster, Azurik, Sudeki, Jade Empire, Otogi, Conker, Grabbed by the Ghoulies, Stubbs the Zombie... stuk voor stuk leuke games die ik nergens meer zie. Erg spijtig, want in die games die ik opnoemde zitten toffe potentiële vervolgen en/of reboots, ook al zijn ze niet allemaal van Microsoft zelf.

Je hebt joy ride nog geen twee weken geleden gekocht omdat je het een leuk spel vind maar toch heb al lange tijd geen nieuwe Xbox 360 titel gekocht?

De helft van de games die je opnoemde faalde vreselijk metacritic (blinx) of financieel gezien (Conker) of ze zijn niet van MS (Jade empire, trouwens wie wil daar geen vervolg van?).

Hou vooral XBLA in het oog want ik denk dat je de komende maanden daar wel eens heel wat gaat halen .
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Jun 2012 22:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

konnichiwa schreef:

De helft van de games die je opnoemde faalde vreselijk metacritic (blinx) of financieel gezien (Conker) of ze zijn niet van MS (Jade empire, trouwens wie wil daar geen vervolg van?)..

Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 01 Jun 2012 22:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Prachtige game, Jade Empire. Waarom geen Jade Empire 2, BioWare? Kom daar maar eens mee tijdens Microsoft's persconferentie!
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 01 Jun 2012 22:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Nu BioWare van Electronic Arts is, betwijfel ik of er een vervolg op Jade Empire komt. De ontwikkelaar werkt aan Star Wars: The Old Republic, Dragon Age III en Mass Effect 3 DLC. Misschien het Mass Effect team in de nabije toekomst. Maar ik denk dat zij eerder aan een nieuw deel beginnen dan aan Jade Empire.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 01 Jun 2012 22:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Nu BioWare van Electronic Arts is, betwijfel ik of er een vervolg op Jade Empire komt. De ontwikkelaar werkt aan Star Wars: The Old Republic, Dragon Age III en Mass Effect 3 DLC. Misschien het Mass Effect team in de nabije toekomst. Maar ik denk dat zij eerder aan een nieuw deel beginnen dan aan Jade Empire.

Er zitten veel mensen op een nieuwe Jade Empire te wachten. Dat weet ik zeker. Mass Effect is nu wel een beetje klaar, vind ik. Na deze trilogie en alle DLC die er nog voor het laatste deel moet uitkomen, mag deze reeks wel een paar jaar in de koelkast. En dan halen ze Jade Empire maar weer uit de koelkast.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 01 Jun 2012 23:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
konnichiwa schreef:

De helft van de games die je opnoemde faalde vreselijk metacritic (blinx) of financieel gezien (Conker) of ze zijn niet van MS (Jade empire, trouwens wie wil daar geen vervolg van?)..

jade empire boxart

JADE EMPIRE © 2007 EA International (Studio and Publishing) Ltd. Jade Empire, the Jade Empire logo, BioWare, the BioWare logo, and the BioWare hands logo are trademarks of EA International (Studio and Publishing) Ltd. in the United States, Canada and other countries. All other trademarks are the property of their respective owners. All rights reserved. Microsoft, the Microsoft Game Studios logo, Xbox, and the Xbox logos are either registered trademarks or trademarks of Microsoft Corporation in the United States and/or other countries.

Jade empire is net zoveel van MS als de ME franchise =p

MASS EFFECT © 2003-2008 EA International (Studio and Publishing) Ltd. Mass Effect, the Mass Effect logo, BioWare, the BioWare logo and the BioWare hands logo are either registered trademarks or trademarks of EA International (Studio and Publishing) Ltd. in the United States and other countries. All other trademarks are the property of their respective owners. All rights reserved. Microsoft, the Microsoft Game Studios logo, Xbox 360, and the Xbox 360 logos are either registered trademarks or trademarks of Microsoft Corp. in the United States and other countries.
Terug naar boven
impulse BerichtGeplaatst: 02 Jun 2012 00:02    Onderwerp: Reageren met citaat

wie geeft er nou een ruk om black ops 2 cod sux na cod4
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
laraishond BerichtGeplaatst: 02 Jun 2012 01:08    Onderwerp: Reageren met citaat

impulse schreef:
wie geeft er nou een ruk om black ops 2 cod sux na cod4

als je op de vorige pagina doelt, dat was sarcastisch
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 02 Jun 2012 08:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

@Konnichiwa: Gears of War is ook niet van MS. Komen toch ook sequels van. Zij waren de originele uitgever, zij moeten weten wat de franchise betekende voor hun gamers en moeten dan ook maar wat gaan onderhandelen met EA.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 02 Jun 2012 08:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
@Konnichiwa: Gears of War is ook niet van MS. Komen toch ook sequels van. Zij waren de originele uitgever, zij moeten weten wat de franchise betekende voor hun gamers en moeten dan ook maar wat gaan onderhandelen met EA.

Ik zou al blij zijn als Microsoft de komende jaren iets anders uit brengt dan Gears of War, Forza, Fable en Halo. Hopelijk komen er snel nieuwe IP's aan van Microsoft.
Terug naar boven
Gezer BerichtGeplaatst: 02 Jun 2012 10:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Joni Philips schreef:

Ik zou al blij zijn als Microsoft de komende jaren iets anders uit brengt dan Gears of War, Forza, Fable en Halo. Hopelijk komen er snel nieuwe IP's aan van Microsoft.

Op de 360 zou ik geen nieuwe IPs meer verwachten, imo Halo 4 is de laatste grote game. Alle aandacht gaat naar de nextbox. Ik hoop niet dat ze hetzelfde gaan doen zoals met de 360: heel veel games in de eerste paar jaar, daarna een droogte.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 02 Jun 2012 10:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:

Mijn punt is gewoon dat MS niet zomaar kan zeggen dat er een nieuwe JE moet komen. Denk ook niet dat EA er een nieuwe wilt.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 02 Jun 2012 10:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Christian Vuye schreef:
Joni Philips schreef:

Op de 360 zou ik geen nieuwe IPs meer verwachten, imo Halo 4 is de laatste grote game. Alle aandacht gaat naar de nextbox. Ik hoop niet dat ze hetzelfde gaan doen zoals met de 360: heel veel games in de eerste paar jaar, daarna een droogte.

Sony Fanboys: Ps3 heeft super veel exclusives en X360 niets!

De feiten:

Na de eerste vijf maanden van het jaar:

360 exclusieve games

90+ (1) - Trials Evolution
80-89 (5) - The Witcher 2, Fez, Sine Mora, Minecraft, Happy Action Theatre
70-79 (6) - Akai Katana, Alan Wake: AN, The Splatters, Anomaly: Warzone Earth, Quarrel, Haunt

PS3 exclusieve games

90+ (1) - Journey
80-89 (3) - MLB 12: The Show, Closure, Jak and Daxter Collection
70-79 (7)- Twisted Metal, Starhawk, Sorcery, Atelier Meruru, Tales of Graces, Motorstorm RC, House of the Dead 4

Valt serieus tegen he fanboys?
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 02 Jun 2012 11:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Je hebt een punt, maar op het vlak van nieuwe exclusieve games lijkt Microsoft zich inderdaad meer op Xbox Live Arcade te richten. Daar gebeurt de laatste tijd de meeste innovatie.
Terug naar boven
Nin007 BerichtGeplaatst: 02 Jun 2012 11:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou, ik vind van die twee lijstjes alsnog dat Sony het meest interessant is.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 02 Jun 2012 11:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Je hebt een punt, maar op het vlak van nieuwe exclusieve games lijkt Microsoft zich inderdaad meer op Xbox Live Arcade te richten. Daar gebeurt de laatste tijd de meeste innovatie.

En terecht! van al deze exclusives is Minecraft (XBLA titel) de beste verkochte exclusive game tot hier toe (van 2012 natuurlijk)

Was het giantbombcast?Invisible walls dat die van XBLA aankondigde dat nog voor dit jaar minstens 30 MS XBLA titels uit gaan komen?
Terug naar boven
impulse BerichtGeplaatst: 02 Jun 2012 11:26    Onderwerp: Reageren met citaat

konnichiwa schreef:
Gezer schreef:
Christian Vuye schreef:
Joni Philips schreef:

De feiten:

360 exclusieve games

70-79 (6) - Akai Katana, Alan Wake: AN, The Splatters, Anomaly: Warzone Earth, Quarrel, Haunt

PS3 exclusieve games

90+ (1) - Journey
70-79 (7)- Twisted Metal, Starhawk, Sorcery, Atelier Meruru, Tales of Graces, Motorstorm RC, House of the Dead 4

eum the witcher 2 is ook op pc, fez ook, minecraft ook, alan wake ook , Anomaly: Warzone Earth ook en ios , en die ander 2 zijn de moete niet ps3 heeft dus veel meer en vooral veel sterkere en grotere exclusives
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
konnichiwa BerichtGeplaatst: 02 Jun 2012 12:15    Onderwerp: Reageren met citaat

impulse schreef:
konnichiwa schreef:
Gezer schreef:
Christian Vuye schreef:
Joni Philips schreef:

De feiten:

360 exclusieve games

PS3 exclusieve games

90+ (1) - Journey

eum the witcher 2 is ook op pc, fez ook, minecraft ook, alan wake ook , Anomaly: Warzone Earth ook en ios , en die ander 2 zijn de moete niet ps3 heeft dus veel meer en vooral veel sterkere en grotere exclusives

Sterker en groter? Hoe komt dat van al die exclusives Minecraft het meest heeft verkocht? Of wat is sterker en groter voor jou? Hoeveel GB een game is? Grappig ook dat je met plezier meld welke games er op pc zijn maar geen woord over Jax en daxter collection (op PS2) Tales of Graces (op Wii), House of the dead 4 (arcades) etc..
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 02 Jun 2012 13:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Volgens mij komen Fez en Sine Mora ook nog naar de PS3 en zijn het maar timed exclusives (zoals Limbo). De maker van Fez heeft sowieso al aangegeven dat de stap naar de andere platformen een logisch vervolg zou zijn. Sine Mora werd in het begin al ontwikkeld voor de PS3, maar is later 'geannuleerd'. Zou me dus niets verbazen als deze gewoon later nog komt.
Terug naar boven
Nin007 BerichtGeplaatst: 02 Jun 2012 14:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik breng dit topic maar weer ontopic: Nog maar twee nachten slapen tot de E3 van start gaat, yes!
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 02 Jun 2012 14:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Gametrailers had een 1 sec teaser van UE4:

Terug naar boven
vgo910 BerichtGeplaatst: 02 Jun 2012 15:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kan de E3 weer niet zien dit jaar, 3 keer op rij al. Dan maar terug kijken of de verslagen lezen.
Terug naar boven
Gezer BerichtGeplaatst: 02 Jun 2012 15:43    Onderwerp: Reageren met citaat

konnichiwa schreef:
Gezer schreef:
Christian Vuye schreef:
Joni Philips schreef:

lijstjes

Toch heb ik gelijk hoor, de 360 had veel meer en gevarieerde aanbod aan games in de eerste 3 jaar, daarna is het bergafwaarts gegaan. Exclusives weg, timed exclusives weg... Van jou lijstje zou ik enkel Witcher 2 willen spelen, maar die heb ik al op de PC.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 12, 13, 14  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 7 van 14

Ga naar: