Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCPS VitaNintendo 3DSWii UPlayStation 3PlayStation 4Xbox 360Xbox OneAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 49, 50, 51 ... 68, 69, 70  Volgende  
Thibby95 BerichtGeplaatst: 13 Mei 2012 17:22    Onderwerp: Reageren met citaat

NegaKirby schreef:
idd er zullen genoeg kansen volgen maar het leuk geweest was het deze keer al gelukt

Hehe, 'Negakirby' tell me more dude, you have my number
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
NegaKirby BerichtGeplaatst: 13 Mei 2012 17:35    Onderwerp: Reageren met citaat

@Thibby95
I'll tell you later
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Xenathos BerichtGeplaatst: 13 Mei 2012 18:20    Onderwerp: Reageren met citaat

MaartenL schreef:
Elke jongen overweegt zelfmoord als het uitgemaakt wordt?

Da fuq is dat toch met die jeugd tegenwoordig....

Nou, laat ik het anders zeggen: Vrijwel elke jongen hier in de buurt/ alles waar ik het van hoor.

En ik vraag me IDD ook af wat er nou precies aan de hand is met de jeugd hier.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 13 Mei 2012 22:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Xenathos schreef:
MaartenL schreef:
Elke jongen overweegt zelfmoord als het uitgemaakt wordt?

Da fuq is dat toch met die jeugd tegenwoordig....

Nou, laat ik het anders zeggen: Vrijwel elke jongen hier in de buurt/ alles waar ik het van hoor.

En ik vraag me IDD ook af wat er nou precies aan de hand is met de jeugd hier.

Wanhoop? :p Iedereen moet er zo een drama maken en ze zijn nog niet eens volwassen sommige.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 13 Mei 2012 23:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat ja, je slaat de spijker op de kop!
Terug naar boven
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 14 Mei 2012 18:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Wanhoop? :p Iedereen moet er zo een drama maken en ze zijn nog niet eens volwassen sommige.

Hehe, stiekem ben ik zo cool dat hij niet zonder me wilt leven.

Maar well, ik ga zaterdag naar hem toe, dan gaan we maar eens praten.
Het komt wel goed allemaal.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 14 Mei 2012 20:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ellentjeeah schreef:
Lawliet schreef:

Hehe, stiekem ben ik zo cool dat hij niet zonder me wilt leven.

Maar well, ik ga zaterdag naar hem toe, dan gaan we maar eens praten.
Het komt wel goed allemaal.

En stiekem beheerst hij je leven en doet hij onnozel als het uit is gemaakt (zelfmoord lol). Met zo'n controle-freak ga je later nog véééél problemen krijgen.
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 14 Mei 2012 21:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

@ Ellen,
Indd een beetje kinderlijk, aan de andere hand verwacht ik eerder dat hij een dialoog met je aan gaat. Dreigen met zulke dingen is eerder iets wat je bij 12 jarigen aantreft.

(Nu zeg ik niet dat je vriendje 12 jaar is, overigens.)

OT:
Beladen sfeer. Het is kortweg erg kut als je mensen ziet lijden en het enige wat jij kan doen is proberen het beste er van te maken. Normaliter ben ik niet zon persoon die in het Liefdesleventopiek post, Imo hou ik niet zo van het openbaar maken ervan.

Dit, vind ik, moet echter wel gemeld worden. Gewoon.

Wie wilt, kan PMen. That is all.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 15 Mei 2012 10:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb je het nou over de beladen sfeer in dit topic?

@MaartenL, je hebt wel gelijk ja, stiekem beheerst hij haar leven volgens mij

Wat betreft in mijn eigen leven, ik denk soms nog wel terug aan een maand geleden, maar ik kom ook wel tot de conclusie dat het niet erg is dat het uit is. Als je gewoon niet bij elkaar past, is het dat niet het einde van de wereld.
Terug naar boven
streetfighter BerichtGeplaatst: 15 Mei 2012 10:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:

Wat betreft in mijn eigen leven, ik denk soms nog wel terug aan een maand geleden, maar ik kom ook wel tot de conclusie dat het niet erg is dat het uit is. Als je gewoon niet bij elkaar past, is het dat niet het einde van de wereld.

I feel that. Alleen is het bij mij al 2 maanden geleden
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 15 Mei 2012 11:34    Onderwerp: Reageren met citaat

tbh vind ik het beter als iemand zo serieus is (en het lijkt me sterk dat die jongen echt zelfmoord wil plegen maar meer het de enige manier is waarop hij zich denkt te kunnen uiten, wat hij beter anders kan doen ja) dan als men elkaar als wegwerp vriend/vriendin behandeld zoals mij is overkomen.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 15 Mei 2012 12:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, wegwerp vriend/vriendin is nooit wat je vanaf het begin verwacht, maar het is geen ramp als je even twee maanden iets hebt en je merkt dat je toch niet bij elkaar past. Het is een risico, maar een risico dat je weer meer ervaring oplevert in the end. Niet iedereen vindt de ware vanaf moment 1
Terug naar boven
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 15 Mei 2012 13:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
@MaartenL, je hebt wel gelijk ja, stiekem beheerst hij haar leven volgens mij

Niels, jij zou toch wel moeten weten dat hij een chip in mijn hersenen heeft geïmplanteerd en hij me vanaf 40km kan besturen.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 15 Mei 2012 13:58    Onderwerp: Reageren met citaat

That is not where I'm talking about honey
Terug naar boven
Nin007 BerichtGeplaatst: 15 Mei 2012 14:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
Ja, wegwerp vriend/vriendin is nooit wat je vanaf het begin verwacht, maar het is geen ramp als je even twee maanden iets hebt en je merkt dat je toch niet bij elkaar past. Het is een risico, maar een risico dat je weer meer ervaring oplevert in the end. Niet iedereen vindt de ware vanaf moment 1

Zelfde met vriendschap, ik heb maar 3 vrienden waar ik al jaren mee omga en ik altijd terecht kan. Voel ik me een paar keer niet zo top of ben ik irritant dan zijn ze dat de volgende keer al weer vergeten.
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 16 Mei 2012 00:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Nelus schreef:
Heb je het nou over de beladen sfeer in dit topic?

Haha, nee hoor Beladen sfeer in prive situatie bedoelde ik.
Terug naar boven
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 16 Mei 2012 16:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
That is not where I'm talking about honey

Oh dan snap ik je gewoon niet haha
Terug naar boven
Thibby95 BerichtGeplaatst: 20 Mei 2012 17:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Gisteren nieuw meisje leren kennen, het ging wel goed had ik de indruk nu zien wat er van komt
Met de ex gaat het nu ook wel goed, ze was gisteren ook op het feestje waar ik dat nieuw meisje heb leren kennen en ze was stikjaloers ;D Maar nu gaat het terug beter,
Dan is er nog het meisjes die naar me thuis is gekomen woensdag, ging ook wel goed maar ik had niet de indruk echt op haar verliefd te zijn dus heb ik haar nu klaar en duidelijk afgewezen

Eindelijk een beetje orde op zaken gesteld dus.
Terug naar boven
Nin007 BerichtGeplaatst: 02 Jun 2012 01:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarom zijn alle jongens zo stug tegenover meiden.. tenminste al mijn vrienden hier, ik bedoel sommige dingen zijn gewoon duidelijk dat een meid je wel ziet zitten. Maar niemand, echt niemand hier die het ziet behalve ik, helaas te nerveus vanavond om een opener te maken en toen ik zat was gingen we naar huis..

Ben benieuwd naar jullie mening, dit heeft overigens niets met 'The System' te maken, dat is ook maar een boek met wat tips, ik neem dat niet meer zo letterlijk als voorheen.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 02 Jun 2012 01:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Tja, het is gewoon natuurlijk dat je nerveus en het is altijd makkelijk achteraf te praten. Ik hoor ook wel eens van vrienden dat ik alle kansen had, maar geen opening maakt. Soms is het gewoon moeilijk om een goede opening te maken. Vooral als je haar echt ziet zitten.
Terug naar boven
Nin007 BerichtGeplaatst: 02 Jun 2012 11:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Tja, het is gewoon natuurlijk dat je nerveus en het is altijd makkelijk achteraf te praten. Ik hoor ook wel eens van vrienden dat ik alle kansen had, maar geen opening maakt. Soms is het gewoon moeilijk om een goede opening te maken. Vooral als je haar echt ziet zitten.

Klopt, naja.. als ik haar echt zag zitten dan liep ik er wel naartoe, dan maar nerveus, maar die kans dat ik iemand al meteen zo zie zitten dat ik er op af zou stappen is gewoon erg klein.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 02 Jun 2012 13:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Bijna vier maanden een hele fijne relatie nu (wat gaat dat snel trouwens) en het gaat alleen maar fijner worden. Heerlijk een weekje of twee mijn huis (nou ja, dat van mijn ouders) voor onszelf van de zomer, dat wordt genieten.

Daarnaast heb ik bij een ander meisje beaamd dat ze haar relatie uit moest maken omdat het van haar kant niet meer ging werken, waarna ze (nog) gevoelens voor me bleek te hebben en het even awkward duidelijk maken was dat ze het niet voor mij moest uitmaken. Dat was niet het geval volgens haar maar mijn vriendin gelooft het niet. Oh well.

Interessante tijden dus.
Terug naar boven
Nin007 BerichtGeplaatst: 02 Jun 2012 14:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben ook meer op mijn gevoel gaan letten trouwens, wat ik voorheen nooit heb gedaan, ook niets met het boek te maken, als ik zou terugkijk bij de laatste vier meiden was de verleiding erg laag voor mij, eentje probeerde zichzelf goed te praten om over andere meiden te roddelen die ik niet eens ken, andere deed veelte erg haar best om te laten zien dat ze me leuk vond ging ze zelfde dingen ineens allemaal doen en de andere twee waren gewoon niet mijn type om mee om te gaan qua omgang gewoon te verschillend en ik voelde er dus ook niets bij.

Wat ik vooral heel erg van meiden waardeer is klasse, vooral die kleine dingen doen het hem. Soms vraag ik me wel af of ik niet hetzelfde gevoel heb als meiden want als ik het zo teruglees lijkt het daar wel erg veel op.

Nog even over 'The System', ik heb het aan de kant gelegd sinds ik meer op mijn eigen gevoelens let, mijn denken is standaard al bijna identiek aan dat boek, sterker nog als ik me echt goed voel dan vind ik dat ik zelf nog scherper denk dan dat boek. Die kerel 'doc love' is overigens een idioot, maar ja ik ga geen woorden meer eraan vuil maken.

@Ei, netjes! 4 maanden is best lang, alleen twee volle weken met elkaar doorbrengen is toch wel erg veel. Ik zou dat met niemand kunnen volhouden eerlijk gezegd, dan moet je wel veel voor jezelf doen ook anders gaat het sowieso vervelen lijkt mij.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 03 Jun 2012 09:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 19 Jun 2012 18:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Het gaat.. goed. Dating soon.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 49, 50, 51 ... 68, 69, 70  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 50 van 70

Ga naar: