| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 33, 34, 35 Volgende
|
| elemeNt |
Geplaatst: 08 Mei 2012 14:59 Onderwerp:
| |

|
| Mafusto schreef: | Je kunt de genre niet echt uit deze teaser halen Voor hetzelfde geld is di misschien wel een RTS/;Visual novel. Zeer onwss maar wel mogelijk ±P
Anyway Het gerucht gaat dat dit Inafune´s nieuwe project is. |
Hij bedoelt toch gewoon dat de stijl van de game hem niet aanspreekt. Sommige mensen houden gewoon niet van dat duistere fantasy/horror gedoe. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Gezer |
Geplaatst: 08 Mei 2012 15:16 Onderwerp:
| |

|
| Mafusto schreef: | Je kunt de genre niet echt uit deze teaser halen Voor hetzelfde geld is di misschien wel een RTS/;Visual novel. Zeer onwss maar wel mogelijk ±P
Anyway Het gerucht gaat dat dit Inafune´s nieuwe project is. |
Hypezorz! Ik denk niet dat het Inafune's game is, het wordt gemaakt door Japan Studio, wat het ook is het lijkt me een soort Monster Hunter/Demon's Souls achtig iets  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 08 Mei 2012 15:35 Onderwerp:
| |

|
| elemeNt schreef: |
Hij bedoelt toch gewoon dat de stijl van de game hem niet aanspreekt. Sommige mensen houden gewoon niet van dat duistere fantasy/horror gedoe. |
Ik zeg ook niet dat hij het mooi moet vinden... Ik was gewoon nieuwsgierig waarom hij een game op een zo goed als nietszeggende trailer afschrijft. Of mag dit ook al niet meer  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 08 Mei 2012 17:52 Onderwerp:
| |

|
Mwa, de trailer geeft naar mijn mening toch een vrij duidelijk beeld qua sfeer en setting. Ik vind het dus niet raar dat hij hieraan al ziet dat de game niks voor hem is.
Assassins Creed 3 bijvoorbeeld vind ik nu al helemaal niks omdat de Amerikaanse setting mij totaal niet trekt. Daar is ook nog helemaal geen gameplay of zo van te zien. Maar ik weet toch al dat ik die game totaal niet tof ga vinden door de setting en de nieuwe Assassin. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 08 Mei 2012 18:08 Onderwerp:
| |

|
| Ik vind de setting van de nieuwe AC ook niet je van het, maar ik wacht wel eerst af tot ik de game zelf gespeeld heb voordat ik de game afschrijf. Bij mij staat het vermaak en gameplay voorop, dus als dat goed in elkaar zit maakt het mij niet uit of de nieuwe AC zich in de VS of een MyLittlePony-kasteel afspeelt. Ik begrijp ook dat sfeer in een spel belangrijk is, maar om een spel af te rekenen op 3 seconden aan beeldmateriaal is naar mijn mening een beetje erg voorbarig. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 09 Mei 2012 11:05 Onderwerp:
| |

|
Nieuwe ifno Soul Sacrifice:
| Citaat: | Planning/Development: Keiji Inafune
Development: Marvelous AQL
Music: Yasunori Mitsuda, Wataru Hokoyama |
| Citaat: | The "Sacrifice" part of the title refers to your magic. When you cast a magic, you'll need to make payment through objects. You can use things like stones and trees as payment. But for more powerful magic, you'll be able to sacrifice your body parts. For instance, you can sacrifice your finger(s) to call out a Gleipnir. Sacrifice your eye(s) and you'll call out a Gorgon.
A separate flying get source is reporting that Soul Sacrifice will be released this Winter and will support one to four players. |
Edit:Meer info over o.ao magic attacks http://andriasang.com/con0xf/soul_sacrifice_magic/ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 09 Mei 2012 17:54 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Gezer |
Geplaatst: 09 Mei 2012 22:33 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 09 Mei 2012 23:28 Onderwerp:
| |

|
| Ook voor europa (alleen via een andere link) (check anders de PS NL facebookpage) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 09 Mei 2012 23:35 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 10 Mei 2012 00:09 Onderwerp:
| |

|
Thank you for showing your interest In LittleBigPlanet™ PlayStation® Vita Beta. We will be in touch soon if you are successful.
Heb er zin in ^^
-
Is dit nu de eerste publieke beta die ooit op een handheld uitkwam? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Gezer |
Geplaatst: 10 Mei 2012 00:41 Onderwerp:
| |

|
| the_dan schreef: | Thank you for showing your interest In LittleBigPlanet™ PlayStation® Vita Beta. We will be in touch soon if you are successful.
Heb er zin in ^^
-
Is dit nu de eerste publieke beta die ooit op een handheld uitkwam? |
Jep denk het wel, best wel gangsta ^^ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| impulse |
Geplaatst: 10 Mei 2012 15:17 Onderwerp: souls sacrifice gameplay!!!
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 10 Mei 2012 16:41 Onderwerp:
| |

|
| Volgens Gamekings is Killzone voor de Vita aanwezig op E3... voor wat het waard is. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 11 Mei 2012 16:24 Onderwerp:
| |

|
Een half jaar geleden werd ik nog doodgeslagen met lijstjes van honderden games die allemaal op de vita zouden verschijnen of honderden namen van developpers die hun games gingen uitbrengen op de vita....En nu is het zo akelig stil.
Had toch wel iets meer aankondigingen verwacht, er is maar één VITA game in Japan waar mensen nu naar uitkijken en dat is Persona 4 X_X.
Ondertussen maakt men wel goede games voor de IPAD (Chaos rings II) =p |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Gezer |
Geplaatst: 11 Mei 2012 16:31 Onderwerp:
| |

|
| Citaat: | | Had toch wel iets meer aankondigingen verwacht |
Wat, aankondigen op welke beurs? Over een maand is er de E3 lol... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 11 Mei 2012 16:53 Onderwerp:
| |

|
Echt verrast met aankondingen qua games op E3 ben ik al lang niet meer. De meeste aankondigingen gebeuren voor E3 zie die Sony Brawl game . |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 11 Mei 2012 19:36 Onderwerp:
| |

|
@Konni
De Ps3 aankondigingen zijn geweest, dus hoop ik dat Sony de E3 presentatie alleen over de Vita gaat praten .
Anyway weet iemand een NL shop die hori screen protecters verkoopt? Zavvi en Amazone hebben beiden een levertijd van een maand... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 11 Mei 2012 22:59 Onderwerp:
| |

|
| Mafusto schreef: | @Konni
De Ps3 aankondigingen zijn geweest, dus hoop ik dat Sony de E3 presentatie alleen over de Vita gaat praten .
Anyway weet iemand een NL shop die hori screen protecters verkoopt? Zavvi en Amazone hebben beiden een levertijd van een maand... |
Alsjeblieft niet, zeg! De Vita is leuk, maar ik wil ook een lading aan nieuwe titels voor de PS3 zien! En er mag ook wel een titel of drie aangekondigd worden voor de PSP... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 12 Mei 2012 12:14 Onderwerp:
| |

|
De ps3 heeft genoeg titels op het moment hoor...
Kan het nu al bijna niet bijhouden om alle *goede* spellen te spelen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 12 Mei 2012 12:42 Onderwerp:
| |

|
| the_dan schreef: | De ps3 heeft genoeg titels op het moment hoor...
Kan het nu al bijna niet bijhouden om alle *goede* spellen te spelen | \
Idd. De Ps3 heeft de laatste 2 maanden minimaal 4 nieuwe retail aankondigingen gekregen. Ik verwacht daarom ook geen nieuwe ps3 aankondigingen op de E3. Alleen trailers van de games die nog uit moeten komen. Voor de Vita verwacht ik minimaal een Westerse release aankondiging van Soul Sacrifice. Hopelijk komen daar dan ook Tales of Innocence R en LoA bij. En natuurlijk een aankondiging van minimaal 2 a drie games vita games die dit jaar nog uit moeten komen. Ook zou het mooi zijn als ze de PSOne Emu tijdens of na de presentatie beschikbaar stellen voor de vita. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Gezer |
Geplaatst: 12 Mei 2012 12:50 Onderwerp:
| |

|
Meer PS3 games zou overkill zijn, hoe kan je ze allemaal betalen? Ze hebben al zoveel aangekondigd:
The Last of Us
LBP Karting
PS All Stars Battle Royale
God of War Ascension
Kara(wordt ongetwijfeld een game)
Dan hebben ze nog Sly 4, Last Guardian, Ni No Kuni, Tales of Graces f/Xilia
Ik verwacht megaton aankondigingen voor PSV a la CoD, GTA enz. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 12 Mei 2012 13:34 Onderwerp:
| |

|
| Call of Duty Vita mag je zeker verwachten. Ben er nog niet zeker van of het om Call of Duty: Black Ops II zal gaan, maar het zou me niet verassen. Zeker het idee van cross-platform multiplayer tussen de Vita en de PS3. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 12 Mei 2012 13:38 Onderwerp:
| |

|
| Zou al blij zijn met een MW1 versie op de vita ^^ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 12 Mei 2012 16:54 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | Call of Duty Vita mag je zeker verwachten. Ben er nog niet zeker van of het om Call of Duty: Black Ops II zal gaan, maar het zou me niet verassen. Zeker het idee van cross-platform multiplayer tussen de Vita en de PS3. |
Nee, hiermee krijgen ze mij echt niet enthousiast. Ik wil action/adventures, JRPG's, fighters en platformers!  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 33, 34, 35 Volgende |