| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 154, 155, 156 ... 374, 375, 376 Volgende
|
| Mafusto |
Geplaatst: 23 Apr 2012 19:45 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Als je ze manueel verwijdert zoals ik doe, is er geen probleem. |
Geldt dit ook voor accounts die vroeger actief waren zoals banned Geezer account? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 23 Apr 2012 20:20 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Mafusto schreef: | | Joni Philips schreef: | | Als je ze manueel verwijdert zoals ik doe, is er geen probleem. |
Geldt dit ook voor accounts die vroeger actief waren zoals banned Geezer account? | Yep, dan zouden ze gewoon in 'Guest' accounts veranderen en blijven de posts staan. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 23 Apr 2012 22:09 Onderwerp:
| |

|
| Dan is het omzetten ipv verwijderen. Doe; is hetzelfde alleen blijft de user bestaan. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Gezer |
Geplaatst: 24 Apr 2012 00:30 Onderwerp:
| |

|
+++Samurai Champloo: samurai+hiphop=WIN  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Cor |
Geplaatst: 24 Apr 2012 10:27 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
@Joni: Je had niet meteen dat hele topic hoeven opschonen. Het probleem is toch dat als je normaal een post verwijdert het posttellertje met 1 afneemt, maar als je een account incl alle posts uit de DB verwijdert dit niet gebeurt? Tenminste, dat vermoed ik, ik heb geen zin het na te zoeken. Maar als dat zo is, dan kan je het in twee stappen fiksen: tel het aantal posts dat nog aan dat topic is gekoppeld, en voer dat aantal rechtstreeks in de DB in. Uiteraard neemt dat niet het feit weg dat als er posts uit een topic missen door een verwijderde gebruiker die discussie opeens erg raar kan ogen.
@the_dan: Jouw methode werkt sowieso niet, hoor. Het forum telt gewoon door bij nieuwe posts, dus de discrepantie tussen het aantal echte posts en het aantal verwachte posts blijft bestaan. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 24 Apr 2012 12:38 Onderwerp:
| |

|
Viel te proberen toch
+ rustige dag @ school |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Ellentjeeah |
Geplaatst: 24 Apr 2012 12:43 Onderwerp:
| |

|
+ Naar school geweest voor precies niets, gelukkig was ik om 11 uur al klaar
+ Pretty little liars kijken
- Om 2 uur oppassen, maar het regent, dus ik ben bang dat niet niet een uur ga wandelen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Gezer |
Geplaatst: 24 Apr 2012 15:49 Onderwerp:
| |

|
+kiesweek, nieuwe praesidium, lekker gratis vanalles op Ladeuzeplein  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Dellion |
Geplaatst: 24 Apr 2012 16:27 Onderwerp:
| |

|
+/- Omg zin in koninginnedag. nu hopelijk wel een goede reden voor mijn ouders om naar amsterdam te kunnen om te feesten. Zal vast wel weer niet mogen
+ Maar ze zijn atm in een redelijk humeur.. Zometeen ff vragen
+ Redelijk goede dag op school, jammer dat het jaar toch al is verneukt.
+ Misschien met groepje vrienden naar centreparks of iets in die trand, maar wss toch zomervakantie ipv deze vakantie over een week.(dat mag dan weer wel?...)
+/- Net allemaal promo's van nummers krijgen als ik tijdelijk ben gestopt met mijn wekelijkse mix bij fear.fm .. Ffuu |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 25 Apr 2012 12:24 Onderwerp:
| |

|
- afgewezen voor master nieuwe media, onvoldoende vooropleiding
- fml
+ ah well, kijken of ik meer kan doen dan alleen aanmelden en toelating gesprek. Ff laten zien dat ik echt de opleiding wil doen! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| PS3gamerXD |
Geplaatst: 25 Apr 2012 13:28 Onderwerp:
| |

|
+ Geslaagd voor theorie-examen voor de auto
- Ik loop nu al 3 weken te hoesten, ik zal morgen maar naar de huisarts gaan |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 25 Apr 2012 14:06 Onderwerp:
| |

|
+++ Vanavond naar The Avengers
+/- Als je zo zit na te denken en dan bedenk je je dat je over anderhalve maand 6 maanden weg gaat... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 25 Apr 2012 16:02 Onderwerp:
| |

|
--De fucking haat aan Next-level.com(een gamestore) dat NU godver al 3 fouten heeft gemaakt, nooit meer bij Next Level dus.
de eerste keer gaat het om de Dragon Quest VIII dat ik een USA versie bestelde kreeg een USA hoesje, en europese CD en handleiding.
2de keer, Wild Arms 3 USA versie, werd als nieuw aangegeven, maar leek wel 2de hands, doosje helemaal kapot, scheur in de handleiding, boxart was een kopie.
3de keer, Apache Air Assault voor mijn vader, stond also 2de hands aangegeven, krijg ik een fucking Promo versie thuis, voor fucking 15 euro.
die gaat ook terug, tering winkel godver.
ben je ook nog aan het vechten om geld terug te krijgen terwijl ze zeiden de game terug te sturen.
slechte service ook want je krijgt een email pas 30 uur later. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| vgo910 |
Geplaatst: 25 Apr 2012 17:01 Onderwerp:
| |

|
+Als die verkiezingen 12 september komen mag ik precies net stemmen
- Nat geregend thuis komen, straks weer waarschijnlijk door de regen naar de sporthal. Dat lenteweer stak even zijn kop boven het zand uit om die vervolgens gelijk weer terug te trekken  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nin007 |
Geplaatst: 25 Apr 2012 18:42 Onderwerp:
| |

|
+ Vanavond nog even gamen, als daar tijd voor over blijft.
+ Zondag Beat The Bridge Queensnight. 
Laatst aangepast door Nin007 op 28 Apr 2012 16:25; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Dellion |
Geplaatst: 25 Apr 2012 20:18 Onderwerp:
| |

|
+ Fuck yehhh, ik mag naar amsterdam met een best grote groep vrienden@koninginnedag. Awesome
+ En dan nog veel geld i.v.m jarig geweest, dat word awesome.
- Wat the fuck. ik heb nu al 3x gehad dat ik merkte dat ik een lucid dream had, maar de droom er alles aan deed zodat ik dacht dat het echt was.. Zo zeiden de mensen in de droom dat ik vaag deed dat het gewoon echt was. Dus ik me zo schamen van.. lame.. verder kon ik niet vliegen/zag alles er normaal uit. Ffuuu  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| PS3gamerXD |
Geplaatst: 25 Apr 2012 21:09 Onderwerp:
| |

|
| Dellion schreef: | - Wat the fuck. ik heb nu al 3x gehad dat ik merkte dat ik een lucid dream had, maar de droom er alles aan deed zodat ik dacht dat het echt was.. Zo zeiden de mensen in de droom dat ik vaag deed dat het gewoon echt was. Dus ik me zo schamen van.. lame.. verder kon ik niet vliegen/zag alles er normaal uit. Ffuuu  |
In ieder geval lukt het je om lucide dromen te krijgen. Ik probeer het op verschillende manieren, maar het enige resultaat is dat ik meer onthoud van mijn dromen en dat ze wat realistischer worden.
Maar enige controle over de droom? ho maar.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Dellion |
Geplaatst: 25 Apr 2012 21:16 Onderwerp:
| |

|
| PS3gamerXD schreef: | | Dellion schreef: | - Wat the fuck. ik heb nu al 3x gehad dat ik merkte dat ik een lucid dream had, maar de droom er alles aan deed zodat ik dacht dat het echt was.. Zo zeiden de mensen in de droom dat ik vaag deed dat het gewoon echt was. Dus ik me zo schamen van.. lame.. verder kon ik niet vliegen/zag alles er normaal uit. Ffuuu  |
In ieder geval lukt het je om lucide dromen te krijgen. Ik probeer het op verschillende manieren, maar het enige resultaat is dat ik meer onthoud van mijn dromen en dat ze wat realistischer worden.
Maar enige controle over de droom? ho maar.  |
Oke het is me daarnaast ook al een aantal keer gelukt (2keer slecht, en 1x echt goed dat ik ook kon vliegen en dergelijke. Niet onbeperkt maar het kon tenminste) dat was me uiteindelijk gelukt door bijna elk moment van de dag eraan te denken, en duidelijk te hebben wat je droom een droom maakt toch.. En inreallife dan vaak reality checks te doen. (in je droom kan je bijvoorbeeld met je ene hand door je andere hand heen, teksten veranderen als je er 2x naar kijkt en de tijd is vaag. Etc. als je aan dat soort dingen de hele dag denkt.. denk je daar uiteindelijk ook in je droom aan en dan voer je dat in je droom uit waardoor je ziet dat het nep is) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Gezer |
Geplaatst: 25 Apr 2012 21:37 Onderwerp:
| |

|
Soms als ik droom heb ik op het einde door dat het maar een droom is, dan sta ik soms teleurgesteld op
+Ghost in da shell |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Xenathos |
Geplaatst: 25 Apr 2012 21:59 Onderwerp:
| |

|
| Ik heb nooit door dat ik droom, ik onthoud er érg weinig. En degene díe ik onthoud, heb ik altijd zelf in controle. O-o |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nin007 |
Geplaatst: 25 Apr 2012 22:15 Onderwerp:
| |

|
+ Geen regen met de heenweg en ook niet met de terugweg gehad.
+/- Was wel redelijk.
+ Slapen, ben kapot. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 25 Apr 2012 23:24 Onderwerp:
| |

|
| Slechte penalty reeks @ Real - Bayern. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 26 Apr 2012 00:29 Onderwerp:
| |

|
| Mafusto schreef: | | Slechte penalty reeks @ Real - Bayern. |
Mja maar goed dat Robben er niet een moest schieten. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 26 Apr 2012 00:50 Onderwerp:
| |

|
| Robert schreef: | | Mafusto schreef: | | Slechte penalty reeks @ Real - Bayern. |
Hij scoorde em wel in de eerste helft. En slechter dan Lahm en Ramos kon het al niet meer. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 26 Apr 2012 09:03 Onderwerp:
| |

|
| Mafusto schreef: | | Robert schreef: | | Mafusto schreef: | | Slechte penalty reeks @ Real - Bayern. |
Hij scoorde em wel in de eerste helft. En slechter dan Lahm en Ramos kon het al niet meer. |
Ja maar hij mist open goal (zo goed als) en had meerdere pruts momenten. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 154, 155, 156 ... 374, 375, 376 Volgende |