Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 101, 102, 103 ... 499, 500, 501  Volgende  
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 02 Feb 2012 19:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Xenathos schreef:
Ellentjeeah schreef:
+ Tot een uur of 12 mijn muziek asociaal hard kunnen zetten

Echte diehard asociale muziek liefhebbers zitten op zolder zodat ze dat sowieso kunnen doen.

Als ik op zolder zit is er geen raam, elektriciteit of internetaansluiting.

+ Bockbier erbij
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 02 Feb 2012 19:58    Onderwerp: Reageren met citaat

- Meisje bij ons op school had teveel gedronken, zat de hele school onder te kotsen , later kwam de ambulance
- Duits mondeling morgen
+ Morgen valt m'n hele dag uit, behalve Duits dan
+ Wat een vrijheid daarna
+ HxH manga is phucking genious
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 02 Feb 2012 20:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Ellentjeeah schreef:
D: schreef:
- soul calibur 5, wat een verschrikking is dat spel..
durf te wedden dat zelfs FF13-2 beter is.

Maar Soul Calibur IV was zo awesome, hoe kan dat? o.o

nou, dit was mijn review die alles wel een beetje uitlegt hoe dat kan -.-
ja het is in het engels.

Citaat:

-the storymode has got to be the most shallow and uninteresting nonsensical wabbajabbar garbage ive ever played in all games in my whole life, it is about nothing, characters appear out of nowhere without an explanation as to why they are there and no depth to them either, the ending makes you want to dropkick into your tv its so bad.
-most to all (old) characters are exactly the same as in SC4 with as only change every single decent move is removed and the remaining SC4 moves are scrambled on the controlls, for instance if you want to do voldo's 66[A] then fuck you just press 8A. there you go, its like magic ~namco.
-Everyone in the universe wanted bangoo, we get xiba with no explanation attached.
-As you all know already all the unlockable characters are clone characters, thanks alot namco thats just brilliant, why add a cas mode when you can just play 4 dickhead clones instead.
-cant find a shop (yet?) so no idea how to unlock more cas equipment either, the initial equipment, even after beating storymode is meager at best.
-Layers are decieving, most equipment just pops up a message that 'it cant be used in combination' , why the fuck was this possible in a YE OLDE game like SC3 but not in the hypermodern nano turbo bio nitro age games like SC4 and 5.. must be magic again. The shit kind.
-legendary mode is cheaper than a dead hooker, its like playing on the hardest mode in SC4, and then increased a thousand in cheapness.
-Why is this cheapness so cheap? quickstep 8way run does not work since 99% of every characters move has maximum horizontal range, guard impact has been removed and replaced with gay impact as you all know, and thus never ending 'i wont let you stand up, tech up, block up' groundcombos are what you get in return, especially in legendary mode.
The first legendary ..cough.. boss.. is doable with astaroth cause the stage lends itself for ring outs but what comes after is fucking impossible.
-knowing that online will be infested by 'i need the trophy' ezio i steer clear of it for now, nice marketing vietnamco.
-you now need to wrap your fingers in a shipknot to be able to pull off some of the bar using powered up versions of moves seeing as a controller isnt like a arcade stick on wich it wouldnt be hard to press ABK in sequence after another move but on a controller on wich you already need to use other combinations its fucking anoying.
-this also ruins most of the characters potential and balance since for instance astaroth has little to no followup, or the same move every fucking time on a aired opponent as 1: none of his moves allow for a airgrab, and 2, only ONE move allows for his piledriver (and that one move is said power version of 22_88B wich uses bar, great..)
-supers are cheap as fuck but can be blocked, however if you attack while your opponent does a super its uninterruptable in any way, even if your attack was 0.0001 second from hitting your opponent, fffffuuuuuuuckkkkkkk.
-fuck.
-FUCK YOU NAMCO
-i swear to god.
-im going to look up guides on how to unlock shit now before i decide to go back to bed and die in my sleep.

conclusion:

it is VERY obvious that this game is half assed, literally unfinished.
whoever wrote the story should be shot and kicked out of a fucking rocket in orbit and never return to planet earth again, go drift off toward the sun please.
There is not a single thing in this game that makes me think "well that was done right" nothing, nothing nothing.
Score: -1000/100.
Terug naar boven
Xenathos BerichtGeplaatst: 02 Feb 2012 20:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Ellentjeeah schreef:
Xenathos schreef:
Ellentjeeah schreef:
+ Tot een uur of 12 mijn muziek asociaal hard kunnen zetten

Echte diehard asociale muziek liefhebbers zitten op zolder zodat ze dat sowieso kunnen doen.

Als ik op zolder zit is er geen raam, elektriciteit of internetaansluiting.

+ Bockbier erbij

Pffff... Echte muziekliefhebbers hebben gewoon elektriciteit op zolder. En ramen. Of ik ben gewoon lucky met een zolderkamer... die kan ook.
Terug naar boven
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 02 Feb 2012 21:21    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Een natuurkunde docent had een apparaat mee wat radioactiviteit kon meten, en dat maakte datzelfde krakende geluid als in fallout 3, damn dat was awesome. Ik genieten, de rest van de klas irriteerde zich dood.
Terug naar boven
Joraaaan BerichtGeplaatst: 02 Feb 2012 21:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Ellentjeeah schreef:
+ Een natuurkunde docent had een apparaat mee wat radioactiviteit kon meten, en dat maakte datzelfde krakende geluid als in fallout 3, damn dat was awesome. Ik genieten, de rest van de klas irriteerde zich dood.

Kon ik ook altijd wel van genieten, geiger muller teller heet zo`n ding volgens mij
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 02 Feb 2012 23:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Joraaaan schreef:
Ellentjeeah schreef:

Kon ik ook altijd wel van genieten, geiger muller teller heet zo`n ding volgens mij

Ja, klopt, of gewoon Geigerteller.
Terug naar boven
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 03 Feb 2012 23:05    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Ik heb de sneeuw overleefd, in totaal 9km gelopen vandaag maar ik ben wel eindelijk warm en thuis.
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 03 Feb 2012 23:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

+ Sneeuw
- Sneeuw
- Beef met vriend gehad. Verwacht blijkbaar na een smsje dat ik hem gelijk ook nog ff bel om te bevestigen dat hij het smsje heeft gezien. Ga een eind heen man. Maar goed, komt wel weer goed..
+ uurtje eerder uit
- Stad helemaal dichtgesneeuwd en vanaf morgen spekglad. Maar niet uit hoor ik zo...
+ Kutten met Netbook welke spellen runnen
+ god mijn klasgenoten hebben echt het inlevingsvermogen van een schoenpaar maat 28. heerlijk. Je zou deze mensen helemaal kunnen doodtrollen, zo achtelijk.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 04 Feb 2012 08:12    Onderwerp: Reageren met citaat

++Tokitowa, de nieuwste PS3 RPG van Namco Bandai games ziet er vet strak uit, nu alleen een trailer met gameplay om te beslissen of ik hem ga importeren als die uitkomt in Japan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
lpds BerichtGeplaatst: 04 Feb 2012 09:20    Onderwerp: Reageren met citaat

--sneeuw.
--Speciaal naar werk moeten reizen om 6 uur om bij een vergadering te kunnen zijn. Na de vergadering weer met de trein naar huis omdat vandaag mijn vrije dag is.
-/+Vanavond weer terug reizen om met vriendin uit eten te gaan :/
+morgen jarig.
-morgen werken van 10 tot 10. /zucht
+De manier waarop onze kitten ging ontdekken wat sneeuw was.
Sluipt heel voorzichtig richting achterdeur. Blijft super laag. Springt ineens omhoog richting de sneeuwvlokken en land in een pak sneeuw van +/-7cm. haha wist niet hoe snel ze naar binnen moest
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 04 Feb 2012 10:44    Onderwerp: Reageren met citaat

--- sneeuw
- openbaarvervoer
-file
--- gister 2 uur onderweg geweest van Rotterdam om te stranden in Gouda waar t zoo fking koud was
+ Saved bij de pa van een vriend

Leuke site voor gamescreenshots, vinden jullie wel leuk.
http://deadendthrills.com/
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 04 Feb 2012 10:53    Onderwerp: Reageren met citaat

--kut NMBS
+ik ging gister ergens binnen, 2 uur later kom ik eruit en ligt er 20cm sneeuw
+getrollt door mother nature
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Feb 2012 10:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Drie uur onderweg voor iets waar ik normaal 25 KM over doe. Gelukkig rijd ik graag op de sneeuw.
Terug naar boven
Xenathos BerichtGeplaatst: 04 Feb 2012 12:11    Onderwerp: Reageren met citaat

++ net 2 epic pictures gemaakt... Heel handig als je 2 hobby's kunt combineren
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 04 Feb 2012 12:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Rukken en een foto er van maken?

sorry, floepte eruit (see what I did there?)

- flauw
+ ochtend....oh nee, middag
- hopen dat de treinen rijden
Terug naar boven
Xenathos BerichtGeplaatst: 04 Feb 2012 12:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
Rukken en een foto er van maken?

sorry, floepte eruit (see what I did there?)

- flauw
+ ochtend....oh nee, middag
- hopen dat de treinen rijden

Flauw maar ik moest er wel om lachen eigenlijk

Erg triest van mij eigenlijk... Het zijn niet eens natuur foto's O_O

http://xellxenathos.deviantart.com/#/d4olhiz

http://xellxenathos.deviantart.com/#/d4olhld
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 04 Feb 2012 12:40    Onderwerp: Reageren met citaat

ze zijn wel vet

+ high res ftw
Terug naar boven
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 04 Feb 2012 12:41    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Zometeen nog even oppassen
- Was van plan een sneeuwpop met ze te gaan bouwen, maar bij -13 blijf ik toch echt lekker binnen zitten.
Terug naar boven
Xenathos BerichtGeplaatst: 04 Feb 2012 13:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
ze zijn wel vet

+ high res ftw

Maar er zitten duidelijk verbeter punten in. Maaar zoals altijd: Practice makes perfect.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 04 Feb 2012 21:34    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Gister zoon 4 uur lang achter elkaar lopen hakken, was echt geweldig! Ik heb nu ook meteen een heel ander beeld op de hardcore scene, iedereen daar was gewoon aardig en keihard aan het los gaan.
+ Volgend weekend Hard Bass.
+/- Final Fantasy XIII-2 gekocht, maar eigenlijk wil ik XIII nog eerst uitspelen voordat ik hier aan begin waar ik eigenlijk niet veel zin in heb.
- Geen zin in mijn rijles Dinsdag, mits het zo blijft..
- Mijn broertje heeft waarschijnlijk iets aan zijn botten wat tegenwerkt op zijn lichaam, ik weet niet meer hoe het heet maar hij ziet er echt slecht uit.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 05 Feb 2012 09:22    Onderwerp: Reageren met citaat

+ Ik hou van dit winter weer
- Veel te vroeg wakker voor een zondag ochtend.. 8.40u
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 05 Feb 2012 11:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

- Huiswerk op zondag. niet zo leuk..
- Slaperig.
- Baard.
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 05 Feb 2012 12:43    Onderwerp: Reageren met citaat

-net wakker
+lesvrije week
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 05 Feb 2012 13:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

+++ Vrij tot donderdag
+ Zo werken
- Door de sneeuw moeten fietsen
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 101, 102, 103 ... 499, 500, 501  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 102 van 501

Ga naar: