| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 26, 27, 28 Volgende
|
| seph |
Geplaatst: 26 Jan 2012 10:47 Onderwerp:
| |

|
^Ik hoop dat ze met XIII-3 komen, mét Lightning in de hoofdrol!
Alleen, wat zie je in Chocolina? In de demo kon ik haar echt niet uitstaan xD |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 26 Jan 2012 15:36 Onderwerp:
| |

|
| liever met hope in de hoofdrol die slecht wordt en dat hele teringcocoon opblaast oid. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 26 Jan 2012 15:43 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | | liever met hope in de hoofdrol die slecht wordt en dat hele teringcocoon opblaast oid. |
Met lazers en dino´s . |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Icarax |
Geplaatst: 26 Jan 2012 18:30 Onderwerp:
| |

|
| seph schreef: | | Alleen, wat zie je in Chocolina? In de demo kon ik haar echt niet uitstaan xD |
Tis een hoer in een chocobopakje die er volledig voor uitkomt dat ze fanservice is en er nog trots op is ook. Daar kun je toch alleen maar respect voor hebben?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Codewarrior |
Geplaatst: 26 Jan 2012 18:59 Onderwerp:
| |

|
| Mafusto schreef: | | D: schreef: | | liever met hope in de hoofdrol die slecht wordt en dat hele teringcocoon opblaast oid. |
Met lazers en dino´s . |
FF15 moet een 3rd person shooter zijn, of een interactieve CGI film
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 26 Jan 2012 19:43 Onderwerp:
| |

|
Dino Riders was idd Holy Shit Wat mis ik die oude cartoons |
|
| Terug naar boven |
|
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 27 Jan 2012 17:51 Onderwerp:
| |

|
Reviewers loving it..
Those who despised Final Fantasy XIII have no reason to even attempt the sequel; those that did should take it as highly recommended. If you play RPGs with your focus on plot, characters, and storytelling, you’re probably best to drop this game off your radar, unless you’re cool with it taking 20 hours to get good. If you play it for interesting progress systems and combat, it becomes interesting close to the five-hour mark and for the most part, holds its own. It’s a hard game to review, because you’re gonna get sacks of hatemail no matter what. Praise this game and you’re “contributing to the downfall of the series,” slam it and “you just didn’t get it, man.” Millions of people will fall very passionately on both sides of this one. For me, Final Fantasy XIII-2 lands right smack in the middle.
krijgt nog een betere score dan ik had verwacht:
http://playstationlifestyle.net/2012/01/26/ps3-review-final-fantasy-xiii-2/ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 27 Jan 2012 18:04 Onderwerp:
| |

|
Ja hier kijk, dat is pas een cijfer voor een game dat saai is, zei ik toch over het verhaal, he loopt kris kras door elkaar, als je het verhaal 100% wilt weten, zoek hem dan maar op internet, wordt het beter uitgelegd dan in de game zelf.
Ook al kan ik dus geen japans, maar daarom kun je nog wel zien of de game een goed verhaal of niet, altijd het verloop van de game.
de portals lopen ook vaag en stom,
wat ik de nut er ook niet van in zie, is het terug spoel knop om een dungeon helemaal weer op nieuw te spelen, waardeloos bedoeling.
en 20 uur is best kort, eigenlijk is het 25 uur, maar nog kort.
mijn cijfer, is een 3/10, dat 3 is dus alleen voor het veel veranderen van muziek en de graphics, maar zelfs de muziek pas er niet in. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 27 Jan 2012 19:40 Onderwerp:
| |

|
| het enige wat voor mij een plus krijgt in dat spel iig tot zover de demo.. is dat je gekke hoedjes kan opzetten bij je monsters. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| seph |
Geplaatst: 28 Jan 2012 12:50 Onderwerp:
| |

|
Hey ik heb even een hele off topic vraag, maar weet iemand waar ik Tales of Vesperia goedkoper kan importeren? Ik heb namelijk geen zin om meer dan 70 euro te betalen voor een jaren oud spel dat ik toch nauwelijks begrijp, zoals bij play-asia.
Wilde dit ook wel op een tales board posten, maar die zijn een beetje uitgestorven. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 28 Jan 2012 13:06 Onderwerp:
| |

|
| seph schreef: | Hey ik heb even een hele off topic vraag, maar weet iemand waar ik Tales of Vesperia goedkoper kan importeren? Ik heb namelijk geen zin om meer dan 70 euro te betalen voor een jaren oud spel dat ik toch nauwelijks begrijp, zoals bij play-asia.
Wilde dit ook wel op een tales board posten, maar die zijn een beetje uitgestorven. |
kheb je een PM gestuurd |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 28 Jan 2012 23:11 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| seph |
Geplaatst: 29 Jan 2012 12:52 Onderwerp:
| |

|
Kan de site niet zien 
Laatst aangepast door seph op 29 Jan 2012 17:38; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 29 Jan 2012 13:19 Onderwerp:
| |

|
de muziek 'passend'?
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Wazzim |
Geplaatst: 29 Jan 2012 13:22 Onderwerp:
| |

|
| Ik was eerst geďnteresseerd in het vervolg op XIII maar toen hoorde ik van de erbarmelijke frame rate in de demo. is de volledige game ook zo slecht qua performance? Zou wel jammer zijn. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| musthavethisgame |
Geplaatst: 29 Jan 2012 14:05 Onderwerp:
| |

|
| Citaat: | Kopen als:
•Je Final Fantasy XIII al goed vond
•Je teleurgesteld was in Final Fantasy XIII
•Je een goede (J)RPG wilt spelen |
Dus jij bent van mening dat de game gespeeld moet worden door elke RPG/FF-fan ondanks kritiek op deel ervoor? Kun je dit nader uitleggen. Ik had namelijk tijdens het lezen het idee dat ik een wikipedia pagina aan het lezen was met vaak de woorden "goed, prachtig, etc" ergens voor, in plaats van een recensie.
Heb je verder ook wel genoeg je best gedaan om FFXIII(-2) vanuit een negatief perspectief te bekijken? Ik heb namelijk vernomen dat je deel 1 geweldig vond, itt anderen.
Wat meer vergelijkingen met FF13 waren ook wel fijn geweest, zeker met beweringen als bovenaan.
Van wat ik in de demo heb gespeeld zijn de graphics en framerate een stuk minder dan deel 1. Jij noemt de voice overs goed, maar ik persoonlijk ergerde me aan Serah.
ik weet niet of dat de stijl van de site is, maar de review komt behoorlijk uiteenzettend over.
En een fanservice personage als pluspunt aanwijzen, vind ik ook een beetje te ver gaan.
En als cijfer een 9... Had je het spel een 10 gegeven als die 2 minpunten er niet waren? En welke vind je zelf beter 13 of 13-2? Mag ik ook vragen welke FF-delen je precies hebt (uit)gespeeld? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 29 Jan 2012 15:34 Onderwerp:
| |

|
Als je een goede RPG wilt spelen, kies dan voor een game als Star Ocean 4 of Tales of Vesperia/Graces en Xillia, of de originele FFXIII, en niet XIII-2, die is te slecht voor woorden.
Monster verzamelen, dat is een min punt op zich,
monster in je party vondt ik altijd al slecht,
Shin megami tensie Lucifer's Call en FFX-2 International+Last Mission had het ook.
Remy, jij hebt nog niet geprobeerd om alles te voltooien in de game he,
ik zag het niet meer zitten nadat ik probeerde die saaie OoParts te verzamelen, daarvoor dien je saaie opdrachten te doen dat nergens op slaat, speel ik liever GTA4.
Adembenemend CGI, pff er zitten maar 2 CGI scenes in.
opening en einde
mijn cijfer, 3/10 PUNT. en toch vindt ik de portal systeem echt een mega waardeloos iets.
En Musthave, geloof dat hij alleen X, XIII en XIII-2 heeft uitgespeeld.
vindt wel lachen trouwens dat hij XIII-2 binnen een paar dagen uit speelt en XIII bijna 2 jaar heeft over gedaan.
XIII-2 is heel erg makkelijk als in easy als in normal mode. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Stammetje91 |
Geplaatst: 29 Jan 2012 17:37 Onderwerp:
| |

|
Wat ongelofelijk slecht argument.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Wazzim |
Geplaatst: 29 Jan 2012 17:53 Onderwerp:
| |

|
| Vooral omdat het zijn 1e argument teniet doet, je moet het kopen als je XIII goed vond maar ook als je hem niet goed vond? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 29 Jan 2012 19:05 Onderwerp:
| |

|
| InTheGame en PS3Clan recensies? Die moet je echt niet serieus nemen. Amateuristische redactie die zelfs spelfouten in haar recensies laat staan. Lachwekkend gewoon. Sorry, Remy. Jij kunt echt beter dan die misbaksels. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 29 Jan 2012 19:16 Onderwerp:
| |

|
| musthavethisgame schreef: |
Dus jij bent van mening dat de game gespeeld moet worden door elke RPG/FF-fan ondanks kritiek op deel ervoor? Kun je dit nader uitleggen. Ik had namelijk tijdens het lezen het idee dat ik een wikipedia pagina aan het lezen was met vaak de woorden "goed, prachtig, etc" ergens voor, in plaats van een recensie.
Heb je verder ook wel genoeg je best gedaan om FFXIII(-2) vanuit een negatief perspectief te bekijken? Ik heb namelijk vernomen dat je deel 1 geweldig vond, itt anderen.
Wat meer vergelijkingen met FF13 waren ook wel fijn geweest, zeker met beweringen als bovenaan.
Van wat ik in de demo heb gespeeld zijn de graphics en framerate een stuk minder dan deel 1. Jij noemt de voice overs goed, maar ik persoonlijk ergerde me aan Serah.
ik weet niet of dat de stijl van de site is, maar de review komt behoorlijk uiteenzettend over.
En een fanservice personage als pluspunt aanwijzen, vind ik ook een beetje te ver gaan.
En als cijfer een 9... Had je het spel een 10 gegeven als die 2 minpunten er niet waren? En welke vind je zelf beter 13 of 13-2? Mag ik ook vragen welke FF-delen je precies hebt (uit)gespeeld? |
Inderdaad ben ik van mening dat je FFXIII-2 moet spelen als je het originele XIII een goede game vond. En ik ben ook van mening dat je XIII-2 moet spelen als je het originele XIII niet echt vond wat het had moeten zijn. Waarom? Simpel. Fans van het origineel zullen vele gameplay-elementen uit dat deel terugvinden, plus een heleboel extra activiteiten, zoals het verzamelen van monsters, de side-quests die je kunt doen, Serendipity en natuurlijk het verzamelen van de fragments. Mensen die teleurgesteld waren in het origineel, zullen toch genoeg verbeteringen in XIII-2 vinden om deze titel een kans te geven. Hij is namelijk op gameplay-gebied veel uitgebreider dan zijn voorganger.
En het klopt dat ik genoten heb van Final Fantasy XIII. Deze titel deed mij, hoewel het misschien niet zo uitgebreid was als bijvoorbeeld Final Fantasy XII, veel. Het verhaal vond ik goed, en ook de gameplay was voor mij niet echt iets om over te zeuren. Heeft dit invloed gehad op mijn recensie van Final Fantasy XIII-2? Ik zou zeggen van niet.
En meer vergelijkingen met Final Fantasy XIII een goed idee? Nee, in mijn optiek niet. We recenseren namelijk het vervolg, Final Fantasy XIII-2, en niet Final Fantasy XIII.
Framerate problemen heb ik zelf niet ondervonden, dus ik weet niet waar iedereen dat vandaan haalt. Misschien heeft de Xbox 360-versie, die ik niet gespeeld heb, hier last van, maar in de PlayStation 3-versie heb ik niets gemerkt.
En de voice-acting was in mijn ogen goed. Er zullen vast mensen zijn die een bepaald personage misschien irritant vinden, maar een recensie blijft in essentie altijd nog de mening van één persoon, en in dit geval is dat de mijne.
Ook het aanwijzen van Chocolina als pluspunt heeft met het bovenstaande te maken. Op mij kwam ze erg goed over en vond haar, in tegenstelling tot misschien anderen, niet irritant.
Om je een antwoord te geven over welke game ik beter vind, kan ik zeggen dat het een mix is van beide. De hoeveelheid content die aanwezig is in Final Fantasy XIII-2 heeft natuurlijk een streep voor op Final Fantasy XIII. Echter vind ik het verhaal van de eerste game interessanter dan dat van Final Fantasy XIII-2. Dus om een concreet antwoord te geven als in welke game ik meer zal spelen, moet ik Final Fantasy XIII-2 zeggen. Echter vind ik wel dat daar te weinig Lightning in zit.
Als laatste mag je zeker vragen welke Final Fantasy-delen ik heb uitgespeeld. Momenteel zijn er dat drie; Final Fantasy X, Final Fantasy XIII en Final Fantasy XIII. Dit wil echter niet zeggen dat ik andere delen niet gespeeld heb, want ik heb bijvoorbeeld, hoewel ik het spel niet tot het einde heb gespeeld en er nog steeds mee bezig ben, wel zo'n 75 uur in Final Fantasy XII doorgebracht. Ook andere delen in de serie, zoals Final Fantasy X-2 en enkele 2D-delen, heb ik flink gespeeld. Maar ik zie eigenlijk niet wat daar het verband met de review over Final Fantasy XIII-2 is?
Hopende hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. En als mijn recensies in de ogen van de mensen hier een 'slechte' recensie is, dan vind ik dat jammer. Maar dan is er nog niets aan de hand, want ik hoor genoeg complimenten over mijn recensies.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 29 Jan 2012 20:00 Onderwerp:
| |

|
Remy, je kunt je pas spreken over het verzamelen van OoParts en sidequests als je ze zelf hebt gedaan, ik zelf heb er een paar gedaan, maar de sidequests waren echt behoorlijk saai, en toch ongeveer vergelijken met die Cie'th stone missions in de vorige deel, alleen je kunt door hulp van portals naar andere plekjes, wat ook saai is door de enorme lange laad tijden.
Idereen die denkt FFXIII-2 niet linear te vinden, helaas is deze deel ook weer linear.
de sidestories portals zijn te korte dungeons waardoor je te snel weer op de portal map beland.
Maar ach, ieder zijn smaak, ik vindt de game kut. |
|
| Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 29 Jan 2012 20:10 Onderwerp:
| |

|
dat ze eens ophouden met films maken en een game gaan maken.  |
|
| Terug naar boven |