Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
miknic BerichtGeplaatst: 09 Jan 2012 20:41    Onderwerp: Kaspersky/AVG virusmeldingen Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2006
Berichten: 3

Net toen ik Gamed.nl wou openen kreeg ik opeens een melding van Kaspersky Pure met de volgende melding:
Kaspersky PURE
Toegang geweigerd
De gevraagde URL kan niet worden opgehaald

Het gevraagde object op de URL:

http://gamed.nl/

Dreiging gedetecteerd:

object is geïnfecteerd door HEUR:Trojan.Script.Iframer

Meerdere mensen hier last van en wat houd dat in??
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 09 Jan 2012 20:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Ik heb hetzelfde met AVG, en ik heb in andere topics er ook al berichten over gelezen.

Er wordt naar gekeken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 09 Jan 2012 21:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

misschien iets te maken met een bepaalde commerciele banner?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 09 Jan 2012 22:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Het lijkt me dat AdBlocker het dan op zou lossen, maar er verandert niets als ik die aanzet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
lpds BerichtGeplaatst: 09 Jan 2012 23:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Aug 2008
Berichten: 435

Google Chrome geeft deze melding bij gamed *elke pagina*

www.gamed.nl bevat inhoud van murphyirrigatio.osa.pl, een site waarvan bekend is dat deze malware distribueert. Als u deze site bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd.
Google heeft vastgesteld dat er misschien schadelijke software op uw computer wordt geïnstalleerd wanneer u doorgaat. Als u deze site in het verleden heeft bezocht of de site vertrouwt, is het mogelijk dat de site onlangs door een hacker is geïnfecteerd. Ga niet verder. U kunt het morgen opnieuw proberen of ergens anders naartoe gaan.
We hebben murphyirrigatio.osa.pl al gemeld dat we malware op de site hebben aangetroffen. Voor meer informatie over de problemen die op murphyirrigatio.osa.pl zijn gevonden, gaat u naar de Diagnosepagina voor Safe Browsing van Google.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 09 Jan 2012 23:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Ik gebruik gewoon geen antivirus.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 10 Jan 2012 01:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Ik heb het laatst nog eens gezegd, injected with allerlei rotzooi. Fix dat eens mannen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 10 Jan 2012 09:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Hmm, nog steeds niks veranderd... Adblock wel aangezet, maar dat helpt niet... En mijn virusscanner heeft ook een of andere attack gelogd..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 10 Jan 2012 10:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

BeWario schreef:
Hmm, nog steeds niks veranderd... Adblock wel aangezet, maar dat helpt niet... En mijn virusscanner heeft ook een of andere attack gelogd..


Gelukkig is je plaatje niet te groot...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Zidane007nl BerichtGeplaatst: 10 Jan 2012 10:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jan 2010
Berichten: 2

Ik kreeg net in Firefox ook een waarschuwing, maar deze is nu verdwenen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cor BerichtGeplaatst: 10 Jan 2012 10:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 2039

De geïnfecteerde bestanden zijn teruggezet naar de normale versies, dus het zou nu eerst voorbij moeten zijn. Later meer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 10 Jan 2012 11:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

Ik heb het nu nog steeds.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
@HatersWillBeLovers BerichtGeplaatst: 10 Jan 2012 11:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2011
Berichten: 70

Lijkt nu te werken. Gelukkig, ik begon al schrik te krijgne dat ik Gamed moest missen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 10 Jan 2012 11:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

Ja het werkt nu hier ook gelukkig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 10 Jan 2012 13:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Gamed zelf is weer helemaal clean, uiteraard onze excuses voor het ongemak. Mochten er toch nog problemen zijn, laat het ons dan even weten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 10 Jan 2012 17:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Krijg nog steeds een melding in Firefox.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Jan 2012 17:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

De melding die verwijst naar StopBadware? We moeten nog een retest aanvragen.

Wat betreft controles: probeer RKILL of TDSSKILLER. Zijn beide redelijk goed in het vinden van trojans. Zelfs als je hier voorzichtig bent geweest, altijd eens regelmatig checken!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
nightwarrior BerichtGeplaatst: 10 Jan 2012 17:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Mei 2008
Berichten: 101

Ik krijg in Chrome ook nog de melding dat er Malware gevonden is op de site.
SS:
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Jan 2012 17:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Leidt die informatie-pagina naar iets wat zegt StopBadware?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
nightwarrior BerichtGeplaatst: 10 Jan 2012 17:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Mei 2008
Berichten: 101

Joni Philips schreef:
Leidt die informatie-pagina naar iets wat zegt StopBadware?


Nope, als ik op Safe Browsing diagnostic page klik krijg ik niks van StopBadware te zien.

Citaat:
What is the current listing status for gamed.nl?
Site is listed as suspicious - visiting this web site may harm your computer.

Part of this site was listed for suspicious activity 2 time(s) over the past 90 days.

What happened when Google visited this site?
Of the 958 pages we tested on the site over the past 90 days, 6 page(s) resulted in malicious software being downloaded and installed without user consent. The last time Google visited this site was on 2012-01-10, and the last time suspicious content was found on this site was on 2012-01-10.
Malicious software includes 8 trojan(s), 8 exploit(s), 3 scripting exploit(s). Successful infection resulted in an average of 13 new process(es) on the target machine.

Malicious software is hosted on 4 domain(s), including kiijeytduujs.net.ms/, nl.ai/, zcsefdggdddded.net.ms/.

1 domain(s) appear to be functioning as intermediaries for distributing malware to visitors of this site, including nl.ai/.

This site was hosted on 1 network(s) including AS16265 (LEASEWEB).

Has this site acted as an intermediary resulting in further distribution of malware?
Over the past 90 days, gamed.nl did not appear to function as an intermediary for the infection of any sites.

Has this site hosted malware?
No, this site has not hosted malicious software over the past 90 days.

How did this happen?
In some cases, third parties can add malicious code to legitimate sites, which would cause us to show the warning message.

Next steps:
Return to the previous page.
If you are the owner of this web site, you can request a review of your site using Google Webmaster Tools. More information about the review process is available in Google's Webmaster Help Center.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deadlytown BerichtGeplaatst: 10 Jan 2012 18:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

Ik kreeg ook de melding dat er Schadelijke software omvat 8 trojan(s), 8 exploit(s), 3 scripting exploit(s). Geslaagde infectie resulteerde in gemiddeld 13 nieuw(e) proces(sen) op het doelsysteem.


probleem zou miss hier door komen
1 domein(en) lijkt/lijken te functioneren als tussenstadium voor het distribueren van malware naar bezoekers van deze site, waaronder nl.ai/.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Jan 2012 18:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

nightwarrior schreef:
Nope, als ik op Safe Browsing diagnostic page klik krijg ik niks van StopBadware te zien.
Mmm, zelfde bron weliswaar. Het is iig niets om je zorgen over te maken. Die melding verdwijnt niet direct.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 10 Jan 2012 18:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Oh dat was het dus, kon gewoonweg niet meer op de site .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 10 Jan 2012 21:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Kreeg het inderdaad gisteren ook, kon de site nog wel benaderen (had FF en AVG), maar ik zag dat datums van posts helemaal verpest waren.

Nu nog met FF en AVG geeft hij aan dat deze site gerapporteerd is als aanvalssite.

Vraagje: Hoe is dit gebeurd? Is er al iets over te zeggen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
eehbiertje BerichtGeplaatst: 10 Jan 2012 21:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2008
Berichten: 219

Waarschuwing: hier klopt iets niet!
www.gamed.nl bevat malware. Als u deze site bezoekt, raakt uw computer wellicht geïnfecteerd.
Google heeft vastgesteld dat er misschien schadelijke software op uw computer wordt geïnstalleerd wanneer u doorgaat. Als u deze site in het verleden heeft bezocht of de site vertrouwt, is het mogelijk dat de site onlangs door een hacker is geïnfecteerd. Ga niet verder. U kunt het morgen opnieuw proberen of ergens anders naartoe gaan.


ik zeg gehijackte advertenties!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group