| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Volgende
|
| Asianator |
Geplaatst: 24 Mei 2011 08:13 Onderwerp:
| |

|
Waarom blijven mensen er toch elk jaar weer intrappen? Call of Duty is en blijft hetzelfde. Het zal nooit veranderen zolang mensen hun geld linea recta naar Activision sturen.
Hell, zelfs als Activision een Online Pass-systeem of zelfs maandelijkse kosten voor online spelen in rekening zou brengen, zouden mensen nog graag hun zuurverdiende centjes in deze franchise steken.
Het gaat mij werkelijk boven mijn pet als het gaat om het steunen van deze franchise welke ik persoonlijk, over de afgelopen vier/vijf jaar echt nul komma nul heb zien veranderen... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 24 Mei 2011 09:14 Onderwerp:
| |

|
| Crap trailer, crap game, crap lelijk, crap corridor shooter. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jonezy |
Geplaatst: 24 Mei 2011 09:17 Onderwerp:
| |

|
Wat ik ook bij het nieuwsbericht commente:
"Het is toch wat. In plaats van dat ze een stijlvolle trailer van een spel met mooie graphics en stoere stealthy missies a la de SAS missies van CoD4 laten zien...Maar nee hoor. En geeneen actietrucje wat je in de trailer ziet hebben we nog niet eerder in Call of Duty gezien. Van een gebouw af abseilen? Oud. Achtervolging van heli op auto? Oud. Bootjevaren.. Oud. Zwemmen oud. Jeetje het is allemaal zo hergebruikt! Ze hebben dus echt gedacht 'Hoe maken we het beter? Nou, we blazen New York, Londen, Parijs en Berlijn op, dan komt alles helemaal goed!' Domme mensen daar, dit ziet er toch niet uit man. Het is gewoon grafisch CoD4 en qua ontploffingsgehalte ook irritant."
Ze zijn een beetje de weg kwijt. Ze leven volgens mij samen met Michael Bay in een soort explosieve fantasiewereld.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 24 Mei 2011 10:29 Onderwerp:
| |

|
Tja ik hoef niet anders. Ik vind de singleplayer van elke CoD (op WaW na, wat een ramp) nog steeds leuk en de multiplayer blijft (met mate) ook erg leuk om te doen met vrienden. Zal deze ook wel halen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 24 Mei 2011 10:40 Onderwerp:
| |
Grammar Führer

|
Pfoe, ik heb de trailer ook maar even gekeken. Ik moest lachen. Ik weet niet, het ligt natuurlijk vooral aan de uitwerking, maar ook daar heb ik geen vertrouwen in. Maar kom op zeg, wat is dat toch met Call of Duty. Deel 4 hield het tenminste nog een beetje normaal... Toen moesten we in MW2 het fucking Witte Huis gaan beschermen, en nu wordt heel Europa opgeblazen? Echt, waar ze het vandaan halen... Goed, ik geef toe, de Battlefield 3-footage had ook van deze momenten, maar dit spel doet weer vermoeden dat het hele spel zo gaat, en dat is gewoon achterlijk.
Ach, nou ja, ik was sowieso al niet van plan het te gaan kopen. Maar weer even afwachten dan, tot de gameplay wat er hetzelfde uit gaat zien als Call of Duty 4, en de on-rail momenten die misschien ook één keertje leuk zijn maar waar de grap ook wel vanaf raakt.
Ik hoop wel dat je op een nuke belandt en je je er aan vast moet klampen terwijl je door de stratosfeer vliegt, dat zou wel weer een leuke toevoeging zijn! Of dat je bovenop de Eiffeltoren staat en hij omvalt en je er dus snel vanaf moet rennen en je aan een vlaggenstok vast moet grijpen, dat zou erg leuk zijn. En dat je van het Vrijheidsbeeld in het water moet springen terwijl hij explodeert, vet cool man.
Oké, genoeg. Ik heb mijn punt gemaakt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 24 Mei 2011 11:34 Onderwerp:
| |

|
| Alles wat er mis is met de game industrie zit verwerkt in deze game, alvast bedankt voor de mensen die achteruitgang van de game industrie ondersteunen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 24 Mei 2011 11:59 Onderwerp:
| |

|
| Robert schreef: | | Alles wat er mis is met de game industrie zit verwerkt in deze game, alvast bedankt voor de mensen die achteruitgang van de game industrie ondersteunen. | Jij hebt het echt gehad na BO He? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 24 Mei 2011 12:15 Onderwerp:
| |

|
| Robert schreef: | | Alles wat er mis is met de game industrie zit verwerkt in deze game, alvast bedankt voor de mensen die achteruitgang van de game industrie ondersteunen. |
Fuck de mensen die games kopen omdat ze het leuk vinden! Het word tijd dat men games gaat kopen die we leuk vinden!! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| CowboySpike |
Geplaatst: 24 Mei 2011 12:37 Onderwerp:
| |

|
| Nou, ik kan alvast niet wachten. Heb BO per se voor deze game overgeslagen omdat ik WaW een kutgame(ook van Treyarch) vond. Jammer dat er amper een verschil wordt gemaakt tussen de games van Treyarch en IW. Ik vond CoD4 en MW2 geniaal. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 24 Mei 2011 12:43 Onderwerp:
| |

|
| Nou ik vond WaW wel goed, voornamelijk de russische campaign en de zombies! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 24 Mei 2011 12:50 Onderwerp:
| |

|
| konnichiwa schreef: | | Nou ik vond WaW wel goed, voornamelijk de russische campaign en de zombies! |
Same , ik snap echt niet wat mensen er nou zo slecht aan vinden :/ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| CowboySpike |
Geplaatst: 24 Mei 2011 12:52 Onderwerp:
| |

|
| Was op zich geen slechte game maar CoD4 had zelfs een veel betere online (SP was wel leuk, alhoewel moordend irritant op Veteran) en CoD4 was toch echt wel een jaartje ouder. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 24 Mei 2011 13:31 Onderwerp:
| |
Grammar Führer

|
Call of Duty 4 is beter dan WaW, maar dat zegt ook niet zoveel. CoD4 is van de 'nieuwe' Call of Duty's by far de beste game.
@ CowboySpike:
Je avatar is aanzienlijk veel groter dan de limiet. Graag even aanpassen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 24 Mei 2011 15:05 Onderwerp:
| |

|
| Paintskillz schreef: | | Robert schreef: | | Alles wat er mis is met de game industrie zit verwerkt in deze game, alvast bedankt voor de mensen die achteruitgang van de game industrie ondersteunen. | Jij hebt het echt gehad na BO He? |
Ik had BO nooit moeten kopen. Ik dacht na 2 delen overgeslagen, dat ik het nu wel weer zou kunnen waarderen. Heb het laatst voor de grap nog eens gedaan en wat een crapgame is het toch.
@ Konnichiwa
Goed dat je laat zien dat je er niks van begrijpt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| CowboySpike |
Geplaatst: 24 Mei 2011 15:30 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: |
@ CowboySpike:
Je avatar is aanzienlijk veel groter dan de limiet. Graag even aanpassen. | Toch niet nog steeds? Ik had het al aangepast voordat je je bericht schreef. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| zie sang |
Geplaatst: 24 Mei 2011 15:36 Onderwerp:
| |

|
Ik heb de trailer net bekeken en ok de COD fans zullen het goed vinden
maar laat me toe van me mijn mening te geven , de naam COD alleen al
telt voor verkoopcijfer want voor de trailer waren er al zoveel preorders.
Ikzel zal dit jaar BF3 kopen omdat ik ook kennis gemaakt heb met deze
reeks .
Eerlijk BF3 zal vele beter zijn dan COD dit jaar en was dat al de vorige jaren alleen deed ik mee met de "HYPE" rond COD nu weet ik beter!. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 24 Mei 2011 16:36 Onderwerp:
| |

|
| CowboySpike schreef: | | GekooktEi schreef: |
@ CowboySpike:
Je avatar is aanzienlijk veel groter dan de limiet. Graag even aanpassen. | Toch niet nog steeds? Ik had het al aangepast voordat je je bericht schreef. |
120*120 is het max, je zit er dus in breedte en lengte overheen.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 24 Mei 2011 17:05 Onderwerp:
| |

|
| Robert schreef: | @ Konnichiwa
Nee Robert, jij durft gewoon niet te aanvaarden dat niet iedereen zo onnodig negatief is.
| CowboySpike schreef: | | Nou, ik kan alvast niet wachten. Heb BO per se voor deze game overgeslagen omdat ik WaW een kutgame(ook van Treyarch) vond. Jammer dat er amper een verschil wordt gemaakt tussen de games van Treyarch en IW. Ik vond CoD4 en MW2 geniaal. |
Black Ops is stukken beter dan Modern Warfare 2. Pin je niet zo vast aan Treyarch, die gasten kunnen ook goede games maken.
| GekooktEi schreef: | | Call of Duty 4 is beter dan WaW, maar dat zegt ook niet zoveel. CoD4 is van de 'nieuwe' Call of Duty's by far de beste game. |
Beste zeker niet. Goed, Call of Duty 4 was de meest revolutionaire en vernieuwende game, maar Modern Warfare 2 en Black Ops hebben verder gebouwd op het succes van die game. Misschien waren ze minder vernieuwend, goed waren ze zeker wel. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 24 Mei 2011 19:21 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | Robert schreef: | @ Konnichiwa
Nee Robert, jij durft gewoon niet te aanvaarden dat niet iedereen zo onnodig negatief is.
| CowboySpike schreef: | | Nou, ik kan alvast niet wachten. Heb BO per se voor deze game overgeslagen omdat ik WaW een kutgame(ook van Treyarch) vond. Jammer dat er amper een verschil wordt gemaakt tussen de games van Treyarch en IW. Ik vond CoD4 en MW2 geniaal. |
Black Ops is stukken beter dan Modern Warfare 2. Pin je niet zo vast aan Treyarch, die gasten kunnen ook goede games maken.
| GekooktEi schreef: | | Call of Duty 4 is beter dan WaW, maar dat zegt ook niet zoveel. CoD4 is van de 'nieuwe' Call of Duty's by far de beste game. |
Beste zeker niet. Goed, Call of Duty 4 was de meest revolutionaire en vernieuwende game, maar Modern Warfare 2 en Black Ops hebben verder gebouwd op het succes van die game. Misschien waren ze minder vernieuwend, goed waren ze zeker wel. |
net zoals james bond quantum of solace dat best wel leuk was (2e hands)
CoD´s zijn niet slecht, ze geven je eigenlijk ontiegelijk veel waar voor je geld,
Er zijn weinig games waar je zoveel uur in kan stoppen
Weten jullie nog de tijd van uitbreidingsets?
die 30 euro cdtjes met wat nieuwe parken en achtbanen voor rollercoaster tycoon 2?
Dat is eigenlijk het zelfde principe als DLC
En dat zijn dan 8 lvls + 2 zombiemaps voor de zelfde prijs als de expansions
(beetje snel en onduidelijk getypt maar ben ook weer weg) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 26 Mei 2011 15:48 Onderwerp:
| |

|
We all know how games effect people’s lives in certain ways but sometimes they hit a nerve on subjects that some people wouldn’t dare touch. Activison’s upcoming first person shooter Modern Warfare 3 may have hit that nerve.
In the trailer released on May 23th a scene shows a train derailing and exploding in one of London’s underground tunnels,in response The Daily Mail reported that many UK citizens affected by the 7/7 bombings that hit London in 2003 found it distasteful. Vivienne Pattison, spokesman for campaign group Mediawatch UK, said:
‘I have concerns as these games are hyper-real and take place in a landscape we are familiar with. In light of the fact we have just had the 7/7 inquests, it is in incredibly poor taste.’
This is not the first time Activison and Modern Warfare 3 developers Infinity Ward have popped up on the radar of controversy. In Modern Warfare 2 campaign mission No Russian you controlled a CIA agent disguised as a terrorist killing innocent people in a Russian airport. This led to Infinity Ward inserting the option to skip the mission at the start of the game after the games release.
Website Spong have released what seems to be a statement from Activison about the campaign to ban the game in the UK.
Activision Statement
“Call of Duty: Modern Warfare 3 is a fictional action game aimed at mature adults and set in World War Three. The scenes in the game are entirely fictional and are not intended to recreate any historical events.”
http://www.callofduty-community.com/modern-warfare-3/modern-warfare-3-banned-in-the-uk/ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 26 Mei 2011 16:37 Onderwerp:
| |
Grammar Führer

|
| Christian Vuye schreef: | | GekooktEi schreef: | | Call of Duty 4 is beter dan WaW, maar dat zegt ook niet zoveel. CoD4 is van de 'nieuwe' Call of Duty's by far de beste game. |
Kerel, ze hebben verder gebouwd op de enorm goede basis die CoD4 was. Daarom, en ook alleen daarom, waren het wel aardige games. Als je zegt dat ze verder hebben gebouwd op het succes van die games, geef je dus toe dat Call of Duty 4 het beste was. En 'het meest revolutionair en vernieuwend' is eigenlijk gewoon wat een spel goed maakt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 26 Mei 2011 17:56 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Ik wacht dan in ieder geval op het moment dat ze twee grote wolkenkrabbers in Amerika laten ontploffen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 26 Mei 2011 18:05 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Ik wacht dan in ieder geval op het moment dat ze twee grote wolkenkrabbers in Amerika laten ontploffen. |
^Mjah in de trailer ligt wel half New York in puin =p. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 26 Mei 2011 18:12 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Ik wacht dan in ieder geval op het moment dat ze twee grote wolkenkrabbers in Amerika laten ontploffen. |
In de trailer kan je de Freedom Tower zien, die nog gebouwd moet worden.
| GekooktEi schreef: | | Kerel, ze hebben verder gebouwd op de enorm goede basis die CoD4 was. Daarom, en ook alleen daarom, waren het wel aardige games. Als je zegt dat ze verder hebben gebouwd op het succes van die games, geef je dus toe dat Call of Duty 4 het beste was. En 'het meest revolutionair en vernieuwend' is eigenlijk gewoon wat een spel goed maakt. |
Niet persé, he! CoD4 was de grondlegger van de huidige COD-games, maar dat betekent niet dat hij beter is. Is de eerste Portal beter dan het tweede deel omdat de eerste het meest vernieuwende is? Nee toch? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 26 Mei 2011 18:31 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: |
| GekooktEi schreef: | | Kerel, ze hebben verder gebouwd op de enorm goede basis die CoD4 was. Daarom, en ook alleen daarom, waren het wel aardige games. Als je zegt dat ze verder hebben gebouwd op het succes van die games, geef je dus toe dat Call of Duty 4 het beste was. En 'het meest revolutionair en vernieuwend' is eigenlijk gewoon wat een spel goed maakt. |
Niet persé, he! CoD4 was de grondlegger van de huidige COD-games, maar dat betekent niet dat hij beter is. Is de eerste Portal beter dan het tweede deel omdat de eerste het meest vernieuwende is? Nee toch? |
CoD4 is beter dan de nieuwe omdat MW2, BO, MW3 (daar ga ik althans van uit) retarded zijn. Het is echt helemaal uit de hand gelopen met nucleare missles, aanvalshelicopters, dubbele shotguns en andere achterlijke onzin.
CoD is niet meer zoals het ooit was, ik zeg niet dat het ooit realistisch was, maar dit is gewoon echt onzin. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Volgende |