| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12 Volgende
|
| Divine Rage |
Geplaatst: 30 Jan 2010 23:28 Onderwerp:
| |

|
Je moet aardig wat punten verzamelen voor die attachments hoor.
En de laatste gun die je krijgt bij elke kit, daar ben je wel een aantal weekjes mee bezig als je normaal speelt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| brend5 |
Geplaatst: 30 Jan 2010 23:43 Onderwerp:
| |

|
| brend5 schreef: | | weet iemand of je bij Gamemania de Limited Edition kan krijgen want op de belgische site staad ie wel |
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| dennis3000 |
Geplaatst: 06 Feb 2010 12:35 Onderwerp:
| |

|
Welkom bij de bèta-versie van Battlefield: Bad Company 2!
Nu je de voertuiggevechten, vernietigende kracht en ruime keuze aan opties van de bèta-versie van Battlefield: Bad Company 2 hebt uitgeprobeerd, is het tijd om ons te vertellen wat je ervan vindt. We houden de servers en back-end in de gaten, brengen de gameplay in evenwicht en stellen alle onderdelen ervan scherp af - allemaal om de definitieve versie van de game zo indrukwekkend mogelijk te maken. Ga naar de bèta-forums, geef ons je feedback en suggesties en help ons vorm te geven aan de definitieve game.
Ik heb nooit een Key ontvangen. Kan dit komen omdat ik de demo heb gespeeld |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 06 Feb 2010 12:40 Onderwerp:
| |

|
| Kan je in de demo niet hoger als level 2? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| StijnNL |
Geplaatst: 06 Feb 2010 12:55 Onderwerp:
| |

|
alle engineer dingen unlocked tot waar je kon in de beta  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Taw0n |
Geplaatst: 06 Feb 2010 13:06 Onderwerp:
| |

|
Na de PC en de PS3 versies gespeeld te hebben:
Opzich een leuke game, vooral op de PS3, PC versie is wat minder door constante lag en FPS problems. Het probleem is dat ik er zo snel flauw van word, na één potje had ik geen zin meer in een tweede.
Budget voor mij dus. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 06 Feb 2010 17:13 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| CnC 3 Pwnage schreef: | alle engineer dingen unlocked tot waar je kon in de beta  |
Dat zijn niet zo heel veel dingen, toch?
De ranks duren wel een stuk langer dan in BC1 of dan in de bèta! Ben nog maar net lvl 2 ^^
Ik ben er best wel goed in... Eindig meestal 2e, net als in BC1. BC1 liep laatst vast toen ik de Trophy wou halen van "Wordt eerste van een match". Ik ben wel al heel vaak eerste van mijn eigen team geweest, vooral als Assault of als Medic casht wel lekker.
Ook blij dat in BC2 light machine guns tenminste een beetje realistischer gemaakt zijn dan in bijv. Call of Duty, je kan in MW2 nog steeds aardig "LMG-snipen". LMG's hebben in het echt ook nauwelijks nauwkeurigheid als ze niet op pootjes staan. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 06 Feb 2010 17:16 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | CnC 3 Pwnage schreef: | alle engineer dingen unlocked tot waar je kon in de beta  |
De ranks duren wel een stuk langer dan in BC1 of dan in de bèta! Ben nog maar net lvl 2 ^^
Ik ben er best wel goed in... Eindig meestal 2e, net als in BC1. BC1 liep laatst vast toen ik de Trophy wou halen van "Wordt eerste van een match". Ik ben wel al heel vaak eerste van mijn eigen team geweest, vooral als Assault of als Medic casht wel lekker.
|
Ik stak toch wel 1500 punten boven je uit vanmorgen/middag , ik vind het zo lekker snipen, gewoon iets boven het hoofd richten en bam, headshot. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| brend5 |
Geplaatst: 06 Feb 2010 19:25 Onderwerp:
| |

|
| lol om naar lvl 4 te gaan moet je meer dan 4.000.000 xp hebben |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 07 Feb 2010 13:53 Onderwerp:
| |

|
| Na een uurtje spelen moet ik zeggen dat het wel een leuke game is. Ik ben niet echt een Battlefield fan omdat ik die enorme maps en de voertuigen niet tof vind. Deze minpunten vallen in deze game wel mee. Ik ben verder niet echt een teamplayer in dit soort games, dus geef mij maar een sniper rifle =) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 07 Feb 2010 14:02 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Trueskill schreef: | | GekooktEi schreef: | | CnC 3 Pwnage schreef: | alle engineer dingen unlocked tot waar je kon in de beta  |
|
Ik stak toch wel 1500 punten boven je uit vanmorgen/middag , ik vind het zo lekker snipen, gewoon iets boven het hoofd richten en bam, headshot. |
True, ik ging niet zo lekker. Misschien speel ik gewoon altijd in een slecht team Nee want ik win wel vaak genoeg, dus moet ik toch concluderen dat ik er aardig goed in ben. Sniper kan ik echt niet mee überscoren, en ik ben er in die sneeuwmap ook nog niet echt geoefend mee, dus ik mijdt die class om mijn KDR niet te verzuipen
Ik heb vanochtend wel de Ace Pin gehaald Daarvoor was ik alleen nog maar heel vaak tweede geweest... Maar daar krijg je geen pin voor. Ik vind ook dat je extreem weinig punten krijgt voor die Ace Pin  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 07 Feb 2010 22:30 Onderwerp:
| |

|
Heb even een tweede Xbox Live account aangemaakt voor dat gratis maandje Gold zodat ik deze demo eens aan de tand kan voelen.
Ik geniet er ongelooflijk veel van! Echt een lekkere shooter.
Voeg me maar toe: Freakcecilffiv. Heb inmiddels enkelen die in m'n friendlist stonden van m'n andere GT ook toevoegd op dit GT.
In ieder geval, weet iemand of je 18 moet zijn om de demo te spelen? In andere EA producten zoals FIFA moest dit zo zijn, ook al had je Gold. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MarcianoNL |
Geplaatst: 09 Feb 2010 01:51 Onderwerp:
| |

|
Wat een vermoeiend maar vreselijk vet potje heb ik net gedaan. Mijn team ging aardig slecht op een ietswat goeie score van mij en een teamgenoot na. Dus besloot mijn gehele team opeens te leaven waardoor het 1 vs 8 werd. Ik denk natuurlijk wordt keihard ingemaakt.. heb hun juist keihard ingemaakt! Het voelde echt aan alsof ik een Predator was zoals in de film.Ik zat overal in bosjes verstopt voor tanks en groepen mensen om vervolgens aantevallen of te kniven. Ik was wel Attacker dus leek de kans op winnen erg klein aangezien ik nooit dichtbij kon komen met hun alle 8 gefocesed op mijn target. Iemand van hun team vernietigde dan ook B waardoor ik verder kon. Na anderhalfuur leavde er 7 mensen waardoor het 1 op 1 werd en ik makkelijk kon winnen. Potje duurde wel erg lang geloof zo´n 2 uur.. Ben best een beetje trots op deze prestatie van mezelf aangezien ik amper multiplayer games speel en vooral nooit Battlefield. Me scores waren
65/28 ongeveer 2.71 k/d weet het niet meer precies en score van 4900 - 1100 ongeveer Ook lekker wat medals en wapens geunlocked ^^. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 09 Feb 2010 10:44 Onderwerp:
| |

|
ik zal de demo ook wel even downloaden, een vriend van me zei dat hij de demo zwaar vond tegenvallen dus ik weet niet of ik dit spel nog wel wil.. moet het iig eerst zelf maar even toetsen dus.
Maar eerst overlord 2 platinummen. :l |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 09 Feb 2010 12:36 Onderwerp:
| |

|
Ik had een keer een k/d ratio van 4.14 29 kills en 7 deaths.
Ik ben dus niet de enige die soms als een predator te werk gaat. In dit spel is het zo gruwelijk om als sniper gewoon in de bosjes te verstoppen en dan mensen kniven
Ik heb trouwens wel een megavette score gehaald van meer dan 700. Het defense team was op zolder van checkpoint B bij het tweede gedeelte op zolder aant kutten, ongeveer 5 man. Dat gebouw was al half naar de klote en ik had C4 geplaatst op alle steunpunten van het gebouw en toen blaaste ik de C4 op en BAM, hele gebouw vernielt, 5 mensen dood plus defense en savior kills, plus objective damage, plus objective destroyed punten, echt heeeeel leip
Maar ik ben ook meestal sniper en dan vooral headshots. Anders zerg ik mensen met mn knife of M9 Jammer dat je de battles niet terug kan zien, ik had soms echt megavette kills. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 09 Feb 2010 13:20 Onderwerp:
| |

|
| Gezer schreef: | | Mischien moet ik overstappen van MW2 naar BC2, ben verslaafd aan MW2, ook al word ik keer op keer pist op connection losts en host migration failures, vandaag denk ik Prestige 3 worden... =( Lijkt de game op MW2 of op KZ2? |
Niet echt. over KZ2 mp kan ik niet spreken want die heb ik nooit gedaan maar de MP van MW2 en BC2 verschillen toch wel heel erg. BF is altijd meer team gericht terwijl MW2 totaal geen team game is.
audiovisueel is BC2 superieur. maar MW2 heeft wel 2x zo hoge framerate dan BC2 (van uitgaande dat je voor de PS3 versie gaat). Probeer de demo gewoon, die hoort nu op PSN te staan. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 19 Feb 2010 16:34 Onderwerp:
| |

|
| Weet iemand hoe oud je moet zijn om zo'n EA account te maken? Dat gezeik is tegenwoordig verplicht als je online wilt gamen en bij FIFA lukte me het niet. Kwestie van, voor welke gamertag moet ik nu Gold halen?! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| chimnino |
Geplaatst: 19 Feb 2010 16:43 Onderwerp:
| |

|
Ga je serieus ooit ergens je werkelijke leeftijd invullen? verander je geboortejaar naar 5 of 10 jaar eerder voor al dat soort shit. Deed ik vroeger ook altijd
In jou geval van 94 naar 84 en je hebt nooit ergens last van |
|
| Terug naar boven |
|
|
| chimnino |
Geplaatst: 19 Feb 2010 16:50 Onderwerp:
| |

|
| Gezer schreef: | | Mischien moet ik overstappen van MW2 naar BC2, ben verslaafd aan MW2, ook al word ik keer op keer pist op connection losts en host migration failures, vandaag denk ik Prestige 3 worden... =( Lijkt de game op MW2 of op KZ2? |
Hij lijkt op Bad Company 1
Je kan het denk ik nog het beste vergelijken met Wolfenstein: Enemy Territory.
Daarmee wil ik zeggen, je hebt vaste classes die je kan upgraden. Wapens, gadgets, sidearm, perks, enz. Door die vaste classes wordt je gedwongen meer als een team te werken. Als iedereen bijv. sniper is, zal je nergens komen in het spel.
Het is moeilijk te zeggen hoe het in het volle spel gaat werken, omdat je nu enkel met de gamemode "Rush" aan de gang kan. Dat wil zeggen, team 1 verdedigd bepaalde objectives, ander moet ze vernietigen. De maps zijn enorm vergeleken met de spellen die jij aanhaalt. Vandaar ook de beschikking over voertuigen en de mogelijkheid om te spawnen naast een levende squad member.
Ik zou zeggen: probeer gewoon de demo op de 360/ps3. Kost je wat tijd om te downen, maar t zal je een beter beeld geven van de multiplayer dan ik met woorden kan beschrijven. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 23 Feb 2010 00:29 Onderwerp:
| |

|
Whaha net nog mooi een tank gestolen van de tegenstanders en zo even hun hele aanval kapot geschoten vanuit hun rug  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 23 Feb 2010 00:44 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Robert schreef: | Whaha net nog mooi een tank gestolen van de tegenstanders en zo even hun hele aanval kapot geschoten vanuit hun rug  |
Nou, ik heb net een tank gestolen, toen de vijand net bezig was deze te maken.. ik roflde me echt dood en zeker toen ik mijn hoogste score ooit binnehaalde daarme, echt hoe dom kunnen mensen zijn  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 23 Feb 2010 10:33 Onderwerp:
| |

|
| Dellion schreef: | | Robert schreef: | Whaha net nog mooi een tank gestolen van de tegenstanders en zo even hun hele aanval kapot geschoten vanuit hun rug  |
Nou, ik heb net een tank gestolen, toen de vijand net bezig was deze te maken.. ik roflde me echt dood en zeker toen ik mijn hoogste score ooit binnehaalde daarme, echt hoe dom kunnen mensen zijn  |
Ik heb eens een tank kapot gemaakt met de repair tool, alleen blies ik daarmee wel mezelf op...
Maar het was het gelukkig waard. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 01 Mrt 2010 23:40 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|