Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
27 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
26 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

'Beyond is een emotioneel verhaal, geen fun'


Door Rene Groen op 31-07-2012 om 14:47
Bron: Edge

Al gedurende de E3 gaf ontwikkelaar David Cage het aan: 'Beyond is niet zomaar een game'. Nu we eenmaal iets verder in de (ontwikkel)tijd zijn blijft Cage achter deze uitspraak staan.

In gesprek met EDGE vertelt het hoofd van ontwikkelaar Quntic Dream dat zijn focus met Beyond: Two Souls de creatie van een emotionele reis is, dit in plaats van spelers een leuke ervaring te geven die ten koste gaat van het verhaal. Om dit te bereiken wil hij een soortgelijke ervaring geven als bij Heavy Rain, waarbij gamers uitgedaagd worden met hun hersenen en niet met hun duimen.

Om het bovenstaande doel te bereiken wil hij mensen verrassen, ze iets geven waarvan ze van tevoren niet wisten dat ze dit wilden hebben. Hij wil dit bereiken door de hoofdpersoon te volgen over een periode van vijftien jaar, waarbij we als speler een diepe emotionele connectie moeten voelen met het karakter.
quote:
“Maybe this is irrelevant or just overly ambitious. Maybe this is not what most people out there actually want. But this is the goal I set myself with Beyond: to create something different.”

Beyond: Two Souls verschijnt exclusief op de PlayStation 3, een datum ontbreekt echter nog.


14:56  Bethesda met nieuwe STALKER game?
14:39  'Wii U Pro Controller voor hardcore gamer'
 Reacties (15)
 Pagina: 1
Yakuo op 31-07-2012 om 15:16 [Niv: 22 / Exp: 1080]
Dan weten we alvast dat t een rukspel wordt net als heavy rain

AltairJack op 31-07-2012 om 15:18 [Niv: 55 / Exp: 2767]
Je maakt een game maar je wilt eigenlijk een film maken.... Komt me bekend voor...

Maar het is leuk dat er gexperimenteerd wordt en verschillende soort games worden gemaakt. Het concept mag wel wat door evolueren, totnutoe wordt het alleen in lineaire games toegepast met uitzondering van LA Noire.

Snakesonic op 31-07-2012 om 15:19 [Niv: 57 / Exp: 2832]
Achja sinds Heavy Rain zijn er haast geen goede games verschenen. Dus ik juich dit toe.

Codewarrior op 31-07-2012 om 15:35 [Niv: 110 / Exp: 5485]
Cool. Heavy Rain was een van de GOTYs in 2010.

Rene Groen (Eindredacteur) op 31-07-2012 om 16:06 [Niv: 747 / Exp: 37333]
Heavy Rain vond ik fantastisch, deze game lijkt meer van hetzelfde te zijn en ik heb er zin in.

sotarK op 31-07-2012 om 16:19 [Niv: 124 / Exp: 6197]
HR was vet , en bij deze krijg je er een hoop paranormale zaken bij.
Bring it on.

Weslii op 31-07-2012 om 16:45 [Niv: 167 / Exp: 8338]
Als ik eem emotionele film wil kijken zet ik wel een dvd'tje op. Dit wordt net zo'n zemelige game als HR.

XtraNL op 31-07-2012 om 16:55 [Niv: 82 / Exp: 4096]
Games kunnen ook prima 'emotionele films' zijn Weslii.

sotarK op 31-07-2012 om 16:59 [Niv: 124 / Exp: 6197]
Dit word weer miljoenen stuks verkocht met veel betere beelden dan HR

Gewijzigd door sotarK op 31-07-2012 om 17:00

Weslii op 31-07-2012 om 17:00 [Niv: 167 / Exp: 8338]
In theorie wel, in praktijk ben ik het nog niet tegengekomen. Nee, ook HR niet.

Het voor mij meest emotionele moment in een game was toen de moeder van cook en mack stierf in Lost Odyssey.

sotarK op 31-07-2012 om 17:26 [Niv: 124 / Exp: 6197]
Als andere mensen er maar blij mee zijn.

asianck op 31-07-2012 om 18:56 [Niv: 380 / Exp: 19012]
Gamers die HR goed vonden, zullen dit ook wel leuk weer leuk vinden. Denk niet dat degene die HR niks aan vonden hier geïntresseerd in zijn, aangezien het een soortgelijk 'spel' gaat worden.

Detox op 31-07-2012 om 21:18 [Niv: 11 / Exp: 545]
Nee @asianck, die vlieger gaat niet helemaal op. HR boeide me totaal maar dit spel des te meer. Ik ga hier zeer zeker voor.

Jaxl187 op 01-08-2012 om 06:20 [Niv: 16 / Exp: 815]
Vond HR geweldig dus deze game belooft imo veel goeds. Ik hoef niet elk spel wat ik speel guns blazin' door te lopen. Verandering van spijs doet eten. Heb er zin in!

Gewijzigd door Jaxl187 op 01-08-2012 om 06:23

Kutabare!!!!! op 05-08-2012 om 05:23 [Niv: 166 / Exp: 8292]
Och, zolang je als speler nog genoeg invloed hebt in het spel, moet het allemaal niet zo'n probleem zijn. Nog altijd beter dan de zoveelste cut scene in een Metal Gear spel, waar ik in feite mijn controller weer een kwartier kan neerleggen.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Beyond: Two Souls
Type:
Game
Releasedatum:
11-10-2013
Ontwikkelaar:
Quantic Dream
Uitgever:
Sony Interactive Entertainment
Media:








Meer media