Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
26 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
Stellar Blade
TopSpin 2K25
WWE 2K24
South Park: Snow Day!
Nieuws:

Crytek: 'Games beginnen met een nummer'


Door Rene Groen op 18-11-2010 om 14:29
Bron: Eurogamer

Het was nogal een gewaagde uitspraak toen EA's Demartini afgelopen augustus liet weten dat Crytek met Crysis 2 wederom een 90+ game af zou leveren. Het is een druk die de studio voelt, maar tegelijkertijd een uitspraak waar ze achter staan.

Crysis 2’s executive producer Nathan Camarillo laat namelijk weten dat ze hetzelfde doel hebben: het uitgeven van een product met een hoge kwaliteit. Om dit te realiseren zul je echter altijd moeten beginnen met een nummer, oftewel: hoe hoog willen we dat onze game gaat scoren? Het is een nummer waar uiteindelijk de volledige ontwikkeling vanaf hangt.

Camarillo geeft diverse voorbeelden wat hij met bovenstaande uitspraak bedoelt. Ten eerste moeten we niet verwachten dat je met een '60-rated' team een '90-rated' game kunt maken. Streef je echter naar een score van 90 of hoger dan moet het gehele team achter dit cijfer staan en hier naar handelen. Anders gezegd: je maakt geen game met een 90-cijfer (of hoger) wanneer er struiken in de titel zitten die niet hoger komen dan een 30. Ieder teamlid moet hier hetzelfde over denken, anders moeten er bepaalde zaken een 94 of 95 scoren om het gemiddelde alsnog op een 90 te laten eindigen.

    “For a game like Crysis 2 that’s a full offering of multiplayer, a longer than expected single-player campaign – longer than what’s average right now for FPS games – that’s a lot of stuff to polish and make sure everything is as high quality as possible.”

Om hun doel te bereiken laat Crytek tussentijds reviews maken van hun game en laten ze steeds weer anderen met de game spelen om zo de kwaliteit in het oog te houden.



14:33  [Upd.] Wii schrapt Wii Speak
14:22  Codemasters denkt aan kleine titels met DLC
 Reacties (3)
 Pagina: 1
Gast (193.172.248.xxx) op 18-11-2010 om 15:01
niets mis mee toch om hoge eisen aan je eigen games te stellen?
dan word een game toch alleen maar beter en met tussentijdse reviews kan de game nog beter worden. ik heb zin in deze game !! _O_

Gast (87.211.243.xxx) op 18-11-2010 om 15:05
Waar blijft hun PS3 exclusive nou ?
Of word het Timesplitters4 ?

D: op 18-11-2010 om 18:41 [Niv: 172 / Exp: 8612]
TS4 aub.

en verder is dit weer een contrast met de passie.
wat een stathoeren :/

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Crysis 2
Type:
Game
Releasedatum:
25-03-2011
Ontwikkelaar:
Crytek
Uitgever:
Electronic Arts
Media:








Meer media