Met MAG ontwikkeld Zipper Interactive een online first person shooter exclusief voor de PlayStation 3. In de game kan je met in totaal 256 man tegelijk spelen en zo ware veldslagen strijden.
Het kan ook niet anders zijn dan dat dit getest moest worden in een heuse bèta. Dankzij de feedback die de duizenden spelers hebben gegeven heeft Zipper niks minder dan 8000 fouten uit het spel kunnen halen en de nodige dingen verbeterd. Een belangrijke greep uit hun verbeteringen kun je hieronder zien.
quote: Framerate improvements in all environments
Vote/ Kick implemented
Art and lighting updates to all levels
Art updates to weapons, vehicles and objects
Animation improvement and updates
Client patching improvements
Design tuning on all environments (attacker/defender, out of bounds, sightlines, routing...)
Tuned all skills (skill point expense, skill trees, skill effects)
Tuning pass on experience rewarded for all actions (resuscitate, heal other, destroy turret, destroy motor pool....)
Tuning pass on player & leadership experience progressions
Full audio tuning pass
Bunker, APC, and Spawn camera adjustments
Lowered initial spawn times for attackers and defenders for all gametypes
Update Major/Minor victory and loss percentages and conditions for all gametypes
Updated Domination gametype scoring values
Improved weapon feel and hit feedback
Ook wij mochten met de game aan de slag en wat wij er van vonden valt hier terug te lezen. MAG staat gepland voor een release in januari 2010.
|