In 2009 trakteert Electronic Arts ons op The Sims 3, de nieuwste titel binnen de Sims franchise. In de game bepaal je het leven van jouw Sim, je laat hem werken en je geeft hem een sociaal leven.
Ik vind dit ook niet echt een verbetering. En waarom een heks met een heksenhuis :?
Stammetje91
op 24-01-2009 om 00:51
[Niv: 302 / Exp: 15113]
Grafisch zie ik ook geen verschil, maar er is toch wel degelijk meer dynamiek mogelijk met de plaatsing van huizen en water enzo. Het draait nu minder om de 'vakjes', maar ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn. Ik vind het juist wel lekker werken eigenlijk in de Sims 2. Maar ach, aan het tweede deel heb ik ook een hele tijd moeten wennen en nu zou ik niet meer terugwillen naar het origineel eigenlijk.
Gast (86.82.204.xxx)
op 24-01-2009 om 01:09
Ik zie wel verschil, maar dat eerste plaatje is gewoon epic fail...
GekooktEi
op 24-01-2009 om 08:56
[Niv: 483 / Exp: 24134]
De editor is veeeel uitgebreider jongens, en nummer 3 is ook geniaal. Maar plaatje 1 had inderdaad zelfs bijna uit The Sims 1 kunnen komen...
Stammetje, ik had in zo'n Devdiary gezien, het draait opzich nog helemaal om de vakjes, maar je hebt nu hoeken van 45 ipv 90 graden. En als je Alt ingedrukt houdt heb je free rotation .
Orian
op 24-01-2009 om 10:31
[Niv: 67 / Exp: 3361]
Waarom zweeft dat dak in de lucht op het laatste plaatje?
im2
op 24-01-2009 om 12:47
[Niv: 574 / Exp: 28719]
Wtf? Hoe laag kunnen ze gaan met de textures op dat eerste plaatje...
Gast (82.73.18.xxx)
op 24-01-2009 om 15:43
@im2duvi..
de texture's zijn daar ziekelijk scherp, het zijn alleen ongedetailleerde texture's zonder normal mapping en dergelijke, ook geen layered textures. Ziet er niet geweldig uit maar is zeker niet onscherp