Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
26 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
TopSpin 2K25
WWE 2K24
South Park: Snow Day!
Skull and Bones
Nieuws:

Roper: 'Hellgate was niet goed genoeg.'


Door Joni Philips op 18-08-2008 om 19:09
Bron: 1Up

In 2003 openden ex-Blizzard werknemers de studio Flagship Studios. Men begon onmiddellijk aan Hellgate: London, een titel die uiteindelijk de ondergang van het bedrijf betekende.

Hellgate telde vele bugs en kende slechte scores en verkoopcijfers. Flagship oprichter Bill Roper geeft toe dat Hellgate beter had kunnen zijn. Men moest de titel verschepen op dat moment omdat we simpelweg te weinig geld had en omdat men te veel wilde doen. Men wilde een alleenstaande game, en een MMO, en een RPG, en een shooter te zijn. Men richtte zich op te veel mensen waardoor niemand de game leuk vond. De game kende ook een slecht omzetmodel, alle opbrengsten van de abonnees werden gebruikt om de game zelf draaiende te houden in plaats van de game uit te breiden.


19:22  SEGA komt met data
18:21  Paddenstoel vs. paddenstoelen in Mushroom Men
 Reacties (4)
 Pagina: 1
Gast (81.92.183.xxx) op 18-08-2008 om 20:15
Het floppen van het spel was vooraf te verwachten. Veel te veel hooi op de vork genomen. Iedereen dacht zogenaamd een legendarische status te hebben en geloofden daar zelf kennelijk ook nog in. Toen bleek het allemaal vies tegen te vallen en bleek het spel ook nog eens amper mensen aan te spreken en bleef het bij een zeer beperkt publiek. Toen het spel uitkwam bleek het een drama.

Echt een scenario model van hoe je een game vooral niet moet ontwikkelen. Je kon vooraf al zien dat dit een klassieke afgang ging worden.

Gast (80.126.80.xxx) op 18-08-2008 om 22:18
FAIL

die kerel dacht effe binne te lopen omdat hij bij blizz werkte, LoL!

Gast (83.13.37.xxx) op 19-08-2008 om 13:08
spijtig

Gast (83.98.232.xxx) op 19-08-2008 om 14:40
vind je het gek als je maar met 8 man eraan werk

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Hellgate: London
Type:
Game
Releasedatum:
02-11-2007
Ontwikkelaar:
Flagship Studios
Uitgever:
Electronic Arts
Media:








Meer media