Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

Infamous al achttien maanden in ontwikkeling


Door Joni Philips op 22-07-2007 om 11:42
Bron: GameSpot

Sucker Punch kennen we allemaal van de Sly Raccoon serie, maar Sony Computer Entertainment heeft nieuwe plannen voor de studio. Ze werken aan Infamous, een PlayStation 3 game die in 2008 moet verschijnen.

Sucker Punch producer Brian Fleming vertelde in een interview enkele kleine interessante dingen over de game.

- De ontwikkeling begon achttien maanden geleden. Het hele team heeft zich toegespitst op de game na hun vakantie na het afwerken van Sly 3.

- De film Batman Begins en de serie Heroes waren een bron van inspiratie, maar hun echte inspiratie was de wens om een game te maken waarin je echt gaat meeleven, waarin je echt gaat voelen alsof alles met jezelf gebeurt in plaats van met je personage en waarin je echt kunt beslissen hoe je mensen behandelt.

- Er zal een primaire verhaallijn in de game aanwezig zijn, maar hoe de wereld op jou reageert zal afhangen van hoe je de missies uitvoert. Ben je antiheld of superheld? Dat zal de reactie bepalen.

- De held beschikt over enkele superkrachten, zo kan hij elektriciteit naar de tegenstander gooien en onweer in een bepaalde richting loodsen. Er zijn verschillende krachten en de speler moet gaan bepalen welke hij wil gebruiken.

- Infamous is een grote verandering voor Sucker Punch. Ze zijn van de PS2 naar de PS3 gegaan, van cell-shaded naar realistisch, van dieren naar mensen, van levels naar een open wereld. Dat soort veranderingen is wat belangrijk is in de industrie. Sucker Punch wilde niet gewoon meer sequels maken. Ondanks het feit dat ze van Sly houden wilden ze iets nieuw proberen. Als Sucker Punch een goede game aflevert zal het bewijzen dat Sucker een veelzijdige studio is.

- Het meest opwindende van de PS3 is het werken met de Cell. De game gebruikt zo'n 30% van de SPU kracht. Ze worden vooral gebruiken voor dingen zoals rendering. Voorlopig hebben ze nog geen moeite gedaan om het SPU te gebruik te optimaliseren dus het kan nog beter.


11:43  Nieuwe screens & art Soul Calibur Legends
11:15  Screenshot Starcraft II
 Reacties (8)
 Pagina: 1
Wii gamer op 22-07-2007 om 11:52 [Niv: 290 / Exp: 14517]
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken, maar ik wil de geruchten wel geloven dat het een topgame wordt. Ik betwijfel het echter ook enigszins....

Gast (85.144.53.xxx) op 22-07-2007 om 12:02
Het is GTA in een donkere sfeertje met superkrachten, moet haast wel leuk zijn

Gast (84.197.236.xxx) op 22-07-2007 om 12:06
ik kyk er wel naar uit..

Gast (82.73.122.xxx) op 22-07-2007 om 13:50
18 maanden. Alleen maar goed. Deze game wordt vet

Tecnomic NL op 22-07-2007 om 16:45 [Niv: 164 / Exp: 8218]
Het spel doet me denken aan Second Sight en Crackdown. Eentje om stiekem in de gaten te houden.

Gast (84.82.53.xxx) op 22-07-2007 om 22:39
Hoe mooier en grooter (meer vrijheid) de games worden hoe langer de game in ontwikkelling is en dat is juist goed dan is de game gewoon rustig en netjes afgewerkt en niet afgerafeld en met haast gewerkt dan vergeten ze dingen en dan word het niet mooi dus laat ze gewoon hun gang gaan.

justjer op 23-07-2007 om 09:22 [Niv: 20 / Exp: 1014]
Screenshots?

Urkie op 23-07-2007 om 09:54 [Niv: 71 / Exp: 3527]
Tecnomic NL

me to Ljjkt erg op crackdown alleen een ander sfeertje eromheen crackdown is wat kleurrijker

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
inFamous
Type:
Game
Releasedatum:
29-05-2009
Ontwikkelaar:
Sucker Punch
Uitgever:
Sony Interactive Entertainment
Media:








Meer media