Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
27 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
26 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Retro Geschiedenis: de PlayStation War
Een Industrie Die Verandert...
Gamed Most Loved - Best Reviewed
Het Jaar 2003
Nieuws:

Miyamoto kende zorgen om Zelda controls


Door Rene Groen op 18-06-2007 om 13:24
Bron: CVG

The Legend of Zelda: Twilight Princess kende unieke controls op de Wii en The Legend of Zelda: Phantom Hourglass moet hetzelfde gaan doen op de DS. Toch kende Miyamoto de nodige zorgen.

Onze favoriete Japanner legt uit dat dat het spel goed moest passen bij de essentie van de Nintendo DS, maar tegelijkertijd maakten ze zich zorgen of ze wel een goede Zelda game konden maken die de controls met een stylus goed zou doen laten werken. Uiteraard maakt de beste man zich nu geen zorgen meer en ziet hij juist de voordelen: "Als je iets wil proberen raak je simpelweg het scherm aan met je stylus; het werkt zeer intuïtief."

Hoewel we nog even moeten wachten hebben we volgens hem wel iets om naar uit te kijken. De Zelda serie heeft door de jaren heen een evolutie meegemaakt, en deze game is daar geen uitzondering op. De mechaniek van de gameplay is verandert, iets wat zorgt voor een frisse en leuke game.


13:27  Earth No More op komst
13:18  Nieuwe Serious Sam in de maak
 Reacties (13)
 Pagina: 1
Modder-Eter op 18-06-2007 om 13:27 [Niv: 2 / Exp: 110]
Dit gaat zeker een topper worden

Wie is eigenlijk de producer van deze game, Eiji Aonuma weer?

Gast (83.84.183.xxx) op 18-06-2007 om 13:57
uidat - uit dat
^_^"

mercy0001 op 18-06-2007 om 14:06 [Niv: 157 / Exp: 7862]
dit word een goede topper van nintendo

Gast (82.157.144.xxx) op 18-06-2007 om 14:54
Elke zelda is een topper

Master Killer op 18-06-2007 om 14:55 [Niv: 87 / Exp: 4361]
Ik vond Zelda II geen topper. Meer rotszooi.

marino op 18-06-2007 om 15:42 [Niv: 90 / Exp: 4520]
PRECIES, dat dacht ik ook al, ik houd meer van die gameboy controls

Onna76 op 18-06-2007 om 15:55 [Niv: 372 / Exp: 18579]
Nog een weekse of 2 oh boy....

Gast (86.88.253.xxx) op 18-06-2007 om 16:30
dan is ie in japan, ik kan geen japans anders had ik het wel geimporteerd, hij komt waarschijnlijk in augustus hier in nederland en in october in amerika.

Gast (80.56.128.xxx) op 18-06-2007 om 16:43
Gast (82.157.144.xxx)
Helemaal met je eens. Er zijn weinig franchise die constant goede games hebben afgeleverd, maar elke Zelda is een topspel, op de versies van de cdi van Philips na, want dat waren slechte aftreksels die niet door nintendo waren gemaakt.

@Master Killer
Volgens mij vind je Zelda ll niet leuk, omdat het veel te moeilijk was voor je ;)

Master Killer op 18-06-2007 om 16:57 [Niv: 87 / Exp: 4361]
Ik vond dat levelen enz helemaal niks aan. Te RPG.

Gast (213.84.8.xxx) op 18-06-2007 om 18:13
Master Killer,
The Legend of Zelda is volgens mij geen RPG.
Dat levelen enz, dat komt niet voor in zeldaspellen. Bij zelda heb je geen magie of levenspunten of je wapen opwaarderen. Je pakt of zoekt simpelweg naar nieuwe items en sterkere wapens, daarna kan je ze niet levelen. Einge zeldaspel dat RPG-achtig was: Zelda 2 the adventure of Link

Modder-Eter op 18-06-2007 om 21:48 [Niv: 2 / Exp: 110]
at the gast hierboven:

Hij bedoelde dus Zelda 2

DarthTedious op 18-06-2007 om 22:36 [Niv: 46 / Exp: 2276]
@ Gast (213.84.8.xxx): Sommige zelda spellen hadden magie en die hartjes zijn ongeveer hetzelfde als levenspunten. En de master sword is ook een wapen opwaardering.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
The Legend of Zelda: Phantom Hourglass
Type:
Game
Releasedatum:
19-10-2007
Ontwikkelaar:
Nintendo
Uitgever:
Nintendo
Media:








Meer media