Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
27 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
26 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Stellar Blade
TopSpin 2K25
WWE 2K24
South Park: Snow Day!
Nieuws:

Romero onthult naam nieuwe studio


Door Joni Philips op 10-07-2006 om 09:36
Bron: Worth Playing

John Romero werd groot als co-uitvinder van Doom samen met John Carmack. Daarna heeft hij onder andere bij Ion Storm gewerkt waar hij na Daikatana berucht werd. In juli 2001 richtte hij samen met Ion Storm oprichter Tom Hall, Monkeystone Games op. Die studio verliet hij in oktober 2003 samen met Hall om te verhuizen naar Midway. In 2005 verliet hij Midway en sindsdien werd het stil rond de man.

Die stilte werd nu echter doorbroken door de opening van de officiële site van zijn nieuw bedrijf, Slipgate Ironworks. De naam is duidelijk geïnspireerd door de Slipgates van Quake, waarmee de monsters naar onze wereld kwamen. Romero zoekt getalenteerde mensen om hem te helpen met zijn nieuwe project, een MMO waar hij nog niets over wil zeggen.


09:51  Twee nieuwe plaatjes Need for Speed: Carbon
09:28  CliffyB haalde topscore in Super Mario Bros
 Reacties (2)
 Pagina: 1
Gast (62.195.31.xxx) op 10-07-2006 om 13:14
waarom ging hij steeds bij de studio weg, was deze zo succesvol dat hij nog een studio wilde openen. Of was deze zo onsuccesvol dat hij het maar met een andere studio probeertt?

Joni Philips (Eindredacteur) op 10-07-2006 om 13:19 [Niv: 1181 / Exp: 59057]
Bij id is hij weggegaan omdat het simpelweg niet innovatief genoeg was voor hem. (Succesvolle studio)
Bij Ion Storm omdat iedereen hem uitlachtte voor Daikatana. (Succesvolle studio)
Bij Monkey Stone omdat Midway nu eenmaal meer geld kon bieden (Onsuccesvol Studio)
Bij Midway wsl omdat er problemen waren tussen Romero en Midway (Succesvolle publisher)

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.