Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
18 Maart 2024 
(0) 
(0) 
16 Maart 2024 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
14 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(2) 
13 Maart 2024 
(0) 
(6) 
(0) 
(0) 
(0) 
12 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
10 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
09 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
08 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
06 Maart 2024 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(3) 
05 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
04 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(9) 
03 Maart 2024 
(2) 
02 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(3) 
(0) 
01 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
29 Februari 2024 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
28 Februari 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
27 Februari 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
26 Februari 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
24 Februari 2024 
(0) 
(0) 
Gamed Gamekalender Maart 2024
Wo Long: Fallen Dynasty - Complete Edition
Gamed Gamekalender Februari 2024
Prince of Persia: The Lost Crown
Nieuws:

[E3] Kojima en Hulst over Death Stranding


Door Rene Groen op 14-06-2018 om 11:35
Bron: Dual Shockers

Twee grote namen die onder de vlag van Sony werken zijn Hideo Kojima en Herman Hulst. Eerstgenoemde is de director van Death Stranding en de Nederlander is Managing Director bij Guerilla Games, twee teams die veelvuldig met elkaar te maken hebben.

Death Stranding draait namelijk op de Decima Engine, afkomstig van Guerilla Games. Bij deze E3 kwamen de twee samen en behandelden ze diverse onderwerpen, waarvan hieronder de hoogtepunten:
  • Met het tonen van een nieuwe Death Stranding trailer wilde Kojima nieuwe gameplay laten zien, enkele antwoorden geven en de twee nieuwe dames introduceren.
  • Normaliter behoren helden toe aan de elite en zijn het bijzondere personen. Sam is daarentegen een normale mens die de wereld probeert te redden middels fysieke en mentale kracht.
  • Hulst laat weten dat zowel zijn team als Kojima Productions altijd erg bezig zijn met het letten op details. Hoewel hun games verschillend zijn en er anders uit zien gebruiken ze wel dezelfde engine en dit noemt hij 'amazing'.
  • Kojima was niet zeker of Léa Seydoux en Lindsay Wagner in zouden stemmen om met hem te werken. Het zijn beide fantastische actrices en bovenal fantastische mensen en ze hebben veel bijgedragen aan het project. Net als bij Mads Mikkelsen en Norman Reedus is het voor Kojima een eer om met ze te mogen werken.
  • Hulst is erg nieuwsgierig wat Kojima Productions met de Decima Engine kan doen op filmisch gebied. Hij denkt dat het ook Guerilla ken helpen.
  • Er is een game mechaniek voor het karakter van Norman Reedus die hem zijn balans laat bewaren. We zagen dit in de trailer doordat hij over een ladder liep om een afgrond te overbruggen.
  • Silent Poets zijn vrienden van een vriend van Kojima. Toen hij hun laatste album ontving en het eerste nummer speelde zag hij meteen een beeld voor zich van protagonist Sam die in de wereld rond liep op deze muziek. De trailer is dan ook het resultaat van de samenkomst van de Decima Engine en deze muziek.
  • De lichaamsscan van Norman Reedus is al even geleden opgenomen, waarbij hij de tatoeages zo goed mogelijk over wilde nemen. Toen Reedus recentelijk langs kwam voor een nieuwe motion capture en hij zijn nieuwe tatoeage liet zien besloot Kojima deze eveneens over te nemen.
  • Tijdens de persconferentie van Sony was Kojima vooral onder de indruk van The Last of Us: Part II terwijl dit voor Herman Hulst juist Ghost of Tsushima was.
  • Kojima probeert naar eigen zeggen nieuwe elementen van gaming te introduceren en nieuwe manieren om games te spelen. Natuurlijk kunnen gamers hun spellen nog altijd op de traditionele wijze spelen, het is echter zijn doel om hier iets aan toe te voegen.
  • In januari 2016 stond Kojima met lege handen en op dat moment gaf Mark Cerny hem een rondgang door Guerilla die vooral de techniek als uitgangspunt had. Het was aldaar dat de Nederlandse studio hem toegang gaf tot de volledig engine, iets wat ondenkbaar is en waar hij dan ook veel dankbaarheid voor toont. Niets in de wereld van Death Stranding zou mogelijk zijn zonder het gebruik van deze Decima Engine.
  • Toen Kojima aan Norman Reedus vroeg om met hem samen te werken stemde deze al snel in.


09:16  [E3] Kingdom Hearts collectie onzeker op One
11:22  [E3] Valkyria Chronicles 4 krijgt demo
 Reacties (4)
 Pagina: 1
Gast (217.119.236.xxx) op 14-06-2018 om 12:54
Leuke feitjes. Lijkt me geweldig om met iemand als Hideo samen te werken.

Gast (83.84.160.xxx) op 14-06-2018 om 17:36
Die Hermen Hulst komt altijd over als een arrogante kwal.

Gast (83.82.202.xxx) op 14-06-2018 om 19:45
@Gast (83.84.160.xxx) en dat is ie gewoon helemaal niet :P

Gast (143.179.66.xxx) op 15-06-2018 om 11:30
Let op mijn woorden. DEZE game gaat echt tegenvallen

 Pagina: 1

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
Death Stranding
Type:
Game
Releasedatum:
08-11-2019
Ontwikkelaar:
Kojima Productions
Uitgever:
Sony Interactive Entertainment
Media:








Meer media