Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende  
elemeNt BerichtGeplaatst: 11 Aug 2010 17:03    Onderwerp: Batman: Arkham City Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Batman: Arkham City (Het vervolg op Batman: Arkham Asylum)
http://www.batmanarkhamcity.com/



Citaat:
Eerder werd al bekend dat de schurk Two-Face aanwezig zal zijn in de game. In het artikel van GameInformer wordt hij getoond naast Catwoman, wie hij tracht te vermoorden om zo respect te winnen in Gotham’s criminele netwerk.

De game zal zich afspelen in een gedeelte van Gotham City, genaamd Arkham City. Deze blijkt volgens de informatie op de Arkham City Blog gemaakt te zijn door de vorige burgemeesterskandidaat Quincy Sharp. Hij heeft het de achterbuurt opgekocht en heeft er vervolgens muren omheen gebouwd.
Veel details

Meer verhaaldetails houden in dat Hugo Strange controle heeft over Arkham City en dat Quincy Sharp geen burgemeesterskandidaat meer is. Bovendien is er gemeld dat de overdoses aan venom niet hetgeen is waar de Joker aan lijdt.

De gameplay details houden in dat Batman de game begint met alle gadgets die hij had toen Arkham Asylum eindigde, zowel als een smoke bomb. Bovendien zijn er meer puzzels, kun je twee mensen tegelijkertijd counteren, zijn er nu side-missions beschikbaar, kun je mensen vinden die voor de Riddler werken om zo Riddler challenges te vinden en zal Batman tegenover verschillende gangs in de achterbuurten komen te staan, die allemaal bijgehouden worden in Batman’s database.

Batman: Arkham City werd vorige week bekendgemaakt voor een lancering. De game zal op de pc, Xbox 360 en PS3 verschijnen in de herfst van 2011.


Hier zijn behoorlijk wat nieuwe scans te vinden:
http://twitpic.com/photos/JJBro1
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Draster BerichtGeplaatst: 11 Aug 2010 19:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jul 2009
Berichten: 438

Deze haal ik zowiezo. Hopelijk is hij net zo sfeervol als Arkham Asylum.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 11 Aug 2010 22:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Ik heb er best veel vertrouwen in. Dit is echt een studio die zichzelf bewezen heeft met Batman:AA.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 11 Aug 2010 23:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Vervolg op de beste game van 2009, samen met Assassin's Creed II. Ik heb er veel vertrouwen in!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 01 Sep 2010 19:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Nieuwe Screens !

http://kotaku.com/5627537/batman-arkham-city-screen-shots/gallery/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 01 Sep 2010 19:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Zien er geweldig uit! Vooral Harley en Catwoman. Deze game wordt echt geweldig!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 01 Sep 2010 19:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 01 Sep 2010 19:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Ik vind de nieuwe Harley eigenlijk niet zo... Ziet er goed uit, maar het is niet meer 'Harley' ofzo Komt denk ik door haar ogen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 13:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Vele retailers hebben de game een nieuwe releasedatum gegeven! De geruchten doen de ronde dat de game al in maart in de winkels zou verschijnen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 13:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Christian Vuye schreef:
Vele retailers hebben de game een nieuwe releasedatum gegeven! De geruchten doen de ronde dat de game al in maart in de winkels zou verschijnen!


Als dat zo is zou dat echt geweldig zijn Q1 ziet er al goed uit maar als die game er ook in zit word het zeker geweldig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 13:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Het wordt dan weer heel erg duur.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 13:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Ik ben geen fan van Batman maar heb wel Arkham Asylum gespeeld. Heel toffe game.

Alleen weet ik niet zo zeker of ik ook deze zal halen, hangt af van de verbeteringen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 15:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

RoaringMdog schreef:
Christian Vuye schreef:
Vele retailers hebben de game een nieuwe releasedatum gegeven! De geruchten doen de ronde dat de game al in maart in de winkels zou verschijnen!


Als dat zo is zou dat echt geweldig zijn Q1 ziet er al goed uit maar als die game er ook in zit word het zeker geweldig


Inderdaad, Q1 van 2011 is geweldig;

LittleBigPlanet 2
Portal 2
Kirby: Epic Yarn

En nu ook nog Batman: Arkham City.


Laatst aangepast door No'tje op 17 Okt 2010 15:02; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 15:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

ninodude schreef:
RoaringMdog schreef:
Christian Vuye schreef:
Vele retailers hebben de game een nieuwe releasedatum gegeven! De geruchten doen de ronde dat de game al in maart in de winkels zou verschijnen!


Als dat zo is zou dat echt geweldig zijn Q1 ziet er al goed uit maar als die game er ook in zit word het zeker geweldig


Inderdaad, Q1 van 2011 is geweldig;

LittleBigPlanet 2
Portal 2
Kirby: Epic Yarn

En nu ook nog Batman: Arkham City.


Je vergeet Dead Space 2 en Mass Effect 2 voor de PS3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 15:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Meh, saai kwartaal. De enige die me een beetje aanspreken zijn Kirby en Dead Space 2.
Ik denk trouwens dat Dead Space 2 maar shit wordt, zeker in vergelijking met zijn voorganger.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 15:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Deep_But_Stupid schreef:
Meh, saai kwartaal. De enige die me een beetje aanspreken zijn Kirby en Dead Space 2.
Ik denk trouwens dat Dead Space 2 maar shit wordt, zeker in vergelijking met zijn voorganger.


Speel de game eerst maar -_- , ik hoor namenlijk aleen maar goede dingen over DS2.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 15:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

RoaringMdog schreef:
Deep_But_Stupid schreef:
Meh, saai kwartaal. De enige die me een beetje aanspreken zijn Kirby en Dead Space 2.
Ik denk trouwens dat Dead Space 2 maar shit wordt, zeker in vergelijking met zijn voorganger.


Speel de game eerst maar -_-


Geen zin in. Tot nu toe niet overtuigd met wat ik heb gezien. Maar ik ga hem toch spelen, alleen wil ik niet betalen voor een product dat waarschijnlijk toch inferieur is aan de voorganger en de meeste games.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 15:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Deep_But_Stupid schreef:
RoaringMdog schreef:
Deep_But_Stupid schreef:
Meh, saai kwartaal. De enige die me een beetje aanspreken zijn Kirby en Dead Space 2.
Ik denk trouwens dat Dead Space 2 maar shit wordt, zeker in vergelijking met zijn voorganger.


Speel de game eerst maar -_-


Geen zin in. Tot nu toe niet overtuigd met wat ik heb gezien. Maar ik ga hem toch spelen, alleen wil ik niet betalen voor een product dat waarschijnlijk toch inferieur is aan de voorganger en de meeste games.


Je hebt geen zin in om een inferieure game te gaan spelen maar je gaat jezelf wel forceren om hem toch te spelen? =/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 15:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

ninodude schreef:
Deep_But_Stupid schreef:
RoaringMdog schreef:
Deep_But_Stupid schreef:
Meh, saai kwartaal. De enige die me een beetje aanspreken zijn Kirby en Dead Space 2.
Ik denk trouwens dat Dead Space 2 maar shit wordt, zeker in vergelijking met zijn voorganger.


Speel de game eerst maar -_-


Geen zin in. Tot nu toe niet overtuigd met wat ik heb gezien. Maar ik ga hem toch spelen, alleen wil ik niet betalen voor een product dat waarschijnlijk toch inferieur is aan de voorganger en de meeste games.


Je hebt geen zin in om een inferieure game te gaan spelen maar je gaat jezelf wel forceren om hem toch te spelen? =/


Ik heb momenteel geen zin nee, maar DS2 komt uit binnen 3 maanden. En ik zei "waarschijnlijk", wat betekent dat ik niet 100 % zeker ben. Dus ik wil zien of mijn wantrouwen misplaatst is of niet.

Dan nog, als het uiteindelijk toch shit is, ben ik dan weer een ervaring rijker...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 15:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Good to know, nu graag weer back on topic.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 17 Okt 2010 16:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ik ga maar eens deel 1 van Batman spelen deze week. Namelijk best lang op gewacht. Singleplayer games koop ik altijd later voor een lagere prijs (18 euro) en dus duurt het meestal wel ff. Maar mijn verwachtingen zijn best hoog als ik zo iedereen hoor over Asylum. Demo was ook vet!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 17 Nov 2010 16:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

De game is aanwezig op de VGA's.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 18 Nov 2010 18:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Ik met deel 1 dus nog spelen, maar wilde eigenlijk jullie even delen hoe ontzettend gaaf Batman 1 voor de gameboy (toen hij nog een pistool had)
en hoe KEI BRO the adventures of batman and robin voor de SNES was.

http://www.youtube.com/watch?v=rNXro9MfvR8
SUPER GAVE PISTOLENBATMAN

http://www.youtube.com/watch?v=a_HO2JXTfw8
Ivy stage (kicken muziekje)

http://www.youtube.com/watch?v=3xKcckNTycE
Museum/penguin stage (vet tof melodietje beetje midden van het nummer)

arkham asylum kan daar wss niet aan tippen maar ik wil het spel toch ooit eens uit een 5 euro bak halen, ooit.

Batman blijft welleuk, ik speelde vroeger als kind ook dat ik een soort batman was, mijn naam was toen 'tiger with flumus' (ik wist niet dat vleermuis bat was in het engels, ik dacht dat het engels flumus was :') )
Een vriendje van mij heette ook nog eens 'alles man bat' (lol)
Hij had alle superkrachten natuurlijk.. en ik kon ontzichtbare vijanden zien, dat was mijn superkracht. :')

Leuk he.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 18 Nov 2010 18:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Nee, je bent psychisch gestoord.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 18 Nov 2010 21:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

rofl...


even on-topic: moet nog steeds echt beginnen aan deel I, heb 'm al maanden id kast staan.....zondag komt wss een vriend langs, kunnen we samen spelen, anders speel ik het nooit! Veel te verslaafd aan F1 2010
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 7

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group