Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
ubiy BerichtGeplaatst: 10 Apr 2012 22:04    Onderwerp: Is keuzevrijheid in game wel goed? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Apr 2012
Berichten: 21

Onder de grootste voordelen van populaire games als Skyrim, Fallout, Mass Effect en Borderlands wordt vaak de keuzevrijheid genoemd. Of eigenlijk gewoon de vrijheid in alles. Zelf weten waar je heen gaat, zelf weten welke quest je gaat volgen, een enorme keuze in wapens, de vrijheid om een gesprek op 30 verschillende manieren te beïnvloeden. Kortom, heel erg veel vrijheid. Is deze vrijheid in games eigenlijk wel goed of zit er meer achter dan dat?

Om het overzicht in dit topic enigszins te bewaren, kan je voor de rest op de volgende link klikken:
Klik!

Wat denken jullie?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 11 Apr 2012 11:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Probeer je echt een goed topic te starten of reclame te maken voor je eigen blog?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 11 Apr 2012 11:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Ik denk meer reclame, hij heeft enkele gekke blogs als de "shut up and take my money maandag" en "fanboys zuigen", no hard feelings, ik ben ook PS fan

Maar je vraag: "Is deze vrijheid in games eigenlijk wel goed of zit er meer achter dan dat? "

Ja, waarom zou dat slecht zijn? Je hebt verschillende genres, als je een openwereld game wilt dan koop je er een, waarom zou je naar subliminal messages achter dit idee zoeken?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ubiy BerichtGeplaatst: 11 Apr 2012 12:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Apr 2012
Berichten: 21

Ik probeer discussies te starten op basis van wat ik heb geschreven. Wat leven in de brouwerij. Er zit niets commercieels achter mijn blog, dus daadwerkelijk reclame maken zou ik het niet noemen. Als het niet boeiend is, hoor ik het graag hoor, dan val ik je niet meer 'lastig'.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 22 Apr 2012 16:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

Eh sorry, maar wat is er mis met Subway?

Citaat:
Vergelijk het met Subway. Als ik naar Subway ga, duurt het zó ongelooflijk lang voordat ik een broodje hem samengesteld.

Dat jij besluiteloos bent is niet Subway's probleem. Kijk van tevoren wat je wilt voordat je in de rij gaat staan en irriteer andere klanten niet met je getreuzel.

Citaat:
Bij iedere keuze denk ik: ‘Is dit een lekkere keuze?’

Wanneer je een keus hebt gemaakt neem ik aan dat je "denkt" van wel.

Citaat:
‘Hoe smaakt de andere keuze?’

Bestel het en probeer het, dan weet je het.

Citaat:
‘Past het allemaal wel bij elkaar?’

Ja, alles past bij elkaar. Als tomaat er bvb niet bij paste, dan lag het er niet bij. En als dat niet zo is of je lust iets niet, noem simpelweg de groenten die je er op wilt.

Citaat:
‘Wat de f**k houdt die saus in?’

Dat kun je gwoon aan ze vragen, snap niet waarom je zo moeilijk doet.

Citaat:
Daarom ga ik nooit naar Subway."

Your loss. Voor jou tig anderen die wel gaan.

Citaat:
En door de belachelijke prijs voor een gemiddeld broodje.

Wat wil je, een 15/30cm Sub voor 10 cent? Het kost hun ook geld om dat broodje voor jou te maken! Als je naar Delifrance of Le Marché gaat verschillen de prijzen echt niet veel hoor. Jij wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en zoals zo vaak in het echte leven gaat die vlieger niet op. Dan maak je zelf thuis maar brood klaar.

Ow en het gamekeuze gedeelte was ook niet boeiend.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Apr 2012 16:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24890

Omgaan met meer keuze maakt deel uit van het opgroeien. Wanneer je jong bent in je leven, heb je weinig belangrijke keuzes te maken maar naarmate je ouder wordt krijg je meer en meer keuzes die steeds ingrijpender zijn. Het is iets wat weerspiegeld wordt in games, kindergames geen probleem en games als Skyrim volop keuze.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 22 Apr 2012 16:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

^ Euh, of dat Ik was zo druk bezig met het verdedigen van Subway dat eh... nvm. Anyways, ik ben het ook wel eens met wat Gezer zegt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ubiy BerichtGeplaatst: 07 Mei 2012 21:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Apr 2012
Berichten: 21

Aan je reactie is wel te zien dat je de moraal van het verhaal niet begrijpt. Maar om dan toch op jouw interpretatie in te gaan: Subway is niet speciaal en het is dan belachelijk om er meer geld aan uit te geven dan aan een veel lekkerder en verser broodje bij een plaatselijke bakker voor minder geld.

Verder: bedankt voor het lezen en ik heb liever dat je me blog afkraakt dan dat je niets zegt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weslii BerichtGeplaatst: 09 Mei 2012 09:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

ik eet alleen subway broodjes als ik in de VS ben omdat de andere broodjes nog vetter, vleziger en viezer zijn. In Nederland kom ik nooit bij de Subway, dan haal ik liever een broodje bij Boterham Express of de Surinaamse toko.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Snakesonic BerichtGeplaatst: 09 Mei 2012 11:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Feb 2007
Berichten: 188

Het beste vind ik veel keuzevrijheid in sidequests.
Maar dan wel een solide verhaal met standaardmissies.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 09 Mei 2012 11:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

ikzoekruzie schreef:
^ Euh, of dat Ik was zo druk bezig met het verdedigen van Subway dat eh... nvm. Anyways, ik ben het ook wel eens met wat Gezer zegt.


Het is ook gewoon een lekkere winkel
Van mij mag je ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 09 Mei 2012 14:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

the_dan schreef:
ikzoekruzie schreef:
^ Euh, of dat Ik was zo druk bezig met het verdedigen van Subway dat eh... nvm. Anyways, ik ben het ook wel eens met wat Gezer zegt.


Het is ook gewoon een lekkere winkel
Van mij mag je ^^


Oh Subway, omnomnom...
Die chicken teriyaki oh god dat is lekker
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group