Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  
Weslii BerichtGeplaatst: 20 Jul 2012 12:02    Onderwerp: "Final Fantasy versus XIII geschrapt" Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

Dit lees ik net op nu.nl


'Final Fantasy Versus XIII geschrapt'


AMSTERDAM - Het Japanse gamebedrijf Square Enix heeft zijn plannen om het actierollenspel Final Fantasy Versus XIII uit te geven geschrapt.

Foto: Gamer.nl

Dat schrijft het gameweblog Kotaku op basis van anonieme bronnen binnen het bedrijf.

In mei sprak producer Tetsuya Nomura nog over het spel. In een interview met het tijdschrift Game Informer vroeg hij fans geduld te hebben.
.
Andere bronnen van het gameweblog stellen dat Final Fantasy Versus XIII is omgedoopt tot Final Fantasy XV, dat Square Enix nog niet heeft genoemd.

Tegenhanger

Final Fantasy Versus XIII werd in 2006 aangekondigd tijdens een gamebeurs in Tokio. Het spel zou als tegenhanger fungeren van Final Fantasy XIII, dat in maart 2010 verscheen voor de Xbox 360 en Playstation 3.

Sinds die tijd moeten fans van de Final Fantasy-reeks het doen zonder nieuwe informatie.

---EINDE---

Het is natuurlijk nog niet bevestigd maar ik denk dat dit best wel eens waar kan zijn. Ik heb het namelijk een jaar geleden al voorspeld.

Het blijft me verbazen trouwens hoe dit stuk vaporware nog steeds hoog scoort op de gamed most wanted list.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 20 Jul 2012 12:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

De titel is slecht gekozen maar het artikel is gewoon gezeur dat er geen nieuwe info vrij is gekomen. Het is mogelijk dat het gebeurt, maar dat is wel de domste zet die SE kan maken, en dat weten ze zelf ook wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 20 Jul 2012 12:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Loltaku doet het weer. Al moet ik je wel toegeven dat ik denk dat de Versus 13 niet met die naam het levenslicht gaat zien. Verder heeft een bron bevestigd dat ze een maand geleden nog druk bezig waren met de game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weslii BerichtGeplaatst: 20 Jul 2012 12:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

musthavethisgame schreef:
De titel is slecht gekozen maar het artikel is gewoon gezeur dat er geen nieuwe info vrij is gekomen. Het is mogelijk dat het gebeurt, maar dat is wel de domste zet die SE kan maken, en dat weten ze zelf ook wel.
Hoho Kotaku claimt bronnen te hebben. Het is dus niet zomaar gezeur.

En of het dom is weet ik niet. Eindeloos aan iets werken kost alleen maar geld, op een gegeven moment moet je iets uitbrengen. Als dat dan te slecht is om te kunnen releasen is cancellen een betere optie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 20 Jul 2012 12:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

@Weslii

De schrijver die het artikel op Kotaku geschreven heeft staat bekent om de waarheid te buigen voor extra hits.

Edit: Als de bronnen betrouwbaar zijn, was dit nieuws ook niet als gerucht gebracht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weslii BerichtGeplaatst: 20 Jul 2012 12:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

Mafusto schreef:
@Weslii

De schrijver die het artikel op Kotaku geschreven heeft staat bekent om de waarheid te buigen voor extra hits.

Edit: Als de bronnen betrouwbaar zijn, was dit nieuws ook niet als gerucht gebracht.


De reden dat het als gerucht wordt gebracht is omdat het niet officieel is bevestigd, niet omdat de schrijver of de bronnen onbetrouwbaar zouden zijn. Alles is een gerucht tot een officiele bevestiging.

En laten we wel wezen. 6 jaar werken aan iets en nog steeds niets noemenswaardigs kunnen laten zien stemt niet echt hoopvol voor een release is het wel? Face it, die game komt er niet. Jij zit nog slechts in de ontkenningsfase.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 20 Jul 2012 12:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Craptaku, gerucht.


/close thread.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 20 Jul 2012 12:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

Weslii schreef:
Face it, die game komt er niet. Jij zit nog slechts in de ontkenningsfase.


Ik dacht dat dit een serieuze thread was over een artikel. Dit is onzin.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 20 Jul 2012 12:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

@Weslii Dan ken jij Kotaku niet. Die posten vaker geruchten als waarheid...

SE is 'pas' 3 jaar echt bezig met het spel te ontwikkelen. Verder is er vorig jaar een trailer met gameplay tevoorschijn gekomen, dus dat niets noemswaardigs valt ook wel mee. Verder zijn er nog 2 evenementen binnen 2 maanden waar de game getoond kan worden. Tot die tijd zal ik zeker in de 'ontkenningsfase' blijven hangen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 20 Jul 2012 13:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

FF Versus 13 komt wel uit ,FF 12 was ook al heel lang in de maak en kwam ook pas uit toen de ps3 uitkwam en de ps2 in zijn 7de jaar bezig was. Maar waarschijnlijk is dit de laatste game van de studio, het is niet rendabel om studios te hebben die 7 jaar over een spel doen die uiteindelijk ook niet presteert. Square Enix heeft ook zelf aangekondigt dat ze inhouse geen grote games meer gaan ontwikkelen. Ze gaan in de toekomst waarschijnlijk studios als Level 5, Tri Ace, Hexadrive, Eidos en Cavia inhuren om ook FF delen te ontwikkelen. Dragon Quest en Star Ocean worden ook al jaren ontwikkelt door externe studios zoals Chunsoft, Level 5 en Tri Ace.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weslii BerichtGeplaatst: 20 Jul 2012 13:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

Mafusto schreef:
@Weslii Dan ken jij Kotaku niet. Die posten vaker geruchten als waarheid...

SE is 'pas' 3 jaar echt bezig met het spel te ontwikkelen. Verder is er vorig jaar een trailer met gameplay tevoorschijn gekomen, dus dat niets noemswaardigs valt ook wel mee. Verder zijn er nog 2 evenementen binnen 2 maanden waar de game getoond kan worden. Tot die tijd zal ik zeker in de 'ontkenningsfase' blijven hangen...


6 jaar na een aankondiging een trailer vind ik niet noemenswaardig. Maar misschien heb jij een andere definitie van noemenswaardig.

even ter vergelijk: in dezelfde tijd hebben we een complete Uncharted trilogie achter de rug, dan vind ik een trailer niet noemenswaardig, eerder beschamend.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 20 Jul 2012 13:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

De game zal wel komen, mischien onder een andere naam, mischien ook niet. Vooralsnog blijft het een nietszeggende gerucht van één van de onbetrouwbaarste websites op het internet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 20 Jul 2012 13:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Weslii schreef:

6 jaar na een aankondiging een trailer vind ik niet noemenswaardig. Maar misschien heb jij een andere definitie van noemenswaardig.

even ter vergelijk: in dezelfde tijd hebben we een complete Uncharted trilogie achter de rug, dan vind ik een trailer niet noemenswaardig, eerder beschamend.

Je vergeet voor het gemak even Duke Nukem Forever:

http://duke.a-13.net/

Gezer schreef:
De game zal wel komen, mischien onder een andere naam, mischien ook niet. Vooralsnog blijft het een nietszeggende gerucht van één van de onbetrouwbaarste websites op het internet.


Het orakel heeft gesproken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 20 Jul 2012 13:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

@Weslii
Daarom gaat de studio waarschijnlijke na de release ook gesloten worden, als straf voor hun wanprestatie. De studio van FF 12 is ook zo goed als opgedoekt. Eigenlijk zou de hele japanse square divisie opgedoekt moeten worden na de alleen maar tegenvallende games deze generatie in de vorm FF 13, 14, Last Remnant, Infinite Undiscovery, SO 4.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 20 Jul 2012 13:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Who cares? De enigste mensen die erom geven zijn Sony fanboys die het al van 2006 in hun 'PS3 awesome exclusvives for next year' lijst zetten.

Is een beetje zoals de Japanners die nog steeds wachten op Last Renmant PS3 release.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 20 Jul 2012 13:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Je kunt moelijk een RPG met een Adventure serie vergelijken. Verder hebben we in die 6 jaar de trilogie wel zien verschijnen alleen weten we niet hoelang Nauty Dog bezig is geweest met deel 1. Sequels zijn ok vele malen sneller te produceren dan een nieuwe game/IP. Neem FFXIII. Het eerste deel duurde ook jaren na de eerste aankondiging voordat het uitkwam. FFXIII-2 was in minder dan een jaar klaar.

De aankondiging was veelste vroeg. Zeker als je weet dat het team pas 3 jaar geleden fulltime aan de game is begonnen. In de tussentijd heeft de studio onder andere meegewerkt aan FFXIII. Dat jij een trailer met relatief veel gameplay dan niet noemswaardig vindt, moet jij weten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weslii BerichtGeplaatst: 20 Jul 2012 13:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

Redneckerz schreef:
Weslii schreef:

6 jaar na een aankondiging een trailer vind ik niet noemenswaardig. Maar misschien heb jij een andere definitie van noemenswaardig.

even ter vergelijk: in dezelfde tijd hebben we een complete Uncharted trilogie achter de rug, dan vind ik een trailer niet noemenswaardig, eerder beschamend.

Je vergeet voor het gemak even Duke Nukem Forever:

http://duke.a-13.net/



Dat is een uitzondering en zeker geen gewoonte.


Maar goed, we zullen wel zien. Als ik mijn geld erop moest zetten zou ik zeggen dat hij niet uitkomt of ze halen een Super Mario 128 uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 20 Jul 2012 14:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

Ach ja een gerucht van een site die al vaker de waarheid heeft verbogen , hier geplaatst door een Sony basher die elke kans om de PS3 te bashen aangrijpt.
Ik verwacht wel een kwalitatief hoge game en geen Duke Nukem of Too Human perikelen dat je jaren wacht en de game maar mwa is.
Persoonlijk heb ik nauwelijks tijd voor zulke games , maar als deze komt zal de game wel goed zijn en vooral in Japan goed verkopen.
Net als COD in de US, puur door de naam, of de game nou goed is of niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 20 Jul 2012 14:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

sotarK schreef:

1) Ik verwacht wel een kwalitatief hoge game en geen Duke Nukem of Too Human perikelen dat je jaren wacht en de game maar mwa is.

2)Persoonlijk heb ik nauwelijks tijd voor zulke games , maar als deze komt zal de game wel goed zijn en vooral in Japan goed verkopen.

Net als COD in de US, puur door de naam, of de game nou goed is of niet.


1) Waarom verwacht je dit? Omdat FFXIII enz van hoge kwaliteit was?

2) Waarom wel goed en waarom goed verkopen? FFXIII-2 was niet slecht qua verkoop maar toch wel een teleurstelling.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weslii BerichtGeplaatst: 20 Jul 2012 14:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

sotarK schreef:
Ach ja een gerucht van een site die al vaker de waarheid heeft verbogen , hier geplaatst door een Sony basher die elke kans om de PS3 te bashen aangrijpt.
Ik verwacht wel een kwalitatief hoge game en geen Duke Nukem of Too Human perikelen dat je jaren wacht en de game maar mwa is.
Persoonlijk heb ik nauwelijks tijd voor zulke games , maar als deze komt zal de game wel goed zijn en vooral in Japan goed verkopen.
Net als COD in de US, puur door de naam, of de game nou goed is of niet.
Wat ben je toch een simpele ziel.

Ik heb het over SE en een spel van SE. Ik heb het woord Sony niet eens genoemd, dus hoe kom je er bij dat ik Sony bash.

Serieus dude, jij hebt ernstige waanideeën en paranoia. Laat je nakijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 20 Jul 2012 14:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

Sure gast , het gaat weer toevallig over een PS3 exclusive en wie is er weer als de kippen bij ??? Weslii ??? Juist ja .
En werkelijk ALLES ontkennen alsof de mensen jou hier nog niet kennen als de grootste Sony hater ofzo? hahaha over simpele ziel gesproken , "als ik het maar blijf ontkennen dan geloofd iedereen mij wel" misschien als je hier nieuw zou zijn maar dat ben je ook totaal niet.
Heb jij Too Human gebashed ? Of elk jaar zo'n beetje een nieuwe Halo ? Ik denk het niet .


Laatst aangepast door sotarK op 20 Jul 2012 14:53; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 20 Jul 2012 14:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

De vergelijking met COD is misplaatst, COD is de populairste en een van de beste multiplayer FPS op de markt. Final Fantasy is een van de slechtste RPG en minst populaire RPG op de markt. Deus Ex, Skyrim, Mass Effect en Fallout zijn RPG games die kwaliteit bieden en goed verkopen. Als er een serie is die puur op naam verkoopt is het wel Final Fantasy.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 20 Jul 2012 14:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

Oke jij noemt alleen maar westerse RPG's op die hun plaats ook wel hebben verdiend , maar er zijn echt heel veel JRPG fans die hier op zitten te wachten.

Laatst aangepast door sotarK op 20 Jul 2012 14:59; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weslii BerichtGeplaatst: 20 Jul 2012 14:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

sotarK schreef:
Sure gast , het gaat weer toevallig over een PS3 exclusive en wie is er weer als de kippen bij ??? Weslii ??? Juist ja .
En werkelijk ALLES ontkennen alsof de mensen jou hier nog niet kennen als de grootste Sony hater ofzo? hahaha over simpele ziel gesproken , "als ik het maar blijf ontkennen dan geloofd iedereen mij wel" misschien als je hier nieuw zou zijn maar dat ben je ook totaal niet.
Heb jij Too Human gebashed ? Of elk jaar zo'n beetje een nieuwe Halo ? Ik denk het niet .


Ja, ik heb Too Human gebashed. En ik kan me niet herinneren dat we 6 jaar na de aankondiging van Halo ook alleen nog maar een trailer hadden gezien.

Dus je aanname over Too Human is incorrect en je voorbeeld van Halo (althans, ik neem aan dat het een voorbeeld is van iets wat je wilt duidelijk maken) slaat als een tang op een varken en raakt kant noch wal. Zoals we van je gewend zijn met je "insane troll logic", warrige taalgebruik en waanideeën.

Dat allemaal nog terzijde (moderators lezen jullie mee voordat ik de zwarte piet weer krijg) , we hebben hier een discussie die al 16 berichten goed gaat totdat jij binnenkomt en DIRECT op de man gaat spelen. Ik probeer gewoon niet meer met jou een normale discussie te voeren. Jij bent gewoon te simpel, te demented en compleet geschift.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 20 Jul 2012 15:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

Ik wil eerst een bevestiging ipv een gerucht, enne jij begint hier over waanideeën, simpele ziel, een tang op een varken raakt kant noch wal insane troll logic warrige taalgebruik te simpel, te demented en compleet geschift en paranoia mag dat dan wel als jij het doet ??
Dat zijn nou net dingen die je niet moet zeggen, zwarte piet praat idd.
Hopelijk lezen de mods dit ook, ik zeg gewoon wat jij op deze site vaak vooral bij Sony topics doet.
Eerst zeker weten en dan praten we verder ipv dat de game waarschijnlijk gecanned is door een paar vage geruchten door een niet zo vaak betrouwbare site.


Laatst aangepast door sotarK op 20 Jul 2012 15:11; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group