Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
zie sang BerichtGeplaatst: 29 Jun 2012 20:27    Onderwerp: PS3 vs 360 verschillen .... Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

Hallo ,
Ik heb een vraag , wat betekend alles op deze tablet ( Ikzelf begrijp er niet van )

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 29 Jun 2012 20:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Vergelijkingen tussen de Xbox 360 en PlayStation 3 op velerlei gebied zoals sales, het verleden en games.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
elemeNt BerichtGeplaatst: 29 Jun 2012 20:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Het is een infographic. Ze proberen op een visuele manier statistieken (van sales tot welke controller het meest geliefd is) weer te geven zoals Rene al aangeeft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 29 Jun 2012 20:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

bedankt voor jullie antw .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 29 Jun 2012 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Enkele foutjes bij sales by year. De PS3 verkocht meer in 2009 en 2010 dan de 360. De cijfers zijn helemaal verkeerd ook nog.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 29 Jun 2012 22:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Slechte infographic trouwens, veel te chaotisch lol.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 29 Jun 2012 22:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Ook staat er bij de PS3 dat alle PS1 en PS2 games nog afgespeeld kan worden, ook dus incorrect.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
zie sang BerichtGeplaatst: 29 Jun 2012 22:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

@dantekloon
Misschien bedoelen ze de 1serie PS3 - 80GB ?

@Paintskillz
Ik vind ze ook chaotisch zonder LOL

Begrijp er niets van !
Welke console komt er nu best uit volgens dit en waarom ???
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 29 Jun 2012 22:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

zie sang schreef:
@dantekloon
Misschien bedoelen ze de 1serie PS3 - 80GB ?

Dat is niet de eerste versie. De eerste versie is de 60GB-console.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 29 Jun 2012 23:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

zie sang schreef:
@dantekloon
Misschien bedoelen ze de 1serie PS3 - 80GB ?

@Paintskillz
Ik vind ze ook chaotisch zonder LOL

Begrijp er niets van !
Welke console komt er nu best uit volgens dit en waarom ???


De PS3 komt de beste uit de test, als er iets is dat beter verkoopt in japan en Europa is voor mij altijd beter.
Xbox is best waardeloos, qua online en zo waar je gewoon voor moet betalen terwijl het voor de PS3 gratis is.
de controllers zijn ook niet echt cool, best lomp en groot.

Ook is het qua af spelen van media ook op de PS3 heel erg makkelijk te bedienen dankzij de Cross Media Bar(XMB).

lang leve de playstation
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
the_dan BerichtGeplaatst: 29 Jun 2012 23:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Best een drukte ja
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 29 Jun 2012 23:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Koop ze beide of zeur (troll) niet, problem solved.
Toen ik hier voor het eerst kwam was ik ook zoals jou, zie sang. (enkel met een betere Nederlandse spelling, no offence) totdat ik beide consoles kocht en zag.. Wat the fuck? Wat maakt het uit.
Tegenwoordig speel ik de ene keer op de 360 en de andere keer op de ps3. Beide consoles hebben min en pluspunten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Paintskillz BerichtGeplaatst: 30 Jun 2012 00:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

No offence hoor dellion maar no offence maar no offence, zie sang vraagt alleen wat er precies in staat en het is niet meteen nodig mensen gaan zitten beschuldigen van fanboygedrag terwijl ze niks kwaads bedoelen. No offence he, maar no offence.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 30 Jun 2012 00:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Gezer schreef:
Enkele foutjes bij sales by year. De PS3 verkocht meer in 2009 en 2010 dan de 360. De cijfers zijn helemaal verkeerd ook nog.

Zon claim vraagt om een bron. Heb je die?

Dellion schreef:
Koop ze beide of zeur (troll) niet, problem solved.
Toen ik hier voor het eerst kwam was ik ook zoals jou, zie sang. (enkel met een betere Nederlandse spelling, no offence) totdat ik beide consoles kocht en zag.. Wat the fuck? Wat maakt het uit.
Tegenwoordig speel ik de ene keer op de 360 en de andere keer op de ps3. Beide consoles hebben min en pluspunten.

Je kan ook te opzichtig aanvallen op zie sang, Dellion. Is nergens voor nodig..

Ik blijf mij altijd verbazen over al die console wars. Wat jij zegt, beide hebben plus en minpunten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 30 Jun 2012 01:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

Dellion schreef:
Koop ze beide of zeur (troll) niet, problem solved.
Toen ik hier voor het eerst kwam was ik ook zoals jou, zie sang. (enkel met een betere Nederlandse spelling, no offence) totdat ik beide consoles kocht en zag.. Wat the fuck? Wat maakt het uit.
Tegenwoordig speel ik de ene keer op de 360 en de andere keer op de ps3. Beide consoles hebben min en pluspunten.


Ik vraag gewoon info en ja Dellion valt mij weeral direct aan ( trol )
@Dellion ik heb beide en een Wii + handhelds , ik moet je arrogante
aanval dan ook niet .

Alleen beste Dellion doet het mij deugt te zien dat het anderen ook opvalt
hoe jij mij altijd maar probeert uit te dagen....

Iederen hier probeert me info te geven en niet te flamen op me zoals
jij.

Ik dank ook Rene en de anderen die me willen helpen , alleen lok jij weer
flameweare uit .

Ik hoop dan ook dat de moderers hier even hun mening kwijt willen bij
het onderwerp Dellion arrogante en flame uitlokkende reactie.

Ik heb gisteren al aan de mods gerapporteerd , ik hoop dan ook dat je VB
Dellion ook eens een blaam verdient omdat ik nooit wil dat er geband word door mij .

Ik zoek je niet om te flamen gelieve mij dan ook niet aan te vallen

Ik heb gisteren de reactie van Redneckerz door genomen en dank hem
dan daar ook voor . Van iemand al Dellion kan ik niets leren @ de anderen
dank je voor de hulp .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 30 Jun 2012 01:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Redneckerz schreef:
Gezer schreef:
Enkele foutjes bij sales by year. De PS3 verkocht meer in 2009 en 2010 dan de 360. De cijfers zijn helemaal verkeerd ook nog.

Zon claim vraagt om een bron. Heb je die?


Claim? Dacht dat het algemeen bekend was dat de PS3 sinds 2009 meer verkoopt dan de 360.


http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=473601

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?p=37102127#post37102127


http://www.microsoft.com/investor/EarningsAndFinancials/Earnings/SegmentResults/EntertainmentAndDevicesDivision/FY11/Q4/performance.aspx
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 30 Jun 2012 02:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Het gaat helemaal niet om de console, maar om de games
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 30 Jun 2012 03:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Nope, elke console heeft zijn goede games.

zo heeft de Xbox 360
Blue Dragon, Lost Odyssey, Infinite Undiscovery(hmm toch niet erg veel)

Nintendo Wii
Fragile Dreams, Tales of Graces, Tales of Symphonia 2.

Playstation 3
Tales of Graces f, Tales of Vesperia, Tales of Xillia.

Ook hebben ze multi platform games dat goed zijn
Final Fantasy XIII, Eternal Sonata, Star Ocean 4.

dat zijn mij games he, en mijn mening, dus val me niet aan
vooral jij niet DELLION

maar toch zijn de games op de PS3 als op de 360 en Wii best bagger.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Velqor BerichtGeplaatst: 30 Jun 2012 08:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Sorry mensen, ik wist niet dat het verboden is iemand te wijzen op fanboy gedrag. Ik zal het in elk geval niet meer doen. Verder heb ik je op geen enkel vlak beledigd dus ik zou niet gebannen kunnen worden. En deze verontschuldiging zou ik dan ook eigelijk niet hoeven maken, maargoed
Ps: Je moet wel ergens tegen kunnen hoor vind ik. Iedereen heeft wel eens zijn aanvallen, het gaat ook om de verdediging (oke deze zin lijkt op voetbal nu )

@Dante
Waarom zou ik je aanvallen? Je legt uit wat je bedoeld en geeft daarna je mening. Prima toch, juist goed van je.
@Paintskillz
Zelfs als je me 'aanvalt' (Serieus hoor, aanvallen is niet verboden) krijg ik nog een lach op me gezicht van je reactie

Again, het gaat niet om de consoles.. Elke console heeft zijn plus en minpunten.. Als iemand een bericht aangrijpt om zijn liefde voor zijn console te uiten (zeg ik het zo goed?) grijp ik de mogelijkheid aan om mijn mening te geven over het feit dat beide consoles goed zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
konnichiwa BerichtGeplaatst: 30 Jun 2012 11:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Je gaf niet je mening Dellion.. 'Ik was ook zoals jou' is geen mening he .

Voor de rest is dit gewoon een leuke plaatje met veel informatie dat oudated is, geen bron heeft of gewoonweg niet kan kloppen.

Zoals Gezer al aangeeft kloppen de sales niet. Volgens dat plaatje was 2011 het beste jaar voor PS3 terwijl als je de link van Gezer volgt je duidelijk ziet dat men in 2011 minder PS3's heeft verscheept dan het jaar daarvoor. (overshipping in 2009-2010 )

Nou ja op dat gebied weten we binnen enkele weken iets meer aangezien de nieuwe shipment cijfers eraan komen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 30 Jun 2012 14:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Voor mijn gevoel was ik als hem. + het onderwerp ging over mij dus dat kan niet eens als feit gezien worden, dat is niks anders dan een mening

Maar ik zie dat het misschien wat bot overkwam, daarom mijn excuus;) waarschijnlijk was het de verveling gistervond, dan komt er af en toe een niet tactisch moment. Heeft iedereen wel eens toch :p

Over het plaatje. Opzich wel goed, veel informatie dus dat is nice. Voor de rest idd chaotisch
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 30 Jun 2012 14:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

zie sang schreef:

Ik heb gisteren de reactie van Redneckerz door genomen en dank hem
dan daar ook voor
Bij deze dus graag gedaan Let er wel op dat je geen wall of text maakt over de dingen die Dellion zegt - Laat een moderator ernaar kijken. Dat voorkomt het ontsporen van het originele onderwerp. Ik snap dat het verleidelijk is om instantly te reageren maar zoals gezegd dat reageer je niet berekenend, maar uit emotie. En dat kan je duur komen te staan (zoals je wss al gemerkt hebt.)

Gezer schreef:

Claim? Dacht dat het algemeen bekend was dat de PS3 sinds 2009 meer verkoopt dan de 360.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=473601
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?p=37102127#post37102127
http://www.microsoft.com/investor/EarningsAndFinancials/Earnings/SegmentResults/EntertainmentAndDevicesDivision/FY11/Q4/performance.aspx

Ik val echter niet onder de ''algemeen bekenden'' Ik heb gewoon graag te zien dat users hun claims kunnen waarborgen, en dat heb je bij deze dus gedaan, dus bedankt

Dellion schreef:
Sorry mensen, ik wist niet dat het verboden is iemand te wijzen op fanboy gedrag. Ik zal het in elk geval niet meer doen. Verder heb ik je op geen enkel vlak beledigd dus ik zou niet gebannen kunnen worden. En deze verontschuldiging zou ik dan ook eigelijk niet hoeven maken, maargoed
Ps: Je moet wel ergens tegen kunnen hoor vind ik. Iedereen heeft wel eens zijn aanvallen, het gaat ook om de verdediging (oke deze zin lijkt op voetbal nu )

Dat had in deze thread tot dusver niks van doen met Zie Sang. Je opent ''zomaar'' het vuur op hem. In die zin ben je dus fout bezig.

konnichiwa schreef:

Nou ja op dat gebied weten we binnen enkele weken iets meer aangezien de nieuwe shipment cijfers eraan komen...

Ik voorspel een zware discussie..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 30 Jun 2012 15:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Behalve dat het ietwat bot overkwam heb ik niks verkeerd gedaan. Een fanboy is geen scheldwoord. Ook is een 'aanval' niet illegaal, zolang er niet word gescholden en het ontopic blijft. En de 'aanval' was prima ontopic, de moraal van de post was namelijk dat het niet uitmaakt. Elke console is goed op zijn eigen punten, en dat leer je (meestal) pas te waarderen als je beide consoles hebt naar mijn idee.
Dus waar al deze heisa (zeker na een excuus wat ik niet had hoeven geven) over gaat snap ik dan ook niet. Als er een forum regel is die ik heb overtreden dan wil ik het graag weten. Tot die tijd zou het een tijdverspilling zijn voor de moderators.
--
Ontopic:
Bij japan zoveel ps3, klopt dat? ik zat dat te bekijken en dacht echt.. wat? ik kan me herrineren dat het een tijdje wel beter ging met de xbox360 daar? Of verwar ik me nu met iets anders
Anyway ik heb dus beide consoles. Ik game het meest op de ps3 omdat het online gratis is. Maar voor games zoals gears of war speel ik ook redelijk vaak xbox, dat is nog steeds een van me favo games ooit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Paintskillz BerichtGeplaatst: 30 Jun 2012 16:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Dellion schreef:
Sorry mensen, ik wist niet dat het verboden is iemand te wijzen op fanboy gedrag. Ik zal het in elk geval niet meer doen. Verder heb ik je op geen enkel vlak beledigd dus ik zou niet gebannen kunnen worden. En deze verontschuldiging zou ik dan ook eigelijk niet hoeven maken, maargoed
Ps: Je moet wel ergens tegen kunnen hoor vind ik. Iedereen heeft wel eens zijn aanvallen, het gaat ook om de verdediging (oke deze zin lijkt op voetbal nu )

@Dante
Waarom zou ik je aanvallen? Je legt uit wat je bedoeld en geeft daarna je mening. Prima toch, juist goed van je.
@Paintskillz
Zelfs als je me 'aanvalt' (Serieus hoor, aanvallen is niet verboden) krijg ik nog een lach op me gezicht van je reactie


Again, het gaat niet om de consoles.. Elke console heeft zijn plus en minpunten.. Als iemand een bericht aangrijpt om zijn liefde voor zijn console te uiten (zeg ik het zo goed?) grijp ik de mogelijkheid aan om mijn mening te geven over het feit dat beide consoles goed zijn.
Het was niet als aanval bedoeld hoor, ik vond gewoon dat je erg veel 'no offence' zegt :')
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 30 Jun 2012 16:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Precies, zie je het probleem, zulke zinnen worden opeens 'aanvallen' genoemd. daarom deed ik het ook tussen haakjes, want ik vind het net als jou onzin (gezien je :') smilie ) En wat jij tegen me zei maakt dan ook echt niet uit, en is zeker geen aanval maar was om aan te tonen dat er zo vaak 'aanvallen' zijn, de meeste mensen kunnen er prima tegen. Vat het niet te serieus op @ mensen die zich aangesproken voelde.

Laatst aangepast door Velqor op 30 Jun 2012 16:23; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group