Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende  
CowboySpike BerichtGeplaatst: 17 Nov 2012 08:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Aug 2009
Berichten: 586

Is het een oorlogsfilm?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Nov 2012 09:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24892

Last Resort, 666 Park Avenue en Partners zijn dood. Partners sterft onmiddellijk, Last Resort en 666 zullen eindigen na 13 episodes.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
angelx BerichtGeplaatst: 29 Nov 2012 10:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Nov 2012
Berichten: 6

Heb laatst Sinsiter gezien, verwachtte er eigenlijk niet zo veel van maar vond hem best goed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Nov 2012 17:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24892

Twee eerste seizoenen van Miranda bekeken. Lekker fantastisch.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CowboySpike BerichtGeplaatst: 30 Nov 2012 08:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Aug 2009
Berichten: 586

Kijkt hier iemand ook Revenge?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Dec 2012 17:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24892

Eerste acht seizoenen van Scrubs gezien. Fantastische show.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 20 Dec 2012 12:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Zo klaar met Arrested Development. Geweldige serie! Wat een mazzel voor mij dat er een season 4 komt en een film. Toch wel blij dat ik wat later met de serie begon. Lekker in een stuk door kijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Dec 2012 11:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24892

Opnieuw begonnen met Heroes, en de problemen van de serie zijn eigenlijl al duidelijk in het eerste seizoen. Te weinig interessante hoofdpersonages, compleet overbodige scènes, continu herhalen van scènes van vorige episodes.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Dec 2012 13:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24892

De serie Leverage is afgelopen met een series finale die alle verwachtingen inloste.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Jan 2013 10:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24892

Breaking News! Jurassic Park 4 is coming June 13, 2014! What do you hope to see in the new sequel? Follow @JurassicPark3D! #JP4 #JP3D
http://movieline.com/2013/01/11/jurassic-park-4-2014-3d-release-date/#utm_campaign=homepage&utm_source=maincolumn&utm_medium=carousel&utm_content=slot4
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2013 12:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Ik kwam zojuist een nieuwe serie tegen genaamd "Vikings". De serie is pas begonnen en ik heb de pilot zelf nog niet gezien. De trailer ziet er best promising uit moet ik zeggen! Goede optie om het wachten op Game of Thrones te verzachten denk ik

http://youtu.be/k5VngkAbkAE
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weslii BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2013 13:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

Als jullie een echt goede serie willen kijken begin je vandaag nog aan Boardwalk Empire.

Afbeelding 1 (klik)






Nick: img aangepast naar een url


Laatst aangepast door Weslii op 05 Mrt 2013 16:23; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2013 14:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Je verneukt de layout.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2013 14:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Plaatjes kunnen inderdaad wat kleiner Weslii.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2013 16:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Weslii, ik zag dat we te gelijker tijd je bericht aanpaste. Is er per ongelijk niks verwijderd?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weslii BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2013 16:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

Nickdhnick schreef:
Weslii, ik zag dat we te gelijker tijd je bericht aanpaste. Is er per ongelijk niks verwijderd?
Ik heb zelf 1 afbeelding verwijderd die wel erg groot was uitgevallen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2013 17:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Weslii schreef:
Als jullie een echt goede serie willen kijken begin je vandaag nog aan Boardwalk Empire.


Is het nou nodig om dat hier te vertellen? Je hebt de serie al een eigen topic gegeven en de titel is hier al veelvuldig langs gekomen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2013 17:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24892

elemeNt schreef:
Ik kwam zojuist een nieuwe serie tegen genaamd "Vikings". De serie is pas begonnen en ik heb de pilot zelf nog niet gezien. De trailer ziet er best promising uit moet ik zeggen! Goede optie om het wachten op Game of Thrones te verzachten denk ik

http://youtu.be/k5VngkAbkAE
Is dat niet gewoon een history channel ding?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2013 18:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Mad Men Season 6 begint 7 april met een 2 episodes op 1 avond
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2013 19:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Joni Philips schreef:
elemeNt schreef:
Ik kwam zojuist een nieuwe serie tegen genaamd "Vikings". De serie is pas begonnen en ik heb de pilot zelf nog niet gezien. De trailer ziet er best promising uit moet ik zeggen! Goede optie om het wachten op Game of Thrones te verzachten denk ik

http://youtu.be/k5VngkAbkAE
Is dat niet gewoon een history channel ding?


Uhm geen idee eigenlijk. Ik zag een bekende acteur (Gabriel Byrne van o.a. Usual Suspects) in de trailer en zag dat de eerste aflevering deze week uit was gekomen. Ik ging er daardoor eigenlijk vanuit dat het een serie was. Zoals ik al zei heb ik het zelf nog niet gezien.

http://www.imdb.com/title/tt2306299/?ref_=sr_1 (ik lees dat het wel geschreven is door History Channel)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2013 21:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24892

elemeNt schreef:
Joni Philips schreef:
elemeNt schreef:
Ik kwam zojuist een nieuwe serie tegen genaamd "Vikings". De serie is pas begonnen en ik heb de pilot zelf nog niet gezien. De trailer ziet er best promising uit moet ik zeggen! Goede optie om het wachten op Game of Thrones te verzachten denk ik

http://youtu.be/k5VngkAbkAE
Is dat niet gewoon een history channel ding?


Uhm geen idee eigenlijk. Ik zag een bekende acteur (Gabriel Byrne van o.a. Usual Suspects) in de trailer en zag dat de eerste aflevering deze week uit was gekomen. Ik ging er daardoor eigenlijk vanuit dat het een serie was. Zoals ik al zei heb ik het zelf nog niet gezien.

http://www.imdb.com/title/tt2306299/?ref_=sr_1 (ik lees dat het wel geschreven is door History Channel)
Met History Channel is het altijd wat raar. Hatfields & McCoys (briljant) is ook gewoon van hen. Het recentere Bible was dan weer een ramp. Dus laat me weten wat Vikings wordt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weslii BerichtGeplaatst: 06 Mrt 2013 09:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

elemeNt schreef:
Weslii schreef:
Als jullie een echt goede serie willen kijken begin je vandaag nog aan Boardwalk Empire.


Is het nou nodig om dat hier te vertellen? Je hebt de serie al een eigen topic gegeven en de titel is hier al veelvuldig langs gekomen.
Ja, dat is nodig, anders deed ik het niet.

(domme vragen kunnen rekenen op domme antwoorden)

Welk punt wil je nou eigenlijk maken?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 06 Mrt 2013 11:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Ik kijk nu naar seizoen 1 van The Wire. Serie komt wel heel traag op gang.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2013 15:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Joni Philips schreef:
elemeNt schreef:
Joni Philips schreef:
elemeNt schreef:
Ik kwam zojuist een nieuwe serie tegen genaamd "Vikings". De serie is pas begonnen en ik heb de pilot zelf nog niet gezien. De trailer ziet er best promising uit moet ik zeggen! Goede optie om het wachten op Game of Thrones te verzachten denk ik

http://youtu.be/k5VngkAbkAE
Is dat niet gewoon een history channel ding?


Uhm geen idee eigenlijk. Ik zag een bekende acteur (Gabriel Byrne van o.a. Usual Suspects) in de trailer en zag dat de eerste aflevering deze week uit was gekomen. Ik ging er daardoor eigenlijk vanuit dat het een serie was. Zoals ik al zei heb ik het zelf nog niet gezien.

http://www.imdb.com/title/tt2306299/?ref_=sr_1 (ik lees dat het wel geschreven is door History Channel)
Met History Channel is het altijd wat raar. Hatfields & McCoys (briljant) is ook gewoon van hen. Het recentere Bible was dan weer een ramp. Dus laat me weten wat Vikings wordt.


De eerste aflevering was best tof en zette wel een goede basis neer voor meer. De personages worden nog niet heel erg uitgediept en er gebeurd niet zoveel in de eerste aflevering. De teaser van aflevering 2 aan het eind geeft aan dat dit zeker wel gaat komen. Acteurs doen het ook prima, dus vooralsnog zeker positief!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2013 14:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Eerste teaser van de nieuwe Riddick film! Zin in!

http://www.shocktillyoudrop.com/news/173051-the-first-teaser-for-riddick-starring-vin-diesel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 20 van 24

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group