Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
sandr BerichtGeplaatst: 24 Apr 2012 20:50    Onderwerp: Inzending DJ battle Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2005
Berichten: 103

Beste allemaal,

Ik doe mee aan een DJ-battle en moet mijn inzending zelf zoveel mogelijk promoten. Jullie kunnen mijn inzending vinden op http://www.ssre.nl/djbattle/sets/hunkie-xl, als je hem leuk vindt moet je hem vooral liken, de 8 inzendingen met de meeste likes gaan namelijk door naar de volgende ronde. Verder ben ik natuurlijk enorm benieuwd naar wat jullie ervan vinden dus wil ik jullie ook vragen om dat hieronder te posten.

Sander
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
BeWario BerichtGeplaatst: 25 Apr 2012 07:58    Onderwerp: Re: Inzending DJ battle Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

sandr schreef:
Beste allemaal,

Ik doe mee aan een DJ-battle en moet mijn inzending zelf zoveel mogelijk promoten. Jullie kunnen mijn inzending vinden op http://www.ssre.nl/djbattle/sets/hunkie-xl, als je hem leuk vindt moet je hem vooral liken, de 8 inzendingen met de meeste likes gaan namelijk door naar de volgende ronde. Verder ben ik natuurlijk enorm benieuwd naar wat jullie ervan vinden dus wil ik jullie ook vragen om dat hieronder te posten.

Sander

Whaahaha, SSRE is kut, maar goed. Zal eens kijken wanneer dat feestje dan is, dan kom ik miss nog wel langs
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sandr BerichtGeplaatst: 25 Apr 2012 08:33    Onderwerp: Re: Inzending DJ battle Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2005
Berichten: 103

BeWario schreef:
sandr schreef:
Beste allemaal,

Ik doe mee aan een DJ-battle en moet mijn inzending zelf zoveel mogelijk promoten. Jullie kunnen mijn inzending vinden op http://www.ssre.nl/djbattle/sets/hunkie-xl, als je hem leuk vindt moet je hem vooral liken, de 8 inzendingen met de meeste likes gaan namelijk door naar de volgende ronde. Verder ben ik natuurlijk enorm benieuwd naar wat jullie ervan vinden dus wil ik jullie ook vragen om dat hieronder te posten.

Sander

Whaahaha, SSRE is kut, maar goed. Zal eens kijken wanneer dat feestje dan is, dan kom ik miss nog wel langs

Feestje si 1 juni, meer info.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group