Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 187, 188, 189 ... 209, 210, 211  Volgende  
the_dan BerichtGeplaatst: 31 Okt 2016 02:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Afgelopen week

3x BF1
3X Titanfall 2
1X BF1 DICE editie
(Danku EA :p)

__
Xbox 1s (danku bol.com)
Gears of war ult edition
Forza Horizon 3
FIFA 15
Sunset overdrive


En dat wat het volgens mij voor de afgelopen tijd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 31 Okt 2016 14:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Asianator schreef:
Vier spellen voor €10,00 totaal is wat ik bedoelde. En alle Call of Duty-games voor PS3 en Xbox 360 (m.u.v. Black Ops III) zitten daar in, voor zover ik weet. Natuurlijk horen ook bepaalde andere titels zoal Vanquish, Mercenaries 2 en een flinke hoeveelheid Assassin's Creed-games daarbij. Geen lokale actie, denk ik. Neem anders morgen telefonisch contact met ze op. Dan weet je het zeker.

Ik kan ze morgen ook met een bezoek vereren... hadden ze PR materiaal van deze ''actie'' dat je hier achter bent gekomen, of?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 31 Okt 2016 14:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Redneckerz schreef:
Asianator schreef:
Vier spellen voor €10,00 totaal is wat ik bedoelde. En alle Call of Duty-games voor PS3 en Xbox 360 (m.u.v. Black Ops III) zitten daar in, voor zover ik weet. Natuurlijk horen ook bepaalde andere titels zoal Vanquish, Mercenaries 2 en een flinke hoeveelheid Assassin's Creed-games daarbij. Geen lokale actie, denk ik. Neem anders morgen telefonisch contact met ze op. Dan weet je het zeker.

Ik kan ze morgen ook met een bezoek vereren... hadden ze PR materiaal van deze ''actie'' dat je hier achter bent gekomen, of?


Neem aub ook ff een Ps4 vior jezelf mee
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 31 Okt 2016 14:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

PS4 - World Of Final Fantasy
PS4 - Dragonball Xenoverse 2
PS4 - Battlefield 1
PS4 - Lego Harry Potter Collection
PS4 - Batman Return To Arkham
PS4 - Dragon Quest Builders
PS4 - The Crew
PS4 - Senran Kagura Estival Versus
PS4 - Rise Of The Tomb Raider
3DS - Rhythm Heaven: Megamix
3DS - Yokai Watch
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 31 Okt 2016 17:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Redneckerz schreef:
Asianator schreef:
Vier spellen voor €10,00 totaal is wat ik bedoelde. En alle Call of Duty-games voor PS3 en Xbox 360 (m.u.v. Black Ops III) zitten daar in, voor zover ik weet. Natuurlijk horen ook bepaalde andere titels zoal Vanquish, Mercenaries 2 en een flinke hoeveelheid Assassin's Creed-games daarbij. Geen lokale actie, denk ik. Neem anders morgen telefonisch contact met ze op. Dan weet je het zeker.

Ik kan ze morgen ook met een bezoek vereren... hadden ze PR materiaal van deze ''actie'' dat je hier achter bent gekomen, of?

Flinke gele stickers met "4 voor €10" erop. Daarnaast ook een reguliere Game Mania-affiche om de desbetreffende bak op te laten vallen. Verder niet veel. Op hun site zie ik er ook niets van. Maar het zou vreemd zijn als het enkel in een aantal winkels geldt. De Call of Duty- en Assassin's Creed-franchises bijvoorbeeld hebben ze vast honderden keren gebruikt op voorraad. En die moeten weg, kan ik me voorstellen...

Overigens heb ik gemerkt dat het nú de beste tijd is om PS3- en Xbox 360-games aan te schaffen. Veel winkels zijn ze aan het opruimen en daar moeten wij als gamers en/of verzamelaars van profiteren!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 31 Okt 2016 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Asianator schreef:
Vier spellen voor €10,00 totaal is wat ik bedoelde. En alle Call of Duty-games voor PS3 en Xbox 360 (m.u.v. Black Ops III) zitten daar in, voor zover ik weet.

dat klinkt goed! Ik weet dat o.a de CEX een enorme COD surplus heeft, dus goed te horen dat Gamemania ermiddels zon actie iets aan wilt doen, zeker omdat zij van de 2 winkels vaak het duurst zijn

Asianator schreef:

Flinke gele stickers met "4 voor €10" erop. Daarnaast ook een reguliere Game Mania-affiche om de desbetreffende bak op te laten vallen.

Dus die games moeten in zon grabbelbak zitten? Want de COD's bij mijn Gamemania staan altijd in het schap.

Ik ga sowieso morgen even kijken, want voor die prijs kan ik het niet laten liggen. Dan maar nog een grotere backlog

Asianator schreef:

Overigens heb ik gemerkt dat het nú de beste tijd is om PS3- en Xbox 360-games aan te schaffen. Veel winkels zijn ze aan het opruimen en daar moeten wij als gamers en/of verzamelaars van profiteren!

Waarom denk je dat ik begin dit jaar eindelijk een X360 heb aangeschaft en ben gaan verzamelen? Kost geen drol tegenwoordig en ik lach mij het haasje met fantastische titels, sommige die zelfs best zeldzaam zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 31 Okt 2016 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Een ps4 met 2 games.

Star Ocean Integrity and Faithlessness.
Diablo III.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 01 Nov 2016 16:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Asianator schreef:

Flinke gele stickers met "4 voor €10" erop. Daarnaast ook een reguliere Game Mania-affiche om de desbetreffende bak op te laten vallen. Verder niet veel. Op hun site zie ik er ook niets van. Maar het zou vreemd zijn als het enkel in een aantal winkels geldt. De Call of Duty- en Assassin's Creed-franchises bijvoorbeeld hebben ze vast honderden keren gebruikt op voorraad. En die moeten weg, kan ik me voorstellen...

Vanmiddag de Game Mania eens bezocht, en inderdaad, stickers met 4 voor 10 euro erop. Dus ik denken dat het voor reeksen gold, maar wat blijkt, het is totale willekeur:

- Call of Duty Blops 2 met sticker 4 voor 10 even als MW1,2, 3 en Ghosts
- Daarnaast COD Blops 2 zonder sticker, 23 euro
- COD WAW, 30 procent korting, zonder sticker.
- Gears of War 2 met sticker maar deel 1 weer niet.
- COD's die niet uitgelicht werden, waaronder dus de wel uitgelichte MW1, 2, 3 en Ghosts, volle prijs
- Resident Evil 5 met 4 voor 10 sticker (En er is geen Resident Evil 4 met zoiets)
- Crackdown 1 met sticker, maar Crackdown 2 niet.
- Battlefield 3 met sticker, Battlefield 4 niet.

Dus eens gevraagd: Geld die sticker nu voor gamereeksen, of is het nu voor het hele assortiment?

Krijg je als antwoord: ''Alleen de games met stickers''. LE SIGH...

Men kijkt dus alleen naar de sticker en niet naar de game. Nu wilt het dat ik 4 games zag liggen (007 Legends en Reloaded, en beide Metro titels) die geen stick hadden, maar wel vergelijkbare prijzen. Technisch gezien zou ik die stickers daarop kunnen plakken en dan gewoon doen alsof het 4 voor 10 betreft.

Ik bedoel, er zit geen logica in welke titels ervoor in aanmerking komen en welke niet, dus waarom niet een ruime interpretatie toepassen van dat ''systeem''?

Ik ga het gewoon eens proberen. Voor hetzelfde geld heb ik dan voor cheap die games.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 01 Nov 2016 17:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Xbox One game #301: Super Dungeon Bros.

Jeuj, gratis games!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 01 Nov 2016 17:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Redneckerz schreef:
Asianator schreef:

Flinke gele stickers met "4 voor €10" erop. Daarnaast ook een reguliere Game Mania-affiche om de desbetreffende bak op te laten vallen. Verder niet veel. Op hun site zie ik er ook niets van. Maar het zou vreemd zijn als het enkel in een aantal winkels geldt. De Call of Duty- en Assassin's Creed-franchises bijvoorbeeld hebben ze vast honderden keren gebruikt op voorraad. En die moeten weg, kan ik me voorstellen...

Vanmiddag de Game Mania eens bezocht, en inderdaad, stickers met 4 voor 10 euro erop. Dus ik denken dat het voor reeksen gold, maar wat blijkt, het is totale willekeur:

- Call of Duty Blops 2 met sticker 4 voor 10 even als MW1,2, 3 en Ghosts
- Daarnaast COD Blops 2 zonder sticker, 23 euro
- COD WAW, 30 procent korting, zonder sticker.
- Gears of War 2 met sticker maar deel 1 weer niet.
- COD's die niet uitgelicht werden, waaronder dus de wel uitgelichte MW1, 2, 3 en Ghosts, volle prijs
- Resident Evil 5 met 4 voor 10 sticker (En er is geen Resident Evil 4 met zoiets)
- Crackdown 1 met sticker, maar Crackdown 2 niet.
- Battlefield 3 met sticker, Battlefield 4 niet.

Dus eens gevraagd: Geld die sticker nu voor gamereeksen, of is het nu voor het hele assortiment?

Krijg je als antwoord: ''Alleen de games met stickers''. LE SIGH...

Men kijkt dus alleen naar de sticker en niet naar de game. Nu wilt het dat ik 4 games zag liggen (007 Legends en Reloaded, en beide Metro titels) die geen stick hadden, maar wel vergelijkbare prijzen. Technisch gezien zou ik die stickers daarop kunnen plakken en dan gewoon doen alsof het 4 voor 10 betreft.

Ik bedoel, er zit geen logica in welke titels ervoor in aanmerking komen en welke niet, dus waarom niet een ruime interpretatie toepassen van dat ''systeem''?

Ik ga het gewoon eens proberen. Voor hetzelfde geld heb ik dan voor cheap die games.


Hoop dat je snapt dat dit onder stelen valt? Misschien dus niet zo slim om te doen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 01 Nov 2016 18:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Vreemd, aangezien ik wel Call of Duty: Black Ops II heb meegekregen in de "4 voor €10"-actie. En sterker nog, ik heb soms zelfs spellen waarvan ik wist dat ze in de actie zaten, maar niet in de desbetreffende grabbelbak lagen, zoals "Mercenaries 2: World in Flames" voor PlayStation 3, meegekregen. Ach ja... hangt allemaal af van hoe goed het personeel is geïnformeerd, denk ik. Misschien eens bij een andere werknemer van die winkel proberen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 01 Nov 2016 20:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

RoaringMdog schreef:


Hoop dat je snapt dat dit onder stelen valt? Misschien dus niet zo slim om te doen

Is het perse stelen als:
- COD Blops 2 voor de 4 voor 10 actie valt met sticker
- Diezelfde COD Blops 2 er ook naast staat voor 23 euro
- Herhaal dit met Gears of War 2 (En 1 geen sticker), Crackdown (2 weer geen sticker) Allemaal met prijsjes van 9, 12, 15 tot 23 euro als ze zonder sticker zijn.

Terwijl *exact* dezelfde game er ook gewoon naast staat met sticker.

- Er ook volslagen willekeurige games die niet in een reeks zitten of in duo pack zoals Res Evil 5 ook ''zomaar'' een sticker hebben.


Dan de titels die ik wil:
- Metro 2033 - 9 euro
- Metro Last Light - 15.
- 007 Legends - 23!
- Goldeneye 007 Reloaded 12 euro.

Ik heb het nog specifiek gevraagd of die sticker nu voor reeksen is (Dus alle COD's, alle Battlefield, Alle AC, enz) of dat die stickers op het hele assortiment toegepast kunnen worden (Wat gezien de prijzen niet raar is). Dan is het antwoord: ''Alleen de stickers met 4 voor 10 vallen hieronder''. Dus niks reeksen, het is gewoon volledige fuzzy logic willekeur.

Als ik dan stickers weghaal van games die ernaast 23 euro zijn, en plaats op games die *exact* dezelfde prijs zijn, dan steel ik niet. Het enige wat ik dan doe is de games veranderen - de totaal prijs blijft hetzelfde.

Is het netjes? Nee, zeker niet. Normaliter zou het ook niet in mij opkomen om zoiets te bedenken. Maar als je alle factoren bij elkaar legt en de conclusie is dat er alleen maar naar de sticker wordt gekeken en de totaal prijs exact hetzelfde is en alleen de games anders, ben je dan aan het stelen?

Mijn inziens niet. Je wisselt alleen de games die dezelfde totaalwaarde hebben.

Dan is er nog het kopje moreel geweten natuurlijk.. maar technisch doe ik niets verkeerd lijkt me.

Asianator schreef:
Vreemd, aangezien ik wel Call of Duty: Black Ops II heb meegekregen in de "4 voor €10"-actie. En sterker nog, ik heb soms zelfs spellen waarvan ik wist dat ze in de actie zaten, maar niet in de desbetreffende grabbelbak lagen, zoals "Mercenaries 2: World in Flames" voor PlayStation 3, meegekregen. Ach ja... hangt allemaal af van hoe goed het personeel is geïnformeerd, denk ik. Misschien eens bij een andere werknemer van die winkel proberen?

Dit dus. Als er nu werd geantwoord ''Geld alleen voor reeksen'' of ''Kan voor alle X360 titels'' dan was het klaar. Nu wordt er alleen gezegd dat het stickertje belangrijk is.

Die werknemer die ik sprak was de leidinggevende
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 02 Nov 2016 01:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Redneckerz schreef:

Ik bedoel, er zit geen logica in welke titels ervoor in aanmerking komen en welke niet, dus waarom niet een ruime interpretatie toepassen van dat ''systeem''?

Ze kijken naar de hoeveelheid exemplaren die ze in de winkel hebben liggen. Als ze er teveel hebben, dan zijn ze vaak wel onderdeel van een actie en anders niet. Dit verschilt per vestiging en daarom is game A bij de ene vestiging wel in de actie en bij een andere waar ze er minder van in huis hebben niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 02 Nov 2016 20:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

elemeNt schreef:
Redneckerz schreef:

Ik bedoel, er zit geen logica in welke titels ervoor in aanmerking komen en welke niet, dus waarom niet een ruime interpretatie toepassen van dat ''systeem''?

Ze kijken naar de hoeveelheid exemplaren die ze in de winkel hebben liggen. Als ze er teveel hebben, dan zijn ze vaak wel onderdeel van een actie en anders niet. Dit verschilt per vestiging en daarom is game A bij de ene vestiging wel in de actie en bij een andere waar ze er minder van in huis hebben niet.

Dat verklaart niet waarom Resident Evil 5 ''zomaar'' zon sticker had. Als ze een surplus van die game hadden, zou je ook een paar stapels ervan zien, zoals ze dat bij AC/COD hebben gedaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 09 Nov 2016 15:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Xbox One game #302: Gas Guzzlers Extreme
Xbox One game #303: Dishonored 2
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 10 Nov 2016 15:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

PlayStation 4 Pro binnen, jeuj!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Sayonara BerichtGeplaatst: 14 Nov 2016 13:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2009
Berichten: 531

Weekendje weg naar de Veluwe. Langs Wezep gegaan (nooit van gehoord). Kwam een Intertoys tegen en ben naar binnen gegaan. Lag er in een keer nog een PS Vita TV nieuw in de schappen gekocht voor 60 euro. Moet er al een paar jaar gelegen hebben haha.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 14 Nov 2016 17:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Sayonara schreef:
Weekendje weg naar de Veluwe. Langs Wezep gegaan (nooit van gehoord). Kwam een Intertoys tegen en ben naar binnen gegaan. Lag er in een keer nog een PS Vita TV nieuw in de schappen gekocht voor 60 euro. Moet er al een paar jaar gelegen hebben haha.

Geinig, want ik heb de mijne zojuist verkocht voor €28,00...

BlazBlue: Centralfiction (PS3)
Legend of Heroes: Trails of Cold Steel II (PS3)
NBA Jam: Tournament Edition (SNES)
Teenage Mutant Ninja Turtles IV: Turtles in Time (SNES)

Die laatste op de kop kunnen tikken voor €4,95. Lucky! ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 15 Nov 2016 13:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

En hier is ook de PS4 Pro binnen! Nu nog ff kijken welke tv ik ga kopen

PS4 - The Witcher 3 GOTY Edition
PS4 - Watch Dogs 2
BD - Death Bell
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 15 Nov 2016 16:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Xbox One game #304: Silence
Xbox One game #305: Watch Dogs 2
Xbox One game #306: Furi
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 16 Nov 2016 00:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Sayonara schreef:
Weekendje weg naar de Veluwe. Langs Wezep gegaan (nooit van gehoord). Kwam een Intertoys tegen en ben naar binnen gegaan. Lag er in een keer nog een PS Vita TV nieuw in de schappen gekocht voor 60 euro. Moet er al een paar jaar gelegen hebben haha.


Oh, ik heb de mijne te koop voor 20 euro.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 16 Nov 2016 11:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Negasonic Warhead schreef:
Sayonara schreef:
Weekendje weg naar de Veluwe. Langs Wezep gegaan (nooit van gehoord). Kwam een Intertoys tegen en ben naar binnen gegaan. Lag er in een keer nog een PS Vita TV nieuw in de schappen gekocht voor 60 euro. Moet er al een paar jaar gelegen hebben haha.


Oh, ik heb de mijne te koop voor 20 euro.

Daar kan je met homebrew een leuk kastje van maken die alle Vita games ondersteunt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sayonara BerichtGeplaatst: 16 Nov 2016 11:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2009
Berichten: 531

Negasonic Warhead schreef:
Sayonara schreef:
Weekendje weg naar de Veluwe. Langs Wezep gegaan (nooit van gehoord). Kwam een Intertoys tegen en ben naar binnen gegaan. Lag er in een keer nog een PS Vita TV nieuw in de schappen gekocht voor 60 euro. Moet er al een paar jaar gelegen hebben haha.


Oh, ik heb de mijne te koop voor 20 euro.


Gefeliciteerd. Ik vermijd liever 2e hands producten als het kan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 16 Nov 2016 16:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Redneckerz schreef:
Negasonic Warhead schreef:
Sayonara schreef:
Weekendje weg naar de Veluwe. Langs Wezep gegaan (nooit van gehoord). Kwam een Intertoys tegen en ben naar binnen gegaan. Lag er in een keer nog een PS Vita TV nieuw in de schappen gekocht voor 60 euro. Moet er al een paar jaar gelegen hebben haha.


Oh, ik heb de mijne te koop voor 20 euro.

Daar kan je met homebrew een leuk kastje van maken die alle Vita games ondersteunt.


Klinkt goed. Dan is dat waardeloze ding misschien nog ergens goed voor. PlayStation Vita op je TV maar dan met de games erbij ook, dat zou tof zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 16 Nov 2016 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Negasonic Warhead schreef:
Redneckerz schreef:
Negasonic Warhead schreef:
Sayonara schreef:
Weekendje weg naar de Veluwe. Langs Wezep gegaan (nooit van gehoord). Kwam een Intertoys tegen en ben naar binnen gegaan. Lag er in een keer nog een PS Vita TV nieuw in de schappen gekocht voor 60 euro. Moet er al een paar jaar gelegen hebben haha.


Oh, ik heb de mijne te koop voor 20 euro.

Daar kan je met homebrew een leuk kastje van maken die alle Vita games ondersteunt.


Klinkt goed. Dan is dat waardeloze ding misschien nog ergens goed voor. PlayStation Vita op je TV maar dan met de games erbij ook, dat zou tof zijn.

Dat is inmiddels mogelijk inderdaad. Niet alles zal perfect werken maar icm een DS4 controller kom je al een aardig eind

After all is het een Vita in een box.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 187, 188, 189 ... 209, 210, 211  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 188 van 211

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group