Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  
Robert BerichtGeplaatst: 23 Jan 2011 14:00    Onderwerp: Portal 2 Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569



Platforms:

Pro platform: PC
Bij gebrek aan beter platform: PS3
lolo betalen voor gratis DLC platform: 360
overpriced hardware platform: Mac

(It's funny because it's true)

Release date: 22 April

Trailers:

Valve's Portal 2 afspeellijst.

http://www.youtube.com/watch?v=laxPhiDqTJA&feature=list_related&playnext=1&list=SP95939A6944E2758C


Screenshots
http://www.gamed.nl/messages/152898.jpg
http://www.gamed.nl/messages/152899.jpg
http://www.gamed.nl/messages/152900.jpg
http://www.gamed.nl/messages/152901.jpg
http://www.gamed.nl/messages/152902.jpg

Portal 2 zal co-operatief te spelen zijn tussen de PS3, PC en de Mac wat leuk is zolang ze de game niet competief maken want dan wordt het een rapefest.
Als Microsoft niet zo butthurt had gedaan met Xboxlive dan hadden zij ook mee kunnen doen met het feestje.

In your face Microsoft! (klikbaar linkje)


Laatst aangepast door Robert op 23 Jan 2011 19:54; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 23 Jan 2011 14:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Portal <3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 23 Jan 2011 14:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Aaaw, Robert loves tha Ps3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 23 Jan 2011 16:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Feb 2010
Berichten: 1423

Sowieso de PS3 versie gaan halen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 23 Jan 2011 16:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Beter hadden ze die coop tussen PC en PS3 er al met Left 4 Dead in gegooid.
Overigens werd ik misselijk van Portal op de PC en niet van de versie op de Xbox. Al zal dat wsl aan het verschil in grootte tussen mijn monitor en tv hebben gelegen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Jan 2011 16:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Joris schreef:
Beter hadden ze die coop tussen PC en PS3 er al met Left 4 Dead in gegooid.
Overigens werd ik misselijk van Portal op de PC en niet van de versie op de Xbox. Al zal dat wsl aan het verschil in grootte tussen mijn monitor en tv hebben gelegen.
Dat is iets voor wanneer de eerste L4D op de PS3 komt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 23 Jan 2011 16:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

KingLikesCookies schreef:
Sowieso de PS3 versie gaan halen.

Idd, dan haal je gewoon twee versies in huis.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 23 Jan 2011 17:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Joni Philips schreef:
Joris schreef:
Beter hadden ze die coop tussen PC en PS3 er al met Left 4 Dead in gegooid.
Overigens werd ik misselijk van Portal op de PC en niet van de versie op de Xbox. Al zal dat wsl aan het verschil in grootte tussen mijn monitor en tv hebben gelegen.
Dat is iets voor wanneer de eerste L4D op de PS3 komt.


Nee liever niet. Het mogen dan wel allebei co-op games zijn maar er is toch een groot verschil tussen die manier waarop je portal en L4D speelt. Een PS3 speler zal gewoonweg niet in staat zijn even goed te kunnen spelen als een PC speler.

Bovendien hebben we dit concept al zien failen. Je weet toch waarom het crossplay concept bij de 360 en PC niet meer actief is?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Jan 2011 17:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Robert schreef:
Bovendien hebben we dit concept al zien failen. Je weet toch waarom het crossplay concept bij de 360 en PC niet meer actief is?
Omdat het alleen ging via Games for Windows Live? Bij de PC-PS2 crossplay games herinner ik me weinig klachten. Final Fantasy XI (is zelfs PC-PS2-360) en Need for Speed: Underground liepen toch lekker buiten de cheatende PC gamers in die laatste. Geef L4D PS3 gamers een keyboard optie, dan kunnen ze kiezen hoe ze willen gamen net als PC gamers.

Laatst aangepast door Joni Philips op 23 Jan 2011 18:44; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 23 Jan 2011 18:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

Ik heb even de screenshots veranderd naar links. Ik weet dat het de post er niet aantrekkelijker op maakt, maar je weet waarom ik het doe.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 23 Jan 2011 19:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Joni Philips schreef:
Robert schreef:
Bovendien hebben we dit concept al zien failen. Je weet toch waarom het crossplay concept bij de 360 en PC niet meer actief is?
Omdat het alleen ging via Games for Windows Live? Bij de PC-PS2 crossplay games herinner ik me weinig klachten. Final Fantasy XI (is zelfs PC-PS2-360) en Need for Speed: Underground liepen toch lekker buiten de cheatende PC gamers in die laatste. Geef L4D PS3 gamers een keyboard optie, dan kunnen ze kiezen hoe ze willen gamen net als PC gamers.



Cheatende PC gamers? Beste man, ik heb al jaren geen cheaters meer gezien in multiplayer games. En als ze er zijn, zijn ze binnen no time gekicked door punkbuster oid. of een admin of simpelweg door een vote systeem. In tegenstelling tot console games waar aimbots al voorgeinstalleerd zijn door de ontwikkelaar.

Ik zie trouwens wel een toekomst in race games of zoiets als Fable, maar shooters gaan echt niet werken. Ook al is er een optie om Muis/Toetsenbord aan te sluiten, er gaat waarschijnlijk niet eens 5% van gebruik maken. Zie jij jezelf al zitten op de bank met een toetsenbord op je benen?

Zolang het optioneel is vind ik het oke, anders moeten ze dit gewoon niet doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Jan 2011 20:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Robert schreef:
Joni Philips schreef:
Robert schreef:
Bovendien hebben we dit concept al zien failen. Je weet toch waarom het crossplay concept bij de 360 en PC niet meer actief is?
Omdat het alleen ging via Games for Windows Live? Bij de PC-PS2 crossplay games herinner ik me weinig klachten. Final Fantasy XI (is zelfs PC-PS2-360) en Need for Speed: Underground liepen toch lekker buiten de cheatende PC gamers in die laatste. Geef L4D PS3 gamers een keyboard optie, dan kunnen ze kiezen hoe ze willen gamen net als PC gamers.



Cheatende PC gamers? Beste man, ik heb al jaren geen cheaters meer gezien in multiplayer games. En als ze er zijn, zijn ze binnen no time gekicked door punkbuster oid. of een admin of simpelweg door een vote systeem. In tegenstelling tot console games waar aimbots al voorgeinstalleerd zijn door de ontwikkelaar.

Ik zie trouwens wel een toekomst in race games of zoiets als Fable, maar shooters gaan echt niet werken. Ook al is er een optie om Muis/Toetsenbord aan te sluiten, er gaat waarschijnlijk niet eens 5% van gebruik maken. Zie jij jezelf al zitten op de bank met een toetsenbord op je benen?

Zolang het optioneel is vind ik het oke, anders moeten ze dit gewoon niet doen.

- Need for Speed: Underground dateert natuurlijk al uit een veel oudere tijd. Trouwens, let's not kid ourselves, cheaters vinden altijd een manier.
- Het werkt inderdaad beter in games waarin geen grote verschil zijn in controls tussen PC en console.
- Er zijn ook PC gamers die een controller gebruiken, dus gewoon iedereen de keuze die hij of zij wil maken. Ook zijn niet alle shooters fastpaced. Zelfs voor een game als UT3 ws besturing niet het probleem.
- keuze voor mixed servers is idd wel een goede.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 23 Jan 2011 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

- Nouja, in iedergeval heb ik geen enkel probleem gehad met Hot Pursuit (2010) online. Ik vind het nog steeds vermakelijk. Hier zou ik juist wel leuk vinden om met de PS3/360 community te racen.
- Precies
- Met online gaming kan je echt niks met een controller (op de PC). Ik had een tijd waarbij ik het grappig vond om vanuit m'n bed met de 360 controller shooters te spelen. Volgens mij heb ik niet eens ooit 1 kill gemaakt. Je moet ook niet het probleem van de framerate onderschatten. Ik weet van mijzelf dat ik veel slechter presteer op lage framerates.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
vgo910 BerichtGeplaatst: 14 Feb 2011 18:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jun 2009
Berichten: 1241

http://www.youtube.com/watch?v=w5I3VnCHWsU

Time to pre-order. Ik neem hem eerst voor pc en later ook voor ps3 als hij wat goedkoper is. Kan ik met mezelf co-oppen tussen pc en ps3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 14 Feb 2011 18:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Als je hem voor de PS3 koopt krijg je de PC versie er toch bij?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 14 Feb 2011 18:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

vgo910 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=w5I3VnCHWsU

Time to pre-order. Ik neem hem eerst voor pc en later ook voor ps3 als hij wat goedkoper is. Kan ik met mezelf co-oppen tussen pc en ps3


Wtf, ik kan hem nog steeds niet pre-orderen op steam.

Paintskillz schreef:
Als je hem voor de PS3 koopt krijg je de PC versie er toch bij?


Ik denk niet dat je ze teglijk kan spelen. Waarschijnlijk moet je op de PS3 op steam inloggen wil je hem kunnen spelen. Anders zou je ook andere PC/Mac spellen op steam teglijk kunnen draaien.

Je kan maar op 1 PC/Mac (en waarschijnlijk ps3) inloggen met steam.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
vgo910 BerichtGeplaatst: 14 Feb 2011 18:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jun 2009
Berichten: 1241

Paintskillz schreef:
Als je hem voor de PS3 koopt krijg je de PC versie er toch bij?

Wat.png Iz dat true?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 14 Feb 2011 18:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 481

Ja.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2011 14:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Ja dat is waar, verwacht alleen niet dat je met je PS3 copy tegelijkertijd op de PS3 en PC kan spelen (bijv in coop).

Nieuwe screens Portal 2.















Zie hier voor 1200p plaatjes:
http://www.pcgamer.com/2011/03/01/12-new-high-res-portal-2-screenshots-confirm-companion-cube-comeback/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2011 14:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Waarom de neerbuigendheid t.o.v. de PS3, Xbox 360 en Mac-platformen, Robert? Dat slaat absoluut nergens op...

Overigens weet ik niet wat ik van dit spel moet denken. Ik heb zelf The Orange Box, en her originele Portal dat daar bijgeleverd word, heb ik zelfs nog nooit opgestart... is het leuk?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2011 14:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Mr. Awesome schreef:
Waarom de neerbuigendheid t.o.v. de PS3, Xbox 360 en Mac-platformen, Robert? Dat slaat absoluut nergens op...


Well dat wil ik wel even uitleggen. De PC omdat het de goedkoopste, mooiste en beste zal worden. De PS3 omdat het via steam geleverd zal worden en dus ook kan genieten van de services die daar bij horen. De 360 omdat je moet betalen voor gratis DLC (zie Left 4 Dead). En de Mac omdat de hardware achterlijk overpriced is en minder kan dan een PC.

Daarnaast moet je het niet zo serieus nemen, het is meer een grap.

Mr. Awesome schreef:

Overigens weet ik niet wat ik van dit spel moet denken. Ik heb zelf The Orange Box, en her originele Portal dat daar bijgeleverd word, heb ik zelfs nog nooit opgestart... is het leuk?


Natuurlijk moet je portal spelen! Meest originele game deze generatie! Het is helaas niet zo'n hele lange game maar je zal je er zeker mee kunnen vermaken. Probeer het zeker even, het zou zonde zijn als je zoiets origineels mist.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2011 15:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Portal 2 wordt zo geweldig! Moet alleen nog een goede partner vinden voor de co-op en hopelijk kan ik mijn vrienden overtuigen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2011 22:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Nog wat kleine portal spotjes. Duurt niet lang meer.

http://www.youtube.com/watch?v=APAcU3YBhYc&feature=BF&list=SP95939A6944E2758C&index=17

http://www.youtube.com/watch?v=4sMyxqvkvnE&feature=list_related&playnext=1&list=SP95939A6944E2758C
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2011 10:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Die spotjes zijn echt geweldig!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2011 17:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Yeah, we sell those too
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group