Wil jij een nieuwe GTA? |
Ja, maar hij mag zichzelf niet te serieus nemen (zoals in San Andreas en Vice City). |
|
42% |
[ 8 ] |
Ik zie liever een nieuwe RDR. |
|
10% |
[ 2 ] |
Laat maar komen, GTA is altijd top. |
|
26% |
[ 5 ] |
Misschien, hij moet mij maar overtuigen. |
|
15% |
[ 3 ] |
Nee, ik heb genoeg van GTA. |
|
5% |
[ 1 ] |
Nee, ik heb GTA nooit erg leuk gevonden. |
|
0% |
[ 0 ] |
Overige. |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 19 |
|
Auteur |
Bericht |
|
KingLikesCookies |
Geplaatst: 20 Apr 2011 19:07 Onderwerp: Grand Theft Auto V
| |

|
Tegenwoordig gaan er geruchten rond dat deze gaat worden aangekondigd op de E3, of dat hij in 2012 zou verschijnen.
Ook doken er enkele sites die Take Two heeft vastgelegd die best wel is als campagne voor een nieuwe GTA gebruikt zouden kunnen worden. Tenslotte verschenen er laatst op een website vacatures voor stemacteurs voor rollen die erg typisch zijn voor een GTA. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 20 Apr 2011 19:10 Onderwerp:
| |

|
Hopelijk meer als The Lost And Damned  |
|
Terug naar boven |
|
|
Cubic X |
Geplaatst: 20 Apr 2011 19:10 Onderwerp:
| |
|
Ben erg benieuwd, GTA games zijn altijd super. Hopelijk wordt het wel groter dan GTA IV, dus weer een aantal gebieden zoals in San Andreas maar dan een stuk uitgebreider.
Een GTA in (Zuid)Afrika zou misschien ook wel tof zijn . |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 20 Apr 2011 19:21 Onderwerp:
| |

|
V? Wie zegt dat het V gaat heten? |
|
Terug naar boven |
|
|
KingLikesCookies |
Geplaatst: 20 Apr 2011 19:27 Onderwerp:
| |

|
ninodude schreef: | V? Wie zegt dat het V gaat heten? | Romeinse cijfers zijn gewoon mooier dan de Arabische in titels.
Of het kan natuurlijk ook een spin-off worden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 20 Apr 2011 20:04 Onderwerp:
| |

|
GTA is altijd geweldig, of het nu Vice City, San Andreas of Liberty City is: ik haal hem sowieso. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 20 Apr 2011 20:38 Onderwerp:
| |

|
ninodude schreef: | V? Wie zegt dat het V gaat heten? |
Omdat er nog geen officiele titel voor is. Daarom denk ik. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 20 Apr 2011 20:38 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
KingLikesCookies schreef: | ninodude schreef: | V? Wie zegt dat het V gaat heten? | Romeinse cijfers zijn gewoon mooier dan de Arabische in titels.
Of het kan natuurlijk ook een spin-off worden. |
Ik denk dat hij eerder bedoelde dat het ook een ongenummerde kon worden inderdaad. Het zou wel erg weird zijn als de volgende "Grand Theft Auto 5" gaat heten, zou een beetje afbreuk doen aan de traditie, hoewel GTA2 natuurlijk ook GTA2 heet.
Maar goed, ik vond RDR zo heilig geweldig... Daar zie ik liever een nieuw deel van dan van Grand Theft Auto. Ik vond RDR best een verfrissing na al die oversekste humor en achterlijke mensen op straat in GTA. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 20 Apr 2011 20:42 Onderwerp:
| |

|
Ah, we krijgen volgende maand ook al L.A. Noire, hé! |
|
Terug naar boven |
|
|
Sutefuu |
Geplaatst: 21 Apr 2011 00:22 Onderwerp:
| |

|
Ik hoop zo erg op een Vice city achtige setting, een beetje zoals IV liberty city 'leuk' maakte, zo moet 'V' Vice city leuk maken. Maar wel op de San Andreas manier, hydra's jetpacks, die dingen allemaal erin pleuren. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 21 Apr 2011 09:15 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | Ah, we krijgen volgende maand ook al L.A. Noire, hé! |
Nooit van gehoord.
@STFU, no man. F dat, tegenwoordig haalt iedereen inspiratie van klassiekers, ik wil nieuwe klassiekers zien! |
|
Terug naar boven |
|
|
Thibby95 |
Geplaatst: 23 Apr 2011 17:29 Onderwerp:
| |

|
Ik zou liever een nieuwe RDR zien, Red Dead vond ik veel leuker dan de GTA-games. |
|
Terug naar boven |
|
|
PS3gamerXD |
Geplaatst: 23 Apr 2011 17:47 Onderwerp:
| |

|
RDR is toch ontwikkeld door een ander Rockstar team dan GTA IV? Dan zou er dus best van beide een vervolg kunnen komen.
Ik wacht gewoon rustig op de onthulling (geruchten doen me niet zo veel) en kijk dan of de game me aanspreekt. Als het weer zoiets wordt als GTA IV, dan nee dank u. |
|
Terug naar boven |
|
|
KingLikesCookies |
Geplaatst: 23 Apr 2011 20:00 Onderwerp:
| |

|
PS3gamerXD schreef: | RDR is toch ontwikkeld door een ander Rockstar team dan GTA IV? Dan zou er dus best van beide een vervolg kunnen komen.
Ik wacht gewoon rustig op de onthulling (geruchten doen me niet zo veel) en kijk dan of de game me aanspreekt. Als het weer zoiets wordt als GTA IV, dan nee dank u. | Jup, RDR is ontwikkeld door Rockstar San Diego terwijl vrijwel alle GTA's hoofdzakelijk door Rockstar North zijn gemaakt. Er hebben wel andere devs van Rockstar aan RDR meegeholpen, zo heeft Dan Houser (jeweetwel, een van de oprichters van Rockstar) het verhaal van RDR meegeschreven.
Oh en op beide zie ik wel een sequel komen. De vraag is alleen welke er eerst komt, want het zou natuurlijk raar zijn mochten ze beiden kort na elkaar releasen. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 23 Apr 2011 20:07 Onderwerp:
| |

|
PS3gamerXD schreef: | Ik wacht gewoon rustig op de onthulling (geruchten doen me niet zo veel) en kijk dan of de game me aanspreekt. Als het weer zoiets wordt als GTA IV, dan nee dank u. |
Zal niet gebeuren, daarvoor hoef je alleen al maar te kijken naar de 2 uitbreidingen. |
|
Terug naar boven |
|
|
PS3gamerXD |
Geplaatst: 23 Apr 2011 20:50 Onderwerp:
| |

|
ninodude schreef: | PS3gamerXD schreef: | Ik wacht gewoon rustig op de onthulling (geruchten doen me niet zo veel) en kijk dan of de game me aanspreekt. Als het weer zoiets wordt als GTA IV, dan nee dank u. |
Zal niet gebeuren, daarvoor hoef je alleen al maar te kijken naar de 2 uitbreidingen. |
Oh ja, da's waar ook. Gelukkig maar. Alleen hoop ik wel op een leukere setting. Vice City of San Andreas zouden leuk zijn, maar iets nieuws lijkt me het beste. Liberty City vind ik maar een saaie, depressieve stad.
KingLikesCookies schreef: | Oh en op beide zie ik wel een sequel komen. De vraag is alleen welke er eerst komt, want het zou natuurlijk raar zijn mochten ze beiden kort na elkaar releasen. |
Ik denk eerlijk gezegd dat er deze generatie geen sequel meer komt op RDR. Misschien nog wel een nieuwe Midnight Club trouwens. |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 24 Apr 2011 10:19 Onderwerp:
| |

|
als het teruggaat naar gameplay van vice city/san andreas ja, als het weer zoals liberty city is nee. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 24 Apr 2011 10:36 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
ninodude schreef: | PS3gamerXD schreef: | Ik wacht gewoon rustig op de onthulling (geruchten doen me niet zo veel) en kijk dan of de game me aanspreekt. Als het weer zoiets wordt als GTA IV, dan nee dank u. |
Ik heb ze niet gespeeld, wat is er zo anders aan de uitbreidingen? |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 24 Apr 2011 12:12 Onderwerp:
| |

|
Vooral The Ballad of Gay Tony is erg 'over-the-top' en doet soms erg denken aan Vice City zelfs. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|