Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende  
Hunterr BerichtGeplaatst: 28 Mei 2011 19:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Nov 2010
Berichten: 43

Na ik dacht ik kom nog even langs en ik kom even een gameplay filmpje droppen enjoy. Het is niet lang

http://www.youtube.com/watch?v=fGajF9Kgu8A&feature=player_embedded
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 28 Mei 2011 22:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Hunterr schreef:
Na ik dacht ik kom nog even langs en ik kom even een gameplay filmpje droppen enjoy. Het is niet lang

http://www.youtube.com/watch?v=fGajF9Kgu8A&feature=player_embedded


Wooooowwww, sugoi.
Arigato gozai masu.

Die 2de track tijdens de battles is ook van een andere Tales game.
Battle system ziet er goed uit, snel enzo.
Special Arte attacks, zou je wel weer moeten activeren met Skills.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 28 Mei 2011 23:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Hunterr schreef:
Na ik dacht ik kom nog even langs en ik kom even een gameplay filmpje droppen enjoy. Het is niet lang

http://www.youtube.com/watch?v=fGajF9Kgu8A&feature=player_embedded


Nice !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 29 Mei 2011 20:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Spel komt uit op 8 september, dat is vroeger dan ik dacht.

http://www.4gamer.net/games/117/G011720/20110528003/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 29 Mei 2011 20:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

OH MY GOD CHECK DIE PS3
Die ga ik halen man, als ik terug kom vanuit Japan bestel ik die gelijk.
PS3 editie(Tales of Xillia X Edition

8 SEPTEMBER 2011, i can't fucking wait man.

Thanks voor de link.

Zoals je dus ziet krijgt ook net als Graces F en Vesperia ook exclusive costumes van andere Bandai/Namco animes/games.

UPDATE, heb net ff een mailtje gestuurd naar mijn neef of hij weet hoe duur zo'n PS3 gaat kosten, hij gaat me terug mailen denk morgen.
Hij neemt de prijs aan net als die van Final Fantasy XIII Lightning Edition.
Met alle kosten, heb er best veel voor over.
Lightning Edition heb ik zelf ook al van 550 euro.
Nog goedkoop eigenlijk(600 euro bij PS3 release, zonder game, zonder dualshock 3, geen 250GB).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Hunterr BerichtGeplaatst: 30 Mei 2011 08:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Nov 2010
Berichten: 43

Mensen nog een gameplay trailer deze is een stukje langer

http://www.youtube.com/watch?v=mzXCfwE6TMY&feature=channel_video_title
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 30 Mei 2011 08:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Ga je ook importeren zekers of niet,
mooi dat de damage system weer net als Vesperia is en niet zoals Graces/Hearts en Rebirth.

Ik hoop niet de de 14de Tales game snellere battles krijgt, vondt Graces al snel, Xillia zieter er uit dat deze nog sneller wordt, niet dat het lelijk is maar dan sla je alle kanten ope met ald ie licht flitsen en Japanse kreten in de strijd gooien.

Kijk als Sqaure Enix ook ff sneller hun games afmaken als FFXIII-2 en VSXIII/Type-0 en KH3D.

Xillia is nog niet al te lang aangekondigt en hij komt nu binnekort uit in Japan, de seiyuu is al ingesproken zo te horen, alles is er al.
Wat dat betreft mag hij wel komen, 8 September is wat ik echt niet verwacht had, dacht eerder November/December 2011.

Dit jaar veel Tales nieuws, Xillia PS3 release Japan//the Abyss 3DS release Japan//Graces F en the Abyss aankondiging voor USA en EU//Tales of Symphonia OVA Japanse release.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Hunterr BerichtGeplaatst: 30 Mei 2011 11:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Nov 2010
Berichten: 43

Ja deze ga ik zeker importeren. Wel de *asian * versie die zijn meestal veel goedkoper en er zit 0,0 verschil in. Wel moet ik hopen dat die preorder bonus erbij zit anders pech gehad. Heb toch niet veel games op de planning staan.

Ik heb weinig vertrouwen in namco dat ze de game hierheen halen maar ik weet nie alle games die een beetje met *team symphonia* zijn hier uitgekomen. Als ze deze niet in het westen uitbrengen ja sorry dan blijven ze lomp bezig. Ik wel nie verwend overkomen maar als je een Wii port naar Europa brengt en dan zo game laat schieten echt dom.

Anders moeten ze de Tales serie maar aan NIS america overlaten. Dat hebben ze ook bij de Ar tonelico games gedaan.

En hopelijk blijven ze op 1 Console. Wil nooit meer een Tales game op de 360 spelen wat een halve game was dat zeg.

Ah sorry mensen er was ook een CS trailer.
http://www.youtube.com/watch?v=Q_a0bCpnoU4&feature=player_embedded
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 30 Mei 2011 17:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

In dat trailer is dat die opening song door Hamasaki,
vet geweldig, de nummer Progress.
Ze heeft de nummer NIET verpest, ze heeft namelijk een paar tracks die saai waren.

Ik zelf ga de Tales of Xillia X Edition Japanse versie proberen aan te schaffen, ligt aan de prijs met de douane en invoer kosten.
(ben van plan niet meer dan 700 euro uit te geven voor die paket).

Voor die pre order, bij Graces F kreeg je hem wel(Asian Version)(een code voor een theme op PS3 en 3 costumes in game).

Voor mij maakt het niks uit of deze hier komt, ik vermaak me er zeker mee.
Ik wil helemaal geen deel meer op de Wii of 360, Graces op de Wii)de besturing werkte niet echt mee' 360 niet de controller is saai.
Playstation rules.
Ik denk van niet vanwege Graces F en the Abyss die hier al komen.
Of je moet echt gelofen in Namco dat ze 3 Tales games aankondigen.

Die trailers zouden wel via de PSN te downloaden zijn als die weer ooit online komt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Hunterr BerichtGeplaatst: 30 Mei 2011 21:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Nov 2010
Berichten: 43

dantekloon schreef:
In dat trailer is dat die opening song door Hamasaki,
vet geweldig, de nummer Progress.
Ze heeft de nummer NIET verpest, ze heeft namelijk een paar tracks die saai waren.

Ik zelf ga de Tales of Xillia X Edition Japanse versie proberen aan te schaffen, ligt aan de prijs met de douane en invoer kosten.
(ben van plan niet meer dan 700 euro uit te geven voor die paket).

Voor die pre order, bij Graces F kreeg je hem wel(Asian Version)(een code voor een theme op PS3 en 3 costumes in game).

Voor mij maakt het niks uit of deze hier komt, ik vermaak me er zeker mee.
Ik wil helemaal geen deel meer op de Wii of 360, Graces op de Wii)de besturing werkte niet echt mee' 360 niet de controller is saai.
Playstation rules.
Ik denk van niet vanwege Graces F en the Abyss die hier al komen.
Of je moet echt gelofen in Namco dat ze 3 Tales games aankondigen.

Die trailers zouden wel via de PSN te downloaden zijn als die weer ooit online komt.


Hopelijk geven ze naast een trailer ook een mooie demo
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 30 Mei 2011 21:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Heb je best kans op, hoop ik ook.
Er zullen minstens 3 trailers verschijnen op de PSN en de demo.
net als bij Graces f en Vesperia die beide 3 trailers hebben en een demo.
De rest zou bestaan uit DLC(wapens/acc./armor/items/costumes).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
elemeNt BerichtGeplaatst: 30 Mei 2011 21:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 30 Mei 2011 22:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

elemeNt schreef:


Hebben we al gezien, Deep_But_Stupid had de link er al neer gezet,
vette PS3 he, krijgen wij helaas toch niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Snakesonic BerichtGeplaatst: 31 Mei 2011 11:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Feb 2007
Berichten: 188

De ps3 is wel vet, ik heb mijn ps3 altijd rechtop staan, dus ik heb er niet zoveel aan.

Ik heb mijn twijfels nog over de game, als het weer tegen onzichtbare muren lopen is zoals Graces, hmmmm
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 31 Mei 2011 12:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

De game ziet er visueel zwakker uit dan Tales of Vesperia?

Ik weet niet of ik de nieuwste Tales zal halen ik heb nog altijd nachtmerries van de 1.000/1.000 achievements X_X.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Hunterr BerichtGeplaatst: 31 Mei 2011 14:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Nov 2010
Berichten: 43

konnichiwa schreef:
De game ziet er visueel zwakker uit dan Tales of Vesperia?

Ik weet niet of ik de nieuwste Tales zal halen ik heb nog altijd nachtmerries van de 1.000/1.000 achievements X_X.


Hoezo ? Zo erg was het toch niet ? Ik heb platina op de PS3 en het enige wat ik hell vond was dat waitress mini game Speel star ocean 4 dan weet je wat hell is

Wow ontzichtbare muren en nachtmerries van 100 % halen da al denken om een game niet te halen. Als ik zo dacht ken ik niet zo goed de helft van me games nie gekocht hebben
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 31 Mei 2011 14:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Vlieg 10-100.000 Km (dat makkelijk 10-15 uur kan duren)
Haal alle bonusobjectives in battles (lekker frustrerend als het niet lukte en je het opnieuw moest proberen);.
- Speel de game uit onder de 15 uur;.
- Verslaag chapter 1 baas onder de 15 uur

Enz...

Je bent makkelijk een extra 100 uur kwijt om alles uit de game te halen;..Een 100 uur waarin de helft van je tijd je niet meer zit te amuseren.

Ja is best wel erg zeker als het zaken zijn die je moet doen om vanalles te unlocken in de game.


En SO4 vind ik rotzooi daar begin ik niet aan maar achievements zoals vind elke item zijn dan ook klote;.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Hunterr BerichtGeplaatst: 31 Mei 2011 16:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Nov 2010
Berichten: 43

konnichiwa schreef:
Vlieg 10-100.000 Km (dat makkelijk 10-15 uur kan duren)
Haal alle bonusobjectives in battles (lekker frustrerend als het niet lukte en je het opnieuw moest proberen);.
- Speel de game uit onder de 15 uur;.
- Verslaag chapter 1 baas onder de 15 uur

Enz...

Je bent makkelijk een extra 100 uur kwijt om alles uit de game te halen;..Een 100 uur waarin de helft van je tijd je niet meer zit te amuseren.

Ja is best wel erg zeker als het zaken zijn die je moet doen om vanalles te unlocken in de game.


En SO4 vind ik rotzooi daar begin ik niet aan maar achievements zoals vind elke item zijn dan ook klote;.



Versla de baas onder lv 15

JA daarom was de xbox versie ook zuig op de PS3 kon je deze zooo makkelijk halen en daarom was de PS3 versie ook beter op de xbox heb ik 800 punten ofzo en op de PS3 heb ik platina

Op de ps3 kon je alle dialogen skippen en al die boss fights kon je terug herhalen maar dat is zooo makkelijk als je lv 90 bent kan je alles met 2 vingers in je neus halen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 31 Mei 2011 19:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Dus beter gezegd, op de makkelijke van de twee versies lukt het je wel en toch geef je kritiek op Konnichiwa die het op de moeilijke doet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 31 Mei 2011 19:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

konnichiwa schreef:
Vlieg 10-100.000 Km (dat makkelijk 10-15 uur kan duren)
Haal alle bonusobjectives in battles (lekker frustrerend als het niet lukte en je het opnieuw moest proberen);.
- Speel de game uit onder de 15 uur;.
- Verslaag chapter 1 baas onder de 15 uur

Enz...

Je bent makkelijk een extra 100 uur kwijt om alles uit de game te halen;..Een 100 uur waarin de helft van je tijd je niet meer zit te amuseren.

Ja is best wel erg zeker als het zaken zijn die je moet doen om vanalles te unlocken in de game.


En SO4 vind ik rotzooi daar begin ik niet aan maar achievements zoals vind elke item zijn dan ook klote;.


De meeste trophies/achievements kun je pas halen naar meerdere playtroughs.
Zo moet je bijvoorbeeld als je Clear Chapter 1 under level 15, in de grade menu 1/2 level kiezen om slomer levels omhoog te gaan.

Beat the game under 15 hours, kies in de grade menu dat je veel sneller omhoog gaat, en synthesize in de shop in het begin van de game running shoes om iets harder te rennen, PS3 kun je de scenes weg skippen(scheelt heel veel).

Konnichiwa, ik heb nog geen platina maar heb er wel minstens 279 uur over gedaan.

wat Hunterr al zij over die waitress mini game, heel veel pause en pen+papier gebruiken als je de Japanse versie speelt.
Ik heb ze gelukkig gehaald van alle personages die de mini-game kunnen spelen voor titles.

Level 90 geld niet voor de 2 Ex dungeons, terwijl de PS3 only ex dungeon op het eind best pittig is, en dat je rond level 150 moet zitten.
Met 10x Exp moet het lukken.

En over de fly zoveel KM, in de PS3 krijg je hem volgens mij eerder.
is aangepast, is nu 50,000 KM lopen/vliegen.

de combo is aangepast, in de 360 is het 100 hit combo, PS3 is dat 150 hit combo, maar dat is stom in de 360 versie omdat je bij 150 ook een title krijgt.

De 23 Secret Missions(25 in PS3), die zijn geweldig om te halen.

Ik mis zelf alleen nog
Activate all save spots(ik mis er telkens eentje).
Collect all items
Collect all titles
Wear bunny ears for Yuri, Rita, Estelle, Judith for 5 hours in party.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Hunterr BerichtGeplaatst: 31 Mei 2011 22:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Nov 2010
Berichten: 43

Joni Philips schreef:
Dus beter gezegd, op de makkelijke van de twee versies lukt het je wel en toch geef je kritiek op Konnichiwa die het op de moeilijke doet.


Xbox was gewoon een op beta versie en de kale versie vond ik en saai ( althans na het spelen van de ps3 versie je miste gewoon mij lieve kleine pirate meid )
mwah was nie echt kritiek Vind het beetje vaag om daarvoor geen game te halen


Laatst aangepast door Hunterr op 31 Mei 2011 22:32; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 31 Mei 2011 22:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Hunterr schreef:
Joni Philips schreef:
Dus beter gezegd, op de makkelijke van de twee versies lukt het je wel en toch geef je kritiek op Konnichiwa die het op de moeilijke doet.


Nou op de xbox heb ik het ook nooit gedaan Mwah was niet echt kritiek hij heeft gewoon de verkeerde versie Iedereen met de xbox versie ik ook eerst


Je hebt wel gelijk, ik ook heb nog steeds de XBox versie.
saai.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 31 Mei 2011 22:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Als iemand wilt weten wat ongeveer de nieuwe content zijn in Tales of Vesperia, heb ik deze een tijdje geleden gemaakt.

http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?t=6935
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 01 Jun 2011 06:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

De Tales of Xillia PS3 blijkt maar 160GB te hebben, maar toch aanschaffen, minder dan ik dacht.
Dacht eerder 250 GB net als Lightning Edition(FFXIII).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 02 Jun 2011 19:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Laatste offtopic-bericht: Kan iemand me even vertellen hoelang een bestelling van Playasia/Yesasia duurt?

Bij mij duurt het namelijk ongeveer 9 à 11 dagen, is dat normaal?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 8

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group