Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende  
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 13 Feb 2011 19:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

LoL @ Poll.
Niemand verwacht dat dit hier uitkomt.
1 voordeel, tis alleen maar beter als dat wel gebeurt.
Enige wat we kunnen doen is afwachten. Zoals altijd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2011 17:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

zoals bij vele reacties van mij bij dit spel, zal ik em gelijk pre-orderen zodra ik em ook maar spot op play-asia, yesasia of welke import site dan ook

ik houd het dan bij de japanse versie

ik heb besloten om de spellen, Ar Tonelico III, Tales Of Graces F, Xenoblade (Mocht ie hier komen), The Last Story (Idem) & nog een aantal spellen niet nog een keer te gaan kopen.

a) je zegt het zelf al de japanse voice acts zijn beter.
b) ik heb doordat ik de japanse + Europese versie kocht van zowat elk spel, alleen maar dubbele games.
c)toch maar eens een cursus japans doen ofzo ... zal ook een hoop dubbele games schelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2011 20:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Ik koop regelmatig ook zelfde games als de game goed is.
Tales of Xillia als ie ook EU komt koop ik hem direct, maar this afwachten of hij hier dergelijk wel komt, maar heb de hoop al op gegeven om de Tales of series buiten Japan.
This nog wel een wonder dat Graces F nog buiten Japans komt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 24 Mei 2011 06:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Wie wacht er nog meer op de volgende Tales games.
Tales of Xillia Japanse PS3 versie
Tales of Graces F Amerikaanse//Europese PS3 versie
Tales of the Abyss Japanse 3DS versie
Tales of the Abyss Amerikaanse//Europese 3DS versie

Ik zelf koop ze allemaal.
Op Xillia wacht ik het meest op.
Jullie dan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 24 Mei 2011 13:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

ik wacht op de japanse Releases Van Tales Of The Abyss & Tales Of Xillia

Bij Tales Of The Abyss Koop Ik Gelijk Een Japanse 3DS Aangezien Ik Toch Bijna Alleen Japanse Games Speel.

Geen Zin Om Dan Ook Nog Eens Een Europese 3DS Aan Te Schaffen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 24 Mei 2011 13:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

scorpio23-b schreef:
ik wacht op de japanse Releases Van Tales Of The Abyss & Tales Of Xillia

Bij Tales Of The Abyss Koop Ik Gelijk Een Japanse 3DS Aangezien Ik Toch Bijna Alleen Japanse Games Speel.

Geen Zin Om Dan Ook Nog Eens Een Europese 3DS Aan Te Schaffen.


Ik ga ongeveer hetzelfde doen.
Xillia wordt waarschijnlijk mijn eerste Tales of-game, Abyss zal helaas moeten wachten aangezien ik in 2012 nog geen 3DS wil kopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 24 Mei 2011 16:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

scorpio23-b schreef:
ik wacht op de japanse Releases Van Tales Of The Abyss & Tales Of Xillia

Bij Tales Of The Abyss Koop Ik Gelijk Een Japanse 3DS Aangezien Ik Toch Bijna Alleen Japanse Games Speel.

Geen Zin Om Dan Ook Nog Eens Een Europese 3DS Aan Te Schaffen.


Dat heb ik ook, speel liever Japanse games.
Ik koop de mijne pas eind Juli 2011 omdat ik dan zelf in Japan zit, anders had ik hem ook wel bestelt.
Tales of Xillia is op de release gelijk van mij.

Europese 3DS koop ik pas als er goede JRPGs voor te vinden zijn,
Kingdom Hearts 3D//Tales of the Abyss meer kan ik niet op noemen.
Zielig Europa.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 24 Mei 2011 16:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Deep_But_Stupid schreef:
scorpio23-b schreef:
ik wacht op de japanse Releases Van Tales Of The Abyss & Tales Of Xillia

Bij Tales Of The Abyss Koop Ik Gelijk Een Japanse 3DS Aangezien Ik Toch Bijna Alleen Japanse Games Speel.

Geen Zin Om Dan Ook Nog Eens Een Europese 3DS Aan Te Schaffen.


Ik ga ongeveer hetzelfde doen.
Xillia wordt waarschijnlijk mijn eerste Tales of-game, Abyss zal helaas moeten wachten aangezien ik in 2012 nog geen 3DS wil kopen.


Eerste Tales of game, je moet meer delen gaan spelen voornamelijk Vesperia en Graces F, ook is Innocence//Hearts//Symphonia//The Abyss echt goede Tales games.
Graces op de Wii is waardeloos, de besturing in battles.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 24 Mei 2011 16:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Tja ik ben wel niet veel met videogames bezig en zeker nu de zomervakantie er bijna is.

Misschien dat ik nog in september of oktober een Tales-game speel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 26 Mei 2011 13:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Vraagje trouwens: Welke website is beter voor import, Yesasia of Playasia?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 26 Mei 2011 16:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Ik zelf heb alleen nog Play asia gebruikt.
Maar volgens mij maakt het geen verschil.

Play Asia betaal je ook gewoon alleen verzend kosten.
Geen andere kosten, PSP en PS3 weet ik nietm er was toen een tijd dat Play Asia geen PS3-PSP games naar Europa mochten versturen, nu wel weer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 26 Mei 2011 16:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

ik zelf gebruik altijd yesasia.

de site is misschien iets duurder als play-asia met 1 voordeel, bij bijna al hun spullen is het free international shipping.
dus geen last van duane kosten & Invoersrechten etc.
en geen verzends kosten.

zover zeer tevreden, altijd m'n spullen netjes gekregen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 26 Mei 2011 22:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

scorpio23-b schreef:
ik zelf gebruik altijd yesasia.

de site is misschien iets duurder als play-asia met 1 voordeel, bij bijna al hun spullen is het free international shipping.
dus geen last van duane kosten & Invoersrechten etc.
en geen verzends kosten.

zover zeer tevreden, altijd m'n spullen netjes gekregen.


Maar hoe kan dat, ik heb al een paar keer via Play Asia bestelt, maar nog nooit douane kosten enzo betaalt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 26 Mei 2011 22:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

scorpio23-b schreef:
ik zelf gebruik altijd yesasia.

de site is misschien iets duurder als play-asia met 1 voordeel, bij bijna al hun spullen is het free international shipping.
dus geen last van duane kosten & Invoersrechten etc.
en geen verzends kosten.

zover zeer tevreden, altijd m'n spullen netjes gekregen.

Gebruik zelf ook altijd YESAsia. Een erg net bedrijf! Nooit kunnen klagen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 26 Mei 2011 23:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Nou, mijn eerste ervaring met Yesasia was nochtans meteen pech. Lol.

moest echt heel lang wachten en blijkbaar was het spel verloren geraakt bij de post. het duurde welgeteld 2 maanden voor ik het spel kreeg, lol.

kan een keertje gebeuren maar het maakte me wel een beetje pissig en ik blijf nu altijd een soort wantrouwen hebben tegenover Yesasia ook al weet ik dat zij er op zich niks aan konden doen.

de andere 2 producten kwamen wel netjes op tijd... nou ja ongeveer toch maar het wantrouwen blijft er wel een beetje bij mij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 27 Mei 2011 00:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

dantekloon schreef:
scorpio23-b schreef:
ik zelf gebruik altijd yesasia.

de site is misschien iets duurder als play-asia met 1 voordeel, bij bijna al hun spullen is het free international shipping.
dus geen last van duane kosten & Invoersrechten etc.
en geen verzends kosten.

zover zeer tevreden, altijd m'n spullen netjes gekregen.


Maar hoe kan dat, ik heb al een paar keer via Play Asia bestelt, maar nog nooit douane kosten enzo betaalt.


Geen flauw idee hoe dat kan.

het enige wat ik me kan bedenken is dat de totaal prijs onder de €25 geen douane of invoerrechten hoeft te betalen.
boven de €25 alleen de douanekosten geloof ik, en als je boven de €150 zit moet je alles betalen.

dat is wat ik begrepen heb.

maar misschien dat ook Play-Asia free international shipping heeft.

ik begrepen via ervaringen van anderen dat die wel douane en invoerrechten moesten betalen. (Tenminste de ene keer wel, en andere keer niet)

ik heb er 1 keer pvc beeldjes van tales of vesperia gekocht en ook geen last gehad van extra kosten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 27 Mei 2011 00:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

volgens mij zijn de douanekosten gewoon willekeurig... maar als je onder een bepaald bedrag zit (20-30 euro bij veel sites) heb je blijkbaar minder tot zelfs geen kans. dat is bij Zavvi zo namelijk, maar dat komt dan weer omdat spellen onder 22 euro uit een ander eiland worden verzonden, eentje binnen de Europese unie.

Je moet er wat geluk in hebben denk ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 27 Mei 2011 06:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Oke ligt aab de bedrageb dus, ik heb namelijk alleen maar spul nog gekocht onder de 25 euro.
Yesasia wordt het dan voor mij, binnekort ff een account maken op die site.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mafusto BerichtGeplaatst: 27 Mei 2011 09:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Deep_But_Stupid schreef:
volgens mij zijn de douanekosten gewoon willekeurig... maar als je onder een bepaald bedrag zit (20-30 euro bij veel sites) heb je blijkbaar minder tot zelfs geen kans. dat is bij Zavvi zo namelijk, maar dat komt dan weer omdat spellen onder 22 euro uit een ander eiland worden verzonden, eentje binnen de Europese unie.

Je moet er wat geluk in hebben denk ik.

Zavvi zit gewoon in GB dus in de EU en daardoor hoef je geen douanerechten en ook geen omzetbelasting te betalen.

Buiten de EU landen hoef je niks bij te betalen zolang de waarde van de aankoop (zonder verzendkosten, verzekeringen en wat je nog meer aangesmeerd kan krijgen ) onder €22 is. Is de aankoop waarde hoger dan €22 maar lager dan €150 euro dan betaal je alleen omzetbelasting. (Dit is 19% over het gehele bedrag incl verzendkosten en verzekeringskosten.)

Als je een aankoop hebt van boven de €150, betaal je ook nog douanerechten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
@HatersWillBeLovers BerichtGeplaatst: 27 Mei 2011 10:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2011
Berichten: 70

Mafusto schreef:
Deep_But_Stupid schreef:
volgens mij zijn de douanekosten gewoon willekeurig... maar als je onder een bepaald bedrag zit (20-30 euro bij veel sites) heb je blijkbaar minder tot zelfs geen kans. dat is bij Zavvi zo namelijk, maar dat komt dan weer omdat spellen onder 22 euro uit een ander eiland worden verzonden, eentje binnen de Europese unie.

Je moet er wat geluk in hebben denk ik.

Zavvi zit gewoon in GB dus in de EU en daardoor hoef je geen douanerechten en ook geen omzetbelasting te betalen.
Nee, die zitten op het Isle of Man waar ze niet vallen onder de Britse BTW wetgeving en hun prijzen zo laag zijn. Het Isle of Man heeft echter een speciale overeenkomst met de EU zodat douanekosten niet betaald dienen te worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 27 Mei 2011 10:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

@HatersWillBeLovers

My bad. Het is idd een afhankelijk gebied. Isle of Man heeft de vele voordelen omdat het in GB ligt Daarom dacht ik ook gelijk dat het een onderdeel van GB was.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 27 Mei 2011 14:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Wel on-topic blijven he.

Zijn jullie ook benieuwt hoe de openings track zou gaan worden die door Ayumi Hamasaki wordt gezongen.

Hier een paar links van haar oudere tracks,
http://www.youtube.com/watch?v=Qz9mW-EZJdI

http://www.youtube.com/watch?v=YYBYJEo7wY0&feature=related

Als ik de track van de eerste link hoor, dan heb ik weinig vertrouwen, maar de 2de vindt ik beter.
Ik hoop dat ze niet de opening van Tales of Xillia zou gaan verpesten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 27 Mei 2011 22:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Ik vind de tweede ook mooier. Gebruikt elk "Tales of"-spel trouwens een echt lied voor de intro?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 27 Mei 2011 22:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Deep_But_Stupid schreef:
Ik vind de tweede ook mooier. Gebruikt elk "Tales of"-spel trouwens een echt lied voor de intro?


In Japan, ja.
In Amerika+Europa word er anders gedaan, ene keer is het zelfde track dan zonder vocals, of een track dat gemaakt is door de Tale composer.
Vesperia heeft namelijk het in het Engelse vertaalt.

Kijk maar naar deze 2 links,
Tales of Symphonia USA+EU
http://www.youtube.com/watch?v=w1_LUgcdHew

Tales of Symphonia Japan
http://www.youtube.com/watch?v=vuSwt3GWNrQ

Maar wat mooiste is, dat de zanger/zangeressen vaak beroemd heden zijn die dergeljik goed kunnen zingen.
(Day After Tomorrow/Misono Koda/Bonnie Pink/Kokia/DEEN/Girl Next Door/Back-On/BoA/Bump of Chicken en nog veel meer).

Graces F krijgt neem ik aan de Engels talige versie van Mamoritai-White Wishes omdat ze die toen al had vertaalt in het Engels.

In Europa/Amerika is er nog maar 1 game met vocals in de openings track en dat is de Engelse versie van Vesperia.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 27 Mei 2011 22:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

En deze vindt ik nog de beste die wordt gebruikt in de game
Tales of the World Radiant Mythology 3 voor PSP.

http://www.youtube.com/watch?v=Yq973zVrTXI
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 8

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group