Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
dannyveno BerichtGeplaatst: 31 Okt 2010 19:27    Onderwerp: Gamed Member Awards 2010 Stemtopic Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 3614

Gamed User Awards Stemtopic

Geachte forumleden,

Ik heet u van harte welkom in het 'Gamed User Awards Stemtopic'. De Gamed User Awards is een event dat vanaf heden elk jaar plaats zal vinden in de laatste drie maanden van het jaar. De uitverkorenen krijgen een ere plek in de legendarische 'Hall of Fame' waarin alleen plek is voor echte winnaars.

In veertien categorieën kunt u één lid nomineren. Je hoeft niet in elke categorie te stemmen, je mag er gerust enkele overslaan. Na de vervaldatum van de nominaties zullen wij alle punten optellen en in elke categorie de top drie eruit halen zodat zij voor de titel mogen gaan strijden in de daaropvolgende stemronde. Hier mag je maar op één persoon stemmen, de persoon waarop het meest wordt gestemd wint uiteindelijk in de bijbehorende categorie en krijgt een plek in de 'Hall of Fame'.

De nominatieronde loopt van:
1-11-10 -> 1-12-10

Winnaars
Naast dat de winnaars een eervolle vermelding krijgen in de Hall of Fame worden zij, als zij willen, in de spotlight gezet op de frontpage. In een gloednieuwe reeks artikelen kijken wij wie de personen zijn in de redactie en achter de nicknames op het forum. Dit is natuurlijk alleen als jij dat wilt, je mag zelf weten hoeveel je vertelt en vanzelfsprekend hoeft je pincode niet vermeld te worden. Met de winnaars wordt na 5 januari contact opgenomen.

Regels
- Je mag niet op jezelf stemmen.
- Stemmen mag alleen in daarvoor bestemde topics.
- Stemmen die buiten de gestelde termijn worden gepost tellen niet mee.
- Leden die stiekem meerdere keren stemmen worden gediskwalificeerd.
- Ruziezoekers worden gediskwalificeerd.
- (Eind-)Redacteurs zijn uitgesloten van deelname.
- Je moet een geregistreerd lid zijn om te kunnen deelnemen.
- Stemmen die geen gebruik maken van het invulformulier worden niet meegerekend.
- Je moet bij het stemmen de volledige naam invullen van het Gamed-lid, inclusief leestekens en hoofdletters.

Categorieën
Er kan gestemd worden in de volgende twintig categorieën, gesorteerd op leden en forum.

Leden Awards

- De Behulpzame
De persoon die volgens jou het meest voor iedereen klaar staat in voor- en tegenspoed.

- De Bikkel
De persoon die volgens jou meer 's nachts op is dan overdag.

- De Creatieveling
De persoon die volgens jou de mooiste dingen creëert met PhotoShop, 3D programmas, pen en papier en dergelijke dingen.

- De Grammar Nazi
De persoon die volgens jou het beste ABN spreekt, inclusief interpunctie.

- De Grappige
De persoon die volgens jou de meeste humor heeft en deze op de juiste manier weet te brengen.

- De Fanboy
De persoon die volgens jou de grootste fanboy is en altijd de tegenpartij afsnauwt.

- De Favoriet
De persoon die jij het meeste mag, om welke reden dan ook.

- Het Hardst GekookteEi
De persoon die volgens jou erg hardleers is en maar door blijft gaan zonder zich iets van anderen aan te trekken.

- De Intellectueel
De persoon die volgens jou het meeste verstand van games heeft en alles wat daar toe behoort.

- De Intelligente
De persoon die volgens jou de meest snuggere opmerkingen geeft in discussies.

- De Japanner
De persoon die volgens jou de meeste kennis over Japan en Anime/Manga heeft.

- De Medialiefhebber
De persoon die volgens jou de meeste kennis heeft over televisieprogramma's, muziek en films.

- De Nieuwkomer
De persoon die zich in 2009 heeft aangemeld en zich het best heeft aangepast aan de Gamed stijl.

- De Ondergewaardeerde
De persoon die ondergewaardeerd wordt en geen of weinig andere nominaties heeft, terwijl hij dit volgens jou wel verdient.

- De Spamkoning
De persoon die volgens jou de meest nutteloze berichten op posts in een erg grote hoeveelheid.

- De Sportliefhebber
De persoon die volgens jou de meeste kennis heeft over sport en sporters.

- De Vriendelijke
De persoon die volgens jou altijd goed gehumeurd is en nooit mensen zal afsnauwen.

Forum Awards

- De Avatar
Welke avatar vond jij dit jaar het mooist en wie droeg de desbetreffende avatar met zich?

- De Opmerking
Welke opmerking is jou het meest bijgebleven. Inclusief de naam van het lid dat de post maakte, postnummer van post en de topicnaam.

- Het Topic
Het topic dat volgens jou het origineelst, leukst, grappigst, nutteloos e.d. was.

Stemmen

Voor het stemmen zult u gebruik moeten maken van onderstaand invulformulier dat u kunt kopiëren en plakken in uw tekstinvoervak. Ik wens jullie allemaal veel succes met het uitkiezen van jullie helden!

Code:

[u]Leden Awards[/u]

[b]De Behulpzame:[/b]
[b]De Bikkel:[/b]
[b]De Creatieveling:[/b]
[b]De Grammar Nazi:[/b]
[b]De Grappige:[/b]
[b]De Fanboy:[/b]
[b]De Favoriet:[/b]
[b]Het Hardst GekookteEi:[/b]
[b]De Intellectueel:[/b]
[b]De Intelligente:[/b]
[b]De Japanner:[/b]
[b]De Medialiefhebber:[/b]
[b]De Nieuwkomer:[/b]
[b]De Ondergewaardeerde:[/b]
[b]De Spamkoning:[/b]
[b]De Sportliefhebber:[/b]
[b]De Vriendelijke:[/b]

[u]Forum Awards [/u]

[b]De Avatar:[/b]
[b]De Opmerking:[/b]
[b]Het Topic:[/b]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 31 Okt 2010 19:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Leden Awards

De Behulpzame: Ninodude
De Bikkel: Nickdhnick
De Creatieveling: GekooktEi
De Grammar Nazi:
De Grappige: Paintskillz
De Fanboy: Tristan Gameplaya
De Favoriet:
Het Hardst GekookteEi: D:
De Intellectueel:
De Intelligente:
De Japanner: Dantekloon
De Medialiefhebber: Everybody_lies
De Nieuwkomer: Joraaaan
De Ondergewaardeerde:
De Spamkoning: Danny Ouderling
De Sportliefhebber:
De Vriendelijke: Mafusto

Forum Awards

De Avatar: Paintskillz's Robot
De Opmerking:
Het Topic: +/- Topic

Over de rest...

Moet ik nog nadenken


Laatst aangepast door RoaringMdog op 31 Okt 2010 22:35; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joraaaan BerichtGeplaatst: 31 Okt 2010 19:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Mei 2010
Berichten: 1063

Leden Awards

De Behulpzame: Nickdhnick
De Bikkel:
De Creatieveling: GekooktEi
De Grammar Nazi:
De Grappige: PaintSkillz
De Fanboy:
De Favoriet:
Het Hardst GekookteEi: D:
De Intellectueel:
De Intelligente:
De Japanner:
De Medialiefhebber:
De Nieuwkomer: KingLikesCookies
De Ondergewaardeerde:
De Spamkoning: PaintSkillz
De Sportliefhebber:
De Vriendelijke: RoaringMdog

Forum Awards

De Avatar: De eerste vos van GekooktEi
De Opmerking: "Mensen die zich voordoen als mij om zo profielpagina's aan te maken op verschillende datingsites en berichten plaatsen als zijnde homoseksuele personages die mij wel aantrekkelijk vinden. Ik weet natuurlijk niet wie het gedaan heeft, maar ik kan wel zeggen dat ik dit kinderachtig vind en ik er kots- en kotsgenoeg van heb! Hou er alsjeblieft mee op! Je schiet er toch niks op, en je bezorgt er mij enkel overlast door omdat ik steeds tienduizenden mails ontvang met deze onzin. Als jullie het lollig vinden om mij te gebruiken als pispaal door deze streken te flikken, ben ik erg teleurgesteld in de jeugd van tegenwoordig. Ik hoop ten zeerste dat de mensen die deze onzin uithalen, een dodelijk ongeval krijgen. Zien jullie nou niet dat ik gewoon een persoon ben die zijn leven probeert te leiden? Dat is al moeilijk genoeg zonder dat jullie deze streken, die overigens nergens toe zullen lijden, enkel dan mijn woede, uithalen. Hou er alsjeblieft mee op, want ik heb er schijtgenoeg van!" - Remy Lanslots A.k.a Lilyman aka Mr. Awesome aka Remyboy
Het Topic: +/- topic


Laatst aangepast door Joraaaan op 14 Nov 2010 15:39; in totaal 9 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 31 Okt 2010 19:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Leden Awards

De Behulpzame: GekooktEi
De Bikkel:
De Creatieveling: Nickdhnick
De Grammar Nazi: chimnino
De Grappige:
De Fanboy:Tristan gameplaya
De Favoriet: Lawliet, goeie gozer en zal nooit iemand kwaad doen.
Het Hardst GekookteEi:D:
De Intellectueel:
De Intelligente: Joni Philips
De Japanner: MustHaveThisGame
De Medialiefhebber: Joris
De Nieuwkomer: Joraaaan/KingLikesCookies
De Ondergewaardeerde: deathtanz matisk
De Spamkoning:the_dan
De Sportliefhebber: Gezer =(
De Vriendelijke: GekooktEi

Forum Awards

De Avatar:
De Opmerking:
Het Topic: +/- Topic


Laatst aangepast door No'tje op 01 Nov 2010 23:30; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 31 Okt 2010 20:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Leden Awards

De Behulpzame:
De Bikkel: Ik zeg gewoon Divine Rage omdat hij nog maar net mod is.
De Creatieveling: GekooktEi
De Grammar Nazi:
De Grappige:
De Fanboy: Tristan gameplaya
De Favoriet:
Het Hardst GekookteEi: D:, komop die was wel heel makkelijk
De Intellectueel:
De Intelligente:
De Japanner: AmazingShikoku
De Medialiefhebber:
De Nieuwkomer: Joraaaan
De Ondergewaardeerde:
De Spamkoning: Danny Ouderling
De Sportliefhebber:
De Vriendelijke:
Forum Awards

De Avatar:
De Opmerking: "Mensen die zich voordoen als mij om zo profielpagina's aan te maken op verschillende datingsites en berichten plaatsen als zijnde homoseksuele personages die mij wel aantrekkelijk vinden. Ik weet natuurlijk niet wie het gedaan heeft, maar ik kan wel zeggen dat ik dit kinderachtig vind en ik er kots- en kotsgenoeg van heb! Hou er alsjeblieft mee op! Je schiet er toch niks op, en je bezorgt er mij enkel overlast door omdat ik steeds tienduizenden mails ontvang met deze onzin. Als jullie het lollig vinden om mij te gebruiken als pispaal door deze streken te flikken, ben ik erg teleurgesteld in de jeugd van tegenwoordig. Ik hoop ten zeerste dat de mensen die deze onzin uithalen, een dodelijk ongeval krijgen. Zien jullie nou niet dat ik gewoon een persoon ben die zijn leven probeert te leiden? Dat is al moeilijk genoeg zonder dat jullie deze streken, die overigens nergens toe zullen lijden, enkel dan mijn woede, uithalen. Hou er alsjeblieft mee op, want ik heb er schijtgenoeg van!" - Remy Lanslots A.k.a Lilyman aka Mr. Awesome aka Remyboy
Het Topic: Oh Oh Jokertje topic


Laatst aangepast door Paintskillz op 01 Dec 2010 17:45; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 31 Okt 2010 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Feb 2010
Berichten: 1423

Leden Awards

De Behulpzame:
De Bikkel:Dellion
De Creatieveling:GekooktEi
De Grammar Nazi:
De Grappige:Paintskillz
De Fanboy:
De Favoriet:
Het Hardst GekookteEi:eeuhm GekooktEi?
De Intellectueel:
De Intelligente: Robert
De Japanner:
De Medialiefhebber:
De Nieuwkomer:Joraaaan
De Ondergewaardeerde: Aaruman
De Spamkoning: The_dan
De Sportliefhebber:
De Vriendelijke:GekooktEi

Forum Awards

De Avatar:Paintskillz robot
De Opmerking:
Het Topic:


Joker:Robert


Laatst aangepast door KingLikesCookies op 01 Nov 2010 19:11; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 31 Okt 2010 22:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Leden Awards

De Behulpzame:
De Bikkel:
De Creatieveling: GekooktEi
De Grammar Nazi:
De Grappige: Paintskillz (quotetoren mattie)
De Fanboy: Tristan Gameplaya
De Favoriet:
Het Hardst GekookteEi: D:
De Intellectueel:
De Intelligente:
De Japanner: Bewario
De Medialiefhebber: Joris
De Nieuwkomer: King likes cookies
De Ondergewaardeerde: PS3gamerXD
De Spamkoning: the_dan
De Sportliefhebber: Christian Vuye
De Vriendelijke: PS3gamerXD

Forum Awards

De Avatar:
De Opmerking:
Het Topic:


Laatst aangepast door Robert op 01 Dec 2010 17:50; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 31 Okt 2010 22:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Berichten die de regels overtreffen worden verwijderd, zo heb ik het topic net opgeruimd en houden we het overzichtelijk. Bedankt voor de medewerking.

Leden Awards

De Behulpzame:
De Bikkel:
De Creatieveling: Divine Rage
De Grammar Nazi:
De Grappige:
De Fanboy:
De Favoriet:
Het Hardst GekookteEi: D:
De Intellectueel:
De Intelligente:
De Japanner:
De Medialiefhebber:
De Nieuwkomer:
De Ondergewaardeerde:
De Spamkoning: Paintskillz
De Sportliefhebber:
De Vriendelijke:

Forum Awards

De Avatar:
De Opmerking:
Het Topic:

De rest komt nog.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sutefuu BerichtGeplaatst: 31 Okt 2010 22:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Jul 2008
Berichten: 1385

Leden Awards

De Behulpzame:
De Bikkel: ******
De Creatieveling: GekooktEi
De Grammar Nazi:
De Grappige:
De Fanboy: Tristan gameplaya
De Favoriet:
Het Hardst GekookteEi: D:, komop die was wel heel makkelijk
De Intellectueel:
De Intelligente:
De Japanner: AmazingShikoku
De Medialiefhebber:
De Nieuwkomer: Joraaaan
De Ondergewaardeerde:
De Spamkoning: Danny Jongerling
De Sportliefhebber:
De Vriendelijke: Iedereen is hier zo onaardig

Forum Awards

De Avatar:
De Opmerking: "Mensen die zich voordoen als mij om zo profielpagina's aan te maken op verschillende datingsites en berichten plaatsen als zijnde homoseksuele personages die mij wel aantrekkelijk vinden. Ik weet natuurlijk niet wie het gedaan heeft, maar ik kan wel zeggen dat ik dit kinderachtig vind en ik er kots- en kotsgenoeg van heb! Hou er alsjeblieft mee op! Je schiet er toch niks op, en je bezorgt er mij enkel overlast door omdat ik steeds tienduizenden mails ontvang met deze onzin. Als jullie het lollig vinden om mij te gebruiken als pispaal door deze streken te flikken, ben ik erg teleurgesteld in de jeugd van tegenwoordig. Ik hoop ten zeerste dat de mensen die deze onzin uithalen, een dodelijk ongeval krijgen. Zien jullie nou niet dat ik gewoon een persoon ben die zijn leven probeert te leiden? Dat is al moeilijk genoeg zonder dat jullie deze streken, die overigens nergens toe zullen lijden, enkel dan mijn woede, uithalen. Hou er alsjeblieft mee op, want ik heb er schijtgenoeg van!" - Remy Lanslots A.k.a Lilyman aka Mr. Awesome aka Remyboy
Het Topic: Oh Oh Jokertje topic
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 31 Okt 2010 23:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Leden Awards

De Behulpzame:
De Bikkel:
De Creatieveling:
De Grammar Nazi:
De Grappige:
De Fanboy:
De Favoriet:
Het Hardst GekookteEi:
De Intellectueel:
De Intelligente:
De Japanner: Mr. Awesome
De Medialiefhebber:
De Nieuwkomer:
De Ondergewaardeerde:
De Spamkoning:
De Sportliefhebber:
De Vriendelijke:

Forum Awards

De Avatar:
De Opmerking: "Mensen die zich voordoen als mij om zo profielpagina's aan te maken op verschillende datingsites en berichten plaatsen als zijnde homoseksuele personages die mij wel aantrekkelijk vinden. Ik weet natuurlijk niet wie het gedaan heeft, maar ik kan wel zeggen dat ik dit kinderachtig vind en ik er kots- en kotsgenoeg van heb! Hou er alsjeblieft mee op! Je schiet er toch niks op, en je bezorgt er mij enkel overlast door omdat ik steeds tienduizenden mails ontvang met deze onzin. Als jullie het lollig vinden om mij te gebruiken als pispaal door deze streken te flikken, ben ik erg teleurgesteld in de jeugd van tegenwoordig. Ik hoop ten zeerste dat de mensen die deze onzin uithalen, een dodelijk ongeval krijgen. Zien jullie nou niet dat ik gewoon een persoon ben die zijn leven probeert te leiden? Dat is al moeilijk genoeg zonder dat jullie deze streken, die overigens nergens toe zullen lijden, enkel dan mijn woede, uithalen. Hou er alsjeblieft mee op, want ik heb er schijtgenoeg van!" - Remy Lanslots A.k.a Lilyman aka Mr. Awesome aka Remyboy
Het Topic:
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Velqor BerichtGeplaatst: 31 Okt 2010 23:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Leden Awards

De Behulpzame: ninodude
De Bikkel: RoaringMdog
De Creatieveling: Divine Rage , mooie minecraft creaties:9
De Grammar Nazi: GekooktEi
De Grappige: Lawliet
De Fanboy: Tristan gameplaya , Ik gok dat de uitslag al bekend is hierover? =P
De Favoriet: Nickdhnick (minecraft anyone? :p )
Het Hardst GekookteEi: Gekooktei dan maar..
De Intellectueel: ninodude
De Intelligente: Weslii
De Japanner: AmazingShikoku
De Medialiefhebber: Joris
De Nieuwkomer: King likes cookies (hebt het verdiend)
De Ondergewaardeerde: D: (niet altijd even aardig of redelijk, maar voila)
De Spamkoning: the_dan
De Sportliefhebber: Mafusto
De Vriendelijke: Stammetje91

Forum Awards

De Avatar: Danny Ouderling
De Opmerking: "Mensen die zich voordoen als mij om zo profielpagina's aan te maken op verschillende datingsites en berichten plaatsen als zijnde homoseksuele personages die mij wel aantrekkelijk vinden. Ik weet natuurlijk niet wie het gedaan heeft, maar ik kan wel zeggen dat ik dit kinderachtig vind en ik er kots- en kotsgenoeg van heb! Hou er alsjeblieft mee op! Je schiet er toch niks op, en je bezorgt er mij enkel overlast door omdat ik steeds tienduizenden mails ontvang met deze onzin. Als jullie het lollig vinden om mij te gebruiken als pispaal door deze streken te flikken, ben ik erg teleurgesteld in de jeugd van tegenwoordig. Ik hoop ten zeerste dat de mensen die deze onzin uithalen, een dodelijk ongeval krijgen. Zien jullie nou niet dat ik gewoon een persoon ben die zijn leven probeert te leiden? Dat is al moeilijk genoeg zonder dat jullie deze streken, die overigens nergens toe zullen lijden, enkel dan mijn woede, uithalen. Hou er alsjeblieft mee op, want ik heb er schijtgenoeg van!" - Remy Lanslots A.k.a Lilyman aka Mr. Awesome aka Remyboy
Het Topic: Minecraft

Edit ; En voila
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
BeWario BerichtGeplaatst: 01 Nov 2010 09:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Leden Awards

De Behulpzame: Joni
De Bikkel: Nickhdnick
De Creatieveling: Divine Rage en iedereen in het minecraft topic
De Grammar Nazi:
De Grappige: Lawliet
De Fanboy: Tristan gameplaya
De Favoriet: Simon Venneman, for introducing Minecraft
Het Hardst GekookteEi: D:
De Intellectueel: ninodude
De Intelligente:
De Japanner: Bij afwezigheid van Remy: Streetfighter
De Medialiefhebber: Valentino Aledda
De Nieuwkomer: King likes cookies
De Ondergewaardeerde: Lawliet
De Spamkoning: Danny Ouderling (die is denk ik ook wel beslist zo onderhand)
De Sportliefhebber:
De Vriendelijke: Stammetje91

Forum Awards

De Avatar: de vos van GekooktEi
De Opmerking: "Mensen die zich voordoen als mij om zo profielpagina's aan te maken op verschillende datingsites en berichten plaatsen als zijnde homoseksuele personages die mij wel aantrekkelijk vinden. Ik weet natuurlijk niet wie het gedaan heeft, maar ik kan wel zeggen dat ik dit kinderachtig vind en ik er kots- en kotsgenoeg van heb! Hou er alsjeblieft mee op! Je schiet er toch niks op, en je bezorgt er mij enkel overlast door omdat ik steeds tienduizenden mails ontvang met deze onzin. Als jullie het lollig vinden om mij te gebruiken als pispaal door deze streken te flikken, ben ik erg teleurgesteld in de jeugd van tegenwoordig. Ik hoop ten zeerste dat de mensen die deze onzin uithalen, een dodelijk ongeval krijgen. Zien jullie nou niet dat ik gewoon een persoon ben die zijn leven probeert te leiden? Dat is al moeilijk genoeg zonder dat jullie deze streken, die overigens nergens toe zullen lijden, enkel dan mijn woede, uithalen. Hou er alsjeblieft mee op, want ik heb er schijtgenoeg van!" - Remy Lanslots A.k.a Lilyman aka Mr. Awesome aka Remyboy
Het Topic: Minecraft aangezien +- er al in staat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 01 Nov 2010 17:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jan 2010
Berichten: 977

Leden Awards

De Behulpzame: Joni Philips
De Bikkel:
De Creatieveling: GekooktEi
De Grammar Nazi: GekooktEi
De Grappige: Paintskillz
De Fanboy:
De Favoriet: GekooktEi
Het Hardst GekookteEi: GanGsterG
De Intellectueel:
De Intelligente: Joni Philips
De Japanner: Dantekloon
De Medialiefhebber: Everybody_lies
De Nieuwkomer: KingLikesCookies
De Ondergewaardeerde: Gezer
De Spamkoning: Danny Ouderling
De Sportliefhebber:
De Vriendelijke: Mafusto

Forum Awards

De Avatar: de vos van GekooktEi
De Opmerking:
Het Topic:

Over sommige moet ik nog ff nadenken..


Laatst aangepast door PS3gamerXD op 13 Nov 2010 20:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 01 Nov 2010 18:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Leden Awards

De Behulpzame: admin 1 2 en 3
De Bikkel:
De Creatieveling: ik weet zijn naam niet meer maar hij heeft een plank als sig (nick of simon? iets in die richting.) (Nickdhnick)
De Grammar Nazi: paintskillz (meer van zeuren op andermans spelling)
De Grappige:
De Fanboy: gezer?
De Favoriet:
Het Hardst GekookteEi:
De Intellectueel:
De Intelligente:
De Japanner:
De Medialiefhebber:
De Nieuwkomer:
De Ondergewaardeerde:
De Spamkoning: paintskillz
De Sportliefhebber: die ene die voor twente is... (eeehhhh)
De Vriendelijke:

Forum Awards

De Avatar: plank! of het vosje van ei
De Opmerking:
Het Topic: ±

Nickdhnick: "ik weet zijn naam niet meer maar hij heeft een plank als sig (nick of simon? iets in die richting.)" Bedoelde je mij daarmee?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 01 Nov 2010 18:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

@ The dan Ik?
Oja "Wij staan boven aan, jah wij staan boven aan!!!!"

Leden Awards

De Behulpzame:
De Bikkel:
De Creatieveling: GekooktEi
De Grammar Nazi: Ps3Gamer is de enigste die me ooit verbeterd heeft
De Grappige: Paintkillz, Trueskill of hoe je nu ook door het leven gaat
De Fanboy: Dantekloon (RPG fanboy )
De Favoriet:
Het Hardst GekookteEi:
De Intellectueel:
De Intelligente: Robert (Je weet toch, PC gamers zijn intelligenter dan console gamer.)
De Japanner: Bewario, Lawliet of toch Joni. I do not know
De Medialiefhebber: Dellion
De Nieuwkomer: KingLikesCookies/Joraaaan
De Ondergewaardeerde: D:
De Spamkoning: The_Dan
De Sportliefhebber:
De Vriendelijke: Iedereen ? (Of mag dat niet

Forum Awards

De Avatar: Plank (Nick's avatar )
De Opmerking:
Het Topic:

De rest vul ik wel in als ik klaar bn met leren
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 01 Nov 2010 18:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

Leden Awards

De Behulpzame:
De Bikkel:
De Creatieveling:
De Grammar Nazi:

De Grappige: Trueskill / Paintskillz (is dit dezelfde persoon?)
De Fanboy: Weslii
De Favoriet:
Het Hardst GekookteEi:
De Intellectueel:
De Intelligente:

De Japanner: Dantekloon
De Medialiefhebber:
De Nieuwkomer:

De Ondergewaardeerde: GangsterG
De Spamkoning:
De Sportliefhebber:

De Vriendelijke: gompy222

Forum Awards
De Avatar:
De Opmerking:
Het Topic:




Laatst aangepast door Bever Warrior op 01 Nov 2010 19:41; in totaal 10 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 01 Nov 2010 19:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 481

Ik sta er niet bij.
Mission Completed.

Leden Awards

De Behulpzame: Joni Philips
De Bikkel: Robert
De Creatieveling: Eitje
De Grammar Nazi: Robert
De Grappige: D: wie anders?
De Fanboy: Weslii, verder wel een gezellige jongen
De Favoriet: ninodude
Het Hardst GekookteEi: Danny Ouderling omdat gewoon...dat...gewoon...omdat...
De Intellectueel: D:
De Intelligente: Deep But Stupid
De Japanner: Mr. Awesome
De Medialiefhebber: konnichiwa
De Nieuwkomer: Dinges houdt van koekjes
De Ondergewaardeerde: D:
De Spamkoning:
De Sportliefhebber:
De Vriendelijke: Salsa85

Forum Awards

De Avatar:
De Opmerking:
Het Topic: +/= topic


Laatst aangepast door deathtanz matisk op 01 Nov 2010 19:40; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 01 Nov 2010 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

Leden Awards

De Behulpzame: Joni Philips
De Bikkel: Mafusto
De Creatieveling: GekooktEi
De Grammar Nazi: Dantekloon
De Grappige: D:
De Fanboy: Weslii
De Favoriet: D: (komische situaties)
Het Hardst GekookteEi: GekooktEi
De Intellectueel: Konnichiwa
De Intelligente: BeWario
De Japanner: Lorenzogids
De Medialiefhebber: Joni Philips
De Nieuwkomer: Joraaaan
De Ondergewaardeerde: Uchiha_Shadow
De Spamkoning: Paintskillz
De Sportliefhebber: PS3gamerXD (hoge anticipatie GT5)
De Vriendelijke: RoaringMdog

Forum Awards

De Avatar: Plank
De Opmerking: "Mensen die zich voordoen als mij om zo profielpagina's aan te maken op verschillende datingsites en berichten plaatsen als zijnde homoseksuele personages die mij wel aantrekkelijk vinden. Ik weet natuurlijk niet wie het gedaan heeft, maar ik kan wel zeggen dat ik dit kinderachtig vind en ik er kots- en kotsgenoeg van heb! Hou er alsjeblieft mee op! Je schiet er toch niks op, en je bezorgt er mij enkel overlast door omdat ik steeds tienduizenden mails ontvang met deze onzin. Als jullie het lollig vinden om mij te gebruiken als pispaal door deze streken te flikken, ben ik erg teleurgesteld in de jeugd van tegenwoordig. Ik hoop ten zeerste dat de mensen die deze onzin uithalen, een dodelijk ongeval krijgen. Zien jullie nou niet dat ik gewoon een persoon ben die zijn leven probeert te leiden? Dat is al moeilijk genoeg zonder dat jullie deze streken, die overigens nergens toe zullen lijden, enkel dan mijn woede, uithalen. Hou er alsjeblieft mee op, want ik heb er schijtgenoeg van!" - Remy Lanslots A.k.a Lilyman aka Mr. Awesome aka Remyboy
Het Topic: Het Algemene Anime & Manga topic
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
patatzak BerichtGeplaatst: 01 Nov 2010 20:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Apr 2009
Berichten: 356

Leden Awards

De Behulpzame:
De Bikkel:
De Creatieveling:
De Grammar Nazi:
De Grappige:
De Fanboy:
De Favoriet:
Het Hardst GekookteEi: D:
De Intellectueel:
De Intelligente:
De Japanner:
De Medialiefhebber:
De Nieuwkomer:
De Ondergewaardeerde:
De Spamkoning: Danny Ouderling
De Sportliefhebber:
De Vriendelijke: RoaringMdog

Forum Awards

De Avatar: Paintskillz z'n 2 vierkanten
De Opmerking:
Het Topic:
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 04 Nov 2010 23:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Leden Awards

De Behulpzame:
De Bikkel:
De Creatieveling:
De Grammar Nazi:
De Grappige: Gekooktei.
De Fanboy:
De Favoriet: Gekooktei
Het Hardst GekookteEi:
De Intellectueel:
De Intelligente:
De Japanner:
De Medialiefhebber:
De Nieuwkomer:
De Ondergewaardeerde:
De Spamkoning: Robert
De Sportliefhebber:
De Vriendelijke: deathtanz matisk (omdat hij mij zo vleit)

Forum Awards

De Avatar:
De Opmerking:
Het Topic: http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?p=225447
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 13 Nov 2010 20:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Leden Awards

De Behulpzame: GekooktEi
De Bikkel: RoaringMdog
De Creatieveling: GekooktEi
De Grammar Nazi: GekooktEi
De Grappige: Paintskillz
De Fanboy: Tristan gameplaya
De Favoriet: ninodude
Het Hardst GekookteEi: D:
De Intellectueel:
De Intelligente: Robert
De Japanner: Dantekloon
De Medialiefhebber: ninodude
De Nieuwkomer: KingLikesCookies
De Ondergewaardeerde:
De Spamkoning: the_dan
De Sportliefhebber: Mafusto
De Vriendelijke: ninodude

Forum Awards

De Avatar: de vos van GekooktEi
De Opmerking:
Het Topic: Houd elkaar hier up to date over je liefdesleven!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 13 Nov 2010 21:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Leden Awards

De Behulpzame: ninodude
De Bikkel: Divine Rage, zie ik nogal vaak online 's avonds en 's nachts
De Creatieveling: Divine Rage, niet alleen om Minecraft trouwens
De Grammar Nazi: Paintskillz
De Grappige: Paintskillz
De Fanboy: sotarK
De Favoriet: Meerderen, kan ik echt zo niet zeggen
Het Hardst GekookteEi: D:, inkoppertje, wint die ook nog eens wat
De Intellectueel:
De Intelligente:
De Japanner:
De Medialiefhebber:
De Nieuwkomer: KingLikesCookies
De Ondergewaardeerde:
De Spamkoning:
De Sportliefhebber:
De Vriendelijke:

Forum Awards

De Avatar: Normaal zou ik gewoon even de +/- Topic doorbladeren en een toffe avatar zoeken, maar iedereen die daar recent heeft gepost heeft bijna een 8-bit avatar en die zijn bijna allemaal hetzelfde. Geen keuze, vandaar.
De Opmerking: "Na 25.000 berichten is het tijd voor een nieuwe versie, het vorige topic is niet meer modereerbaar. Op naar de volgende 25.000 posts." - Joni Philips, het comment dat de dood van een prachtig topic inluidde. Post nr. 1 van de +/- Topic - Deel 2. Geen mooie, maar wel een belangrijke post in de geschiedenis van het forum.
Het Topic: Carpool naar GekooktEi's party vond ik wel geniaal.


Laatst aangepast door GekooktEi op 15 Nov 2010 22:18; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 13 Nov 2010 22:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Mafusto schreef:

Leden Awards


De Grammar Nazi: Ps3Gamer is de enigste die me ooit verbeterd heeft


Enige*
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 13 Nov 2010 22:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Leden Awards

De Behulpzame:
De Bikkel:
De Creatieveling:
De Grammar Nazi:
De Grappige:
De Fanboy: Mr. Awesome(fan van goedkoop rommel en hij is niet meer aanwezig op Gamed)
De Favoriet:
Het Hardst GekookteEi: D:
De Intellectueel:
De Intelligente:
De Japanner: MustHaveThisGame of toch Joni twijffel geval.
De Medialiefhebber:
De Nieuwkomer:
De Ondergewaardeerde:
De Spamkoning:
De Sportliefhebber:
De Vriendelijke:

Forum Awards

De Avatar:
De Opmerking:
Het Topic: Dat je een verhaal kwijt kunt over Japanse Games en Animes.


Laatst aangepast door dantekloon op 21 Nov 2010 20:15; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Xenathos BerichtGeplaatst: 14 Nov 2010 15:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Feb 2009
Berichten: 541

Leden Awards

De Behulpzame: GekooktEi
De Bikkel:
De Creatieveling:
De Grammar Nazi: GekooktEi
De Grappige:
De Fanboy: ps3gamerXD
De Favoriet:D:
Het Hardst GekookteEi: D:
De Intellectueel:
De Intelligente:
De Japanner: dantekloon
De Medialiefhebber:
De Nieuwkomer: PS3gamerXD
De Ondergewaardeerde: D:
De Spamkoning:
De Sportliefhebber:
De Vriendelijke: D: en GekooktEi

Forum Awards

De Avatar: Zie Sang *of hoe je het ook schrijft*

De Opmerking:
ninodude schreef:
http://www.gva.be/she/mode-en-beauty/aid886174/dochter-mick-jagger-is-model-van-het-jaar.aspx

Ik denk dat het nu wel tot je moet doordringen dat een model niet meteen superieur is aan een knappe meid.

Anyway, Nelus wat zei je ook alweer over modellen?


Het Topic: Carpool naar GekooktEi`s feest. *you know what i mean*

Ik zal nog nadenken over de niet ingevulden.


Laatst aangepast door Xenathos op 27 Nov 2010 12:27; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group