Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende  
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 11 Dec 2010 13:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

KingLikesCookies schreef:
Deep_But_Stupid schreef:
Daar is niets raars aan. Je moet echt al heel veel doen om hem dood te maken in deel 2 en ik geloof absoluut niet dat ook maar meer dan 1 % van de spelers hem liet overlijden in zijn eerste playthrough zonder de intentie hem te doden. De game dringt je constant aan goed voorbereid te zijn en zelfs als je dat niet bent, kun je nog overleven door je verstand te gebruiken. Als je dan nog steeds er niet in slaagde om hem er levend uit te halen, dan ligt de schuld bij jou.

Het is trouwens Shepard's verhaal. Shepard sterft in ME2, zijn verhaal eindigt. Wat er dan gebeurt, weet niemand.
Ach leuk, ik heb ME2 nog niet gespeeld en maar wil het nog wel doen en nu ben ik lekker gespoiled. -_-


Waarom kom je dan ook in een topic over Mass Effect 3?

En ik heb absoluut niets gespoiled. Sterker nog, het is beter dat je weet dat Shepard kan doodgaan op het einde. Dan neem je het spel ook serieuzer en dat is een deel van de fun, geloof me.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 11 Dec 2010 13:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Feb 2010
Berichten: 1423

Deep_But_Stupid schreef:
KingLikesCookies schreef:
Deep_But_Stupid schreef:
Daar is niets raars aan. Je moet echt al heel veel doen om hem dood te maken in deel 2 en ik geloof absoluut niet dat ook maar meer dan 1 % van de spelers hem liet overlijden in zijn eerste playthrough zonder de intentie hem te doden. De game dringt je constant aan goed voorbereid te zijn en zelfs als je dat niet bent, kun je nog overleven door je verstand te gebruiken. Als je dan nog steeds er niet in slaagde om hem er levend uit te halen, dan ligt de schuld bij jou.

Het is trouwens Shepard's verhaal. Shepard sterft in ME2, zijn verhaal eindigt. Wat er dan gebeurt, weet niemand.
Ach leuk, ik heb ME2 nog niet gespeeld en maar wil het nog wel doen en nu ben ik lekker gespoiled. -_-


Waarom kom je dan ook in een topic over Mass Effect 3?

En ik heb absoluut niets gespoiled. Sterker nog, het is beter dat je weet dat Shepard kan doodgaan op het einde. Dan neem je het spel ook serieuzer en dat is een deel van de fun, geloof me.
Omdat ik het gewoon ben dat iedereen op Gamed normaal gezien spoilers in het wit schrijft, ook al zou het in een topic van een sequel zijn.

En zeg nu zelf, zoveel moeite is het nu weer ook niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 11 Dec 2010 13:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Maar zoals ik al zei, het is amper een spoiler. Wist je dat Bioware dit zelfs had verteld in zijn marketing voor ME2?

En dan nog wordt het heel snel duidelijk dat dit het geval is, al na 2 uur spelen ofzo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 03:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Ik vond de trailer alvast epic!

BTW Van De ontwikkeling van Mass Effect 2 duurde toch ook maar twee jaar?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 09:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24892

Deep_But_Stupid schreef:
*Zucht* Kan niet slapen, kijk ik even op internet, zie ik dat ME3 al in 2011 moet komen?

Wilt Bioware eigenlijk wel goede games maken? Of willen ze alleen maar geld? Het lijkt erg op dat laatste.

Wat een waardeloze studio zeg... EA heeft het helemaal verneukt, proficiat EA!
Post deleted. Je bent er al op gewezen dat dubbelposten niet mag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 13:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Christian Vuye schreef:
Ik vond de trailer alvast epic!

BTW Van De ontwikkeling van Mass Effect 2 duurde toch ook maar twee jaar?


En deze is NOG korter.

Ik heb geen idee waarom ik zou denken dat dit een "beter" spel zal worden dan ME2.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 13:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Waarom interesseer je je sowieso in ME3? Je doet niks anders als ME2 afkraken en roepen dat het verhaal zo slecht is. Ga je lekker op andere games richten?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 13:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

elemeNt schreef:
Waarom interesseer je je sowieso in ME3? Je doet niks anders als ME2 afkraken en roepen dat het verhaal zo slecht is. Ga je lekker op andere games richten?


Omdat, elemeNt, Mass Effect een degelijke game was en het universum groot genoeg is om je erin te verdiepen.

Mass Effect 2 is alleen een enorme teleurstelling.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 14:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 481

Aub BioWare ik smeek het je, mijn portemonnee ook, breng ME3 aub in februari 2012 uit.

Verder nog wel heeeeeel erg hyped, kan niet wachten om ME2 te spelen in januari, kijken of DBS gelijk heeft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 14:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Deep_But_Stupid schreef:
Christian Vuye schreef:
Ik vond de trailer alvast epic!

BTW Van De ontwikkeling van Mass Effect 2 duurde toch ook maar twee jaar?


En deze is NOG korter.

Ik heb geen idee waarom ik zou denken dat dit een "beter" spel zal worden dan ME2.

Euhm...Nee. Mass Effect 2 was eind 2009 al afgewerkt en klaar om op de winkelschappen te liggen, maar EA vond begin 2010 een betere periode voor Mass Effect 2.

In principe werken ze even lang aan Mass Effect 2 als aan Mass Effect 3. Bovendien zou het me niet verbazen als ze die laatste uitstellen naar het begin van 2012. Eind 2011 lijkt enorme overkill te worden: The Elder Scrolls V, Batman: Arkham City, Gears of War 3, Forza Motorsport 4, een nieuwe Assassin's Creed en een nieuwe Call of Duty. Sowieso worden enkele van die titels uitgesteld naar het daaropvolgende jaar.

2011 lijkt sowieso een speciaal jaar te worden voor BioWare. Al hun verschillende teams komen met een game. BioWare Edmonton met Dragon Age II in maart, BioWare Austin met Star Wars: The Old Republic in de lente en BioWare Montréal eind 2011 met Mass Effect 3. Ben benieuwd wat die studio's ná dat ze deze games hebben uitgebracht aan zullen gaan werken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 14:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24892

Voor Mass Effect 2 werd de engine opnieuw gemaakt, ik betwijfel of dat zal gebeuren voor deeltje 3. Dat bespaart een hoop tijd die kan gaan naar het verbeteren van de engine en de snellere ontwikkeling van de game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 14:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Joni Philips schreef:
Voor Mass Effect 2 werd de engine opnieuw gemaakt, ik betwijfel of dat zal gebeuren voor deeltje 3. Dat bespaart een hoop tijd die kan gaan naar het verbeteren van de engine en de snellere ontwikkeling van de game.

Idd. Mass Effect 2 was technisch prima in orde, dus BioWare mag van mij zeker met dezelfde engine verder werken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 14:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Jaja, allemaal praatjes.

Ik ben ervan overtuigd dat we te maken hebben met een Mass Effect 2,5. En dat is NIET goed. Maar wat kan EA en Bioware dat schelen? Geld hebben zo sowieso al binnen, hoeveel mensen zijn er nu niet die denken dat alles wat Bioware maakt goed is?

Dus dit spel zal waarschijnlijk even ruk zijn als zijn voorganger. Jammer maar helaas.

ME3 wordt dan ook mijn laatste Bioware-game, ben deze studio echt meer dan zat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 18:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Citaat:
“Mass Effect 3 is coming to Xbox 360, PC and….. PS3!”
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 18:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Wisten we al.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joraaaan BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 18:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Mei 2010
Berichten: 1063

Deep_But_Stupid schreef:
Wisten we al.


We weten ondertussen ook dat jij elk spel ruk vind.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 18:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Touché. Maar mij hou je niet tegen, dat is niet jouw taak, maar die van de moderators/admins.

Theoretisch gezien breek ik geen regels.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 18:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Mass Effect en Mass Effect 2 heb ik nog steeds niet uitgespeeld (eigenlijk erg slecht), maar ik ben zeker wel geïnteresseerd in Mass Effect 3. Natuurlijk schaf ik de titel dan aan op de Xbox 360, om de zaak netjes te houden.

Ben benieuwd of BioWare erin slaagt om dit derde deel nog beter en intrigerender te maken dan de andere delen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 18:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Tuurlijk niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 18:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Ik heb masseffect 1 eens gespeeld, maar ik moet eerlijk zijn, ik vond er HELEMAAL niks aan
dus ik zal deze ook stilletjes voorbij laten gaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Q-Bert BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 19:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Dec 2010
Berichten: 1

the_dan schreef:
Ik heb masseffect 1 eens gespeeld, maar ik moet eerlijk zijn, ik vond er HELEMAAL niks aan
dus ik zal deze ook stilletjes voorbij laten gaan.

Waarschijnlijk gaat dat niet lukken. Mass Effect is zo'n grote franchise, die kun je niet niet opmerken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 19:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Joraaaan schreef:
Deep_But_Stupid schreef:
Wisten we al.


We weten ondertussen ook dat jij elk spel ruk vind.


Inderdaad, als er ook maar een ding aan een spel niet bevalt stampt hij het meteen de grond in, ik vind hem wel pro dat hij al precies weet hoe ME3 gaat worden na een trailer van anderhalve minuut. En hij is ook erg dapper om te zeggen dat ME3 zijn laatste game word van een van de beste RPG studios die er is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

ninodude schreef:
Joraaaan schreef:
Deep_But_Stupid schreef:
Wisten we al.


We weten ondertussen ook dat jij elk spel ruk vind.


Inderdaad, als er ook maar een ding aan een spel niet bevalt stampt hij het meteen de grond in, ik vind hem wel pro dat hij al precies weet hoe ME3 gaat worden na een trailer van anderhalve minuut.


Wedden dat het zo zal worden:

1. Roep alle rassen bij elkaar voor een grote oorlog
2. Ga naar Aarde
3. Versla de Reapers op Aarde

Nope. Niet eerder gedaan, absoluut niet.
Het is best ironisch, Dragon Age wordt meer ME-achtig en Mass Effect 3 wordt dan weer meer DA:O-achtig. Weten die mensen daar bij Bioware wat ze eigenlijk willen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 19:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Je bent weer aan het dubbelposten =D

Maarja , de trailer zag er heel goed uit. Kom maar op met deze game
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Dec 2010 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24892

Deep_But_Stupid: volgende keer dubbelposten verwijder ik gewoon je twee posts.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 13

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group