Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende  
Paintskillz BerichtGeplaatst: 14 Okt 2010 20:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

http://i761.photobucket.com/albums/xx253/Gemocide_V3/naamloos.jpg?t=1287080664

Afbeelding 1: Mijn huisje
2: Benedenverdieping
3: 1ste verdieping
4: 2de verdieping met start van mijn mijnkartsysteem (Under constructiion)
5: Mijn mijn(lulz) met compleet mijnkart systeem.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 14 Okt 2010 20:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Omg jaloers, jij hebt sneeuw =\.

Vandaag een enorme mijn zitten raiden en ben teruggekomen met weer flink wat iron en een paar diamant. Dat zilver ga ik nu mooi investeren in het maken van minecart tracks, ben wel benieuwd hoe dat gaat werken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 14 Okt 2010 21:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Feb 2010
Berichten: 1423

WTF?! : http://www.youtube.com/watch?v=kn2-d5a3r94&feature=rec-LGOUT-real_rev-rn-1r-27-HM
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 14 Okt 2010 22:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Zo nog een plaatje van mijn net gebouwde huis, met daar onder een enorme mijn waar ik ruim 4 uur deed te clearen. onnodige moeilijkheden maar toch gelukt. Atm kan ik nog verder maar nu heb ik genoeg diamand voorlopig.

Typisch mijn bouwstijl dit ;



ben nu met zulke hoge punten een weg aan het bouwen naar een enorme rivier waarbij ik mijn haven wil maken. Zo , voorlopig genoeg te doen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Simon BerichtGeplaatst: 14 Okt 2010 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Wow, jullie zijn echt zoveel ambitieuzer dan ik . Ik hou het momenteel nog vrij kleinschalig en ben vooral bezig met het zo mooi maken van mijn huis (zojuist nog aan de binnenkant al het steen vervangen door wood, ziet er op die manier als zo'n mooie cottage uit).

Op welke moeilijkheidsgraad spelen jullie eigenlijk? Ik easy maar ik geef toe dat ik wel eens naar peaceful switch wanneer ik diep in een dungeon ben en dood ben dood te gaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Velqor BerichtGeplaatst: 14 Okt 2010 22:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Simon Venneman schreef:
Wow, jullie zijn echt zoveel ambitieuzer dan ik . Ik hou het momenteel nog vrij kleinschalig en ben vooral bezig met het zo mooi maken van mijn huis (zojuist nog aan de binnenkant al het steen vervangen door wood, ziet er op die manier als zo'n mooie cottage uit).

Op welke moeilijkheidsgraad spelen jullie eigenlijk? Ik easy maar ik geef toe dat ik wel eens naar peaceful switch wanneer ik diep in een dungeon ben en dood ben dood te gaan.


Ik speel op normal , ik weet niet of het daardoor komt.. Maar het lijkt wel alsof ik in het midden-oosten zit in de nacht. de hele tijd ontploffingen met creepers haha vind het wel leuk. Tenminste een uitdaging
Ja ik vind huizen inrichten op het moment nog niet echt leuk. Ik bouw er liever eerst een heel stel zodat ik de weg terug kan vinden en daarna zie ik wel weer. Bovendien moet ik mijn haven nog maken

Maar Simon post ook eens wat screens dan? Ik vind het altijd wel leuk te zien hoe andere het doen


Edit : Net een epic plek gevonden voor mijn haven . niet mijn main-haven dan denk ik (wil er meerdere maken, want is een enorme rivier) maar wel een mooie plek. Over een paar dagen post ik weer meer screenies!, tenminste als jullie da leuk vinde


Laatst aangepast door Velqor op 14 Okt 2010 22:23; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Paintskillz BerichtGeplaatst: 14 Okt 2010 22:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Het geweldige aan dit spel is, als ik het net afgesloten heb, en ik ga naar dit topic en zie jullie screens, heb ik gelijk weer zin om te spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
vgo910 BerichtGeplaatst: 14 Okt 2010 22:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jun 2009
Berichten: 1241

Ben nu bezig een hele hoge toren te maken met verschillende bouwsteen lagen. Ik doe eerst steen, dat hout, en een beetje bovenaan glas voor het uitzicht Verder heb ik alleen nog maar Iron gevonden. Ben al twee keer dood gegaan in mijn eigen mijn notabene. Graaf je een stuk, kom je ineens in een open gedeelte waar een paar skeletons blijken te zitten. Nu maar op easy gezet om een beetje makkelijk te kunnen bouwen en minen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 14 Okt 2010 22:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

Ik speel hem lekker op hard, maar het is momenteel nog een beetje het spel onder de knie krijgen. Wanneer ik de legale versie volgende week heb, ga ik me echt in een game verdiepen. Nu ben ik eigenlijk elke keer een beetje opnieuw aan het beginnen.

Maar wat is het toch ongelofelijk verslavend. Het is echt zo'n spel waarin je constant verder wilt. Heb je je doel bereikt, wil je weer meer en beter. Dat zo'n relatief simpele game zo tijdrovend kan zijn. xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 14 Okt 2010 22:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Ik ben nu bezig met mijn haven , blijkt er een mijn onder te zitten. nja toen maar dijkje doorgebroken en het water daarin laten stromen. zo ga ik het laten staat leuk voor in de toekomstige haven
mss morgen al af =D Kan iemand me quoten als ik om half 12 nog speel.. ik wil niet zoals gisteren weer (+/-2 uur)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Simon BerichtGeplaatst: 14 Okt 2010 23:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Welkom in mijn nederige stulpje.


buitenkant


binnen


mijn


trap naar beneden


de glazen kamer


mijn persoonlijke waterval
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 14 Okt 2010 23:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Pff, ik schaam me met mijn huis in vergelijking met jullie huisjes xD En diamant kan ik nog helemaal niet vinden. Ik vind alleen dat rode, ben ff de naam kwijt.

Zelfs Iron vind ik met moeite :')
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 14 Okt 2010 23:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Tegenwoordig vind ik wel aardig wat Iron en coal, maar al de rest ben ik nog niet tegengekomen o_O
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lazar730 BerichtGeplaatst: 15 Okt 2010 00:19    Onderwerp: mijn huusss Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Jan 2010
Berichten: 7

Hooohh mijn "huis"(kasteel) is veeeeelll groter :p

teveel verdiepingen en een heuse lava portal

das kasteel in de horizon






lava portal



onder aanzigie van das lava portal


boven aanzicht en greenhouse








(first forum post)!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 15 Okt 2010 00:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

heb je met dat creator gedaan zeker? dunno hoe het precies heet. Ik neem aan niet survivor mode
In elk geval welkom. altijd beter je eerste post =D


Hier nog 2 plaatjes van de paar huizen (haven) die ik aan het maken ben. Het zicht op de burgt in de bergen is eigelijk al epic genoeg


En hier de map. best vet hoe notch dat heeft gedaan met die generator dat iedereen een andere map heeft. Echt +punt waar alle games een voorbeeld mee mogen nemen. In elk geval, hieronder mijn map waarin je ook ziet dat haven nog geen licht heeft + nog niet af is

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 15 Okt 2010 17:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

Paintskillz schreef:
Gamed party server?


Zodra ik de game heb wil ik zo nu en dan wel een servertje draaien. Lijkt me geweldig om een community te stichten in Minecraft met gamed-leden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 15 Okt 2010 18:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Damn.. 2 van die creepers hebben like half mijn haven stukgemaakt Het zijn gebouwen met meerdere verdiepingen, en allemaal gangen stelsel daaronder. echt 2 van die explosies en al die verdiepingen eruit , en dat terwijl ik bijna klaar was.
Ach, ik heb tenminste nog wat te doen

En gamed party server lijkt me lache
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 15 Okt 2010 18:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Voor een server heb je zeker een hogere upload snelheid dan 1mbps nodig of niet?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 15 Okt 2010 20:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Door dit topic ben ik nu bezig met mn 4de slot...
Bedankt voor het aanwakkeren van mijn verslaving
Mijn doel is om nu een levensgrote achtbaan te maken.
Jammer dat er geen loopings mogelijk zijn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 15 Okt 2010 20:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Arrr. Nog 2 huizen en 1 huis herbouwen door een ontploffing van een creeper en mijn haven (nouja haven.. stadje aan het water) is dan klaar.
Ik kan eigelijk beter een gameplay movie maken, aangezien het 3 verdiepingen onder de grond gaat, geheime ruimtes bevat en 8+ huizen met ook nog verdiepingen boven de grond.
Maargoed dat kost wat moeite, zo een filmpje maken. Dus ik ga hier straks wat screens posten

edit :



Moeten nog genoeg dingen gedaan worden, 1 huis , en nog de rest goed verlichten en het ondergrondse beter regelen (er loopt ook een trein naar toe ondergronds)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 15 Okt 2010 20:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Pff hoe bouw je dat zo snel? En waarom vinden jullie wel diamant :') Ik maar zoeken en zoeken. Volgens mij wordt het tijd voor een verhuizing xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 15 Okt 2010 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Nickdhnick schreef:
Pff hoe bouw je dat zo snel? En waarom vinden jullie wel diamant :') Ik maar zoeken en zoeken. Volgens mij wordt het tijd voor een verhuizing xD


Ik had nog veel voorraad aan steen dus als het op was ging ik weer naar mijn main kampje om daar nieuw te halen.. Nu is het wel op, heb al 2 bergen moeten afgraven lol, maargoed ik denk dat ik over uur/2 uur alles helemeaal af heb. Dan kan ik met de boot de rivier over steken (kan nu ook al.. maar wil ik niet als mijn stad nog niet af is ) + ik bouw in de nacht gewoon door, het gaat hoog genoeg dat die beesten er niet bij kunnnen.

Wat ik heb gedaan om diamant te vinden was gewoon heel veel naar beneden graven, toen kwam ik in een immens gangen stelsel terecht die helemaal naar beneden ging. Maar dat is echt mooi daar beneden, enorme holle ruimtes met lava en water naast elkaar, diamand goud , alles echt super.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Xenathos BerichtGeplaatst: 15 Okt 2010 21:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Feb 2009
Berichten: 541

Iedereen hier lol... ik niet aangezien m`n ouders geen paypal hebben... alleen maar iDeal... en daarmee kon het volgens mij niet... dangit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lennie1973 BerichtGeplaatst: 15 Okt 2010 21:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Sep 2005
Berichten: 123

Ik ga deze ook aanschaffen nadat ik mijn paypal heb opgewaardeerd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 15 Okt 2010 21:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

Nickdhnick schreef:
Voor een server heb je zeker een hogere upload snelheid dan 1mbps nodig of niet?


Mijn upload ligt rond de 2.8 megabits per seconde volgens speedtest.net, dus dat lijkt me ruim voldoende om af en toe een servertje te draaien voor de liefhebbers. M'n PC staat meestal toch wel aan. =)

Edit:
Weet overigens niet of 1mbps genoeg zal zijn. Lijkt me voor deze game wel voldoende tho.


Laatst aangepast door Stammetje91 op 15 Okt 2010 21:45; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 12

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group