Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Okt 2011 18:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Teleurstellende update ditmaal. Alleen 2 Mini's gedownload. Costume Quest had ik al, dankzij de korting. Kortingen ditmaal zijn niet leuk. Amerika had ten minste nog Elemental Monster.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 22 Okt 2011 21:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Hopelijk geven ze binnenkort The King of Fighters '96 met een flinke korting. Zo niet, dan ben ik genoodzaakt hem te kopen... '

En Costume Quest had ik zelf nog niet, en heb 'm dus gedownload. Zelf echter nog niet gespeeld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 28 Okt 2011 15:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

De gratis game van de maand november is....Hydrophobia Prophecy!

http://www.dailyjoypad.co.uk/?p=24963
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 28 Okt 2011 17:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

RoaringMdog schreef:
De gratis game van de maand november is....Hydrophobia Prophecy!
http://www.dailyjoypad.co.uk/?p=24963

Als dit klopt, dan kan ik enkel zeggen:
Ik twijfel echt al heel lang om de game via Xbox Live Arcade te kopen, omdat de setting me erg aanspreekt en de demo me zeer zeker beviel, hoewel er toch nog wat fouten in zaten. Deze 'Prophecy'-versie is verbeterd ten opzichte van het origineel, toch? Ben erg blij met dit nieuws!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Detox BerichtGeplaatst: 07 Jan 2012 09:11    Onderwerp: Arc the Lad Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 22

@Joni.

Op 4 januari gaf je aan dat er op het PSN een aantal nieuwe titels waren verschenen, waaronder Back to the Future maar ook Arc the Lad.
Ik heb enige keren getracht deze titel op te zoeken maar ik zie helemaal geen Arc the Lad voorbij komen.

Heeft iemand deze titel al gedownload; en zoja....waar staat ie dan ergens tussen?!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Jan 2012 12:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Je moet het eens navragen op de PlayStation Blog. Wsl is de game in bepaalde regio-winkels niet verschenen. Ging trouwens om de Plus update.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 07 Jan 2012 12:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Zo is Blade Kitten volgens mij ook nooit in de EU store verschenen terwijl dat wel werd aangegeven...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 07 Jan 2012 17:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

elemeNt schreef:
Zo is Blade Kitten volgens mij ook nooit in de EU store verschenen terwijl dat wel werd aangegeven...

Die is er inderdaad niet. Die wilde ik zo graag spelen, dus heb ik die maar van Xbox Live Arcade gehaald. Tja... als Sony mijn geld niet wil...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Jan 2012 18:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Mr. Awesome schreef:
elemeNt schreef:
Zo is Blade Kitten volgens mij ook nooit in de EU store verschenen terwijl dat wel werd aangegeven...

Die is er inderdaad niet. Die wilde ik zo graag spelen, dus heb ik die maar van Xbox Live Arcade gehaald. Tja... als Sony mijn geld niet wil...
Atari.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 01 Feb 2012 18:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

"Konami have contacted us this morning and informed us that The Simpsons Arcade will need to publish on February 8th to be in line with the game's release on Xbox Live Arcade and in SCEA."

Dus... omdat het spel pas volgende week op XBLA verschijnt, moeten PlayStation 3-spelers lekker wachten. Grootste onzin die ik ooit las. Gebeurde het ooit ook andersom? Volgens mij niet... *kuch* Trine 2 *kuch*...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 01 Feb 2012 18:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Joni en Mr. Awesome, check eens jullie PM!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Feb 2012 18:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Mr. Awesome schreef:
"Konami have contacted us this morning and informed us that The Simpsons Arcade will need to publish on February 8th to be in line with the game's release on Xbox Live Arcade and in SCEA."

Dus... omdat het spel pas volgende week op XBLA verschijnt, moeten PlayStation 3-spelers lekker wachten. Grootste onzin die ik ooit las. Gebeurde het ooit ook andersom? Volgens mij niet... *kuch* Trine 2 *kuch*...
Trine 2 is eerst op PSN verschenen. Gewoon het verkeerde PSN.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 01 Feb 2012 18:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Joni Philips schreef:
Mr. Awesome schreef:
"Konami have contacted us this morning and informed us that The Simpsons Arcade will need to publish on February 8th to be in line with the game's release on Xbox Live Arcade and in SCEA."

Dus... omdat het spel pas volgende week op XBLA verschijnt, moeten PlayStation 3-spelers lekker wachten. Grootste onzin die ik ooit las. Gebeurde het ooit ook andersom? Volgens mij niet... *kuch* Trine 2 *kuch*...
Trine 2 is eerst op PSN verschenen. Gewoon het verkeerde PSN.

Maakt niet uit. Als een game hier eerder op XBLA uitkomt dan op PSN, dan is er niets aan de hand. Maar als een game eerder op PSN uitkomt dan XBLA, dan is er een probleem, want dát mag natuurlijk niet! Ga toch fietsen, zeg ik dan! Sony heeft ons iets beloofd, en die belofte komen ze daarna niet eens na. Dat kan ook niet, vind ik dan. En volgens mij ben ik niet de enige...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Feb 2012 18:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Mr. Awesome schreef:
Joni Philips schreef:
Mr. Awesome schreef:
"Konami have contacted us this morning and informed us that The Simpsons Arcade will need to publish on February 8th to be in line with the game's release on Xbox Live Arcade and in SCEA."

Dus... omdat het spel pas volgende week op XBLA verschijnt, moeten PlayStation 3-spelers lekker wachten. Grootste onzin die ik ooit las. Gebeurde het ooit ook andersom? Volgens mij niet... *kuch* Trine 2 *kuch*...
Trine 2 is eerst op PSN verschenen. Gewoon het verkeerde PSN.

Maakt niet uit. Als een game hier eerder op XBLA uitkomt dan op PSN, dan is er niets aan de hand. Maar als een game eerder op PSN uitkomt dan XBLA, dan is er een probleem, want dát mag natuurlijk niet! Ga toch fietsen, zeg ik dan! Sony heeft ons iets beloofd, en die belofte komen ze daarna niet eens na. Dat kan ook niet, vind ik dan. En volgens mij ben ik niet de enige...
Probleem is ook iets genuanceerder. De Plus update was voorzien voor 8 februari, SCEE heeft die naar voren geschoven zonder rekening mee te houden dat de game niet op tijd klaar was. Nu ja, mijn Plus loopt nog tot september dus er is heel weinig wat ik momenteel kan doen om te protesteren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 01 Feb 2012 19:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Christian Vuye schreef:
Joni en Mr. Awesome, check eens jullie PM!

Moet jij eens in de jouwe kijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 01 Feb 2012 22:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Mr. Awesome schreef:
Christian Vuye schreef:
Joni en Mr. Awesome, check eens jullie PM!

Moet jij eens in de jouwe kijken.

Je hebt antwoord!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 15:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

I don't like the new PS+. Zeker niet nu er geen mini's en PSOne games meer bijkomen. Ik vind PS+ juist leuk omdat ik zo nog eens een leuke game tegenkwam die ik normaal niet zou kopen. Nu zitten er veelal bekende games tussen. Daar heb ik niks aan aangezien ik daar de meeste al van heb. Deze maand heb ik bijv 6 van de 10 games al. Dan vind ik de VS update beter...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 15:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

En geen gratis jaartje voor ons.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 15:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Ik vind het verdwijnen van die PS1/PS2/Mini games juist wel leuk. De selectie voor de update is wel niet top gezien mijn gamecollectie.

Deze download ik, de rest heb ik al.
Virtua Fighter 5: Final Showdown
Warhammer 40,000: Space Marine
Renegade Ops
inFamous 2
Motorstorm Apocalypse
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 17 Jun 2012 12:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Hydrophobia Prophecy anderhalf euro waard?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 17 Jun 2012 12:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

@Gezer
Nope.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Jun 2012 12:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Voor 1,5 euro zou ik hem kopen ja.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 17 Jun 2012 14:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Ik vond de prijs van €0,00 nog te veel geld. Het spel is het spelen niet waard.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 17 Jun 2012 14:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Mafusto schreef:
Ik vond de prijs van €0,00 nog te veel geld. Het spel is het spelen niet waard.

Dan is dat je eigen mening. Ik vond Hydrophobia: Prophecy namelijk erg leuk. Het spel ziet er goed uit, het verhaal is interessant en de ervaring die je krijgt is gewoon 'one of a kind.'

Gezer, ik zou het spel zeer zeker kopen! Vooral voor zo weinig geld...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 17 Jun 2012 19:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Ik zeg toch "ik vond"
Het was inderdaad een One of a kind ervaring van slechte controls en rare bugs. Repetitieve gameplay en een verhaal die nog minder inhoud heeft dan God of War.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 8

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group