Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende  
GekooktEi BerichtGeplaatst: 03 Feb 2011 22:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Everybody_lies schreef:
Ik spreek ook niet over een "geweldig" verhaal in deel 2. Mij valt het op dat in de reviews het verhaal van deel 3 sterker bekritiseerd wordt dan in deel 2.

Ik weet dat je daar niet van sprak. "Niet zo geweldig" is bij mij een soort van synoniem voor "niet veel soeps" eigenlijk :p

Maar goed, weet ik zo niet. Kan me de reviews van KZ2 niet goed herinneren... En heb geen zin om ze nu weer te gaan lezen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 03 Feb 2011 22:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2007
Berichten: 810

GekooktEi schreef:
Everybody_lies schreef:
Ik spreek ook niet over een "geweldig" verhaal in deel 2. Mij valt het op dat in de reviews het verhaal van deel 3 sterker bekritiseerd wordt dan in deel 2.

Ik weet dat je daar niet van sprak. "Niet zo geweldig" is bij mij een soort van synoniem voor "niet veel soeps" eigenlijk :p

Maar goed, weet ik zo niet. Kan me de reviews van KZ2 niet goed herinneren... En heb geen zin om ze nu weer te gaan lezen


Laten we het erop houden dat in het algemeen de Killzone verhaallijnen "niet veel soeps zijn."
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Feb 2011 22:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Killzone 2 was wel goed op persoonlijk niveau, zoals die soldaat die zijn gestorven medemaat in zijn armen houdt in de gangen van je ruimteschip.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 03 Feb 2011 23:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Kan je in de game eigenlijk ook met Bots spelen? In de beta kan dat wel namenlijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 04 Feb 2011 17:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Beta kan me, ondanks de verbeteringen, nog steeds niet boeien... ik heb er nu al genoeg van.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 04 Feb 2011 17:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2007
Berichten: 810

Deep_But_Stupid schreef:
Beta kan me, ondanks de verbeteringen, nog steeds niet boeien... ik heb er nu al genoeg van.


Beetje zelfde gevoel hier. Het voelt als exact dezelfde multiplayer van KZ2 met een grafische update.

RoaringMdog schreef:
Kan je in de game eigenlijk ook met Bots spelen? In de beta kan dat wel namenlijk.

Citaat:

Outside of the single player and multiplayer, there's an option to tackle the campaign via local co-op play (where the hell is the online, Sony?), an option to play multiplayer with bots.


Uit de IGN review
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 04 Feb 2011 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 481

Everybody_lies schreef:
Deep_But_Stupid schreef:
Beta kan me, ondanks de verbeteringen, nog steeds niet boeien... ik heb er nu al genoeg van.


Beetje zelfde gevoel hier. Het voelt als exact dezelfde multiplayer van KZ2 met een grafische update.

Juist niet.
Controls zijn anders en de MP zit nu nog erger in elkaar, er is ook nauwelijks recoil en sommige beslissingen zijn ronduit verschrikkelijk

RoaringMdog schreef:
Kan je in de game eigenlijk ook met Bots spelen? In de beta kan dat wel namenlijk.

Citaat:

Outside of the single player and multiplayer, there's an option to tackle the campaign via local co-op play (where the hell is the online, Sony?)

Ja Sony, want we weten dat JIJ de game maakt en GG alleen de uitgever is.
Tipisch IGN

En ik wist al een tijdje dat de game rond de 85 zou komen, vooral na de beta, het is gewoon echt nog steeds graphics >>>>>>>>>> gameplay.
GG heeft alleen verstand van graphics, ze missen het hele pakket, neem maar een voorbeeld aan Naughty Dog.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 04 Feb 2011 20:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Heb de beta daarnet ook gespeeld. Vond hem beter dan Killzone 2, waar ik echter enkel de demo van heb gespeeld. Wat me opviel is dat de controls nu veel beter zijn, zonder het "zware gevoel" te verliezen. Spijitg genoeg vind ik de PS3 controller nog steeds niet lekker zitten om shooters op te spelen. Nu heb ik na het spelen van Killzone 3 enorm veel pijn in mijn duimen. Ah, ik moet toch echt wel Gold gaan halen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 04 Feb 2011 20:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

deathtanz matisk schreef:

Juist niet.
Controls zijn anders en de MP zit nu nog erger in elkaar, er is ook nauwelijks recoil en sommige beslissingen zijn ronduit verschrikkelijk

Amen! KZ3 is veel en dan ook veel meer gericht op mainstream gamers. Het killen is makkelijker omdat de HP lager is dan normaal en daardoor komt er minder teamplay bij kijken. Één goede speler kan nu zo makkelijk 5 spelers bij elkaar fraggen... dat zou in KZ2 nooit gebeuren.
Opvallend is ook het aantal camp snipers die er nu ineens bij komen. Dit was tijdens de closed beta echt zo veel minder... Ook jammer dat ze Frozen Dam als enige map hebben gekozen omdat deze nou juist snel saai wordt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 12 Feb 2011 15:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Ik vind de beta eerlijk gezegd wel leuk nu, omdat ik de PlayStation controller gewoon ben geworden. Misschien overdreef ik door te zeggen dat deze niet geschikt is voor shooters, maar bon, de Xbox 360 controller blijft beter naar mijn mening. Desondanks wel een verschil als je op de PS3 eerst Modern Warfare 2 speelt en dan Killzone 3. 60fps <3

In ieder geval, wie vindt de beta leuk? Dan kunnen we misschien een clan vormen? Ik heb er al één aangemaakt met de naam [GMED], en inmiddels ook enkele invites uitgestuurd!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 12 Feb 2011 15:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Ik vind de beta ook best vet , jammer dat dit de laatste 2 dagen zijn dat we kunnen spelen :/
De singleplayer demo is echt fucking vet , ik zat eerst nog te twijfelen over de besturing enzo (aangezien i de Kz2 besturing kut vond) maar nu haal ik em zeker ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tyrovian BerichtGeplaatst: 12 Feb 2011 15:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2009
Berichten: 87

Heb alleen deel 1 op de ps2 gehad (nu nog steeds) vondt hem toen niet echt tof.

deel 2 heb ik overgeslagen.
En moest van me broer de beta spelen van killzone 3 en wat was dat een goeie keuze om te doen zeg

denk dat ik deel 2 voor campaign koop en deel 3 natuurlijk er bij haal want de beta heeft me zeker overgehaald.
zeker iets goeds omdat ik niet echt een fan ben van shooters
maar door geld gebrek moet ik hem wat later halen als hij uit komt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 12 Feb 2011 16:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Tyrovian schreef:
Heb alleen deel 1 op de ps2 gehad (nu nog steeds) vondt hem toen niet echt tof.

deel 2 heb ik overgeslagen.
En moest van me broer de beta spelen van killzone 3 en wat was dat een goeie keuze om te doen zeg

denk dat ik deel 2 voor campaign koop en deel 3 natuurlijk er bij haal want de beta heeft me zeker overgehaald.
zeker iets goeds omdat ik niet echt een fan ben van shooters
maar door geld gebrek moet ik hem wat later halen als hij uit komt

Sla deel 2 dan gewoon over. Ik heb de eerste Killzone nooit gespeeld, en van Killzone 2 enkel de demo. Bovendien heb ik vaak gehoord dat er niet veel is aan het verhaal van Killzone, dus ben ik ook niet van plan de eerste twee games aan te schaffen.

RoaringMdog schreef:
Ik vind de beta ook best vet , jammer dat dit de laatste 2 dagen zijn dat we kunnen spelen :/
De singleplayer demo is echt fucking vet , ik zat eerst nog te twijfelen over de besturing enzo (aangezien i de Kz2 besturing kut vond) maar nu haal ik em zeker ^^

Inderdaad, dat was dus echt hét grote minpunt van Killzone 2. De besturing was gewoonweg KUT, met veel input lag. Gelukkig hebben ze dat bij Killzone 3 opgelost.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 12 Feb 2011 16:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Voor mij gaat dit hem niet worden, ik krijg er een Call of duty in space gevoel van.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 12 Feb 2011 16:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Christian Vuye schreef:
In ieder geval, wie vindt de beta leuk? Dan kunnen we misschien een clan vormen? Ik heb er al één aangemaakt met de naam [GMED], en inmiddels ook enkele invites uitgestuurd!


Ik vind de beta eigenlijk niet zo leuk meer omdat ik deze map al veel te veel gespeeld heb i.v.m. de closed beta Ik stoor me ook nog steeds aan een aantal dingen als:
- de unlimited boost van de infiltrator
- cloaked marksman campers met StA52
- de vele snipers omdat de scope van de marksman gun makkelijker gemaakt is en quickscopen ook goed te doen is. Waardoor ook veel minder spelers voor de missie gaan.
- het graag met de M82SE willen spelen maar de medic class niet tof vinden.. al hoewel ze de range van de medic gun gaan vergroten (release day patch).
- Tactician was mijn favoriete class, maar geen spawngrenades meer en je gaat teveel vertrouwen op je spot & mark... met de vele marksman loop je dan heel vaak op spelers die niet gespot worden
- MATCHMAKING, ik kom echt altijd in servers met 12vs8 en 10vs7 etc.
- in een afstudeer periode zitten met school

Ik ben dus nog een beetje zoekende naar een passende class om mee te spelen. Medic heeft de M82SE... Tactician blijft vertrouwd... Engineer ook tof, maar vind zijn prim guns niks... Marksmen met de StA52 en het niet op de radar verschijnen heeft ook wel iets om lekker aanvallend en missie gericht mee te spelen Al hoor ik mega veel geklaag over de StA52 voor de marksman en dat is op zich wel terecht. Deze gun wordt erg misbruikt door onzichtbaar te campen... dus ik denk haast wel dat ze dat nog gaan veranderen/de gun weghalen bij die class. Als ze nou een class hadden die de M82(SE) en de VC8 samen kon gebruiken was ik verkocht haha.


Laatst aangepast door elemeNt op 12 Feb 2011 16:33; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Feb 2011 16:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Paintskillz schreef:
Voor mij gaat dit hem niet worden, ik krijg er een Call of duty in space gevoel van.


Dat gevoel heb ik ook ja.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 12 Feb 2011 16:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Christian Vuye schreef:

Sla deel 2 dan gewoon over. Ik heb de eerste Killzone nooit gespeeld, en van Killzone 2 enkel de demo. Bovendien heb ik vaak gehoord dat er niet veel is aan het verhaal van Killzone, dus ben ik ook niet van plan de eerste twee games aan te schaffen.

Inderdaad, dat was dus echt hét grote minpunt van Killzone 2. De besturing was gewoonweg KUT, met veel input lag. Gelukkig hebben ze dat bij Killzone 3 opgelost.

Ik vind Killzone 2 een hele toffe shooter en is ook nog eens uit de budgetbakken op te pikken. Een shooter heeft sowieso nooit echt een groots verhaal, maar het verhaal van KZ2 doet zeker niet onder voor de COD en BC2 singleplayers van deze tijd. Aangezien deel 3 verder gaat na de gebeurtenissen en met de karakters uit het 2e deel is het toch wel leuk om dat ook even mee te pakken.
De besturing hoor ik echt zoveel mensen over klagen en ik snap nog steeds niet waarom. De control layout is zo in te stellen als elke andere shooter en ik vind het wat minder snel wapen wisselen/te voor schijn komen absoluut niet storend. Dit kan nou eenmaal niet binnen 0,001 seconden. Ingame wel maar dan is het ook weer zo arcade...

Ik zou hem dus zeker niet afraden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 12 Feb 2011 17:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Bij metingen is naar boven gekomen dat de input lag van Killzone 2 relatief echt aanzienlijk hoog was. Dat merk je meteen.

Bovendien is het verhaal van de meeste shooters inderdaad erg lame, dus je moet de eerste twee delen zeker niet gespeeld hebben. Natuurlijk is dat wel wat anders bij bv. Gears of War. Bij die games staat de singleplayer op het goede verhaal en de mega productiewaarden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 12 Feb 2011 17:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Whuuuut? Gears met een goed verhaal? LOL
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 12 Feb 2011 17:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

RoaringMdog schreef:
Whuuuut? Gears met een goed verhaal? LOL

Inderdaad hahahahahahaha :')
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 12 Feb 2011 17:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Christian Vuye schreef:
Bij metingen is naar boven gekomen dat de input lag van Killzone 2 relatief echt aanzienlijk hoog was. Dat merk je meteen.

Bovendien is het verhaal van de meeste shooters inderdaad erg lame, dus je moet de eerste twee delen zeker niet gespeeld hebben. Natuurlijk is dat wel wat anders bij bv. Gears of War. Bij die games staat de singleplayer op het goede verhaal en de mega productiewaarden.


Je weet dat er een Killzone 2 patch (1.20 als ik me niet vergis..) is geweest die deze input lag voor het grootste deel gefixt heeft? De animaties van het wapen switchen, reloaden en het door je sight richten duren gewoon net iets langer dan dat iedereen gewend is bij COD.

Daarnaast ben ik het met je eens dat het niet nodig is om deel 2 voor deel 3 te spelen, maar een shooter om zijn 'verhaal' afraden vind ik niet nodig. Het is gewoon een toffe shooter, dus als je van shooters houd moet je deze game sowieso gewoon spelen.. of je het nou voor het verhaal wil doen of niet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 12 Feb 2011 17:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Robert schreef:
RoaringMdog schreef:
Whuuuut? Gears met een goed verhaal? LOL

Inderdaad hahahahahahaha :')

Beter alvast dan de gemiddelde shooter.

Dus: beter dan Call of Duty en Battlefield.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 12 Feb 2011 18:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Het verschil tussen het Killzone en Gears verhaal is dat Killzone zichzelf veel te serieus neemt en Gears heeft die overdreven corny b-movie stijl die zichzelf totaal niet serieus neemt...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 12 Feb 2011 19:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Roderick schreef:
Het verschil tussen het Killzone en Gears verhaal is dat Killzone zichzelf veel te serieus neemt en Gears heeft die overdreven corny b-movie stijl die zichzelf totaal niet serieus neemt...

Inderdaad. En alles bij Gears komt gewoon leuk over. In tegenstelling tot Killzone.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Feb 2011 19:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Meh, het zal wel met jullie. De ene hondendrol ruikt dus lekkerder dan de andere hondendrol, maar het nog steeds hondendrollen.


BTW: Uncharted pwns all.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 6 van 9

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group