Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende  
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 06 Jan 2011 18:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2007
Berichten: 810

Nieuwe trailer

http://blog.us.playstation.com/2011/01/06/killzone-3-story-trailer-malcolm-mcdowell-and-ray-winstone-lead-the-helghast/?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=killzone_3_0106011

Ik vind het best wel een leuke trailer. De politieke situatie na de dood van Visari lijkt een interessant te worden.


Laatst aangepast door Everybody_lies op 06 Jan 2011 21:41; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 06 Jan 2011 18:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Best tof.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 06 Jan 2011 18:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

wauw
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 21 Jan 2011 19:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Citaat:
Killzone 3 Open Beta Coming to the PSN on the 3rd of February

It’s Friday and it is a good news day! Between the 3rd and the 15th of February, you will be able to download and play the Killzone 3 Open Beta from the PlayStation Store.

This Beta will offer you exclusive early access to the MP05 ‘Frozen Dam’ multiplayer level from Killzone 3, including all three online multiplayer modes – Guerrilla Warfare, Warzone and Operations – as well as the offline multiplayer mode, Botzone. A sprawling asymmetrical map set in an old dam facility, the playing field in MP05 has been carefully tailored to fit each of the multiplayer modes.

These are the four multiplayer modes included with the Open Beta: be available in the final game:
Guerrilla Warfare (16 players)

Guerrilla Warfare is a standalone multiplayer mode similar to classic Team Deathmatch: You and your teammates must try to kill as many of the opposing team as you can before the timer runs out. In this mode, only the downstream monitor houses and repair bay are accessible, giving the map a very frantic pace.
Warzone (24 players)

If you’ve played Killzone 2, you may already be familiar with Warzone. It’s a round-based multiplayer campaign that consists of five randomly ordered mini-missions. In this mode the power house and penstocks directly under the dam are accessible as well, so there’s more room to come up with different strategies and approaches to your goal.
Operations (16 players)

Operations is a new multiplayer campaign which aims to deliver a more cinematic, story-based gameplay experience, similar to that of Killzone 3’s single-player mode. It consists of a sequence of linear mini-missions, in which the ISA must try to secure the docks and destroy the dam, while the Helghast must try to protect the dam facility.
Botzone (16 players)

Botzone is an offline multiplayer mode ideal for those looking to get to grips with the controls, the weapons or the map layout before going up against live players. Each of the aforementioned multiplayer modes can be played offline, against CPU-controlled opponents.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 21 Jan 2011 19:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2007
Berichten: 810

elemeNt schreef:
Citaat:
Killzone 3 Open Beta Coming to the PSN on the 3rd of February

It’s Friday and it is a good news day! Between the 3rd and the 15th of February, you will be able to download and play the Killzone 3 Open Beta from the PlayStation Store...



Geweldig , ik vond de multiplayer van Killzone 2 zeer leuk. Ik heb de mp gespeeld tot de dlc begon uit te komen.

Heel blij dat de beta in de vakantie (voor mij) uitkomt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 21 Jan 2011 22:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Filmpje van MP03 - BILGARSK BOULEVARD
http://www.youtube.com/watch?v=HYqyAcYlk8Y

Zo te zien is de M82 nog steeds te krachtig of hebben spelers te weinig health en zit er eindelijk een groen lichtje op de C4. De map ziet er wel super uit!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 21 Jan 2011 22:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Nou dat is wel jammer hoor, die eerste 2 punten. Grrrrr...

Ach, nu kun je nog tenminste een kans maken tegen een mijnenveld vol C4, tenzij daar ook weer een addertje onder het gras ligt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 22 Jan 2011 12:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

http://www.justpushstart.com/2011/01/21/just-how-big-is-killzone-3-in-terms-of-size/

En dat is groot :O
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 22 Jan 2011 13:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Oh ik had het trouwens verkeerd gezien. Het is geen c4, maar zo'n centry spawn ding *blijft hopen op een lampje op de c4...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 22 Jan 2011 13:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 481

elemeNt schreef:
Filmpje van MP03 - BILGARSK BOULEVARD
http://www.youtube.com/watch?v=HYqyAcYlk8Y

Dit is f'ing walgelijk.
Waarom is er geen recoil?
Waarom zijn er wallhacks?
Waarom is de tactician zo overpowered?
Waarom is de damage zo hoog? 3 shots GG, 3 shots heb je nodig om iemand te killen nu?!
Dit is nog erger dan de Beta, dankjewel GG dat je je meest toegewijde deel van je fanbase een trap in de ballen geeft.

*Pre order cancelled*

Bulletstorm
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 22 Jan 2011 13:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Die 'wallhack' is de spot & mark van de tactician haha. De jammer van de scout kan dat weer counteren. Verder was de M82 in de beta jammer genoeg ook al zo krachtig en heb ik bij beta feedback ook al aangegeven dat de spelers standaard al extra health moeten hebben. Ik vind dat het ook teveel COD gaat worden zo...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 22 Jan 2011 21:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Nou ik heb ook even de trailer bekeken en ik geef deathtanz wel gelijk hoor. Ziet er nou niet bepaald goed uit op het eerste gezicht.

Ook zie ik een ribbon die je kogels sterker maken? Ik had gehoopt dat dit niet zou gebeuren... dat gaat zo verschrikkelijk ongebalanceerd worden. Denk dat we veel bullshit-momenten zullen beleven.

Ach, ik koop het spel toch voor de campaign... multiplayer is op dit moment een verloren zaak voor mij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 24 Jan 2011 14:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

De eerste review is binnen! Nouja morgen in de winkels

Citaat:

De zuiderburen van het Officieel PlayStation Magazine hebben de primeur om als 1ste de review van Killzone 3 te publiceren. Het nieuwste product van Guerrilla Games krijgt in het magazine een score van 88%.

Onsamenhangend
De review van Killzone 3 brengt als positieve punten de grote veldslagen en de grafische kracht, met name op het gebied van destructie, naar voren. Ook de online multiplayer is volgens de reviewer van de OPM een pluspunt. Waar de game de mist in gaat is met een onsamenhangend verhaal, het hoge tempo dat de game meer Call of Duty maakt en het gebrek aan echte vernieuwing in de serie en het genre.

Killzone 3
Voordat Gaming Only een definitief cijfer op Killzone 3 plakt volgt deze week eerst nog een uitgebreide hands-on waarin je mijn ervaringen kunt lezen met Killzone 3. Niet alleen met de gewone versie van het level dat ik speelde, maar ook de Move functionaliteit en de co-op zullen aan bod komen.

Killzone 3 is inmiddels goud en zal op 25 februari (23 feb.. voor NL) exclusief voor de PlayStation 3 in de winkels liggen.
tekst van psonly
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 24 Jan 2011 14:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Jup, heb deze review al gelezen.
Als ik ze mag geloven is de verhaallijn dus niet zo goed als Guerrilla beweerde... jammer.
Gelukkig zal er nog veel actie zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 03 Feb 2011 13:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Open MP Beta is nu te downloaden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 03 Feb 2011 14:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Zouden er veranderingen zijn t.o.v. de closed bèta? Want dan download ik hem niet nog een keer; niet per sé omdat ik hem zo kut vond, maar meer omdat ik dan toch al weet hoe het speelt. Overtuigd ben ik niet... De coöp lijkt me alleen wel leuk, maar daar betaal ik geen €60 voor.

Ook geen €50.

Ook geen €40.

Wél €30.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 03 Feb 2011 16:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2007
Berichten: 810

Hoe groot is de beta?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 03 Feb 2011 16:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

De beta is zo'n 850mb om te downloaden (dacht ik).

Verder is de open beta niet heel anders dan de closed beta. De wapens zijn nu wat getweaked en de classes zijn nu zoals ze in de volledige versie gaan zijn. Het is nu ook maar 1 map: Frozen Dam
Verder heb ik gemerkt dat er al heel wat server problemen waren. Soms blijf je 'connecting' of zie je spelers door de maps warpen. Maar volgens de officiële forums zijn ze bezig met fixen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 03 Feb 2011 19:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2007
Berichten: 810

de review van IGN 8.5/10

Citaat:
Along with its fun multiplayer, Killzone 3 is so enjoyable because it’s not just a shooter, it’s an experience. Guerilla has crafted scene after gorgeous scene that made me feel like you’re a part of a brutal, human war that is somehow fantastic in setting but also eerily reminiscent of the wars we see on TV. Combine this with the superb pacing and you have a campaign that’s totally fun despite its boring characters and uninspired story. This may not be the best game on the PS3, but it’s a fantastic option for shooter fans, and the type of title that non-PS3 owners are sure to envy.


Gamespot review 8.5/10

Citaat:
Weighty shooting action and magnificent visuals collide in this great follow-up.


Gametrailer video review 9.4/10

Héél duidelijk merkbaar dat het embargo voor de reviews te plaatsen vanavond afliep.

Waar de reviews het over eens zijn:
- Grafisch prachtig
- Zwak verhaal
- Fun multiplayer
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 03 Feb 2011 20:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Godver, wat wil ik die beta toch spelen! Spijtig genoeg krijg ik telkens tijdens de System Update een error waardoor ik (tijdelijk) niet op het PSN kan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 03 Feb 2011 20:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Christian Vuye schreef:
Godver, wat wil ik die beta toch spelen! Spijtig genoeg krijg ik telkens tijdens de System Update een error waardoor ik (tijdelijk) niet op het PSN kan.


Dat zelfde probleem heb ik ook. Nu kan ik hem waarschijnlijk wel met de USB updaten maar er schijnt ook een bug in de nieuwste firmware te zitten waardoor je HDD niet meer zal functioneren en je waarschijnlijk ook al je save date kwijt raakt, dus ik waag het er maar niet op.

@Everybody_lies, oftewel: Killzone 3 lijkt veel op zijn voorganger Killzone 2. (Qua + en - punten)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 03 Feb 2011 20:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

ninodude schreef:
Christian Vuye schreef:
Godver, wat wil ik die beta toch spelen! Spijtig genoeg krijg ik telkens tijdens de System Update een error waardoor ik (tijdelijk) niet op het PSN kan.


Dat zelfde probleem heb ik ook. Nu kan ik hem waarschijnlijk wel met de USB updaten maar er schijnt ook een bug in de nieuwste firmware te zitten waardoor je HDD niet meer zal functioneren en je waarschijnlijk ook al je save date kwijt raakt, dus ik waag het er maar niet op.

@Everybody_lies, oftewel: Killzone 3 lijkt veel op zijn voorganger Killzone 2. (Qua + en - punten)

Kut.

Dit is waarom ik Xbox Live boven PSN verkies.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 03 Feb 2011 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2007
Berichten: 810

ninodude schreef:

@Everybody_lies, oftewel: Killzone 3 lijkt veel op zijn voorganger Killzone 2. (Qua + en - punten)



Had het nog niet door maar inderdaad alle punten die ik heb opgesomd komen overeen met KZ2.

Alhoewel ik dacht dat het verhaal van KZ2 beter was onthaald dan KZ3?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 03 Feb 2011 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Zo'n geweldig verhaal had deel 2 toch ook niet? Niet heel erg "dragend" voor de campaign voor zover ik me kan herinneren... Deel 3 had toch Hollywood-schrijvers ingeschakeld enz.? Nou, dat is terug te zien :')

De multiplayer wordt dus ook goed bekritiseerd, dat is een meevaller. Ik vond het persoonlijk wel geinig online, ik vond de vergelijkingen met CoD terecht maar wel overdreven... Het balanceert een beetje tussen KZ2 en CoD, en je kan natuurlijk nooit iedereen te vriend houden als developer.

Nou, de reviews klinken best goed, misschien is dit écht wel een goed spel Best wel een soort van verrassing aangezien ik bijna alleen maar overwegend negatieve commentaren heb gehoord op de bèta. Heel misschien koop ik hem toch maar. Coöp lijkt me nog steeds ontzettend fun en de campaign en multiplayer blijken heel leuk te zijn... Alleen toch heb ik het idee dat ik 1) nog genoeg games te spelen heb single player, 2) ook coöp genoeg te spelen heb en 3) nog lang niet zat ben van BFBC2 Vietnam...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 03 Feb 2011 22:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jul 2007
Berichten: 810

GekooktEi schreef:
Zo'n geweldig verhaal had deel 2 toch ook niet? Niet heel erg "dragend" voor de campaign voor zover ik me kan herinneren... Deel 3 had toch Hollywood-schrijvers ingeschakeld enz.? Nou, dat is terug te zien :')


Ik spreek ook niet over een "geweldig" verhaal in deel 2. Mij valt het op dat in de reviews het verhaal van deel 3 sterker bekritiseerd wordt dan in deel 2.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 5 van 9

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group