Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende  
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 26 Feb 2010 23:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

Phantom aub, Lewis Hamilton was al de pupil van Ron Dennis sinds z'n 12de of wat was het.. als je tien jaar lang iemand intensief klaarstoomt dan is het meer dan logisch dat Hamilton voorgetrokken werd van zodra Dennis zag dat Lewis ook kans maakte op de titel. Dit heeft Ron Dennis ALTIJD gedaan, met Hakkinen en Senna had hij ook een speciale band en het was duidelijk dat hun qua strategieën de voorkeur kregen op hun teamgenoten. Dit is ook gebeurd met Hamilton en Alonso, daarom ook dat Alonso van het midden van het seizoen opeens zo rebelleerde. Alonso zegt het vaak zelf genoeg zelf: met McLaren an sich was er niks mis mee en het was een fijn team, er waren enkel een paar leidinggevende mensen die bepaalde dingen bepaalden waar Alonso helemaal niet akkoord mee ging (waaronder afstelling van de wagen of hoeveelheid benzine, terwijl hij net wist dat met de afstelling die hij gevonden had die en die strategie genomen moest worden). Bron kan ik helaas niet meer vinden.

Het gezever over Glock laat ik aan jullie twee over, shit happens.. het is niet echt dat ding van Glock dat het wereldkampioenschap bepaald heeft, wel Crashgate én Massa's motorprobleem in Hongarije op een paar rondes van het einde terwijl hij de hele race als eerste heeft gereden en een geweldige inhaalmanoeuvre gedaan had op Hamilton in de eerste bocht. Die twee dingen hebben - in mijn ogen - Massa de das omgedaan. Voor de rest heeft Massa een keer een zware fout begaan (begin van het seizoen in Maleisië, terwijl hij tweede stond), en Hamilton een paar keer, waardoor ik vind dat Lewis onverdiend wereldkampioen is geworden, puur gebaseerd op de "driving skills". Maar maar maar... coureurs alleen bepalen het wereldkampioenschap niet, dus on the whole is Lewis eerste geworden en is hij dus de terechte wereldkampioen, want zijn McLaren was toen beter dan de Ferrari van Massa.

Laten we het zo stellen: Massa 100% - Hamilton 90% en Ferrari 80% - McLaren 95%. En die 5% verschil heeft 'm het gedaan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
phantom BerichtGeplaatst: 26 Feb 2010 23:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jan 2006
Berichten: 236

Valentino Aledda schreef:
Phantom aub, Lewis Hamilton was al de pupil van Ron Dennis sinds z'n 12de of wat was het.. als je tien jaar lang iemand intensief klaarstoomt dan is het meer dan logisch dat Hamilton voorgetrokken werd van zodra Dennis zag dat Lewis ook kans maakte op de titel. Dit heeft Ron Dennis ALTIJD gedaan, met Hakkinen en Senna had hij ook een speciale band en het was duidelijk dat hun qua strategieën de voorkeur kregen op hun teamgenoten. Dit is ook gebeurd met Hamilton en Alonso, daarom ook dat Alonso van het midden van het seizoen opeens zo rebelleerde. Alonso zegt het vaak zelf genoeg zelf: met McLaren an sich was er niks mis mee en het was een fijn team, er waren enkel een paar leidinggevende mensen die bepaalde dingen bepaalden waar Alonso helemaal niet akkoord mee ging (waaronder afstelling van de wagen of hoeveelheid benzine, terwijl hij net wist dat met de afstelling die hij gevonden had die en die strategie genomen moest worden). Bron kan ik helaas niet meer vinden.

Maar maar maar... coureurs alleen bepalen het wereldkampioenschap niet, dus on the whole is Lewis eerste geworden en is hij dus de terechte wereldkampioen, want zijn McLaren was toen beter dan de Ferrari van Massa.

Laten we het zo stellen: Massa 100% - Hamilton 90% en Ferrari 80% - McLaren 95%. En die 5% verschil heeft 'm het gedaan

Eerst haalt hij voor weet ik veel miljoen Alonso binnen, en dan laat hij zijn rookie van hem winnen? Waarom? Waarom had hij dan niet een goedkopere 2e coureur genomen? En over dat hij b.v. Senna voor trok, dat had meer met de instelling van Prost te maken. Senna leefde echt voor de F1, (bijna) compromis loos. Prost wilde dat niet, daarom is hij ook bij McLaren weg gegaan. Hij heeft zelf gezegd dat hij niet tegen de drive van Senna op kon.

Dat laatste ben ik het wel mee eens, op dat Massa de betere coureur is na.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 27 Feb 2010 09:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

Waarom? Heel simpel, om de druk af te houden van Lewis. Als je naast een coureur rijdt die 2x wereldkampioen is geworden en M. Schumacher verslagen heeft, dan rijd je zonder druk. Hij kon er enkel bij winnen als hij beter zou presteren dan verwacht en vooral veel leren van Alonso. Dat Lewis daarna beter presteerde dan verwacht in het begin van het seizoen, is volledig zijn verdienste (en met dank aan de basisafstelling van Alonso waar Lewis dankbaar gebruik van maakte om verder te tweaken), maar dat hij vanaf de tweede helft van het seizoen "de overhand nam" op Alonso (lees: vooral competitiever en agressiever, terwijl Alonso "opeens" een auto had die niet vooruit te branden was) is volledig de verdienste van de beslissing van de heer Ron Dennis, die volledig de kaart trok van Hamilton, waardoor Alonso zowat op z'n eentje werd gelaten en de "2de rijder strategie" kreeg in 9 vd 10 races. Dat Alonso ondanks dat alles toch nog op gelijke hoogte van Hamilton is gebleven, is volledig zijn verdienste.

En ik weet niet in hoeverre je F1 hebt gevolgd, maar Senna en Ron Dennis waren als vader en zoon, ze hadden een énorme goede band. Prost is bij McLaren weggegaan niet omdat hij niet volledig leefde voor zijn vak (dat deed ie mijn inziens wel, anders word je geen 4x wereldkampioen), hij was gewoon beredeneerd en Senna passioneel, maar wel om de vertroebelde relatie tussen de twee coureurs (weer dankzij het voortrekken ook van Senna). Senna is toch ook weggegaan bij McLaren (om een volledig andere reden dan Prost), dus ja...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
phantom BerichtGeplaatst: 27 Feb 2010 14:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jan 2006
Berichten: 236

Valentino Aledda schreef:
En ik weet niet in hoeverre je F1 hebt gevolgd, maar Senna en Ron Dennis waren als vader en zoon, ze hadden een énorme goede band. Prost is bij McLaren weggegaan niet omdat hij niet volledig leefde voor zijn vak (dat deed ie mijn inziens wel, anders word je geen 4x wereldkampioen), hij was gewoon beredeneerd en Senna passioneel, maar wel om de vertroebelde relatie tussen de twee coureurs (weer dankzij het voortrekken ook van Senna). Senna is toch ook weggegaan bij McLaren (om een volledig andere reden dan Prost), dus ja...

Senna en Prost was nog van voor mijn tijd. Maar hoe komt het dat Senna en Ron Dennis zo een goede band hadden? Ja, doordat Senna (bijna) compromisloos leefde voor de F1.

Citaat:
I'm brave to say that I won't take this sort of risk.

Citaat:
Without going to what I think is my limit. I always say that my ideal is to get pole with the minimum effort, and to win the race at the slowest speed possible.

Citaat:
Sometimes I think I could have got some better results if I had a different mentality; if I could have pushed hard and attacked. But then I would have had a good chance of making a mistake.

Citaat:
Understand me, this is nothing against Ayrton, OK? Ayrton was very quick, and in qualifying he was much better than me - much more committed, just as I think I was when I was the younger driver in the team, against Niki


Hier zie je toch dat er een heel verschil in de instelling van Senna en die van Prost zat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 27 Feb 2010 14:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

daarom zei ik ook dat Prost meer beredeneerd was, m.a.w. hij calculeerde meer, vandaar ook dat ze hem "le professeur" noemden.

Senna was meer passioneel, in deze context gebruikt Prost inderdaad "more commited", maar hij bedoelt ermee (zoals je een zin later kan zien) dat hij (=Senna) zich meer wou bewijzen tov Prost, zoals vroeger Prost zich wou bewijzen tegen Senna. Maar dat betekent niet dat Prost NIET voor zijn vak leefde omdat Senna de jongere rijder was.

En dat Senna beter was in kwalificaties was wel heel duidelijk, mss weet je ervan, maar in '88 ofzo dacht ik had Prost in Monaco iedereen op een seconde gezet in de kwalificaties, dat vonden ze waanzinnig... tot Senna nog eens anderhalve seconde sneller ging dan Prost. ge-wel-dig.

Senna had niks voor niks hééééééééééééél lange tijd de meest aantal pole-positions op zijn naam, maar qua races winnen had Prost de (lichte)overhand. de tactiek van Prost was meestal om langzaam uit de startblokken te gaan en zijn banden sparen en op het einde was Prost dan meestal de snellere van het pak. Hij kon heel goed met zijn banden omgaan en toch snel gaan, vandaar dat hij "Le professeur" werd genoemd, omdat hij zo minitieus te werk ging.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
phantom BerichtGeplaatst: 27 Feb 2010 15:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jan 2006
Berichten: 236

Ik denk dat het verschil in risico's nemen zat. Prost had dingen zoals Villeneuve's ongeluk mee gemaakt. Prost durfde door dat soort dingen niet net de laatste tienden te pakken, omdat hij niet bereid was om te sterven voor de F1. Senna had dat soort dingen nog niet mee gemaakt, en was misschien wel bereid te sterven voor zijn sport. Ook was Senna de eerste coureur van de nieuwe generatie. Een generatie waarin er nog veel meer getraind werd voor een top conditie en waar veel meer technische kennis nodig was bij de coureurs. En dat Monaco, volgens mij was Senna al 1 seconde sneller dan nummer 2, Prost, maar wilde hij aan het eind van de kwalificatie sessie bewijzen dat hij nog sneller kon, en pakte hij er nog een halve seconde bij.

Edit:
Citaat:
Maar dat betekent niet dat Prost NIET voor zijn vak leefde omdat Senna de jongere rijder was.


Ik bedoel ook niet dat Prost niet voor zijn vak leefde, natuurlijk wel. Maar niet zoals Senna.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 27 Feb 2010 15:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

nou meer technische kennis... Prost stond net gekend dat hij een meester was in het afstellen vd wagen in raceconditie, dus ik denk dat hij wel wat redelijke kennis bevatte

we hebben dus eigenlijk naast elkaar zitten praten, of er was alleszins een miscommunicatie, nu zeg je namelijk dat "Prost voor zijn vak leefde, maar niet zoals Senna", in die zin wat je erboven bedoelde, namelijk "Prost durfde door dat soort dingen niet net de laatste tienden te pakken, omdat hij niet bereid was om te sterven voor de F1." Dan klopt het inderdaad met wat ik zei een post of twee geleden: Prost reed beredeneerd, Senna gepassioneerd. Of hij daarom net de laatste tienden niet kon pakken durf ik echter te betwijfelen. In 1993 had Senna een slechte auto, dus het valt moeilijk te vergelijken, maar Prost reed iedereen toen gewoon op een hoopje. Het enige wat je wél kan zeggen is dat Senna op circuits als Monaco zich gewoon als een vis in water voelde.

Ik denk trouwens dat Schumacher meer de coureur was van de nieuwe generatie, Senna deed namelijk al mee sinds '84, Schumacher sinds '91. Maar goed, dat is een andere discussie, denk dat we genoeg gediscussieerd hebben hierover
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2010 18:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

Het team van Red Bull heeft tijdens de laatste wintertest in Barcelona geprobeerd om de concurrentie op het verkeerde been te zetten. De RB6 was voorzien van stickers die de indruk moesten wekken dat de uitlaten op een andere plek zitten.

Door de stickers leek het net of de uitlaten zich aan de bovenzijde bevinden, terwijl ze eigenlijk vrij laag - vlak bij de bodem van de wagen - zijn geplaatst. Op de foto's van Sutton, de vaste fotoleverancier van GPUpdate.net, is duidelijk te zien waar de uitlaten zich werkelijk bevinden en waar de stickers met de nepuitlaten zijn geplakt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2010 16:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

Friday in Bahrein:

1 N Rosberg (GER) Mercedes 1'55.409
2 LC Hamilton (GBR) McLaren 1'55.854
3 M Schumacher (GER) Mercedes 1'55.903
4 J Button (GBR) McLaren 1'56.076
5 S Vettel (GER) Red Bull 1'56.459
6 N Hulkenberg (GER) Williams 1'56.501
7 F Massa (BRA) Ferrari 1'56.555
8 V Petrov (RUS) Renault 1'56.750
9 F Alonso (ESP) Ferrari 1'57.140
10 PM de la Rosa (ESP) BMW Sauber 1'57.255
11 K Kobayashi (JPN) BMW Sauber 1'57.352
12 A Sutil (GER) Force India 1'57.361
13 RG Barrichello (BRA) Williams 1'57.452
14 V Liuzzi (ITA) Force India 1'57.833
15 R Kubica (POL) Renault 1'58.155
16 J Alguersuari (ESP) Toro Rosso 1'59.799
17 M Webber (AUS) Red Bull 2'00.444
18 H Kovalainen (FIN) Lotus 2'00.873
19 J Trulli (ITA) Lotus 2'00.990
20 T Glock (GER) Virgin 2'02.037
21 L di Grassi (BRA) Virgin 2'02.188
22 B Senna (BRA) HRT F1 1'56.968
23 S Buemi (SUI) Toro Rosso -
24 K Chandhok (IND) HRT F1 -
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 12 Mrt 2010 17:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

doet schurmager weer mee :O

wist ik nie eens
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2010 13:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Ferrari is terug. Positie 2 en 3 zijn voor Massa en Alonso. RBR-Renault rijder Vettel doet het echter het best. Geen verrassing eigenlijk, RBR-Renault was de dominante kracht aan het einde van het vorige seizoen. Als Vettel geluk heeft, wordt hij een contender. Vorig seizoen was hij tweede, ondanks het feit dat hij vijfmaal!! de finish niet heeft gehaald. Mercedes stelt trouwens teleur, maar 5 en 7. Ook opvallend. De kampioen worden geklopt. Alonso door Massa, Button door Hamilton en Schumacher door Rosberg.

Citaat:
1. Sebastian Vettel RBR-Renault
2. Felipe Massa Ferrari
3. Fernando Alonso Ferrari
4. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes
5. Nico Rosberg Mercedes Benz
6. Mark Webber RBR-Renault
7. Michael Schumacher Mercedes Benz
8. Jenson Button McLaren-Mercedes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nash BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2010 13:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2006
Berichten: 761

Lijkt inderdaad dat Ferrari de weg terug heeft gevonden. Mooi! Hoopte alleen dat Mercedes nog wat beter zou kwalificeren als Schumi fan zijnde. Achja, Mijn andere coureur staat op pole dus ik ben happy!

Dit jaar trouwens geen F1 competitie hier op Gamed?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2010 14:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Alonso klopt Massa en Hamilton. Dubbelslag voor Ferrari dus. Vettel vierde, Rosberg vijfde en Schumacher zesde. Button is ergens geëindigd, maar niemand geeft iets om Button.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2010 20:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

zo, kan ik eindelijk reageren. Aangezien ik moest werken heb ik 20 minuten op TV gezien tijdens mijn lunch en de rest gevolgd online. Was blij om te zien dat Alonso gewonnen heeft... hoewel ik graag wil dat Massa wereldkampioen wordt, heb ik het gevoel dat ik toch nét iets meer fan ben van Alonso, want hoopte echt dat hij zou winnen tot mijn verbazing.

Anywayz, morgen bekijk ik me de volledige race. Jammer dat Button maar 7de is geëindigd, heb liever dat Button Hamilton voor is maar goed... nog genoeg races daarvoor (hoewel ik het betwijfel dat dat uiteindelijk gaat gebeuren)

Het seizoen is - qua resultaten - alleszins goed begonnen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2010 20:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jan 2010
Berichten: 977

Toch maar weer de TV op BBC gezet vanmiddag(RTL 7 met z'n @#$% reclame). Halverwege toch maar gestopt. Schumacher deed het niet slecht, maar ook niet heel erg goed of zo.
F1 is niks aan tegenwoordig! Echt totaal geen spanning, geen actie...

jammer van de A1 GP
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 14 Mrt 2010 21:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

idd, na een race kan je al gelijk een conclusie trekken hoe de F1 is
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2010 16:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jan 2010
Berichten: 977

bedoel je dat sarcastisch of serieus?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2010 16:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

meer sarcastisch.. vorige jaren waren er ook paar hele saaie races tussen (volgens mij ook Bahrein, tis namelijk een saai circuit wat inhalen betreft), maar over het algemeen was het toch meer dan ok (tenzij je het toen ook saai vond, dan snap ik het meer)? Het valt gewoon af te wachten. De media oordelen na de eerste race ook al gelijk dat het supersaai is en weet ik veel wat, maar vind het nogal dwaas om dat te oordelen (hoewel de media de ene week het ene zeggen en de andere week het andere, dus echt veel heb je niet aan hen). Maar een spectaculaire seizoensopener wilt daarna ook niet zeggen dat het hele seizoen spectaculair is. Gewoon paar races afwachten en als de komende drie vier races zoals dit weekend waren ja dan idd...kunnen we beter allemaal een tweede tv-toestel kopen en ondertussen wat anders kijken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2010 17:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jan 2010
Berichten: 977

oké, nou even voor de duidelijkheid dan: Ik heb heel lang Formule 1 gekeken, totdat de A1 GP kwam eigenlijk... Ik ben eigenlijk totaal niet zo'n persoon die iets meteen saai vind als er te weinig actie is.
Maar toch verloor ik langzaam mijn interesse in de Formule 1. A1 GP was gewoon leuker voor mij. Ik ben zelfs een keer om 1 uur opgestaan om eerst met de auto en dan met de trein naar Zandvoort te gaan samen met mijn broer. (vanuit Drenthe)

Super League Formula vind ik trouwens ook maar niks. Dus ik denk dat ik langzamerhand maar weer Formule 1 ga kijken. 't is gewoon weer even wennen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2010 17:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

hier in België lieten ze het nooit zien, dus kan er helaas niet over oordelen, maar heb er inderdaad wel veel goeds over gehoord. Inderdaad jammer dat de formule gefaald heeft. Die superleague vind ik maar dom, was eens op Zolder en heb de kwalificaties gevolgd.. wat een onzin Maar goed, genoeg fans ervoor blijkbaar
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2010 16:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jan 2010
Berichten: 977

Hey Valentino, even iets heel anders, ben jij eigenlijk wel eens naar een Formule 1 wedstrijd geweest? (gewoon uit nieuwschierigheid)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2010 16:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

never had the money for it (of tenminste, dat ik eraan wou uitgeven), maar het staat wel op de "to-do-list" nu ik werk heb ja
Ben wel naar andere racewedstrijden geweest of gewoon raceevenementen zoals vorig jaar op Zolder. Maar dat is (uiteraard) heel wat anders dan de F1.......................................................maar stukken goedkoper
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2010 16:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jan 2010
Berichten: 977

ja ik ben ook nog nooit naar een Formule 1 wedstrijd geweest. Mijn vader is ook wel fan van autosport, maar hij heeft het er niet echt voor over om zo ver te reizen denk ik. (zelfs Spa-francorchamps is nog ver rijden)

Maar goed, ik ga wel een paar keer per jaar naar andere races op Assen. Vanaf mijn huis naar het circuit van Assen is zelfs te fietsen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2010 17:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

oh lekker zeg, gelukzak . Zolder was ook wel een eindje maar goed.. je moet het eens meemaken om te weten wat de term "oorverdovend" inhoudt

Ik volg zelf al F1 sinds 1986 (had nog krantenknipsels gevonden waar ik zag dat ik die dingen bijhield), was toen nog 3 jaar, dus ik volg het best lang. Heb geprobeerd om te stoppen met kijken, zeker toen het zo saai was en er altijd maar een iemand won, maar fuck it.. een weekend zonder F1 terwijl het F1 is en ik word gek, must...see...now...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 13:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

funny:

There were red faces in the Virgin team when it was forced to admit that it needs to make major modifications to its car after discovering the fuel tank is not big enough to enable them to complete a grand prix.

Although technical boss Nick Wirth admitted the tank capacity was "marginal", an F1 insider was quoted by the BBC as saying the changes were a "significant modification" and the tank was around 13 litres too small. It is also unclear if Virgin will build new carbon-fibre chassis or slice and dice the existing ones.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group