Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 19, 20, 21  Volgende  
Lawliet BerichtGeplaatst: 11 Feb 2010 17:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Uchiha_Shadow schreef:
Lawliet schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
En, wat komt er allemaal in april uit?.


Ik wil Iron Man zien! De trailer zag er gaaf uit en het lijkt me de moeite waard. :p


Dat klopt, zowiezo vergeleken met wat ze met Wolverine hebben gedaan...


Ha ha ja die is wel apart, maar aan de andere kant is het ook wel de bedoeling. What if Wolverine originally came from Japan? Alsnog wil ik die ook wel zien. Er zouden 4 Marvel Anime's komen. Wolverine, Iron Man en de andere twee weet ik niet (geheim?). Ik hoop op Spider-man en Thor of misschien wel The Fantastic Four.

Edit

De andere worden X-Men en Blade.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Draster BerichtGeplaatst: 18 Feb 2010 11:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jul 2009
Berichten: 438

Ik was vergeten hoe geweldig het Hunter Exam uit Hunter x hunter was :p
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
groente12 BerichtGeplaatst: 18 Feb 2010 12:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Jul 2008
Berichten: 397

Uchiha_Shadow schreef:
En, wat komt er allemaal in april uit? Die 2 Noitamina anime ga ik zowiezo kijken (House Of Five Leaves & Yojo-han Shinwa Taikei). "Heroman" ziet er uit als de nieuwe Eden...


Yeah! Manglobe komt eindelijk weer met een samurai anime hopelijk zuiveren ze hun studio naam, want Blacksmith was verschrikkelijk slecht en te mainstream.

Yojo-han Shinwa Taikei lijkt me ook wel vet. Ik ken Masaaki Yuasa al zijn werk nog niet, maar Mind Game is echt fantastisch dus een 3 episodes kans verdient het wel.

Over Major S5 ben ik nog niet echt positief, het is niet meer interessant genoeg heb het momenteel op on-hold dus laat ik seizoen 6 voorlopig met rust.

Ik ben nog niet overtuigd over Hero-man en Iron-Man. Geen 1 Amerikaans/japan productie is echt geslaagd geweest ik wacht daarover reacties af.

En het wordt eens verdomme tijd voor een nieuwe seizoen Kaiji, Madhouse schiet nou eens op.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2010 13:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Volgende maand dus wel een paar toffe nieuwe anime. Op 't moment bezig met Durarara, Cross Game, FMAB, Nodame Cantabile Finale, Sora no Oto, Dragonball Kai () en... Speed Grapher.

Speed Grapher is nogal apart, hij komt uit 2005 maar de soundtrack is heel erg 80's (inclusief Duran Duran's Girls On Film als OP song, haha) en alles voelt gewoon heel erg retro, inclusief het verhaal en de cliche bad guys. Wel leuk: elke episode komt er een nieuwe assassin achter de hoofdpersoon aan en deze assassins zijn vergelijkbaar met No More Heroes baddies

Oh, en Katanagatari is erg sfeervol/creatief, grafisch gezien:

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2010 14:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

@Uchiha: je weet dat katanagatari al 3 maanden bezig is?

EDIT: Black Rock Shooter ziet er ook wel vet uit, heel mooie art:



Laatst aangepast door BeWario op 21 Mrt 2010 14:56; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2010 14:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Bijna 2 maanden, en ja dat wist ik, ik wachtte op de Frostii subs en heb het druk gehad met andere dingen.

Black Rock Shooter zit ook wel een heel aardig team achter, dus dat kan nog wel wat worden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2010 17:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Ben nu opnieuw begonnen aan FLCL (al 6 keer gezien ofzo), het blijft een van de beste anime ooit kan niet geloven dat 't al 10 jaar is geleden dat ie uit is gekomen, nog steeds mooi, en nog steeds grappig.



Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2010 15:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Ik ben net begonnen aan de nieuwste serie van Shonen Jump Lock On!. Tot nu aardig, maar ik vraag me af of ze meer richting een battle manga gaan. Of een mix zoals Hitman Reborn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 18:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Uchiha_Shadow schreef:
Ben nu opnieuw begonnen aan FLCL (al 6 keer gezien ofzo), het blijft een van de beste anime ooit kan niet geloven dat 't al 10 jaar is geleden dat ie uit is gekomen, nog steeds mooi, en nog steeds grappig.



Heb net de eerste episode gezien. Het is idd geweldig gemaakt maar het is zo random. XD I'm hooked dus ik ga de rest ook kijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 18:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Lawliet schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
Ben nu opnieuw begonnen aan FLCL (al 6 keer gezien ofzo), het blijft een van de beste anime ooit kan niet geloven dat 't al 10 jaar is geleden dat ie uit is gekomen, nog steeds mooi, en nog steeds grappig.



Heb net de eerste episode gezien. Het is idd geweldig gemaakt maar het is zo random. XD I'm hooked dus ik ga de rest ook kijken.


De randomness valt ongelofelijk mee nadat je 't zo vaak hebt gezien! Ik zit nu bij ep 4 en ontdek nog steeds dingen die ik eerst niet door had, er zijn zoveel verhalen tegelijk bezig per episode... Er zitten ook behoorlijk wat onderliggende verhalen in. Ik zal geen spoilers posten maar misschien wel leuk om er even hier oven te hebben als je 'm af hebt (helaas maar 6 episodes).

EDIT: Die manga scene van episode 1 (en er zit er nog een in ep 5 of 6) is trouwens wel random Maar er zitten ook iets van 20 (Japanse) woordgrappen in.

Hoe vind je de muziek trouwens?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 18:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

De muziek is geweldig! Het past er zo goed bij de anime. Misschien dat ik de soundtrack wel eens een keer download. Ik ben net klaar met episode 2.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2010 19:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Lawliet schreef:
De muziek is geweldig! Het past er zo goed bij de anime. Misschien dat ik de soundtrack wel eens een keer download. Ik ben net klaar met episode 2.


95% van de muziek is gemaakt door The Pillows, sinds ik FLCL heb gezien mijn favoriete Japanse band. Ik heb dan ook alle 3 OST CD's gekocht

Zie ook:

http://www.youtube.com/watch?v=rKdp0Ye6QS8
http://www.youtube.com/watch?v=oZgN-GAzKEg
http://www.youtube.com/watch?v=8SyANADmGPw
http://www.youtube.com/watch?v=jGi3C0539VI
http://www.youtube.com/watch?v=bWIrPL4IhZ0

(episodes 5 en 6 zijn trouwens m'n favorieten, dus je hebt nog wat om naar uit te kijken )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2010 01:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Thanks en ik ben net klaar met episode 5. Het is lang geleden dat ik zo'n unieke anime als deze heb gezien. De laatste was Paprika die ik ook heel leuk vond. FLCL is zooo grappig en leuk gedaan. I am in luve. Na de anime ga ik ook zeker de manga lezen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2010 02:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

De manga is gebasseerd op de anime (niet andersom) en is wat mij betreft nog niet half zo goed...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2010 12:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Zo ben net klaar met episode 6. Wat een geweldige anime. Ik denk wel dat ik de plot een beetje snap, maar nos steeds verwarrend.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2010 15:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

De eerste keer dat ik 'm zag was ik 14 Needless to say, snapte ik er niet heel veel van.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2010 19:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Vandaag maar eens Baccano! in mijn dl-lijst gezet, hij schijnt wel op Durrarara te lijken, dus ik verwacht veel goeds!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2010 19:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

BeWario schreef:
Vandaag maar eens Baccano! in mijn dl-lijst gezet, hij schijnt wel op Durrarara te lijken, dus ik verwacht veel goeds!


Beter dan Durarara (tot nu toe is), maar dat had je kunnen weten als je m'n "anime aanraders" thread had gelezen

Hij is van dezelfde schrijver en er zit ook een grote cast in die elkaar af en toe tegen komt. Voor de rest zit er, net als in Durarara, wat Westerse mythologie in gemixed. Dat was het wel zo'n beetje, het zijn gewoon beiden Pulp Fiction-achtige verhalen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2010 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Uchiha_Shadow schreef:
Ben nu opnieuw begonnen aan FLCL (al 6 keer gezien ofzo), het blijft een van de beste anime ooit kan niet geloven dat 't al 10 jaar is geleden dat ie uit is gekomen, nog steeds mooi, en nog steeds grappig.





Hmm, stijltje spreekt me wel aardig aan, ben benieuwd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2010 01:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Je moet die anime echt zien. Tot nu de meest indrukwekkende anime die ik gezien heb.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2010 01:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

Ik heb vrijwel alle anime laten vallen. Kijk nu alleen nog maar het briljante Fullmetal Alchemist: Brotherhood. Ook ben ik van plan Code Geass weer te gaan kijken als er een R3 komt en Bleach weer 's proberen zodra de fillers eindelijk af zijn. Heb eigenlijk de hoop al opgegeven voor Bleach, zelfs de laatste paar non-filler episodes niet gezien, maar ben bereid het nog een kans te geven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2010 12:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Nodame Cantabile: Finale net af gekeken. Een mooi einde, helaas heeft de show nooit de kwaliteit van 't eerste seizoen weten te halen. Het eerste seizoen krijgt van mij een 9, de andere 2 seizoenen een 8.

Ghost In The Shell: Standalone Complex seizoen 1 gisteren de laatste ep van gezien, ook een aanrader.

En vandaag ook de laatste episode van Cross Game
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Draster BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2010 21:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jul 2009
Berichten: 438

Gezien de lokale hype hier gisterenavond de eerste ep van FLCL bekeken

Wtf. :D
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2010 22:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

You're welcome

Ook het einde van Cross Game gezien, en wel even een traantje gelaten, wat een mooi einde een van de beste "slice of life" shows die ik ooit heb gezien. 9/10
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2010 07:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Ik vraag me trouwens echt af wat mensen zo leuk vinden aan "slice of life"-series, ik hield Suzumiya net vol, eerder omdat het zo wazig was, en ik heb Lucky Star geprobeerd, maar die is echt gewoon te saai voor woorden...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 19, 20, 21  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 21

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group