Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 19, 20, 21  Volgende  
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Jan 2010 12:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik denk dat ik binnekort ga beginnen aan Haruhi, ik weet nog niets van de Anime af maar met de muziek zit het wel goed:

http://www.youtube.com/watch?v=6kv3mMK7EP8

De vraag is echter zal ik de Engelse Dub of Sub kijken?

@Uchiha_Shadow, ik ben nieuw in de Anime wereld en de enige Anime die ik op dit moment volg is One Piece en ik kan me totaal niet vinden in jou argumenten, het grootte verhaal gaat dan wel over dat Luffy de schat One Piece moet vinden om Pirate King te worden maar de overige 8 characters hebben hun eigen doelen en elke arc heeft zijn eigen verhaal, chars zijn tot nu toe allemaal goed ontwikkeld. (Ik ben pas bij 170 en Nico is net erbij gekomen haar backstory komt pas bij +350 en Frank & Brook komen nog veel later.)

Ja je hebt wel gelijk over sommige shounens zoals Digimon maar One Piece is wel een dikke uitzondering, maar dat laatste kan best kloppen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
LordyLord BerichtGeplaatst: 12 Jan 2010 12:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Okt 2009
Berichten: 209

ninodude schreef:
Ik denk dat ik binnekort ga beginnen aan Haruhi, ik weet nog niets van de Anime af maar met de muziek zit het wel goed.


Meh, je moet maar van anime's zoals Haruhi houden. Het is wel leuk maar het gaat uiteindelijk echt helemaal nergens over.
(Je hebt waarschijnlijk ook wel gelezen dat de ep's scrambled zijn.) Ik heb ze in de originele (dus non-chronologische) volgorde gekeken, daardoor krijg je wel van die leuke 'oh, dus zo zit het' momenten. Inhoudelijk is het pure nonsense, moet ik wel zeggen. :')

----
That aside, ik heb de erste 'chapter' van Aoi Bungaku uit.
Hij is echt goed, ook al is het erg sterk cultureel japans. (Japanse levensopvattingen, de 'grote groep' staat boven het individu, etc.)
En tja, wat kan ik zeggen. Het is gewoon pure drama. Van mij mochten ze het 'monster' gedeelte wel weglaten*, maar ik snapte de symboliek.
Ook moet ik zeggen dat ik denk dat het asl boek overtuigender zou zijn dan de anime, ik vind het jammer dat ik dat niet eerst heb gelezen, maar het is wat het is.
8,5/10 voor de eerste chapter.

*Voor als iemand het gaat kijken, je snapt het dan wel.


Laatst aangepast door LordyLord op 12 Jan 2010 13:08; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 12 Jan 2010 13:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

LordyLord schreef:
ninodude schreef:
Ik denk dat ik binnekort ga beginnen aan Haruhi, ik weet nog niets van de Anime af maar met de muziek zit het wel goed.


Meh, je moet maar van anime's zoals Haruhi houden. Het is wel leuk maar het gaat uiteindelijk echt helemaal nergens over.
(Je hebt waarschijnlijk ook wel gelezen dat de ep's scrambled zijn.) Ik heb ze in de originele (dus non-chronologische) volgorde gekeken, daardoor krijg je wel van die leuke 'oh, dus zo zit het' momenten. Inhoudelijk is het pure nonsense, moet ik wel zeggen. :')


Ik vind het concept werkelijk geweldig. Tja, het verhaal in de episodes zelf gaat niet echt ergens over (gewoon typische slice-of-life stuff), maar het is wel grappig en redelijk slim geschreven (zo veel genres bij elkaar geschreven, en al het technisch gebabbel klopt gewoon ook). Eigenlijk is het een cult anime die gewoon veel te populair is geworden

Man, wat heb ik zin in deze anime, trouwens.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
LordyLord BerichtGeplaatst: 12 Jan 2010 13:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Okt 2009
Berichten: 209

Uchiha_Shadow schreef:
Man, wat heb ik zin in deze anime, trouwens.


Wut.
Ik heb m gegoogled maar ik zie alleen dat het gaat over een scholier.

"A mystery novel the revolves around an anonymously by a nameless person which is on his third year of college student career, he seeks his past to clear up something, and has something to do with an organization."

Enige reden voor je enthousiasme?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 12 Jan 2010 13:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

LordyLord schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
Man, wat heb ik zin in deze anime, trouwens.


Wut.
Ik heb m gegoogled maar ik zie alleen dat het gaat over een scholier.

"A mystery novel the revolves around an anonymously by a nameless person which is on his third year of college student career, he seeks his past to clear up something, and has something to do with an organization."

Enige reden voor je enthousiasme?


M'n favoriete director die samenwerkt met m'n favoriete character designer... en met een van de beste animatie teams. Het zit trouwens ook in de Noitamina timeslot, zoals vele andere goede anime van de afgelopen jaren.

Dus nee, ik weet helemaal niks van het verhaal af, maar als je favoriete regisseur een nieuw project aankondigt (en al helemaal als hij een dreamteam heeft samengesteld) dan weet je dat het goed komt De kerel heeft nog niks slechts geproduceerd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Wazzim BerichtGeplaatst: 12 Jan 2010 14:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Sep 2008
Berichten: 305

Uchiha_Shadow schreef:


SPOILERS: the good guys win

nee maar even serieus ik heb OP niet gezien (alleen een beetje gelezen) maar zal niet zo snel aan een 420 episode anime beginnen


420+ Animé's zijn meestal echt niks na een tijdje gezien het dan alleen maar gaat over het rekken van het verhaal dan over het verhaal te vertellen.

2/3 seizoenen is wel de max voor mij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Jan 2010 20:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Er word geen verhaal gerekt in One Piece want elke Arc/Saga heeft zijn eigen verhaal en het is ook niet waar dat de good guys altijd winnen, het is al duidelijk dat jullie niets van One Piece afweten.

Kijk eerst maar de eerste 150 eps dan denk je wel er wel anders over.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
LordyLord BerichtGeplaatst: 12 Jan 2010 20:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Okt 2009
Berichten: 209

Gezer schreef:
Wazzim schreef:
Uchiha_Shadow schreef:


SPOILERS: the good guys win

nee maar even serieus ik heb OP niet gezien (alleen een beetje gelezen) maar zal niet zo snel aan een 420 episode anime beginnen


420+ Animé's zijn meestal echt niks na een tijdje gezien het dan alleen maar gaat over het rekken van het verhaal dan over het verhaal te vertellen.

2/3 seizoenen is wel de max voor mij.



Uhm excuse me, heb je One Piece dan gekeken? Je hebt korte animes zoals Elfen Lied, Code Geass, Death Note en lange animes zoals Naruto Bleach en One Piece, sure de langlopende animes hebben fillers maar OP is nog steeds spannend, grappig en EPIC. In tegendeel, One Piece is een anime die evolueert, het wordt steeds beter en beter!


One word; Dragonball Z.
Het moet ergens ophouden.
Edit, Z is geen woord. :')

-----

ninodude schreef:
Kijk eerst maar de eerste 150 eps dan denk je wel er wel anders over.


Ah, maar 150 eps.. Wat maakt dat nou uit, het is maar 75 uur van mijn leven door de goot xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 16 Jan 2010 02:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

zo, net klaar met chapter 880 van Hajime no Ippo. Al die chapters heb ik braaf gelezen in een maand tijd. Nu ben ik ook wel van plan om de anime te gaan volgen binnekort.

Anyway, het is een geweldige serie. Na 880 chapters blijft het nog steeds vermakelijk en interessant. Het heeft me ook geholpen welke sport ik nu wil volgen waar ik een tijdje moeite had om te kiezen.

Aanrader voor iedereen en zeker de beste sport manga die ik gelezen heb. Ik heb het toevallig ontdekt toen ik een sport wou kiezen. Ik zag toen dat er een box manga was en was gewoon met het beginnen van lezen. ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 16 Jan 2010 23:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Nodame Cantabile Final episode 1 is uit ik hoorde trouwens dat (het einde van) de manga nogal tegen valt dus niet te veel verwachten Ik vond seizoen 1 zowiezo veel beter dan 2 (te veel timeskips, het liep te soepel voor Chiaki, etc) maar die was zeker nog wel de moeite waard om te kijken

(ep 2 van Durarara was fantastisch )

@ Lawliet: Als je nog een sport anime wil... Cross Game! Ik hou niet eens van sport anime maar deze haalde me na 1 episode al over. Van Hajime no Ippo heb ik alleen de eerste episode van de nieuwe versie (New Challenger) gezien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 17 Jan 2010 01:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Persoonlijk geef ik de voorkeur aan de manga. Ik vond vooral het begin erg leuk getekend. Wat ook de manga geweldig maakt is de humor. Hilarisch gewoon op sommige momenten. Ik heb nu trouwens ook al een paar episodes gezien van Hajime no Ippo anime en het bevalt me tot nu goed. Ik volg altijd eerst de manga voordat ik aan een anime begin. ^^

Ik zal Cross Game! wel een kansje wagen, hoewel ik honkbal totaal niks vindt... Prince of Tennis wou ik ook misschien een kans geven, maar ik vindt tennis ook niks aan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
groente12 BerichtGeplaatst: 18 Jan 2010 13:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Jul 2008
Berichten: 397

Leuke eerste episode van Nodame, maar ik baal heel erg van het feit dat Nodame maar 11 episodes heeft. Binnenkort de manga maar lezen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Draster BerichtGeplaatst: 22 Jan 2010 07:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jul 2009
Berichten: 438

Fairy Tail Volume 4 uitgelezen, deze vond ik helaas wat minder dan de vorige delen. Begin bij deze reeks ook wat het gevoel te krijgen dat de auteur niet echt gebruik maakt van het grote potentieel dat de wereld van Fairy Tail biedt.(Protagonisten die Bvb. al meteen aan de moeilijkste soort 'missie' beginnen, waardoor je het gevoel krijgt dat de grens tussen de 'Elite' en de 'gewone' wizards helemaal niet ver uiteen ligt, en een heleboel interessante personages die compleet aan de zijlijn gezet worden. Het is natuurlijk nog vroeg in de reeks en het kan nog alle kanten op.


Bij Air Gear ben ik dan weer begonnen aan Volume 5, en ik blijf de reeks geweldig vinden. Het verhaal, de art style van Oh! Great en de humor vormen een schitterend geheel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 22 Jan 2010 17:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

@ Draster Natsu en grey zijn ook 2 van de sterkste members van FT. En de ranks van die missies zij ook niet zo bijzonder (De echte elite mages doen quests die 10-100 jaar kunnen duren )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Draster BerichtGeplaatst: 31 Jan 2010 19:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jul 2009
Berichten: 438

Hunter X Hunter aan het herbekijken, denk dat het ondertussen al meer dan 5 jaar geleden is dat ik deze anime bekeken heb. Lekker nostalgisch.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Indo Chad BerichtGeplaatst: 02 Feb 2010 14:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jun 2009
Berichten: 186

fairy tail heeft een vette wending aangenomen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 03 Feb 2010 20:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Okt 2008
Berichten: 416

Het is echt niet normaal hoe epic hitman reborn is geworden episode 169 hands down ik kan niet wachten op de volgende episode

Laatst aangepast door lorenzogilds op 05 Feb 2010 15:14; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 03 Feb 2010 21:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

lorenzogilds schreef:
Het echt niet normaal hoe epic hitman reborn is geworden episode 169 hands down ik kan niet wachten op de volgende episode


Dat is nog maar het voorproefje wat er allemaal gaat komen. Eindelijk die filler zooi achter de rug.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 03 Feb 2010 23:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Lawliet schreef:
lorenzogilds schreef:
Het echt niet normaal hoe epic hitman reborn is geworden episode 169 hands down ik kan niet wachten op de volgende episode


Dat is nog maar het voorproefje wat er allemaal gaat komen. Eindelijk die filler zooi achter de rug.


Wat was er filler dan? Die motoren?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 04 Feb 2010 00:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Kurosaki01 schreef:
Lawliet schreef:
lorenzogilds schreef:
Het echt niet normaal hoe epic hitman reborn is geworden episode 169 hands down ik kan niet wachten op de volgende episode


Dat is nog maar het voorproefje wat er allemaal gaat komen. Eindelijk die filler zooi achter de rug.


Wat was er filler dan? Die motoren?


Nee dat beest die iedereen op eet, het honkbal gedeelte en nog iets. Plus daarvoor de Arcobaleno Trials (canon arc/filler), wat best oké was, maar helaas was niet elke trail even goed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 04 Feb 2010 00:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Lol en ik maar denken dat die Trials geen fillers waren. Omdat alle arcobaleno voorgesteld werden. Wel een beetje weird maargoed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 11 Feb 2010 02:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Zo, ik ben nu ook up to date met Fairy Tail (manga). Ik vindt het een toffe serie. Het is mooi getekend, leuke humor en het heeft goede verhaallijnen. Soms een beetje te cliché, maar dat ben ik ondertussen wel gewend. Zeker een aanrader om te volgen! Soort van One Piece in een World of Warcraft omgeving.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 11 Feb 2010 11:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

En, wat komt er allemaal in april uit? Die 2 Noitamina anime ga ik zowiezo kijken (House Of Five Leaves & Yojo-han Shinwa Taikei). "Heroman" ziet er uit als de nieuwe Eden...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 11 Feb 2010 12:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Uchiha_Shadow schreef:
En, wat komt er allemaal in april uit?.


Ik wil Iron Man zien! De trailer zag er gaaf uit en het lijkt me de moeite waard. :p
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 11 Feb 2010 12:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Lawliet schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
En, wat komt er allemaal in april uit?.


Ik wil Iron Man zien! De trailer zag er gaaf uit en het lijkt me de moeite waard. :p


Dat klopt, zowiezo vergeleken met wat ze met Wolverine hebben gedaan...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 19, 20, 21  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 21

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group