Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende  
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 29 Dec 2009 15:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Héél misschien haal ik voor Reach 3 maanden Xbox Live . Ach, de campaign zal zeker ook de moeite zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 30 Dec 2009 08:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jan 2008
Berichten: 546

D i R T Y schreef:
Ik vind Halo echt niets aan, je vergeet echter ook de optie om te kunnen stemmen dat je het een ballen spel vind oftewel dat je het niet haalt...


Knap dat je dat nu al weet.

Qua stijl en opzet verschillen Halo:CE, Halo 2, Halo 3 en ODST namelijk enorm van elkaar. Waar Halo 3 veel steunt op effecten is het in Halo 2 heel strak en serieus en hanteert bijvoorbeeld ODST weer een open-world element en firefight. Zeggen dat je een game een ballen spel vind zonder ook maar meer te hebben gezien dan een cutscene is bullshit. (Op basis van gameplay dan)

Maar dat is met elke franchise zo. Ik was totaal geen fan van Assassin's Creed vanwege de bekende kritieken, maar Assassin's Creed 2 bleek totaal anders dan zijn voorganger ondanks dat ik van te voren totaal geen hoop had voor AC2.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
patatzak BerichtGeplaatst: 11 Jan 2010 20:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Apr 2009
Berichten: 356

Omg,

Halo Reach ziet er awesome uit

http://www.mlgpro.com/forum/showpost.php?p=6264467&postcount=79
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
LordyLord BerichtGeplaatst: 11 Jan 2010 21:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Okt 2009
Berichten: 209

Ik mis de "nee"
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 11 Jan 2010 21:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Het ziet er tof uit, en de beta zal ik zeker spelen. Maar of ik het spel ook meteen voor de volle pinda in huis zal halen, valt nog te bezien...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 26 Jan 2010 21:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Zal de game gebruik maken van Natal? Volgens deze link wel:

http://connectedconsoles.com/xbox-Reach-Screen-Proves-Use-of-Natal.cfm

Lijkt me in ieder geval raar, ik denk niet dat Natal echt geschikt is om shooters op te spelen. Dit in tegenstelling tot de Wand/Arc en de WiiMote. Op die laatste spelen shooters, als ze goed zijn uitgewerkt(bv. Metroid Prime),echt heerlijk!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
patatzak BerichtGeplaatst: 26 Jan 2010 21:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Apr 2009
Berichten: 356

Ik heb geen zin om Natal speciaal voor Reach te kopen.
Vooral omdat Natal mij helemaal niks lijkt

Als ze 't toch doen, moeten ze ook de optie geven dat je gewoon met controller kan spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 27 Jan 2010 12:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

patatzak schreef:
Ik heb geen zin om Natal speciaal voor Reach te kopen.
Vooral omdat Natal mij helemaal niks lijkt

Als ze 't toch doen, moeten ze ook de optie geven dat je gewoon met controller kan spelen.

Dat lijkt me logisch. Bij de Wii kan je meestal ook kiezen om met de Classic Controller te spelen(Mario Kart Wii en Super Smash. Bros. Brawl iig), maar soms is de gameplay zó veel beter met motion controllers. Maar volgens mij laten ze je wel de keuze.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 27 Jan 2010 12:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Microsoft gaat Natal echt niet forcen voor Halo Reach. Dat zou me toch dom zijn. Daarbij is t een multiplayer shooter, die wil je niet met Natal spelen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 27 Jan 2010 16:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Roderick schreef:
Microsoft gaat Natal echt niet forcen voor Halo Reach. Dat zou me toch dom zijn. Daarbij is t een multiplayer shooter, die wil je niet met Natal spelen

Ja, dat dacht ik ook. Maar check die screen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Magnum Delta BerichtGeplaatst: 31 Jan 2010 10:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jan 2008
Berichten: 178

Check de Bungie.net project page van Reach Chris, nu je redacteur bent kan je de Gamed 'voorpagina' vullen met die mooie screens, renders en info.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 01 Feb 2010 02:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Zo, de kogel is door de kerk. Halo: Reach zal geen gebruik gaan maken van Natal. Het hele gebeuren bleek niets meer dan een bug te zijn. Gelukkig!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jonezy BerichtGeplaatst: 01 Feb 2010 07:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mei 2008
Berichten: 2161

Christian Vuye schreef:
Zo, de kogel is door de kerk. Halo: Reach zal geen gebruik gaan maken van Natal. Het hele gebeuren bleek niets meer dan een bug te zijn. Gelukkig!


Dat zeggen ze nu, het zou zomaar kunnen dat Natal er alsnog in zit toch?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 01 Feb 2010 12:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Ik denk ook wel dat men een vorm van Natal technologie gaat toevoegen aan de game. Het zal echter niet belangrijk zijn voor de gameplay.

Waar ik aan zit te denken is een aanwijssysteem, waar op een screenshot ook naar gehint werd. Je kunt, als persoon die bijvoorbeeld op de bank zit naast de persoon die speelt, wijzen naar bepaalde punten waar de speler op moet letten.

Tweede mogelijkheid, waar de screen ook naar zou kunnen hinten, is een stemaangedreven aanstuursysteem voor je AI teamgenoten. Simpelweg een commando uitspreken en locatie aanwijzen zou genoeg kunnen zijn om je teamgenoten te laten bewegen. Zou vrij uniek zijn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Magnum Delta BerichtGeplaatst: 02 Feb 2010 18:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jan 2008
Berichten: 178

Waarom heeft Gamed nog geen nieuwe reach plaatjes als nieuws bestempeld? Ze komen van Bungie zelf?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 02 Feb 2010 18:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Magnum Delta schreef:
Waarom heeft Gamed nog geen nieuwe reach plaatjes als nieuws bestempeld? Ze komen van Bungie zelf?
http://www.gamed.nl/view/71593
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Magnum Delta BerichtGeplaatst: 02 Feb 2010 18:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jan 2008
Berichten: 178

Hmmm maar de renders enzo die op Bungie staan? Die screens heb ik inderdaad al gezien
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Magnum Delta BerichtGeplaatst: 12 Feb 2010 20:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jan 2008
Berichten: 178

De nieuwste ViDoc van Reach is beschikbaar. Vele verassingen bevat hij. You will be pleased I think.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Magnum Delta BerichtGeplaatst: 23 Apr 2010 00:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jan 2008
Berichten: 178

De contents van de Limited en Legendary edities zijn bekend gemaakt
Ik ga waarschijnlijk voor de Legendary gaan als mijn portemonnee mij gunstig gezin is
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 23 Apr 2010 00:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Ik ga voor legend.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FloriX BerichtGeplaatst: 25 Apr 2010 18:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Sep 2006
Berichten: 1463

Een traantje wegpinkend ga ik toch voor de Legendary Edition....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 25 Apr 2010 18:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Ik ga zeker voor de legendairy edition Ik wil die game nu D:< ..vraag me aleen af hoeveel die hier gaat kosten , ik hoop niet meer dan 130 euro :/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 25 Apr 2010 18:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Als het goed is betalen wij rond de 120 euro voor de Legendary Edition.... Wacht nog steeds tot Gamemania de Legendary Edition aanbied.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 25 Apr 2010 18:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Ik word al meteen moe van al die speciale edities... de game zelf is genoeg! Ik neem dus gewoon de kale game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FloriX BerichtGeplaatst: 25 Apr 2010 19:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Sep 2006
Berichten: 1463

130 euro consoleshop.nl

Wilde eerst bij Game.co.uk bestellen, maar die verzenden niet omdat het te zwaar is -_-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 9

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group