Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende  
Robert BerichtGeplaatst: 09 Okt 2009 15:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Ik ben sinds een uurtje ook eigenaar van operation flashpoint, kzal later mooie fullhd screenies uploaden.

edit: wtf geen cd key gevraagd?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Taw0n BerichtGeplaatst: 09 Okt 2009 15:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mei 2008
Berichten: 2250

Robert schreef:
Heeft de PS3 versie co-op? (gekooktEi?)
En heeft iemand al de PC versie kunnen testen op high settings?


Natuurlijk heeft hij co-op, alleen niet split-screen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
LordDusk BerichtGeplaatst: 09 Okt 2009 16:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Mrt 2009
Berichten: 291

http://screenshot.xfire.com/screenshot/natural/1375d1d7c482facd58e5e123d4d0f25f62e84586.png

Even een screenshot van de eerste missie

Howitzer FTW

edit : toch maar evne zonder img tags
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 09 Okt 2009 16:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Hoe is de multiplayer? Ik wil de game graag halen, voornamelijk voor de multiplayer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BDDesigns BerichtGeplaatst: 09 Okt 2009 16:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Sep 2008
Berichten: 3253

Robert schreef:
Ik ben sinds een uurtje ook eigenaar van operation flashpoint, kzal later mooie fullhd screenies uploaden.

edit: wtf geen cd key gevraagd?


Viel mij ook al op


Ik vind het best een moeielijk spel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 09 Okt 2009 16:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

mc-fakey schreef:
Robert schreef:
Ik ben sinds een uurtje ook eigenaar van operation flashpoint, kzal later mooie fullhd screenies uploaden.

edit: wtf geen cd key gevraagd?


Viel mij ook al op


Ik vind het best een moeielijk spel


Te gek! Dus meerdere instalaties neem ik aan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
LordDusk BerichtGeplaatst: 09 Okt 2009 16:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Mrt 2009
Berichten: 291

Lawliet schreef:
Hoe is de multiplayer? Ik wil de game graag halen, voornamelijk voor de multiplayer.


Welke Multiplayer bedoel je?

Co-Op of Deathmatch?

Co-Op is super als je de mensen kent waar je mee speelt, en Deathmatch ( Annihilation ) is mwa, wel gaaf, maar een beetje te chaotisch, probeer maar eens met realistische wapens een DM te spelen a la Cod4 DM, gaat niet...

@Hierboven, er wordt geen Serial gevraagt, dus je kan hem 100x installeren op 100 andere pc's, Multiplayer gaat via register form ingame...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 09 Okt 2009 16:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Oke, chaos is juist goed voormij. En dat is mooi want nu kan ik dit door geven naar een game & internet cafe waar ik vaak kom.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
LordDusk BerichtGeplaatst: 09 Okt 2009 16:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Mrt 2009
Berichten: 291

Lawliet schreef:
Oke, chaos is juist goed voormij.


Voor mij normaal gesproken ook, maar probeer jij maar eens een goed plekje te vinden om bv te gaan snipen, voor dat je uberhaupt 1 schot hebt gelost ben je dood, en kun je 45 seconden wachten tot je respawnd, en als je dan vergeet een spot/class/character te kiezen, heb je een probleem.

Want dan spawn je in een tank, die je niet mag bewegen en die niet kapot kan... ( en je mag ook niet respawnen, of een char kiezen :O )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 09 Okt 2009 16:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Lange respawn... En ben niet zo sniper dus dat zit wel goed. Ach ga het kopen voor de PC. Deel ik het ook met de LAN center.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 09 Okt 2009 16:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

De PS3 versie is wel tof, en ondanks dat mensen er vanuit gaan dat de coöp online ook is gereduceerd tot 2 spelers, is die wel gewoon voor 4 man.

En Annihilation is inderdaad chaotisch, ik heb toch het idee dat het niet helemaal fair gaat met die bots want volgens mij is flanken en backstabben ook nagenoeg onmogelijk. Ook is het gek dat er in-game niet duidelijk is soms of je überhaupt nog wel tegen mensen vecht (er is ook geen score scherm ofzo, voor zover ik weet) en je soms opeens een fireteam hebt en dan weer niet. En er zijn wat connectivity problemen.

Infiltration modus is er ook nog; waarin een kleiner en beter uitgerust team tegen een groter team moet spelen en iets moet vernietigen, dat lijkt me wel een wat leukere mode, die ga ik vandaag even testen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Taw0n BerichtGeplaatst: 09 Okt 2009 17:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mei 2008
Berichten: 2250

GekooktEi schreef:
De PS3 versie is wel tof, en ondanks dat mensen er vanuit gaan dat de coöp online ook is gereduceerd tot 2 spelers, is die wel gewoon voor 4 man.

En Annihilation is inderdaad chaotisch, ik heb toch het idee dat het niet helemaal fair gaat met die bots want volgens mij is flanken en backstabben ook nagenoeg onmogelijk. Ook is het gek dat er in-game niet duidelijk is soms of je überhaupt nog wel tegen mensen vecht (er is ook geen score scherm ofzo, voor zover ik weet) en je soms opeens een fireteam hebt en dan weer niet. En er zijn wat connectivity problemen.

Infiltration modus is er ook nog; waarin een kleiner en beter uitgerust team tegen een groter team moet spelen en iets moet vernietigen, dat lijkt me wel een wat leukere mode, die ga ik vandaag even testen.


Ik pwnede jou in 2 tegen 1

Zit nu vast in de eerste missie van day 3, ik moet een generator opblazen, maar ik moet eerst wachten tot team 3 een diversie voor mijn team maakt, alleen ze komen niet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 09 Okt 2009 18:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

ben nog steeds bij missie 1. heb t nu een half uurtje gespeeld. leuk spel weer is wat anders maar de graphics vallen echt tegen. de screenshots op de achterkant van het doosje zijn gewoon te fake.

Wel leuk dat er in de game explorer ook een mision editor zit, ik hoop dat mensen er goed gebruik van gaan maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 09 Okt 2009 19:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

GekooktEi schreef:
De PS3 versie is wel tof, en ondanks dat mensen er vanuit gaan dat de coöp online ook is gereduceerd tot 2 spelers, is die wel gewoon voor 4 man.

En Annihilation is inderdaad chaotisch, ik heb toch het idee dat het niet helemaal fair gaat met die bots want volgens mij is flanken en backstabben ook nagenoeg onmogelijk. Ook is het gek dat er in-game niet duidelijk is soms of je überhaupt nog wel tegen mensen vecht (er is ook geen score scherm ofzo, voor zover ik weet) en je soms opeens een fireteam hebt en dan weer niet. En er zijn wat connectivity problemen.

Infiltration modus is er ook nog; waarin een kleiner en beter uitgerust team tegen een groter team moet spelen en iets moet vernietigen, dat lijkt me wel een wat leukere mode, die ga ik vandaag even testen.


Waar vind je dat Annihilation waar je t over hebt? valt dat onder multiplayer? gelukkig zijn de graphics wat beter in de nacht (2e level)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Taw0n BerichtGeplaatst: 09 Okt 2009 19:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mei 2008
Berichten: 2250

Robert schreef:
GekooktEi schreef:
De PS3 versie is wel tof, en ondanks dat mensen er vanuit gaan dat de coöp online ook is gereduceerd tot 2 spelers, is die wel gewoon voor 4 man.

En Annihilation is inderdaad chaotisch, ik heb toch het idee dat het niet helemaal fair gaat met die bots want volgens mij is flanken en backstabben ook nagenoeg onmogelijk. Ook is het gek dat er in-game niet duidelijk is soms of je überhaupt nog wel tegen mensen vecht (er is ook geen score scherm ofzo, voor zover ik weet) en je soms opeens een fireteam hebt en dan weer niet. En er zijn wat connectivity problemen.

Infiltration modus is er ook nog; waarin een kleiner en beter uitgerust team tegen een groter team moet spelen en iets moet vernietigen, dat lijkt me wel een wat leukere mode, die ga ik vandaag even testen.


Waar vind je dat Annihilation waar je t over hebt? valt dat onder multiplayer? gelukkig zijn de graphics wat beter in de nacht (2e level)


Ja, multiplayer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 09 Okt 2009 21:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

LordDusk schreef:
Divine Rage schreef:
GekooktEi schreef:
@ meerdere mensen, er komt post-release een PC-only demo. Maarja ik heb hem nu binnen, vanmiddag een uurtje gespeeld en het beviel me wel. Morgen even met Tawon coöp doen En met andere mensen die hem voor de PS3 hebben gekocht of gaan kopen natuurlijk, als die er zijn


Ik zal tegen m'n broertje zeggen dat OFP2 uit is en dat MW2 over 2 dagen komt. Dan weet ie dat ie z'n portemonnee moet trekken. Hij heeft al heel lang geleden geroepen dat ie ze zou kopen, dus tja, moet ie zich ook wel aan zijn woord houden.


je bedoelt 31 dagen denk ik?

de release is volgens mij toch echt op 10 november...


11/10/09 toch? Ach fuck it, waarom moeten die verdomde Amerikanen toch altijd zo tegendraads doen? Temperatuur in Fahrenheit, imperiaal (of whatever) i.p.v. metrisch systeem, datum anders... Jonge jonge jonge, wat flauw.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 09 Okt 2009 22:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Mick, hoe kan het eigenlijk dat jouw broertje zoveel geld heeft dat hij alle games koopt? Tenminste zo lijkt het

Ook al met BF1943 toen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 10 Okt 2009 00:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

zo mijn eerste OPF pica lekker groot zo gaat de layout naar de klote

http://img183.imageshack.us/i/opflashpoint.png/
http://img201.imageshack.us/i/flaspoint.png/
Resolutie 1920*1200 @ 2xmsaa
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Taw0n BerichtGeplaatst: 10 Okt 2009 10:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mei 2008
Berichten: 2250

Post gewoon ff de links plz

Oh en de PS3 versie is mooier als dit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 10 Okt 2009 11:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

GekooktEi schreef:
Mick, hoe kan het eigenlijk dat jouw broertje zoveel geld heeft dat hij alle games koopt? Tenminste zo lijkt het

Ook al met BF1943 toen...


Naww, ik heb nog altijd veel meer (full-priced) games gekocht dan hij heeft. Tuurlijk, BF1943 had hij gekocht omdat hij maar 10 euro was. Mocht hij nu OFP2 of MW2 kopen dan zal dat z'n eerste full-priced game in jaren zijn. De laatste was Far Cry 2.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 10 Okt 2009 11:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Taw0n schreef:
Post gewoon ff de links plz

Oh en de PS3 versie is mooier als dit.

Citaat:
Thankfully, on a strong PC, Operation Flashpoint: Dragon Rising looks great. The lack of detail and issues with streaming that the console versions sport are not found here -- it's much easier to get lost in the realism with this kind of visual backdrop.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Taw0n BerichtGeplaatst: 11 Okt 2009 13:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mei 2008
Berichten: 2250

Robert schreef:
Taw0n schreef:
Post gewoon ff de links plz

Oh en de PS3 versie is mooier als dit.

Citaat:
Thankfully, on a strong PC, Operation Flashpoint: Dragon Rising looks great. The lack of detail and issues with streaming that the console versions sport are not found here -- it's much easier to get lost in the realism with this kind of visual backdrop.


Hoho, ik zei nooit wat over de view distance.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Taw0n BerichtGeplaatst: 11 Okt 2009 15:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mei 2008
Berichten: 2250

Ik zit nu vast in de laatste missie:

Ik moet een naval base capturen. Alleen elke keer als ik dichter bij kom. Word ik gekilled door de cannonen op dat ding. Hoe the fok moet ik dit doen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 11 Okt 2009 20:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Taw0n schreef:

Hoho, ik zei nooit wat over de view distance.


Het is echt niet alleen de view distance die de consoleversie lacks, heb je wel eens het verschil gezien in textures, of bijvoorbeeld het gras? Het gras is in de console versie echt in hoopjes verdeeld over de vlakte, terwijl het in de PC versie gewoon één vulling van de grond is.

Maar mensen, ik geef jullie even de unlock codes van de Single Missions, aangezien het toch BS is dat die verborgen zijn en ik heb geen flauw idee hoe je erachter moet komen dus cheaten kan je het ook niet noemen:

RaidT18Z - Night Raid
StrongM577 - Coastal Stronghold
AmbushU454 - Ambush
CloseQ8M3 - Close Quarters
OFPWEB1 - Encampment
OFPWEB2 - Debris Field
CloseQ8M3 - Close Quarters
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 11 Okt 2009 20:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Hmmm, heb de game, maar mijn PC is toe aan meer geheugen denk ik. Heb last van lag en dus gaat de game niet gewoon smooth zoals het hoort. Ben sowieso van plan om meer geheugen en een nieuwe videokaart te halen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group