Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Paintskillz BerichtGeplaatst: 10 Sep 2009 20:49    Onderwerp: 9/11 Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Morgen is het weer zover: 9/11 of zoals het in Nederland hoort 11/9.


Misschien ben je 1 minuut stil, of misschien wel 5 of misschien helemaal niet. Dus ik zou wel willen weten hoe jullie dit herdenken, of wat jullie doen, of wat jullie laten of leef je je leven gewoon verder zonder er over na te denken?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NegaKirby BerichtGeplaatst: 10 Sep 2009 21:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Sep 2008
Berichten: 83

ik denk er gewoon is over na wat er is gebeurt dat is het
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 10 Sep 2009 21:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Er zijn ergere dingen geweest in de geschiedenis. Allemaal opgeklopt.
Die amerikanen zijn ook geen lieverdjes in het midden-oosten, laatst nog met een bombardement enorm veel burgers gedood.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 10 Sep 2009 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

Ik ben nagenoeg de hele dag stil, zit alleen thuis achter de computer.

Maargoed, misschien is het niet helemaal verstandig om hier te gaan posten met mijn boontje-komt-om-zijn-loontje mentaliteit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 10 Sep 2009 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Tja, die dingen bereiken het daglicht nooit. Als er een lijst met kutlanden (qua evil dingen) zou bestaan, zou de VS vast wel een mooi plekje bovenaan hebben...

Maar, ik kijk als ik er aan denk wel wat docu's daarover, of films, maar dat vergeet ik elk jaar En een minuut stil zijn doe ik eigenlijk ook niet, niet bewust iig, maar dat zou ik wel doen als dat iets landelijks was bijvoorbeeld, net als op Herdenkingsdag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Beretta-1992 BerichtGeplaatst: 10 Sep 2009 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Dec 2007
Berichten: 204

Ik denk er altijd zeker over na... gisteren heb ik nog de documantaire''film''102 minutes that changed america gezien, en het was gewoon alsof je naar een hollywood film zit te kijken...

echt erg wat die dag is gebeurt..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Sep 2009 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Ik ga vieren door de hele dag MASH te kijken. Zoals ik alle dagen deed deze week
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 10 Sep 2009 21:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

Beretta-1992 schreef:
Ik denk er altijd zeker over na... gisteren heb ik nog de documantaire''film''102 minutes that changed america gezien, en het was gewoon alsof je naar een hollywood film zit te kijken...

echt erg wat die dag is gebeurt..


Ook gekeken. Vond het belachelijk dat iedereen, maar dan echt ook iedereen tot 3 kilometer ofzo van de torens af z'n huis uit moest en gewoon weg moest lopen.

Dat het word geroepen zodat de hulpdiensten erdoor kunnen oke, maar waarom moet iedereen z'n huis uit dan? Onzin.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
kaart BerichtGeplaatst: 10 Sep 2009 22:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Sep 2009
Berichten: 84

Ik besteed er persoonlijk geen aandacht aan, het is inmiddels 8 jaar geleden dat het allemaal gebeurd is en ik vindt dat het nu wel genoeg aandacht heeft gehad. Er zijn in het verleden wel ergere dingen gebeurd (dingen als: de bommen op Hiroshima en Nagasaki, de Holocaust en de kernramp bij Tsjernobyl bijvoorbeeld) en ook die dingen hebben we inmiddels achter ons gelaten. Nogmaals het is vreselijk wat er allemaal gebeurd is, maar ik denk dat we het nu wel tijd is om gewoon verder te leven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 10 Sep 2009 22:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Citaat:
Ik ga vieren


Tuurlijk want het is ook echt een feestdag he.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 10 Sep 2009 22:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Natuurlijk is het erg wat er is gebeurd op 11 september 2001. Echter zal er nog wel vaker iets in die geest gebeuren, ben ik bang.

En vergeet natuurlijk Armageddon niet...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 10 Sep 2009 22:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

kaart schreef:
Ik besteed er persoonlijk geen aandacht aan, het is inmiddels 8 jaar geleden dat het allemaal gebeurd is en ik vindt dat het nu wel genoeg aandacht heeft gehad. Er zijn in het verleden wel ergere dingen gebeurd (dingen als: de bommen op Hiroshima en Nagasaki, de Holocaust en de kernramp bij Tsjernobyl bijvoorbeeld) en ook die dingen hebben we inmiddels achter ons gelaten. Nogmaals het is vreselijk wat er allemaal gebeurd is, maar ik denk dat we het nu wel tijd is om gewoon verder te leven.


Mooi verwoord
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Sep 2009 22:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Kurosaki01 schreef:
Citaat:
Ik ga vieren


Tuurlijk want het is ook echt een feestdag he.
de bronzen verjaardag van iets moet je altijd vieren. Of beter gezegd, wat maalt het? ALs je alle aanslagen moet herdenken, ben je een jaar bezig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 10 Sep 2009 22:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Gezer schreef:
Kurosaki01 schreef:
Citaat:
Ik ga vieren


Tuurlijk want het is ook echt een feestdag he.



Waarom vieren de amerikkkanen Thanksgiving?


Citaat:
Thanksgiving Day is een nationale feestdag in de Verenigde Staten en Canada waarop dank wordt gezegd (traditioneel aan God) voor de oogst en voor allerlei andere goede dingen.


Bron Wikipedia, kom je snel via Google! Zijn die drie k's met opzet?

@Joni, tja maar de titel duidt toch op de gebeurtenis. Elke dag is er wel iemand jarig kunnen we ook het hele jaar vieren.


Laatst aangepast door Kurosaki01 op 10 Sep 2009 22:17; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 10 Sep 2009 22:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Lilyman schreef:
Natuurlijk is het erg wat er is gebeurd op 11 september 2001. Echter zal er nog wel vaker iets in die geest gebeuren, ben ik bang.

En vergeet natuurlijk Armageddon niet...

LOL , Getuige van Jehova ?

Volgens jullie is het einde van de wereld er al 10x geweest
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Sep 2009 22:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

cecilffiv schreef:
Lilyman schreef:
Natuurlijk is het erg wat er is gebeurd op 11 september 2001. Echter zal er nog wel vaker iets in die geest gebeuren, ben ik bang.

En vergeet natuurlijk Armageddon niet...

LOL , Getuige van Jehova ?

Volgens jullie is het einde van de wereld er al 10x geweest
Armageddon is een gewoon Bijbels begrip.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 10 Sep 2009 22:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ik herdenk het ook niet. Alleen het feit dat het in Amerika is gebeurd moet zeker de hele wereld herdenken wat er is gebeurd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 10 Sep 2009 22:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Citaat:
Vooral de oorspronkelijke bevolking, de verschillende Indianenstammen, ziet deze feestdag tegenwoordig niet als een dag waarop men dankbaar moet zijn, maar beschouwt het als het begin van een tragisch proces waardoor zij hun land kwijtraakten, en hun populatie werd gedecimeerd.


Maar dit is niet de reden waarom de Amerikanen het vieren en dat is wat jij vroeg.^^

Citaat:
Ik herdenk het ook niet. Alleen het feit dat het in Amerika is gebeurd moet zeker de hele wereld herdenken wat er is gebeurd.


Hier heb de grote meneer gelijk in.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 10 Sep 2009 22:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Ik herdenk niet aan 9/11. Ik weet nog wel goed hoe geschokt ik was toen ik het zag op het nieuws dat mensen van het WTC naar beneden vielen. Anyway, er zijn zo veel rampen, aanslagen, doden, etc in de wereld gebeurd dat het me nu weinig kan schelen en niet meer aan denk (tenzij nieuws enzo). Het is gebeurd en ja, het was erg tragisch. Maar je moet dat soort dingen in het verleden laten staan en verder gaan met je leven. Voor familieleden en vrienden van de slachtoffers kan ik het wel begrijpen dat ze nog een kaarsje willen aansteken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CowboySpike BerichtGeplaatst: 10 Sep 2009 22:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Aug 2009
Berichten: 586

Nope, Ik herdenk niks morgen. Als je het mij vraagt ligt het is ook niet aan ons. Natuurlijk, het kan geen kwaad maar als dat toch moet gebeuren vraag ik me af waarom daar dan zoveel aandacht aan gegeven moet worden en niet bij tig andere gruwelijke gebeurtenissen die zich plaats vonden. Waarom per se dan 9/11? Misschien alleen omdat het Amerikaans is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 10 Sep 2009 23:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

Kut dat het gebeurd is, maar eerlijk gezegd sta ik er niet echt bij stil.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 10 Sep 2009 23:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Het boeit mij echt geen f*ck wat er toen is gebeurd. dood = dood, neergestort = neergestort, kan er niks maar aan veranderen. Deal with it en ga verder met je eigen leven

Wat schiet je er mee op om te herdenken. Dat nabestaanden dat doen kan ik me voorstellen, maar waarom zou de rest van de wereld het doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 10 Sep 2009 23:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Nickdhnick schreef:
Het boeit mij echt geen f*ck wat er toen is gebeurd. dood = dood, neergestort = neergestort, kan er niks maar aan veranderen. Deal with it en ga verder met je eigen leven

Wat schiet je er mee op om te herdenken. Dat nabestaanden dat doen kan ik me voorstellen, maar waarom zou de rest van de wereld het doen.


Dat is dan weer te onverschillig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
onno BerichtGeplaatst: 11 Sep 2009 00:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Apr 2007
Berichten: 706

fokking amerika

in de genocide van rwanda werden er meer dan 500.000 mensen vermoord
hoor je daar nu iemand nog over ?

oh en dit is wel een leuk itempje
http://www.youtube.com/watch?v=puWqNJI8Mjo
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 11 Sep 2009 07:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

Ik herdenk het niet, en eigenlijk boeit het me niet. Ik vind dat wat de Amerikanen doen niet veel beter is. Wel erg voor de 3000 onschuldige burgers, dat dan weer wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group